Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 10:58 pm

Victorias sår på armen var også begyndt at heale, men ikke særlig hurtigt, hun lagde armene om Andrew og holdte ham ind til sig, " undskyld, men jeg var så bange og jeg var mest bange for at miste dig, tænk hvis jeg så dig blive dræbt, jeg ville slet ikke kunne klare det" sagde hun og græd stadig og lagde ansigtet ind mod hans bryst og rystede stadig i kroppen bare ved tanken
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 11:41 pm

Andrew gav hende et sidste klem og slap hende så og så at de sad i brusern, Han rejste sig og tændte vandet, Han satte sig så ved siden af hende igen og så trak trøjen af sig selv, så de kunne blive rene for alt blodet, han smilede usikkert og tog brusern ned i hænderne og vaskede dem begge af og var lige glad med at de blev våde.
Han rejste sig og vaskede gulvet med brusern, han slukkede så brusern og tog fat om varulven og løftede den op på skuldern "Jeg smider lige ham her væk .. " Sagde han og var inden hun nådede at sige noget ud af huset.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 11:49 pm

Victoria nikkede bare til hvad Andrew sagde men sad stadig nede på gulvet, og var våd, hendes hår dryppede ned på gulvet og hendes tøj hang tungt på hendes krop, selvom hun ikke kunne fryse så gøs hun i helle kroppen, hun støttede sin krop med hænderne på gulvet, så hun ikke faldt forover og knalede hovedet ned i gulvet, hun rejste sig lidt efter og gik over i skuffen og tog et barberblad frem, hun kiggede først lidt på det og skar sig så lidt i armen med det, hendes hår hang stadig vådt ned af hende og hendes tøj var tungt, hun smed barberbladet hårdt og lod det bare ligge på gulvet, hun var ligeglad med sig selv lige nu, og ville bare væk hvis Andrew var blevet slået ihjel, hun vendte sig for at gå ud på badeværelset igen og barberbladet lå stadig på gulvet med blod på
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 11:54 pm

Andrew smed liget et sted i skoven og for hjem igen.
han stod så pludseligt i døren, han havde stadig bag overkrop og hans tøj var stadig lidt vådt "Victoria .. " sagde han så stille og gik hen til hende, han så så hendes arm og så de sår der var ved at heale efter barberbladet , han sukkede stille og omfavnede hende "Hvad er det du har gjort ved dig selv?" sagde han bekymret og så ned på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 11:59 pm

Victoria ansigtsudtryk var pint og hun viste ikke hvad hun skulle sige, " undskyld" fik hun så hvisket og fik tårer i øjnene igen, "men lige nu ser jeg bare for mig hvordan du ville se ud hvis du var blevet dræbt af varulven, og hvis du var blevet dræbt, ville jeg have kunnet leve videre, så ville jeg få mig selv dræbt på en eller anden måde" sagde hun og tårende begyndte at løbe ned af hendes kinder, hun så væk med øjnene for ikke at få øjenkontakt med Andrew
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 12:04 am

Andrew sank kort og kunne se smerten i hendes øjne, mærke hendes smerte, høre hendes smerte, han lukkede kort øjnene og prøvede at få styr på det hele "Victoria .. jeg lever stadig .. Jeg vil være her for dig til evig tid .. jeg vil aldrig dø " sagde han stille og knugede hende ind til sig "Stol på mig .. Jeg kan ikke holde ud at se dig sådan .. " han rystede ubevidst svagt i kroppen og havde det forfærdeligt dårligt i kroppen af at se sin elskede sådan.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 12:10 am

Victoria rystede kort i kroppen og lagde armene om Andrew, hun græd stadig lidt, men var mere rolig nu, "Andrew, vil du ikke godt være sød at røre lidt ved mig eller kysse mig, ellers kan jeg ikke tænke på noget andet, mit hoved er ved at eksplodere og jeg kan ikke holde det ud" hviskede hun næsten og lød stadig lidt pint, hun så på ham og tårende løb stadig ned af hendes kinder selvom hun ikke græd så meget mere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 12:17 am

Andrew nikkede kort og lænede sig ned mod hende, Han kyssede hende kærligt på munden og lagde hænderne om livet på hende, han var en smule forsigtig fordi hun virkede så skrøbelig lige nu, han nussede hende blidt og forsigtigt på ryggen med den ene hånd-
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 12:21 am

Victoria kørte stadig lidt rystende og tøvende hånden op af hans bare overkrop og placerede den roligt bag nakken på ham og lagde forsigtigt den anden hånd på hans bryst og kyssede kærligt tilbage, hun var begyndt at falde lidt til ro og tænkte ikke så meget lige nu, hun ttrak vejert mere roligt nu og følte sig ind i kysset, det hjalp virkelig at Andrew kyssede hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 12:30 am

Andrew mærkede godt hendes rystende hænder og lagde forsigtig en hånd på hendes baghoved og nussede hende blidt i håret, Han kyssede stadig kærligt og ømt, men han mærkede dog også at hun var blevet mere rolig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 12:37 am

Victoria faldt meget mere til ro nu og rystede ikke i kroppen mere, hendes hænder var også blevet roligere og hun begyndte dog stadig tøvende men at nusse ham i nakken med den ene hånd og nussede også blidt men stadig også tøvende lidt på hans bryst og kyssede ømt tilbage, hun trak vejret helt roligt nu og sukkede lettet inde i sig selv over det, hun var blevet mget roligere nu og det var hun glad for
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 12:40 am

Andrew mærkede hvor rolig hun var blevet og tog chancen og begav sig ud i et mere vådt kys, han nussede hende stadig blidt i håret og holdte hende om livet med den anden hånd, han havde også selv fået det lidt bedre og var glad for at hun ikke længere rystede i kroppen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 12:46 am

Victoria følte sig igen ind i det våde kys som Andrew havde startet og lagde begge sine hænder ned på hans bryst og kyssede videre, hun var nu helt rolig og tænkte kun på Andrew, hendes hænder var heller ikke tøvende mere og var helt rolige, hun var kommet i meget bedre humør nu, men frygtede at det ville skifte når Andrew stoppede med at kysse hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 12:54 am

Andrew gled forsigtigt en hånd ned ved hendes trøje kant og lod en hånd forsigtigt finde vej op under hendes trøje, Han nussede hende blidt på ryggen og fortsatte med at kysse men lod så tungen skille deres læber ad og startede et kærligt tunge kys.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 12:59 am

Victoria kyssede kærligt med i tunge kysset og følte sig tryg og godt tilpas igen, bedre end nogensinde faktisk, hun holdte stadig sine hænder på hans bryst og begyndte så lige så stille at nussede hans bryst med begge sine hænder og ville ikke være for ivrig, hun lod stadig ham styre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 1:09 am

Andrew kyssede fortsat og trak forsigtigt hænderne ud under hendes trøje igen, Han havde sådan lyst til hende, men følte han blev nødt til at stoppe, han stoppede modviligt kysset og så på hende med et kærligt udtryk i ansigtet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 1:16 am

Victoria så på Andrew og smilte svagt til ham, som tak, hun kunne ikke lige finde på noget at sige lige nu, hun lukkede halvt øjnene og tørte tårende væk fra kinderne, og så over på sit bord, hun sukkede lettet og smilte svagt igen, hun så på Andrew og kyssede ham blidt på halsen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 1:21 am

Andrew fik et sug i kroppen, da han ikke lige havde forventet det, han bukkede hovedet en smule tilbage så der var plads og lagde forsigtigt en hånd på hendes bag hoved og nussede hende, han lagde så den anden om hendes liv og bed sig lidt i læben og nød det, han holdte vejret og havde lukkede øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 1:26 am

Victoria lod flere små blide kys ramme hans hals og fniste så lidt bagefter og lænede sit hoved tilbage og så på ham, hun smilte svagt og tænkte lidt, " kan du godt lide det?" spurgte hun nysgerrigt og havde sine hænder på hans bryst og kiggede nysgerrigt og tænkende på ham samtidig og smilte stadig svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 1:31 am

Andrew lo kort og så ned på hende "Alt for godtg tror jeg .. " Sagde han lidt flovt og smilede skævt, han nussede hende stadig lidt i håret og var for første gang flov over for hende, han så lidt væk for at skjule det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 1:40 am

Victoria begyndte at grine lidt, det var den første gang idag at hun grinte, hun smilede og følte sig igen godt tilpas, hun var glad fordi Andrew var her og at hun havde fundet en måde at gøre ham flov på, hun så drillende på ham, " nu har jeg endelig fundet din svaghed, du har bare ikke fundet min endnu" drillede hun grinene og luntede hoppende op i sengen og vendte sig mod Andrew og ragte for sjov tunge af ham fordi hun havde en fordel
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 1:47 am

Andrew lo lidt og gik hen til hende og pjuskede hende i håret "Jeg skal nok finde den" sagde han drilskt og satte sig på knæ foran hende og lagde hænderne på hendes knæ og så op på hende "Hvornår kommer dine søskende hjem?" sagde han forsigtigt og kørte hænderne hen af hendes lår og op på under hendes trøje mens han stadig så på hende med et blidt blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 1:51 am

Victoria smilte først og så drillende på ham, " det kommer nok til at tage tid, for den er ikke så let at finde" drillede hun og grinte stille igen.
Hendes smil forsvandt lidt bagefter og så tænkende ud i luften og fandt sit ur og kiggede på klokken, han lagde stille sine hænder på hans overarme og nussede dem imens blidt da hun tænkte, *den er allerede 10 i 2 om natten* tænkte hun og bed sig lidt i læben, hun så ned på Andrew igen og smilte svagt, " det ved jeg ikke, måske først imorgentidlig" sagde hun og tænkte lidt igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 1:58 am

Andrew smilede en smule og nussede hende på maven og så på hende "Okay .. " sagde han stille og kravlede lidt op i sengen og fik lagt hende ned så han lå hen over hende "Så kommer de nok ikke lige fornyligt" Sage han med et smil og kyssede hende kort på munden og tog en af hænderne ud fra trøjen og støttede den mod sengen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 2:04 am

Victoria rystede på hovedet og smilte, " nej det tror jeg heller ikke de gør, men jeg er ligeglad hvis de gør, lidt privatliv har jeg da lov til at have" sagde hun og smilte svagt igen.
Hun blev en smule overrasket over at han lagde sig oven på hende, men smilte bare fortsat og holdte lidt om ham,han nussede stadig lidt hans ene arm og så på Andrew med et tænkende blik , men smilte stadig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 2:09 am

Andrew smilede og tog forsigtigt fat i hendes trøje kant og trak den forsigtigt af hende og håbede på det var i orden " Du har ret .. " Sagde han og kyssede hende blidt på maven i små kys.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 2:16 am

Victoria smilte og nød at Andrew kyssede hende på maven, han tænkte lidt og kiggede så på ham med hlav lukkede øjne, " faktisk så har jeg ikke fortalt dem at jeg ikke er jomfru mere, de har heller ikke selv gættet det endnu" sagde hun og fniste lidt, hun var glad for at have noget privat liv en gang imellem uden at hendes søstre skulle forstyrre hende og Andrew
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 2:28 am

Andrew smilede lidt og kom op til hendes ansigt igen "Burde du ikke gøre det?" sagde han stille og kyssede hende så ømt på halsen og kærtegnede blidt hendes krop mens han lyttede på hvad hun sagde, han var på ingen måde bange for at søstrende kom hjem og var helt rolig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 2:34 am

Victoria tænkte lidt og holdte blidt om Andrew og lukkede kort øjnene da han kyssede hende på halsen og pustede afslappende ud og tænkte lidt igen og trak på den ene skulder, " det ved jeg ikke, min søster vil nok synes det er for tidligt for os at gøre det, men altså det var jo kun en gang på ca. en måned" sagde hun og smilte svagt, hun nussede Andrew blidt på ryggen og tænkte igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 2:58 am

Andrew smilte lidt og kom igen frem ved hendes ansigt "Og hvis det er .. så kan hun ikke gøre noget ved det" sagde han så og kyssede hende på munden og nussede hende i håret med den ene hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 3:01 am

Victoria smilede og rystede derefter på hovedet, " ja du har ret, hun kan jo ikke drejde tiden tilbage" fniste hun og lagde armene om Andrew igen og smilte til ham, hun kyssede ham ømt igen og sagde så, " hvor har jeg savnet det her" hviskede han tæt ved hans ansigt og kyssede ham blidt på munden igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 3:11 am

Andrew smilte lidt i kysset og havde også selv savnet det så fotfærdeligt meget, han lagde blidt hånden på hendes kind og kyssede med, hun fortryllede ham helt, han blev så glad af at være så tæt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 3:16 am

Victoria blev helt glad igen og lagde roligt begge sine hænder på hans kinder og nussede dem stille, han tog derefter hænderne ned til hans skjorte og begyndte langsomt at åbne den, hun viste ikke om han havde nået imod det, hun kyssede roligt videre med ham og tænkte kun på ham, hendes tanker var kun fyldt med ham og det passede hende fint
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 3:30 am

Andrew havde intet imod det, tvært imod, han kyssede fortsat og lagde langsomt op til et tungekys, han kærtegnede ømt hende krop med hænderne og kunne slet ikke forstår at han har kunne holde ud at være væk fra hende så længe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 3:35 am

Victoria fulgte lidenskabligt med i kysset og havde nu åbnet helle hans skjorte, hun placerede roligt sine hænder på hans bryst og havde helt savnet berøringen af hans hud, det var så lang tid siden hun sidst havde rørt ved hans overkrop, og hun havde virkelig savnet det, hun nussese blidt hans mave med fingerspidserne og kyssede videre med Andrew
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 3:43 am

Andrew trak hele skjorten af sig selv og lod sin tunge blidt glide ind i hendes mund og startede et tungekys, han lagde hånden på hendes kind og var hundrede procent til stede i kysset, hans tanker omhandlede kun hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 3:48 am

Victoria fulgte Andrew ind i tungekysset og kyssede ham stadig lidenskabligt, hun lod fingerspidserne glide op og ned af hans mave og smilte bag kysset, hun lod den ene hånd blive ved et par gang med at glide op og ned af hans mave, imens den anden hånd kom op på hans kind og nussede den blidt, hun var selv 100 procent til stede i kysset som han var og hun kyssede stadig lidenskabligt med i tungekysset og kunne ikke få nok af Andrew
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 4:04 am

Andrew fortsatte kysset og lagde blidt den ene hånd på hendes bryst mens den anden støttede mod sengen, han var glad for at der ingen varulve længere var efter hende og at alt var lykkeligt lige nu, eller sådan føltes det i hvert fald mens de kysser.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 4:08 am

Victoria lænede sig lidt op i kysset, så hun fik ham op at side på knæene i sengen, hun lænede sig på ham, men holdte også balanchen så de ikke væltede bagover og hun lænede sig heller ikke for meget, han lagde den ene hånd bag nakken på ham og den anden lå stadig på hans bryst, hun kyssede stadig livligt med i kysset og følte sig virkelig glad lige nu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 4:15 am

Andrew lagde armende om livet på hende og nussede hende blidt på ryggen, Han kyssede fortsat og følte at de sad midt i ingenting og de kun var de to alene, hans hoved var kun fyldt med hendes berøringer og kys.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 4:22 am

Victoria stoppede imod sin vilje kysset og så blidt på Andrew og smilte svagt, hun kyssede ham en enkelt gang ved munvien og så tænkende på ham, " skat, hvad ville du sige/gøre hvis jeg sagde at jeg var gravid?" spurgte hun nysgerrigt og nussede hans ene kind med fingerspidserne og tænkte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 4:26 am

Andrew blinkede kort med øjnene og så lidt chokeret på hende "Er du gravid?!" var det eneste han kunne få ud af munden og blev både usikker, glad, sur og alle alverdens følelser på en gang, han tænkte over en masse ting, tænk hvis det bare var en joke, eller hvis det nu var rigtigt?!.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 4:30 am

Hun troede ikke at han ville tage hendes spørgsmål sådan, og lavede sine læber om til en lige streg, hun så tænkende væk fra Andrew og bed sig i læben, " hmm.. jeg er faktisk selv ret usikker på det, jeg glemte at tage min p-pille den dag og du glemte at bruge beskyttelse, men jeg tvivler på det, og det var også bare for at se din reaktion" sagde hun og smilte svagt men usikkert
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 4:32 am

Andrew smilede så stille og kyssede hende på kinden "Var nu også mere bekymret for din søstres reakion på at jeg havde gjort dig gravid hvis det var " Sagde han stille og så mildt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 4:36 am

Victoria begyndte at grine og satte sig ordenligt ved siden af Andrew, og så smilende på ham, " jeg tror da de ville være glade for at blive mostre, Hayley har altid ønsket sig at blive moster, Rita for den sags skyld er neutral med den sag angår, men de ville da blive glade for det" sagde hun og smilte til ham og gik hen til sit skab igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 12:16 pm

Andrew lo lidt og så på hende "det da altid noget at hun ikke bliver sur " han tænkte lidt "måske burde du tage en graviditetestest(Staves Oo) han ville altså lige være sikker på at hun ikke var gravid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 12:23 pm

Victoria så på Andrew og smilte, " hmm.. behøver jeg virkelig at tage den?" spurgte hun stille og smilte bedene.
Hun åbnede sit skab og begyndte at rode lidt rundt i sit skab og mumlede et eller andet utydeligt, "hvor er den" mumlede hun så lidt tydligere og skubbede noget af sit tøj til side
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 12:27 pm

Andrew nikkede og så på hende "Så er vi sikre .. " sagde han stille og var ikke sikker på hvad resultat han helst ville have, han lagde sig lidt tilbage i sengen og så op i loftet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 12:30 pm

Victoria sukkede imens hun stadig ledte, "okay fint" sagde hun, hun gad ikke at skændes med Andrew, så han kunne bare få dit vilje, "der er den jo" udbrød hun og tog en lille æske frem og smilte til Andrew og gik hen og satte sig ved siden af ham, "værsgo som tak for kjolen" sagde hun og ragte ham æsken
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 12:41 pm

Andrew så lidt overasket på æsken og tog forsigtigt imod æsken "Victoria det havde du altså ikke behøvet?" han smilte svagt og var ikke så glad for at hun skulle bruge penge på ham, han bed sig en smule i læben, det var længe'længe siden han havde fået en gave, han så lidt på hende før han forsigtigt åbnede låget og så ned i æsken.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Smerte, og totalt sorg - hvorfor??
» Føler sig ensom
» Føler sig ensom
» føler sig forfulgt
» føler sig for første gang fri

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: