Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Mørk aften

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 10:21 pm

"Jeg var med i udvaglet" sagde han stadig hånligt og spyttede hende så i hovedet.
"Siger du en gang til at jeg intet har gjort for nogle at dem, så bider jeg hovedet at dig" sagde han og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 10:25 pm

Raseriet væltede frem i hende med et skrig sprang hun på ham, hun slog løs på ham imens hun skreg skældsord ud, imens tårene løb ned af kinderne på hende, og slagende blev mindre og mindre præcise. Tilsidst lænede hun sig hulkende og forsvarsløs ind mod ham. "Dit... Svin" fik hun fremstammet mellem snøftende, imens hun trykkede hovedet mod hans bryst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 10:29 pm

"Neeeej... Jeg er jo bare en igle" sagde han smilte stadig mens han rejste sig op.


//JEg tror Daniel er smuttede...//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 10:31 pm

Amira blev siddende på jorden, hovedet i hænderne og skuldrene rystende. Hun kunne ikke få et ord frem. Hun havde ikke grædt længe. Nu kunne hun ikke mere.




// Så frastødene er du ;D///
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 10:35 pm

//Det der var bare ondt... -.-""//


Han løftede hende op i skulderne og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 10:43 pm

Hun løftede sit tårevædede ansigt, med røde øjne, og stirrede ham direkte i øjnene. Det var et såret, men stolt og viljestærkt blik "Var der noget du ikke fik sagt?" hviskede hun med en skrøbelig stemme, der var ved at knække over.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 10:44 pm

// Nar HARJ! det var kærligt mobberi! Så snart jeg mobber folk kærligt, er det en KÆMPE kærlighedserklæring xD///
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 10:48 pm

//Ja klart^^//

"Du skal ikke kalde mig for en kold morder" sagde han surt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 10:54 pm

"Besked modtaget" mumlede hun Og hendes blik faldt ned jorden igen. Hun trak sig væk fra ham. Tårer løb stadig i en lige linje ned over kinderne på hende, men hun sagde ikke en lyd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 10:56 pm

//Skal logge... Jeg har kun powernappede de sidste fem dage....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørk aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 11:00 pm

// Heeh oki, så ses vi bare Wink///
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mørk aften - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørk aften   Mørk aften - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Mørk aften
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» Mørk fortid - Lys fremtid...
» Aften!
» En stille aften..
» Aften..
» aften (:

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Andre steder i Washington :: Lake Washington-
Gå til: