|
| føler sig for første gang fri | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: føler sig for første gang fri Tirs Sep 01, 2009 5:14 pm | |
| Dato : 11 setember Årstid :efterår Dag : Fredag Vejr : gråt Sted : går rundt Tid: 13:40 Omgivelser: få
Sydney var en smule træt men lettet hun følte sig ikke jagtet endnu mere hun bed kort i underlæben hendes arm røg op i panden for fjerne en tot hun elskede at vandre rundt byen da en lille pige kom til løbe en ind i hende få cm henne var hendes mor sydney kiggede ned på den lille pige Sydney syntes pigen så en smule skrøblig ud pigen vendte blikket forleget ned i fortrovet hun fulgte pigen de små cm hen imod moren og de var på vej i den anden reting hun sukkede svagt før forsatte hen i hjørnet for gå den vej |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: føler sig for første gang fri Tirs Sep 01, 2009 5:30 pm | |
| Victoria gik for sig selv nede på gaden, hendes flænge fra nogen dage siden var healet men der var kommet et hvids ar, den ånsvage mand der havde jagtet Sydney viste sig altså at være varulv, Victoria gik lidt i sine egne tanker og fulgte slet ikke med hvad der skete omkring hende, hun mærkede små puf på sig når hun blev ramt af andre, ellers gjorde hun ikke noget ved det, hun tænkte bare |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: føler sig for første gang fri Tirs Sep 01, 2009 6:47 pm | |
| Sydney fik øje på Vic hun vinkede svagt smilet viste at hun var rigtig glad " viic" råbte hun små grinede |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: føler sig for første gang fri Tirs Sep 01, 2009 6:54 pm | |
| Victoria vågnede op fra sin tænken og så rundt, hun fik øje på Sydney og smilte, " heii Syd" råbte hun tilbage og begyndte at gå hende i møde, hun tænkte dog stadig på manden og hvad han var, det var nok det der plagede hende mest, hun kiggede op igen og så på Sydney og smilte svagt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: føler sig for første gang fri Tirs Sep 01, 2009 7:01 pm | |
| Sydney grinede kort men stoppede da hun så Victorias ansigtutryk hun lagde kort hovdet på skrå " noget galt?" spurgte hun bed sig læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: føler sig for første gang fri Tirs Sep 01, 2009 7:04 pm | |
| Victoria så tænkende på Sydney og smilede så, hun kunne jo ikke fortælle hende at hun blev angrebet af ham manden der var efter Sydney, " nej nej, jeg har det strålende" løj Victoria ret overbevisende og smilte skævt til Sydney, men hun kunne ikke lade være med at tænke, det var vildt irreterende at hun ikke kunne holde op med at tænke et øjeblik og så nyde at være sammen med Sydney igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: føler sig for første gang fri Tirs Sep 01, 2009 7:15 pm | |
| Sydney nikkede kort hun kunne drog ikke lade være med at se skuffet ud " nå men jeg må sogså videre" sagde hun vendte sig for at gå i den sammen reting som før hende ene arm hang tungt ned af den ene side mens den ene arm holdte den hun gik en smule hurtigt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: føler sig for første gang fri Tirs Sep 01, 2009 7:51 pm | |
| Victoria kom hurtigt op ved siden af Sydney og så bekymret på hende, " hvad er der galt?" spurgte Victoria og kom op foran Sydney og kiggede bekymret ned på hende, hun ville ikke flytte sig, da hun godt kunne se at Sydney ikke selv var helt glad, og hun ville gerne vide hvorfor |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: føler sig for første gang fri Tirs Sep 01, 2009 7:56 pm | |
| " det er ikke noget" sagde hun fugtede kort sine hun lod blikket falde på sine sko og lyste op i et smil før hun satte en tot bag øret men inderst var hun ved gå til af grin hun snydt hende " snyyydt" hvinede hun troede ikke at hun kunne narre vic |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: føler sig for første gang fri Tirs Sep 01, 2009 8:00 pm | |
| Victoria smilte skævt og smågrinte af Sydney, " det var ikke fair, jeg hader når mine venner er triste, så jeg bliver altid bekymret, det var ikke fair" sagde hun igen smilende og slog blidt på Sydneys skulder imens hun grinte stille, det var altid noget at have det sjovt med vennerne, det elskede hun |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: føler sig for første gang fri Tirs Sep 01, 2009 8:02 pm | |
| "awu jeg dør" sagde hun tog sig til skulderne så meget sjov ud ansigtet og grinede kort |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: føler sig for første gang fri Tirs Sep 01, 2009 8:13 pm | |
| Victoria prøvede at surmule, men alligevel blev det opløst af et grin, hun grinede dog ikke for meget, på grund af det ar hun havde fået, og det havde det med at give nærmest et stød i hende, når hun rørte sig for meget, " hold så op med det der, det er ikke sjovt" sagde Victoria men kunne heler ikke lade være med at grine igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: føler sig for første gang fri Tirs Sep 01, 2009 8:16 pm | |
| " okay far" sagdde hun drillende og satte farten op " jeg vil hjem til dig" sagde hun håbede på at hun fik lov hun lavde bedede hundeøjene |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: føler sig for første gang fri Tirs Sep 01, 2009 8:19 pm | |
| Victoria trak stille på den ene skulder, " der er ikke så meget spændene hjemme hos mig" løj Victoria men denne gang lød det ikke særlig overbevisende, og hun smilte svagt til Sydney imens hun tænkte, *jo jo bare kom hjem til mig hele huset er fyldt med vampyrer* tænkte hun og så stadig smilende på Sydney |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: føler sig for første gang fri Tirs Sep 01, 2009 8:24 pm | |
| " kom nuuu" sagde hun vendte sig omhun skukkede så opgivende nej var et nej vel hun satte kursen over imod bestemorens hus hun havde ikke været stykke tid nu valgte gå der ned |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: føler sig for første gang fri Tirs Sep 01, 2009 8:27 pm | |
| Victoria så efter Sydney og genkendte straks huset, hun huskede tilbage da hun havde været der første gang, hun gik efter Sydney, " er du sikker på du er klar til at gå derhen endnu?" spurgte Victoria både bekymret og lidt nysgerrig, hun så stadig på Sydney imens de gik og ventede på hendes svar |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: føler sig for første gang fri Tirs Sep 01, 2009 8:36 pm | |
| " jeg fået huset det er mit det stod i hendes testamente jeg ved ikke om lavede det om efter mine forældre døde" sagde hun var henne ved lågen men blev stående kiggede på det lille hus før sukkede svagt " jeg tror jeg kan nu" sagde hun grinede kort før hun åbende lågen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: føler sig for første gang fri Tirs Sep 01, 2009 8:43 pm | |
| Victoria sagde ikke noget, hun kiggede bare på Sydney og kiggede så op på huset, den samme duft hang stadig i luften som sidst hun var her, der var ikke noget der havde ændret sig det mindste, men alligevel havde hun svært ved at se hvordan Sydney skulle kunne klare at gå derind, godt nok var hun stærk, men var hun virkelig så stærk til at kunne gå ind i sin næsten afdøde bestemors hus |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: føler sig for første gang fri Ons Sep 02, 2009 4:08 pm | |
| Sydney sank en klump stod kiggede op på huset noget sagde hende at skulle holde sig væk men en lille stemme sagde at hun ikke kunne løbe forevigt hun tog et par tøvende skridt før hun stoppede op hun bed sig læben før hun satte opgivende ned græsset hun kunne ikke stemmen der sagde hun ikke skulle var for stor |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: føler sig for første gang fri Ons Sep 02, 2009 4:12 pm | |
| Victoria så bare på Sydney uden at sige noget, hun lod sit blik falde på huset, og betragtede det tænktsomt, " jeg kan huske første gang jeg var her, der var så fredfyldt og stille, blomsterne var sprunget ud og der duftede rigtig godt af natur, jeg følte en ro inde i mig da jeg var her, eller også er det bare mig" sagde Victoria og smilte varmt for sig selv, før hun lod blikket falde på Sydney igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: føler sig for første gang fri Ons Sep 02, 2009 4:22 pm | |
| " det var rigtigt" sagde hun fniste en smule hun lukkede øjene for danne disse billeder |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: føler sig for første gang fri | |
| |
| | | | føler sig for første gang fri | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Hvem er på nu | Der er i alt 161 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 161 gæster Ingen Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm |
Evner | Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya | Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …
[ Fuld læsning ] | Kommentarer: 20 |
Seneste emner | » YO, KIG HER! :-DSøn Dec 28, 2014 12:41 am af Marissa» How you doin'?Tirs Jun 17, 2014 10:42 pm af Claire» My new blog!Man Feb 17, 2014 8:45 pm af Daniella» Blot et spørgsmål.. Man Feb 17, 2014 8:44 pm af Daniella» Et interviewLør Aug 17, 2013 8:50 pm af Daniella» Traitor! (Aurius)Ons Jul 31, 2013 5:07 pm af Aurius» A Date? (Bellatrix)Tirs Jun 11, 2013 11:29 pm af Aurius» Well this is fun..Tirs Maj 14, 2013 8:10 pm af Bellatrix » TVD siden.Søn Apr 21, 2013 6:55 pm af Daniella |
Statistik | Der er i alt 85 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er Amelia
Vores brugere har i alt skrevet 58181 indlæg i 1692 emner
|
|