Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 12:45 pm

Victoria nikkede og smilte varmt til Andrew, " jeg ved ikke om du har lagt mærke til det, men det er ikke kun dig der skal bruge penge på mig, jeg vil også give dig ting og gøre dig glad" sagde han og kyssede ham ømt på kinden og så ned i æsken og bed sig i læben, " jeg ved ikke om du går med sådan noget, men jeg viste ikke hvad jeg ellers skulle give dig, det er skam ægte sølv" sagde hun og smilte varmt til Andrew igen

http://www.myimportstore.com/store/images/Anime/DGrayManNecklace.jpg
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 12:55 pm

Andrew så ned i æsken med et overasket blik" Wauw .. " var det eneste han lige ku' få sagt til at starte med, han løftede halskæden op og betragtede den lidt, han smilede så til hende "Tak!" sagde han glad og kyssede hende kort på munden og lagde æsken fra sig og tog halskæden om halsen og lukkede den-
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 12:59 pm

Victoria grinte lidt og smilte varmt igen, "jeg er glad for at du kan lide den, jeg troede lige at du ville synes den var for piget" sagde hun og smilte igen, hun rejste sig fra sengen og så over på det sted blodet havde været, der var stadig nogen små utydelige mærker efter det, men man skulle se godt efter for at se dem, hun gik hen til sit bord og så på rosen, "der skete heldigvis heller ikke noget med den rose du gav mig" sagde hun og smilte varmt til Andrew igen og gav sig til at tænke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 1:15 pm

Andrew rejste sig og gik hen til hende og så på rosen "Ellers havd ejg købt en ny .. eller en hel buket hvis det var "Sagde han med et smil og så på hende og tænkte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 1:18 pm

Victoria smilte til Andrew og rystede derefter på hovedet, " nej du har allerede givet mig mere end jeg fortjener og du behøver ikke bruge penge på mig" sagde hun og gik tæt på ham og så på halskæden, hun rørte forsigtigt med sin ene finger på den og smilte svagt, " den klær dig rigtig flot skat" sagde hun stille og smilte svagt men tænkende, hun så ikke op på Andrew
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 1:39 pm

Andrew lagde armende om hende og så ned på hende "Jeg arbejder hele tiden .. Og tjener rigtigt godt .. Så penge ikke er ikke noget problem" Sagde han stille og kyssede hende kort på kinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 1:42 pm

Victoria smilte svagt og så på ham igen, " jamen du skal da stadig ikke bruge dem på mig alligevel, selvom du tjener godt" sagde hun og nussede kort hans arm inden hun gik over mod sin dør og åbnede den, " jeg kommer om lidt, jeg tror Hayley har en graviditetstest liggende på badeværelset eller på hendes værelse, jeg tjekker lige, så kan vi ligeså godt få det overstået" sukkede hun og gik ud af døren, men hun lukkede den ikke efter sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 2:20 pm

Andrew nikkede kort og så efter hende, han sukkede så stille og gik hen til vinduet og åbnede det og så ud i natten, han tænkte lidt på diverse ting og så op på himlen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 2:26 pm

Victoria kom lidt efter tilbage, med en lille lang æske i hånden, " jeg fandt den, men.. jeg skal lige høre dig om noget, hvis den skulle blive positiv så skal jeg høre om du vil have jeg for barnet eller om du ikke vil være far og vil have at jeg for en abort, det er nemlig også dit valg hvis du nu skulle være far" sagde hun stille og gik tænkende hen til Andrew efter hun havde lukket døren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 2:28 pm

Andrew tænkte godt, men vidste godt selv hvad hans menning var "Altså, Hvis det er .. Vil jeg helst ikke have nogen aborter .. Men det er dit valg" sagde han og så hen på hende med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 2:31 pm

Victoria nikkede og sukkede derefter, " okay øhm.. jeg kommer om lidt" sagde hun og pustede ud igen, hun var ret nervøs, det var helt nyt for hende og det virkede også ret stort for hende, hvis hun skulle være mor og hun var bange for om Andrew ikke ville tage stillingen som far, hun rørte sig ikke først, men gik så roligt ud på badeværelset
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 2:36 pm

Andrew så lidt efter hende og grublede over en masse ting, han ville helt sikkert gerne beholde barnet og være far for det hvis det skulle være sådan at hun var gravid, han var mere bekymret for hendes søstre, hvad de ville sige, også selvom hun havde sagt de ville blive glade over det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 2:40 pm

Victoria kom et par minutter efter ud til Andrew igen og gik over og holdte om ham, "det tager lige 10 min før den viser reasultatet" sagde hun stille og kyssede ham på kinden, "og du skal også vide at jeg er ligeglad med hvad du vælger, om du vil blive hos mig hvis jeg er gravid eller om du vælger at sige nej til at være sammen med mig" sagde hun, men hun kunne ikke skjule at hun blev trist over at være alene uden Andrew
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 2:58 pm

Andrew så på hende og lagde armende om hende "Hør her, Lige meget hvad bliver jeg hos dig .. det vil kun glæde mig hvis den viste positivt " Sagde han stille og ¨kyssede hende blidt på panden" Jeg efterlader dig ikke .. ".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 3:00 pm

Victoria smilte svagt og klemte blidt om Andrew og lagde sit ansigt ind til hans bryst.
"Det er jeg rigtig glad for Andrew, og jeg er glad for at du ikke er en af de fyre der stikker af fra det" sagde hun stille og kyssede ham blidt på halsen og tog sit ansigt ned til hans bryst igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 3:33 pm

Andrew smilede lidt og holdte blidt om hende, Han forholdte sig tavs da han stod og tænkte over diverse ting.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 3:38 pm

Victoria og Andrew stod og holdte om hinanden i noget tid, da hun slap grebet om ham og så nervøst op på ham og gik så ud på badeværelset igen, hun tog den op og så på den, hun holdte sig for munden og var faktisk også ret glad over det, hun kom ud til Andrew og stod i dørkarmen, hun holdte den oppe og viste ham at den var positiv, hun fik tårer i øjnene og smilte svagt, hun tog hånden ned igen og blinkede med øjnene for at få tårende væk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 10:41 pm

Andrew ´tog kort hænderne op til hovedet og var henne ved hende på under to sek hende og tog armende om hende, Han smilte stort og snurrede rundt med hende "Det helt ufatteligt!" råbte han næsten og var enormt glad, Han tænkte slet ikke over hendes søstre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 10:49 pm

Victoria kunne ikke lade være med at grine og tog armene om nakken på Andrew, det var helt ufatteligt ja, hun kunne heller ikke tro det, så så smilende på Andrew, hun tog sit hoved ned til ham og kyssede lidenskabligt hans læber, hun var virkelig glad lige nu, det var helt ubeskriveligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 12:17 am

Andrew kyssede lykkeligt med, han havde altid drømt om at blive far, han klemte hende blidt ind til sig og havde det fantastisk inden i sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 12:21 am

Victoria var nød til at stoppe kysset fordi hun grinte, "det havde jeg slet ikke regnet med, jeg troede slet ikke det ville ske" indrømmede hun og smilte skævt til Andrew, "men tænk at jeg skal være mor, og at du er faren, jeg kunne ikke havde ønsket mig noget bedre" sagde hun og kyssede ham på halsen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 2:33 pm

Andrew lo lidt og holdte om hende med et smil "Jeg elsker dig Victoria " sagde han stille og sukkede, han lukkede øjnne og tænkte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 2:36 pm

Victoria smilte skævt og holdte stadig om Andrew, hun lagde sin kind på hans skulder.
"Jeg elsker også dig Andrew" sagde hun stille og smilte for sig selv, hun var stadig vildt glad, og tænkte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 8:53 pm

Andrew nussede hende blidt ned af ryggen og åbnede øjnene "Skal jeg fortælle det til dine søstre eller vil du?" sagde han stille og tænkte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 8:56 pm

Victoria tænkte lidt og rystede så på hovedet, " jeg tror ikke de behøver at få det at vide endnu, måske skulle vi vente lidt" foreslog hun og slap Andrew, men hun så stadig tænkende på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 8:58 pm

Andrew sukkede stille og så på hende "Men ikke for længe .. De skal jo have det afvide" Sagde han blidt og kyssede hende på kinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 9:02 pm

Victoria nikkede kort og så ned i gulvet imens hun tænkte, hendes hår faldt ned fra hendes skuldre da hun bøjede hovedet og skjulte lidt af hendes ansigt, *hvorfor skal jeg, også nu lige pludselig skifte humør* skældte hun sig selv ud med inde i sit hoved og begav sig til at tænke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 9:07 pm

Andrew så på hende og smilede, men det falmede da han så hun ikke så nær som glad ud som før "Er der noget galt vic?" han strøg hende blidt hen af håret og smilede stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 9:12 pm

Victoria tog Andrews hånd som strøg hende over håret og kyssede den blidt på håndfladen og tænkte stadig lidt inden hun svarede, " hvis nu.. hvis nu at selvom jeg sagde at mine søstre ville blive glade, hvad så hvis jeg tog fejl også at de kommer til at hade mig og vil have at jeg skal få en abort, men.." hun stoppede og så stadig ikke på Andrew, hun holdte kun hans hånd op til munden og kyssede den blidt igen, og tænkte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 9:25 pm

Andrew smilte mildt og så på hende "Så lad mig tale med din ældste søster .. " sagde han stille og kunne godt følge hende i det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 9:28 pm

Victoria så endelig op på Andrew og smilte svagt, " tak skat, men jeg ved ikke hvornår du kan komme til at tale med hende, hun er jo ikke hjemme lige nu" sagde hun stille og lagde armene rundt om ham igen, hun ville så gerne holde om Andrew lige nu og sukkede lydløst
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 9:36 pm

Andrew lagde armende om hende og sagde stille "Jeg bliver her til hun kommer, hvis jeg må?" han smilede drilskt og nussede hende blidt i håret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 9:39 pm

Victoria smilte og grinte lidt imens hun så på Andrew, " self må du det, jeg kan ikke se nogen grund til at du ikke måtte" sagde hun tænkende men smilende og så stadig på Andrew og bed sig i læben, " jeg ved godt det er et underligt spørgsmål, men.. må jeg godt kysse dig igen?" spurgte hun stille og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 10:14 pm

Andrew smilte og så på hende "Selvfølgelig, Du behøver ikke en gang at spørger" sagde han og Han strøg hende blidt nedx af kinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 12:00 am

Victoria smilte varmt til Andrew og tænkte lidt.
"Jeg spørger for at få tilladelse, jeg kan jo ikke gå og kysse dig helle tiden, det kan jo også blive for meget" sagde hun og grinte stille og holdte stadig om ham, men placerede nu den ene hånd på hans bryst og så tænkende på ham. Så lænede hun hovedet op til hans hals og kyssede ham blidt på halsen, så kørte hun læberne op langs hans hals og op til hans hage og kyssede den og kørte derefter sine læber op langs hans kindben, så hun endte oppe ved hans øre og grinte lidt og kørte så læberne ned til hans mundvie og lænede så hovedet lidt tilbage og smilede til ham igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 22, 2009 12:04 am

Andrew stod helt stille og fik et sug i kroppen og lukkede kort øjnene, før han igen så på hende med et smil på læberne "Du gør mig helt skør" sagde han og havde armende om livet på hende og lænte sig frem og pressede sine læber mod hendes i et lidenskabeligt kys.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 22, 2009 8:57 am

Victoria smilte og følte sig ind i kysset, hun havde stadig sin ene hånd på hans bryst og lagde den anden hånd bag hans nakke, hun åbnede roligt munden og satte et tungekys igang, hun havde savnet ham så meget, at hun ikke kunne vente længere med det, hun ville så gerne føle Andrew igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 22, 2009 7:53 pm

Andrew fulgte med i tungekysset og tog så fat om hende og flyttede hende op og lagde hende i sengen så han lå oven på hende, han støttede svagt mod sengen for ikke at virke for tung oven på hende og lagde den anden hånd på hendes kind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 6:34 pm

Victoria kyssede roligt med i tungekysset og var glad for at Andrew var der igen, hun havde savnet ham utrolig meget, hans duft, hans berøring og mest af alt hans kys, hun holdte blidt om ham og var glad for at have ham så tæt på sig, hun ville ikke tænke på at han på et tidspunkt skulle afsted igen, hun ville nyse ham imens han var her og ikke tænke på andet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 6:46 pm

Andrew følte en fantastisk glæde indeni når han var så tæt på hende, han lod stille kysset føre hen i snav tænkte ikke på hvor de var, hvem der kunne komme ind eller ligne, Victoria var bare så vidunderlig og det fik ahm til at glemme hans dårlige fortid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 6:55 pm

Victoria fulgte ham ud i snavet og glemte alt hvad der var sket, hun koncenterede sig kun om Andrew, han var så dejlig, og selvom vampyre skulle være rigtige hårde på huden, så var Andrew en undtagelse, han føltes utrolig blød når han lå oven på hende og det nød hun rigtig meget, hun tog sin ene hånd ned på hans kind og nussede den og den anden hånd røg ned på hans bryst og lå roligt der
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?   Hmm.. føler jeg sorg eller glæde? - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Smerte, og totalt sorg - hvorfor??
» Føler sig ensom
» Føler sig ensom
» føler sig forfulgt
» føler sig for første gang fri

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: