Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Mørk aften

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 8:12 pm

Isabella var få skridt fra dem og sagde, "Hej."
Da hun kom helt hen til dem, så hun på Daniel og smilte. "Har du husket dit tøj den her gang." sagde hun og grinte lidt.
Hun havde ikke glemt sidste gang, hvor det var hans første gang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 8:16 pm

Hun trak på skuldrene "Måske fortæller jeg dig hvorfor når vi har lært hinanden bedre at kende" mumlede hun og rettede blikket mod Isa. Hun smilede stort "Hej!" udbrød hun glad
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 8:17 pm

"Øøøh.... Nej... Jeg lånte af...." Han pegede bare på Amira, han havde ingen anelse om hvad hun hed og smilte bare stort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 8:18 pm

"Hva' Amira? Er du stadig lost som altid?" spurgte Isabella og smilte til Amira.
"Du lånte af Amira.. så havde du alligevel glemt dit tøj." grinte Isabella.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 8:22 pm

"Jeg ville bare gå en lille tur" sagde han med lidt røde kinder, men med et skævt smil.
*Amira* tænkte han kort og kiggede på Amira med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 8:23 pm

Amira grinede og vendte sig imod ham "Jeg hedder Amira" præsenterede hun sig og rakte hånden frem med et varmt smil og et drillende blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 8:24 pm

"Daniel" præsenterede han sig og rystede let hendes hånd.
Han gengældte også det varme smil og grinte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 8:26 pm

"Og jeg er Isabella." sagde Isabella for sjov og grinte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 8:28 pm

"Daniel..." gentog hun, smagte på ordet. "Sofistikeret" sagde hun så og grinede til ham. Så slap hun hans hånd smilede til Isa "Isabella siger du?" sagde hun drillende og tilføjede så "Hvad bringer dig på disse kanter?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 8:29 pm

"Tja... gik en tur." sagde Isabella, "Og syntes jeg kunne fornemme tryghed, eller var det nu fare." Isabella smilte stort, hun havde jo kun lagt mærke til dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 8:33 pm

Amira grinede "Fare!" sagde hun drillende "Der er høj risiko for at blive kildet og set nøgen!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 8:33 pm

"Sofistikeret? Du må forveksle mig med en anden" sagde han og grinte endnu mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 8:34 pm

"Optager du det eller hvad?" spurgte han Amira drillende og satte sig på jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 8:35 pm

"Så gad jeg godt vide, hvem der er i fare." sagde Isabella og prøvede at se alvorlig ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 8:37 pm

Hun fnes "Du er for sexet til ikke at blive lagt ud på Youtube!" drillede hun Daniel. "Dig!" tilføjede hun dramatisk til Isa.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 8:39 pm

En kildren bredte sig i Isabellas mave , da hun hørte Amiras ord. *Damn, hvad sker der lige?* tænkte hun.
Isabella smilte skævt til Amira og spurgte, "Er det så nu, hvor jeg skal løbe skrigende væk?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 8:40 pm

"Mange tak" sagde han og grinte lidt over hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 8:41 pm

Hun grinede "Ja, for jeg er det farlige massakre monster!" sagde hun og tog et truende skridt imod Isabella "Ya better watch out for the werewolf herself!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 8:43 pm

Isabella løb rundt i rundskreds omkring Daniel og Amira og skreg stille. Hun grinte også midt i det hele. "Hjælp mig!" halvgrinte Isabella, mens hun løb rundt med armene i vejret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 8:45 pm

Daniel stor grinte bare over dem.
"I er bare for åndssvage" storgrinte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 8:46 pm

Amira sprang hurtigt efter hende, hun tog fat i Isa og kildede hende frygtelig grusomt Twisted Evil "Vi er meget intelligente!" grinede hun imens til Daniel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 8:48 pm

Isabella vred sig for at komme fri. "Hold op..." prøvede hun at sige, mens hun grinede, som man gjorde, når man blev kildret. "Daniel, hjælp i stedet for at pynte." fik hun også sagt.
"Det er ikke fair."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 8:50 pm

//Skal ud med hundene//


"Ja det kan jeg se" drillede han dem begge og lagde sig selv på ryggen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 8:51 pm

Amira grinede et "Muwhahahahahahaaaaa" grin uden at stoppe "Lad ham da pynte, det er han så god til!" sagde hun drillende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 8:53 pm

//muhahaha... du kan ikke kilde mig mere, for jeg bliver nød til at gå (hvorfor altid på de sjove tidspunkter?).. cya//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 8:57 pm

//noooo !!! Ö///
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 9:19 pm

"Siger du at jeg bare er pynt?" spurgte han og satte en fornærmede tone op.
Han kiggede på hende mens han stadig lå på ryggen.


//Vi ses Isa^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 9:31 pm

"Den bedste af slagsen!" grinede hun og slap Isa. Hun satte sig foran Daniel med drillende glimt i øjet "Har du noget at sige til dit forsvar Pretty Boy?" spurgte hun sødt og blinkede til ham. Hun fnes.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 9:35 pm

"Pretty boy?... Det tager jeg som en fornærmelse" sagde han og grinte lidt mere.
Han kiggede på hende med et halvt fornærmede blik. Hvis der var noget han ikke fulgte, så var det mode og den kunne rende ham et vist sted.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 9:37 pm

"Det var en fornærmelse!" grinede hun og prikkede ham på næsen. Så sprang hun på benene og rystede rastløst på hænderne. "Argh! vi skal lave noget!" udbrød hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 9:42 pm

"Som?" spurgte han hende stadig fra jorden med et lumskt smil.
Han greb fat om hendes ankler og hev benene væk under hende så hun landte på numsen igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 9:45 pm

Hun skreg og sprang leende på ham, så han væltede tilbage på ryggen. Hun satte sig overskrævs ham med benene på hver side "Føler du dig i fare?" hviskede hun dramatisk og grinede til ham. "Jeg kunne jo kvæle dig nu!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 9:52 pm

Han svarede ikke, men lavede bare et trick han altid havde lavet på sin bror når også sad sådan.
Han svingede begge ben op til hendes skuldre, fik dem sat fast ved hendes hals og lagde hende ned på ryggen og satte sig selv op.
"Jeg kunne kvæle dig nu!" imiterede han hende perfekt. "Føler du dig i fare?" hviskede han og grinte svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 9:57 pm

Hun fnes "Nej det er stadig dig der er i fare!" sagde hun drillende "den fakta at du er i en meters radius af mig, er ehm... betegnelsen af livsfare! Du kunne dø af både betagelse, forelskelse, fortvivelse, desperation, frustration men mest af alt betagelse! Så smuk er jeg jo!" hun sagde det med stooor ovebevisning. "Og så er jeg en pige... Du må ikke slå mig, men jeg må slå dig!" hun grinede ondt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 10:01 pm

"Jeg kunne aldrig finde på at slå en pige" sagde han ærligt. "Jeg vil bare kvæle dig" drillede han og smilte bare stort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 10:18 pm

Hun spærrede øjnene op "Det... det må man heller ikke!" stammede hun, med et drillende glimt i øjet. "Piger er til for a drengene skal være søde ved dem, og give dem chokolade!" hun stirrede lidt ud i luften "uhm... Chokolade" mumlede hun så



//sorry tiden///
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 10:20 pm

"Ja... Jeg kunne godt spise noget Chokolade, med karamel" sagde han med et drillende blik og satte sig overfor hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 10:22 pm

"mmmhmm.." sagde hun med et lille smil spillende i mundvigende "Jeg har ikke fået chokolade i... et år eller sådan noget!" hun stirrede frem for sig (FLASH BACK Very Happy) og så stirrede hun ind i øjnene på ham. Meget grænseoverskridene...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 10:25 pm

"du gir" sagde han så med et stort grin og lagde sig så på ryggen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 10:26 pm

Hun smilede svagt "Jeg ville ønske jeg kunne..." mumlede hun "men jeg har ingen penge!" sagde hun så, lidt højere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 10:28 pm

"Hvis det var mine bukser det her" startede han og grinte lidt.
"Så ville vi have penge nok til masser af chokolade" sluttede han og smilte bare.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 10:30 pm

Hun stirrede fnisende på ham "Hvad mener du?" spurgte hun med et stort smil og viftede lidt pandehår væk fra øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 10:33 pm

"Min familie har haft mange penge i lang tid... Men vi vil bare ikke blære os med det. Altså bortset fra min storebror" sagde han og kløede sig lidt i hovedet med et stort grin.
Det var jo sandt, hans brugte konstant penge til at prøve at score piger.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 10:35 pm

Hun grinede "Hvad har det med mine bukser at gøre? og hvad er der med din bror?" spurgte hun nysgerrigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 10:38 pm

"Jeg har altid mine penge i en pung. Og den er altid i mine bukser.... Men prøver du da på at score min bror" drillede han hende otilføjede "For så har du virkelig dårlig smag"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 10:40 pm

Hun grinede "Nåårh på den måde!" så veg hun forskrækket tilbage "Argh! jeg sagde ikke noget om at score din bror?! jeg spurgte hvad der var med ham og penge?" hun stirrede lidt på ham, men snart boblede en lille latter op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 10:42 pm

"Han udnytter at han har penge og score så de billige piger på den måde" sagde han stadig grinende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 10:46 pm

Hun smilede svagt "Billige piger kan sagtens være søde!" kom det så ud af hende før hun kunne stoppe sig selv. Hun smilede hurtigt og nervøst til ham, og bed sig så hårdt i tungen. "Men det lyder da sjovt for ham..." sagde hun hurtigt for at skifte emne, men fortrød sit knap så intelligente input "eller ikke..." tilføjede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 10:50 pm

"Det har jeg heller aldrig sagt... Jeg siger bare at min bror score, dumme, storbarmede piger" sagde han og grinte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 10:52 pm

Hun grinede lidt "hvor gammel er han da?" spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mørk aften - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Mørk aften
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Mørk fortid - Lys fremtid...
» Aften!
» En stille aften..
» Aften..
» aften (:

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Andre steder i Washington :: Lake Washington-
Gå til: