|
| Mørk aften | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mørk aften Fre Sep 11, 2009 10:21 pm | |
| "Jeg var med i udvaglet" sagde han stadig hånligt og spyttede hende så i hovedet. "Siger du en gang til at jeg intet har gjort for nogle at dem, så bider jeg hovedet at dig" sagde han og smilte |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mørk aften Fre Sep 11, 2009 10:25 pm | |
| Raseriet væltede frem i hende med et skrig sprang hun på ham, hun slog løs på ham imens hun skreg skældsord ud, imens tårene løb ned af kinderne på hende, og slagende blev mindre og mindre præcise. Tilsidst lænede hun sig hulkende og forsvarsløs ind mod ham. "Dit... Svin" fik hun fremstammet mellem snøftende, imens hun trykkede hovedet mod hans bryst. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mørk aften Fre Sep 11, 2009 10:29 pm | |
| "Neeeej... Jeg er jo bare en igle" sagde han smilte stadig mens han rejste sig op.
//JEg tror Daniel er smuttede...// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mørk aften Fre Sep 11, 2009 10:31 pm | |
| Amira blev siddende på jorden, hovedet i hænderne og skuldrene rystende. Hun kunne ikke få et ord frem. Hun havde ikke grædt længe. Nu kunne hun ikke mere.
// Så frastødene er du ;D/// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mørk aften Fre Sep 11, 2009 10:35 pm | |
| //Det der var bare ondt... -.-""//
Han løftede hende op i skulderne og kiggede på hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mørk aften Fre Sep 11, 2009 10:43 pm | |
| Hun løftede sit tårevædede ansigt, med røde øjne, og stirrede ham direkte i øjnene. Det var et såret, men stolt og viljestærkt blik "Var der noget du ikke fik sagt?" hviskede hun med en skrøbelig stemme, der var ved at knække over. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mørk aften Fre Sep 11, 2009 10:44 pm | |
| // Nar HARJ! det var kærligt mobberi! Så snart jeg mobber folk kærligt, er det en KÆMPE kærlighedserklæring xD/// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mørk aften Fre Sep 11, 2009 10:48 pm | |
| //Ja klart^^//
"Du skal ikke kalde mig for en kold morder" sagde han surt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mørk aften Fre Sep 11, 2009 10:54 pm | |
| "Besked modtaget" mumlede hun Og hendes blik faldt ned jorden igen. Hun trak sig væk fra ham. Tårer løb stadig i en lige linje ned over kinderne på hende, men hun sagde ikke en lyd. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mørk aften Fre Sep 11, 2009 10:56 pm | |
| //Skal logge... Jeg har kun powernappede de sidste fem dage.... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mørk aften Fre Sep 11, 2009 11:00 pm | |
| // Heeh oki, så ses vi bare /// |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Mørk aften | |
| |
| | | | Mørk aften | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Hvem er på nu | Der er i alt 165 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 165 gæster Ingen Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm |
Evner | Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya | Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …
[ Fuld læsning ] | Kommentarer: 20 |
Seneste emner | » YO, KIG HER! :-DSøn Dec 28, 2014 12:41 am af Marissa» How you doin'?Tirs Jun 17, 2014 10:42 pm af Claire» My new blog!Man Feb 17, 2014 8:45 pm af Daniella» Blot et spørgsmål.. Man Feb 17, 2014 8:44 pm af Daniella» Et interviewLør Aug 17, 2013 8:50 pm af Daniella» Traitor! (Aurius)Ons Jul 31, 2013 5:07 pm af Aurius» A Date? (Bellatrix)Tirs Jun 11, 2013 11:29 pm af Aurius» Well this is fun..Tirs Maj 14, 2013 8:10 pm af Bellatrix » TVD siden.Søn Apr 21, 2013 6:55 pm af Daniella |
Statistik | Der er i alt 85 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er Amelia
Vores brugere har i alt skrevet 58181 indlæg i 1692 emner
|
|