. |
|
| Føler sig ensom | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Føler sig ensom Tors Okt 01, 2009 4:39 pm | |
| Dato:irl Tid:13:30 Vejr:overskyet ligner det skal tordne Sted: Sydneys hus Omgivelser: kedelige mennesker Humør:vil møde nogen Dag:onsdag Årstid: efterår
Sydney gik stille ned imod parken hun sukkede svagt hvor var alle hendes venner blevet af de var som forsvundet fra jordens overflade hun slog sviong kiggede på skiltet med stod Forks park hun gik med langsomme ned af stien til en lille legeplads hun satte kursen over imod gyngen hun sukkede * jeg er verdens ensomme vampyr" tønkte hun da et par legede børn kom løbende imod legepladsen Færten af børnene var sød som slik men hun var ikke sulten satte på gyngen gyngede stille frem og tilbage |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Føler sig ensom Tors Okt 01, 2009 4:43 pm | |
| Shin havde gået i barndom og gik ned på legepladsen og smilte lidt over de legende børn, da han fik øje på Sydney.. Han gik hen og satte sig på gyngen ved siden af hende.. "Hej søde" smilte han og gyngede også lidt frem og tilbagr.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Føler sig ensom Tors Okt 01, 2009 4:52 pm | |
| Sydney smilte da hun hørte hans bekendte stemme hun kiggede op på og betragtede ham " fint" mumlede hun stoppede forsigt gyngen men blev siddende " hvis man ser bort fra at jeg ikke set de "fleste af mine venner rigtig lang tid" sagde hun mer tydeligt sukkede svagt hun vendte blikket frem for sig " hvad med dig?" spurgte hun lagde hovdet på skrå |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Føler sig ensom Tors Okt 01, 2009 4:55 pm | |
| "Lidt op og ned" sagde han og trak på skulderne. "Men du ser mig lige nu" sagde han smiltende.. "Eller er jeg ikke en af dine venner" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Føler sig ensom Tors Okt 01, 2009 5:00 pm | |
| " det kan diskuteres" sagde hun drillende smilede svagt han var en af hendes rigtige gode venner og hun stolede på ham faktisk havde hun gjort det lige siden den første dag hun mødte ham der var noget over ham der gjorde at sydney blev hængede hun betragtede ham kort " fortæl mig om det" sagde hun sydney havde masser af tid |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Føler sig ensom Tors Okt 01, 2009 5:03 pm | |
| "Du er i hvert fald en af mine venner" sagde han smilende.. "Bare prolemer med en af mine andre venner" sagde han stille og smilte prøvende til hende.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Føler sig ensom Tors Okt 01, 2009 5:09 pm | |
| Sydney lagde hovdet på skrå og ville snage mere i det hun satte benene i jorden skubbede sig selv gang gyngede hurtigt frem og tilbage hun smilede " det er også en af mine bedste venner" sagde hun smilede kort hun bed sig svagt i læben hun var en smule nysrrig og lukkede kort øjene i imens hun tænkte * gad vidst hvorfor nogle problemer* tænkte hun åbende dem igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Føler sig ensom Tors Okt 01, 2009 5:12 pm | |
| Han smilte varmt til hende.. "Hvorfor har du ikke snakke med dine venner" spurgte han og gyngede en smule højere.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Føler sig ensom Tors Okt 01, 2009 5:17 pm | |
| " de har ikke været til finde" sagde hun rejste op gik over skubbede han af gyngen for sjov smilede svagt til ham hun betragtede ham og hendes hår faldte ned til siden hun smilede svagt " hvad med en kærste har du fundet en?" spurgte hun med en nysrrig stemme hun stirrede på ham rakte ham en for hjælpe ham op |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Føler sig ensom Tors Okt 01, 2009 5:21 pm | |
| Shin tog grinende i mod hendes hånd og hev sig selv op.. "jeg ved det ikke helt" svarede han stille.. "Det ene øjeblik er vi, men så det næste kan hun ikke tage synet af mig" sagde og skubbede blidt til hende dom hævn.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Føler sig ensom Tors Okt 01, 2009 5:28 pm | |
| " hey hey det er forbudt" sagde hun rækkede sin tunge ud luften og lavede en prut med tungen hun smilede kort før hun lagde hovdet på skrå " den var værre jeg kan ikke hjælpe dig med det for jeg har ingen forstand på piger" hun drillede kort til ham før hun rev ham med ud af legepladsen for finde en bænk hun kunne sidde på for hun trængte til sidde på noget andet en gynge vendte sig kort om og betragtede kort børnene de var så søde hun smilede svagt før forsatte hen imod en bænk som var en smule øde |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Føler sig ensom Tors Okt 01, 2009 6:22 pm | |
| Shin fulgte smilende efter hende.. "Hvad med dig, har du fundet den eneste ene" spurgte han med et lille grin.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Føler sig ensom Fre Okt 02, 2009 12:08 pm | |
| " måske men han har en anden" sagde hun stille med blikket rettet op på ham hun bed sig svagt læben " din kærste er hun øhm din eneste ene?" spurgte hun og lagde hovdet på skrå efter hun havde stilt sprøgsmålet vendte blikket ned i jorden knugede sin ene håndsammen |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Føler sig ensom | |
| |
| | | | Føler sig ensom | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Hvem er på nu | Der er i alt 201 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 201 gæster Ingen Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm |
Evner | Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya | Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …
[ Fuld læsning ] | Kommentarer: 20 |
Seneste emner | » YO, KIG HER! :-DSøn Dec 28, 2014 12:41 am af Marissa» How you doin'?Tirs Jun 17, 2014 10:42 pm af Claire» My new blog!Man Feb 17, 2014 8:45 pm af Daniella» Blot et spørgsmål.. Man Feb 17, 2014 8:44 pm af Daniella» Et interviewLør Aug 17, 2013 8:50 pm af Daniella» Traitor! (Aurius)Ons Jul 31, 2013 5:07 pm af Aurius» A Date? (Bellatrix)Tirs Jun 11, 2013 11:29 pm af Aurius» Well this is fun..Tirs Maj 14, 2013 8:10 pm af Bellatrix » TVD siden.Søn Apr 21, 2013 6:55 pm af Daniella |
Statistik | Der er i alt 85 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er Amelia
Vores brugere har i alt skrevet 58181 indlæg i 1692 emner
|
|
|