Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Føler sig ensom

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Føler sig ensom Empty
IndlægEmne: Føler sig ensom   Føler sig ensom Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 4:39 pm

Dato:irl
Tid:13:30
Vejr:overskyet ligner det skal tordne
Sted: Sydneys hus
Omgivelser: kedelige mennesker
Humør:vil møde nogen
Dag:onsdag
Årstid: efterår

Sydney gik stille ned imod parken hun sukkede svagt hvor var alle hendes venner blevet af de var som forsvundet fra jordens overflade hun slog sviong kiggede på skiltet med stod Forks park hun gik med langsomme ned af stien til en lille legeplads hun satte kursen over imod gyngen hun sukkede * jeg er verdens ensomme vampyr" tønkte hun da et par legede børn kom løbende imod legepladsen Færten af børnene var sød som slik men hun var ikke sulten satte på gyngen gyngede stille frem og tilbage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Føler sig ensom Empty
IndlægEmne: Sv: Føler sig ensom   Føler sig ensom Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 4:43 pm

Shin havde gået i barndom og gik ned på legepladsen og smilte lidt over de legende børn, da han fik øje på Sydney.. Han gik hen og satte sig på gyngen ved siden af hende.. "Hej søde" smilte han og gyngede også lidt frem og tilbagr..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Føler sig ensom Empty
IndlægEmne: Sv: Føler sig ensom   Føler sig ensom Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 4:52 pm

Sydney smilte da hun hørte hans bekendte stemme hun kiggede op på og betragtede ham " fint" mumlede hun stoppede forsigt gyngen men blev siddende " hvis man ser bort fra at jeg ikke set de "fleste af mine venner rigtig lang tid" sagde hun mer tydeligt sukkede svagt hun vendte blikket frem for sig " hvad med dig?" spurgte hun lagde hovdet på skrå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Føler sig ensom Empty
IndlægEmne: Sv: Føler sig ensom   Føler sig ensom Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 4:55 pm

"Lidt op og ned" sagde han og trak på skulderne. "Men du ser mig lige nu" sagde han smiltende.. "Eller er jeg ikke en af dine venner"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Føler sig ensom Empty
IndlægEmne: Sv: Føler sig ensom   Føler sig ensom Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 5:00 pm

" det kan diskuteres" sagde hun drillende smilede svagt han var en af hendes rigtige gode venner og hun stolede på ham faktisk havde hun gjort det lige siden den første dag hun mødte ham der var noget over ham der gjorde at sydney blev hængede hun betragtede ham kort " fortæl mig om det" sagde hun sydney havde masser af tid
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Føler sig ensom Empty
IndlægEmne: Sv: Føler sig ensom   Føler sig ensom Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 5:03 pm

"Du er i hvert fald en af mine venner" sagde han smilende.. "Bare prolemer med en af mine andre venner" sagde han stille og smilte prøvende til hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Føler sig ensom Empty
IndlægEmne: Sv: Føler sig ensom   Føler sig ensom Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 5:09 pm

Sydney lagde hovdet på skrå og ville snage mere i det hun satte benene i jorden skubbede sig selv gang gyngede hurtigt frem og tilbage hun smilede " det er også en af mine bedste venner" sagde hun smilede kort hun bed sig svagt i læben hun var en smule nysrrig og lukkede kort øjene i imens hun tænkte * gad vidst hvorfor nogle problemer* tænkte hun åbende dem igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Føler sig ensom Empty
IndlægEmne: Sv: Føler sig ensom   Føler sig ensom Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 5:12 pm

Han smilte varmt til hende.. "Hvorfor har du ikke snakke med dine venner" spurgte han og gyngede en smule højere..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Føler sig ensom Empty
IndlægEmne: Sv: Føler sig ensom   Føler sig ensom Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 5:17 pm

" de har ikke været til finde" sagde hun rejste op gik over skubbede han af gyngen for sjov smilede svagt til ham hun betragtede ham og hendes hår faldte ned til siden hun smilede svagt " hvad med en kærste har du fundet en?" spurgte hun med en nysrrig stemme hun stirrede på ham rakte ham en for hjælpe ham op
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Føler sig ensom Empty
IndlægEmne: Sv: Føler sig ensom   Føler sig ensom Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 5:21 pm

Shin tog grinende i mod hendes hånd og hev sig selv op.. "jeg ved det ikke helt" svarede han stille.. "Det ene øjeblik er vi, men så det næste kan hun ikke tage synet af mig" sagde og skubbede blidt til hende dom hævn..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Føler sig ensom Empty
IndlægEmne: Sv: Føler sig ensom   Føler sig ensom Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 5:28 pm

" hey hey det er forbudt" sagde hun rækkede sin tunge ud luften og lavede en prut med tungen hun smilede kort før hun lagde hovdet på skrå " den var værre jeg kan ikke hjælpe dig med det for jeg har ingen forstand på piger" hun drillede kort til ham før hun rev ham med ud af legepladsen for finde en bænk hun kunne sidde på for hun trængte til sidde på noget andet en gynge vendte sig kort om og betragtede kort børnene de var så søde hun smilede svagt før forsatte hen imod en bænk som var en smule øde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Føler sig ensom Empty
IndlægEmne: Sv: Føler sig ensom   Føler sig ensom Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 6:22 pm

Shin fulgte smilende efter hende.. "Hvad med dig, har du fundet den eneste ene" spurgte han med et lille grin..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Føler sig ensom Empty
IndlægEmne: Sv: Føler sig ensom   Føler sig ensom Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 12:08 pm

" måske men han har en anden" sagde hun stille med blikket rettet op på ham hun bed sig svagt læben " din kærste er hun øhm din eneste ene?" spurgte hun og lagde hovdet på skrå efter hun havde stilt sprøgsmålet vendte blikket ned i jorden knugede sin ene håndsammen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Føler sig ensom Empty
IndlægEmne: Sv: Føler sig ensom   Føler sig ensom Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Føler sig ensom
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hmm.. føler jeg sorg eller glæde?
» føler sig forfulgt
» Føler mig lidt alene
» føler sig for første gang fri
» Jeg føler mig lidt som rødhætte }- Marcus ;)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: