Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 føler sig for første gang fri

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




føler sig for første gang fri Empty
IndlægEmne: føler sig for første gang fri   føler sig for første gang fri Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 5:14 pm

Dato : 11 setember
Årstid :efterår
Dag : Fredag
Vejr : gråt
Sted : går rundt
Tid: 13:40
Omgivelser: få

Sydney var en smule træt men lettet hun følte sig ikke jagtet endnu mere hun bed kort i underlæben hendes arm røg op i panden for fjerne en tot hun elskede at vandre rundt byen da en lille pige kom til løbe en ind i hende få cm henne var hendes mor sydney kiggede ned på den lille pige Sydney syntes pigen så en smule skrøblig ud pigen vendte blikket forleget ned i fortrovet hun fulgte pigen de små cm hen imod moren og de var på vej i den anden reting hun sukkede svagt før forsatte hen i hjørnet for gå den vej
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




føler sig for første gang fri Empty
IndlægEmne: Sv: føler sig for første gang fri   føler sig for første gang fri Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 5:30 pm

Victoria gik for sig selv nede på gaden, hendes flænge fra nogen dage siden var healet men der var kommet et hvids ar, den ånsvage mand der havde jagtet Sydney viste sig altså at være varulv, Victoria gik lidt i sine egne tanker og fulgte slet ikke med hvad der skete omkring hende, hun mærkede små puf på sig når hun blev ramt af andre, ellers gjorde hun ikke noget ved det, hun tænkte bare
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




føler sig for første gang fri Empty
IndlægEmne: Sv: føler sig for første gang fri   føler sig for første gang fri Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 6:47 pm

Sydney fik øje på Vic hun vinkede svagt smilet viste at hun var rigtig glad " viic" råbte hun små grinede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




føler sig for første gang fri Empty
IndlægEmne: Sv: føler sig for første gang fri   føler sig for første gang fri Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 6:54 pm

Victoria vågnede op fra sin tænken og så rundt, hun fik øje på Sydney og smilte, " heii Syd" råbte hun tilbage og begyndte at gå hende i møde, hun tænkte dog stadig på manden og hvad han var, det var nok det der plagede hende mest, hun kiggede op igen og så på Sydney og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




føler sig for første gang fri Empty
IndlægEmne: Sv: føler sig for første gang fri   føler sig for første gang fri Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 7:01 pm

Sydney grinede kort men stoppede da hun så Victorias ansigtutryk hun lagde kort hovdet på skrå " noget galt?" spurgte hun bed sig læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




føler sig for første gang fri Empty
IndlægEmne: Sv: føler sig for første gang fri   føler sig for første gang fri Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 7:04 pm

Victoria så tænkende på Sydney og smilede så, hun kunne jo ikke fortælle hende at hun blev angrebet af ham manden der var efter Sydney, " nej nej, jeg har det strålende" løj Victoria ret overbevisende og smilte skævt til Sydney, men hun kunne ikke lade være med at tænke, det var vildt irreterende at hun ikke kunne holde op med at tænke et øjeblik og så nyde at være sammen med Sydney igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




føler sig for første gang fri Empty
IndlægEmne: Sv: føler sig for første gang fri   føler sig for første gang fri Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 7:15 pm

Sydney nikkede kort hun kunne drog ikke lade være med at se skuffet ud " nå men jeg må sogså videre" sagde hun vendte sig for at gå i den sammen reting som før hende ene arm hang tungt ned af den ene side mens den ene arm holdte den hun gik en smule hurtigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




føler sig for første gang fri Empty
IndlægEmne: Sv: føler sig for første gang fri   føler sig for første gang fri Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 7:51 pm

Victoria kom hurtigt op ved siden af Sydney og så bekymret på hende, " hvad er der galt?" spurgte Victoria og kom op foran Sydney og kiggede bekymret ned på hende, hun ville ikke flytte sig, da hun godt kunne se at Sydney ikke selv var helt glad, og hun ville gerne vide hvorfor
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




føler sig for første gang fri Empty
IndlægEmne: Sv: føler sig for første gang fri   føler sig for første gang fri Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 7:56 pm

" det er ikke noget" sagde hun fugtede kort sine hun lod blikket falde på sine sko og lyste op i et smil før hun satte en tot bag øret men inderst var hun ved gå til af grin hun snydt hende " snyyydt" hvinede hun troede ikke at hun kunne narre vic
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




føler sig for første gang fri Empty
IndlægEmne: Sv: føler sig for første gang fri   føler sig for første gang fri Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:00 pm

Victoria smilte skævt og smågrinte af Sydney, " det var ikke fair, jeg hader når mine venner er triste, så jeg bliver altid bekymret, det var ikke fair" sagde hun igen smilende og slog blidt på Sydneys skulder imens hun grinte stille, det var altid noget at have det sjovt med vennerne, det elskede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




føler sig for første gang fri Empty
IndlægEmne: Sv: føler sig for første gang fri   føler sig for første gang fri Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:02 pm

"awu jeg dør" sagde hun tog sig til skulderne så meget sjov ud ansigtet og grinede kort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




føler sig for første gang fri Empty
IndlægEmne: Sv: føler sig for første gang fri   føler sig for første gang fri Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:13 pm

Victoria prøvede at surmule, men alligevel blev det opløst af et grin, hun grinede dog ikke for meget, på grund af det ar hun havde fået, og det havde det med at give nærmest et stød i hende, når hun rørte sig for meget, " hold så op med det der, det er ikke sjovt" sagde Victoria men kunne heler ikke lade være med at grine igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




føler sig for første gang fri Empty
IndlægEmne: Sv: føler sig for første gang fri   føler sig for første gang fri Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:16 pm

" okay far" sagdde hun drillende og satte farten op " jeg vil hjem til dig" sagde hun håbede på at hun fik lov hun lavde bedede hundeøjene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




føler sig for første gang fri Empty
IndlægEmne: Sv: føler sig for første gang fri   føler sig for første gang fri Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:19 pm

Victoria trak stille på den ene skulder, " der er ikke så meget spændene hjemme hos mig" løj Victoria men denne gang lød det ikke særlig overbevisende, og hun smilte svagt til Sydney imens hun tænkte, *jo jo bare kom hjem til mig hele huset er fyldt med vampyrer* tænkte hun og så stadig smilende på Sydney
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




føler sig for første gang fri Empty
IndlægEmne: Sv: føler sig for første gang fri   føler sig for første gang fri Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:24 pm

" kom nuuu" sagde hun vendte sig omhun skukkede så opgivende nej var et nej vel hun satte kursen over imod bestemorens hus hun havde ikke været stykke tid nu valgte gå der ned
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




føler sig for første gang fri Empty
IndlægEmne: Sv: føler sig for første gang fri   føler sig for første gang fri Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:27 pm

Victoria så efter Sydney og genkendte straks huset, hun huskede tilbage da hun havde været der første gang, hun gik efter Sydney, " er du sikker på du er klar til at gå derhen endnu?" spurgte Victoria både bekymret og lidt nysgerrig, hun så stadig på Sydney imens de gik og ventede på hendes svar
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




føler sig for første gang fri Empty
IndlægEmne: Sv: føler sig for første gang fri   føler sig for første gang fri Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:36 pm

" jeg fået huset det er mit det stod i hendes testamente jeg ved ikke om lavede det om efter mine forældre døde" sagde hun var henne ved lågen men blev stående kiggede på det lille hus før sukkede svagt " jeg tror jeg kan nu" sagde hun grinede kort før hun åbende lågen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




føler sig for første gang fri Empty
IndlægEmne: Sv: føler sig for første gang fri   føler sig for første gang fri Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:43 pm

Victoria sagde ikke noget, hun kiggede bare på Sydney og kiggede så op på huset, den samme duft hang stadig i luften som sidst hun var her, der var ikke noget der havde ændret sig det mindste, men alligevel havde hun svært ved at se hvordan Sydney skulle kunne klare at gå derind, godt nok var hun stærk, men var hun virkelig så stærk til at kunne gå ind i sin næsten afdøde bestemors hus
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




føler sig for første gang fri Empty
IndlægEmne: Sv: føler sig for første gang fri   føler sig for første gang fri Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 4:08 pm

Sydney sank en klump stod kiggede op på huset noget sagde hende at skulle holde sig væk men en lille stemme sagde at hun ikke kunne løbe forevigt hun tog et par tøvende skridt før hun stoppede op hun bed sig læben før hun satte opgivende ned græsset hun kunne ikke stemmen der sagde hun ikke skulle var for stor
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




føler sig for første gang fri Empty
IndlægEmne: Sv: føler sig for første gang fri   føler sig for første gang fri Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 4:12 pm

Victoria så bare på Sydney uden at sige noget, hun lod sit blik falde på huset, og betragtede det tænktsomt, " jeg kan huske første gang jeg var her, der var så fredfyldt og stille, blomsterne var sprunget ud og der duftede rigtig godt af natur, jeg følte en ro inde i mig da jeg var her, eller også er det bare mig" sagde Victoria og smilte varmt for sig selv, før hun lod blikket falde på Sydney igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




føler sig for første gang fri Empty
IndlægEmne: Sv: føler sig for første gang fri   føler sig for første gang fri Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 4:22 pm

" det var rigtigt" sagde hun fniste en smule hun lukkede øjene for danne disse billeder
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





føler sig for første gang fri Empty
IndlægEmne: Sv: føler sig for første gang fri   føler sig for første gang fri Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
føler sig for første gang fri
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Første gang
» føler sig forfulgt
» Tørstig, for første gang i skolen
» Første gang i "byen" (alle må svare ^.^)
» Føler sig ensom

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: