Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Mørk aften

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 10:58 pm

"19" svarede han prompte og kiggede på hende.
Der var noget hun ikke havde sagt...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 11:04 pm

"Og du er...?" fortsatte hun interesseret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 11:06 pm

"Kun 17... Men min bror fik et flip da jeg skulle køres rundt. Sååå Han gav mig en bil, så jeg kan endda køre bil" storsmilte han som om det havde nogen relavans.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 11:10 pm

Hun grinede "Fantastisk, jeg er 19, jeg har aldrig været inde i en bil!" hun sukkede og så op i himlen "Jah hvem bare der havde penge!" sukkede hun dramatisk. HUn betragtede solen der langsomt begyndte at vise sine første stråler på himlen "Og hvad med dig?" spurgte hun "Din storebror scorer med penge, hvordan scorer du? Selvtillid og charme?" hun grinede drillende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 11:12 pm

"Præcis" sagde han og smilte venligt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 11:16 pm

Hun gabte og strakte sig "du må være uimodståelig" sagde hun, uden den mindste antydning af useriøsitet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 11:19 pm

"Kun når jeg vil..." sagde han med et skuldertræk og grinte lidt.
Det var bare løgn. Selvom Daniel ikke var typen der scorede alle, faldt næsten alle piger for ham, og det drev ham bogstavlig talt til vanvid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 11:24 pm

Hun smilede lidt "fantastisk... Brug din charme på nogle af aaaalle de søde piger inde i byen, de er så desperate, det gør ondt at se på" hun grinede lavt "men det må du ikke sige at jeg har sagt!" tilføjede hun hurtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 11:26 pm

Han smilte svagt. "Hvorfor? Er du selv en af dem?" spurgte han lidt drillende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 11:29 pm

Hun fnøs "aldrig i livet! jeg er født alene, og jeg dør alene! Kærlighed er alligevel bare en løgn... hvertfald den langvarige..." sagde hun hårdt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 11:31 pm

"Blev din kærlighed bidt af Vampyre?" spurgte han hende stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 11:38 pm

Hun rynkede på næsen "han var ren indbildning..." mumlede hun og bed sig i læben. Hvordan skulle hun forklare det, uden at fortælle noget? "Ser du... Jeg har levet de sidste par år, uden kærlighed, men indbildske og falske forhold" hun gav sig selv et (psykisk) skulderklap, for at pakke det godt ind "Så, mødte jeg den her dreng, som jeg pludselig fik stærke følelser for, som jeg forvekslede med forelskelse... Jeg kunne jo ikke vide at jeg bare elskede ham som en ven..." hun sukkede og stirrede frem for sig "men det kan være ligemeget nu, den fejl begår jeg aldrig igen... man mister troen på kærlighed når man ikke kan huske hvordan det føles at elske nogen højt og blive elsket højt..." hun smilede undskyldende til ham "Snakker jeg for meget?" Spurgte hun forlegent
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 11:43 pm

"Nej... Det gør du ikke" sagde han venligt og kiggede på hende.
"Tro mig når jeg siger at du ikke vil tage fejl når du møder en som elsker dig højt" sagde han bare ganske enkelt.


//Logger nu... Skrives((
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 11:45 pm

Hun grinede humørforladt "tak for tippet, men en sådan person møder jeg aldrig... Det kunne min egen far ikke engang klare" hun stoppede sig selv. Hun havde allerede sagt for meget.



//ses så!///
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 8:00 am

"Hvad har din far med sagen at gøre?" spurgte han og lod øjenbrynene sætte sig i et spørgende V.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 8:03 pm

"Intet" sagde hun affejende. Hun ransagede febrilsk sin hjerne for spørgsmål, der kunne lede emnet væk fra hende "Hvad med dig? Nogle du elsker højt og inderligt?" spurgte hun endelig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 8:30 pm

"ikke lige nu i hvertfald" sagde han og smilte stort.
Han undrede sig lidt over hvorfor hun dog reagerede på den måde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 8:35 pm

Hun grinede drillende "sikker?" spurgte hun og hævede et øjenbryn. Men hendes øjne skjulte ikke hendes nervøsitet. Hun var ikke klar til at fortælle om sit liv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 8:48 pm

Daniel så det, men kommenterede det ikke.
"Ja.... 50 % sikker" sagde han og smilte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 8:50 pm

Hun så interesseret på ham "virkelig..?" smilede hun "Hvem er den heldige vinder af de 50 %?" spurgte hun med et lille grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 8:53 pm

"En helt bestemt person som ikke er her lige" sagde han med lidt røde kinder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 8:55 pm

"Hvem er det?!" spurgte hun grinende og utålmodigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 8:57 pm

"interesant" lød Wills stemme henne fra træerne.
Han stod lænet op af en af træerne og smilte venligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:01 pm

Amira rynkede på næsen over stanken af vampyr. Hun smilede svagt over at det var will. "Will..." hviskede hun meget lavt. Hun rettede blikket mod ham. Så kneb hun øjnene sammen "Hvad laver du her?" hvæsede hun, pludselig fjendtlig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:02 pm

Daniel kigede overrasket hen på Vampyren.
"Hvem er du?" spurgte han lidt hvæssende af ham og spændte hver en muskel i hans krop.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:03 pm

"HVad? Kan man ikke egang udspionere hunde uden at de blir sure?" spurgte han lidt hånligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:07 pm

"nej." svarede Amira koldt "du skal ikke udspionere mig."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:08 pm

"Nej din idiot" sagde han lidt surt.
Han kiggede på ham med undrende øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:10 pm

"Slap af Slap af" sagde han og gik hurtigt (Vampyrtempo) om bag dem.
"Du lugter underligt" sagde han til Drengen, og snuste ind igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:12 pm

"Will, hold dig væk fra ham" hvæsede Amira, pludselig i forsvarsposition.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:14 pm

"Hvorfor?" spurgte han og snuste ind igen...
"Du lugter lidt våd... Har du tisset i pelsen?" spurgte han hånligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:16 pm

Med et var Amira drejet om, plantet et solidt spark midt på brystet af Will "WILL DIT SVIN!" skreg hun frustreret, med en ukontrolleret vejrtrækning "Hold. dig. væk!" hvislede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:17 pm

"Hold da kæft idiot" sagde han og svingede en hæl ind i siden på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:19 pm

Will Blev lidt overrasket over deres samlede angreb.
"Hvad gjorde du det for?" spurgte han undrende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:21 pm

Amira tog et pludseligt hårdt greb omkring Wills hals "Hvad er der i vejen med dig?" hvæsede hun, rasereiet boblende i sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:21 pm

"Du ville angribe" sagde han bare og kiggede på ham med et vredt blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:23 pm

Will kiggede på hende med et lille smil.
"Jeg har ikke fået blod i lang tid... Jeg kan ikke rigtig tænke rationelt" sagde han i et øjebliks klarhed før hans øjne igen blev sorte som natten.
Smilet blev hånligt og han svarede "Køtere skal ikke have noget svar"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:26 pm

//Skal ud med hundene//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:27 pm

//Skal selv ordne kattens bakke//

Daniel fik medlidenhed med ham et øjeblik men glemte det så igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:28 pm

Hun knurrede fra dybt nede i struben "Pas på med hvad du siger, morder" knurrede hun, med flammende øjne. Men dybt inde var hun forvirret. Hvorfor var hun så vred på Will? Men tvivlen var hurtigt glemt.


//HAHA! Lær det, jeg har bare ingen dyr xD///
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:42 pm

//Blære røv//


"Ækle blodsuger" sagde han og satte sig ved siden af amira.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:46 pm

"Bare fordi jeg ikke flår kaniner" sagde han stadig hånligt.
Han kiggede på dem begge med et drillende blik som om han gerne ville slås.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:49 pm

Amiras øjenbryn fløj i vejret "Nej, det må føles fantastisk at fjerne en anden persons liv fra jorden" Sagde hun syrligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:55 pm

"Ja... Men nu er det også længe siden jeg fik blod" mumlede han og kiggede på hende stadig drillende.
"Hvad tisse ulv, er du blevet lidt bange for den gamle Vampyr?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:56 pm

"Hvorfor skulle jeg være bange for en gammel skid som dig" sagde han og sparkede ham på kinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:58 pm

Amira stirrede hadsk på ham "Du har myrdet så mange! hvad har du nogensinde givet til gengæld?" hvislede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 10:04 pm

"Har du nogensinde hørt om Unicef?" spurgte han hende og spyrttede lidt på jorden ved siden af sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 10:08 pm

"Eftersom jeg har samlet ind hvert år og gjort andre tjenester for dem så ja" sagde hun med en lav faretruende stemme "Og det er ikke lige let hvis du tænker på hvad jeg gennemgik det sidste år" Hun var sikker på at hun havde fortalt ham om hendes knap så heldige fortid "Det var meningen at jeg skulle have lavet frivilligt arbejde for dem i Afrika, men du ved... Den drøm blev lissom bremset"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 10:13 pm

"Ved du hvem der startet den?" spurgte han hende stadig hånligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 10:15 pm

"Unicef blev oprettet af FN efter 2. verdenskrig" kom svaret prompte "Bild mig nu ikke ind at det var dig!"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mørk aften - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Mørk aften
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Mørk fortid - Lys fremtid...
» Aften!
» En stille aften..
» Aften..
» aften (:

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Andre steder i Washington :: Lake Washington-
Gå til: