Dato: irl Årstid: irl Dag: irl Vejr: Overskyet og det sneer Sted: Skoven Tid: 20.15 Omgivelser: træer ? xD
Shane løb gennem skoven. Man kunne høre hans hjerte slå hurtigt og han åndede hurtigt ind og ud. Det var lang tid siden han havde været i denne skov. ALT for længe! Han fortatte med at løbe og sprang elegant over de væltede træer som der var nogle af. Shane standsede derefter brat op! Han havde lugtet et dyr. Shane listede stille mod lugten og så en hjort som gnaskede bark i sig. Han slikkede sig sultent om munden og hans gyldne øjne skinnede. Han sprang frem og fik fat om dyret som prøvede at komme fri men forgæves. Dyret døde og Shane fik noget mad, imens sneen blidt dalede ned på ham og den døde hjort.
Sarah Bruger
Erfaring : 550 Respekt : 12 Antal indlæg : 524
Emne: Sv: Aften.. Søn Dec 13, 2009 10:35 pm
Amanda kom gående, meget langsomt, gennem skoven. Hun sukkede kort da hun lugtede en vampyr. Det var ikke det hun havde mest lyst til, altså at møde en vampyr. Hun bed sig kort i læben og strøg det lysebrune hår væk fra øjnene. Hun gik pludselig lidt hurtigere, da hun syntes at genkende lugten af vampyren, kunne det være Shane? "Hallo?" spurgte hun med en lille stemme.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Aften.. Søn Dec 13, 2009 10:38 pm
Shane rettede sig op. Han tørrede sig for munden så man ikke kunne se blodet. Den stemme..? " Hallo ?! " svarede han en smule usikkert. Han indsnusede en herlig duft, en velkendt duft
Sarah Bruger
Emne: Sv: Aften.. Søn Dec 13, 2009 10:44 pm
Amanda var sikker på det var ham. Men hun måtte ikke håbe for meget, for så ville hun blive skuffet hvis hun ikke havde ret. "Shane?" hviskede hun og gik lidt nærmere vampyren. Hun håbede, af hele sit hjerte.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Aften.. Søn Dec 13, 2009 10:50 pm
Han så på hende og et smil bredtes på hans læber. " Det er dig! " sagde han glad. Shane ville overfalde fald hende og kramme hende, men han var bange for at hun ville skubbe ham væk
Sarah Bruger
Emne: Sv: Aften.. Søn Dec 13, 2009 10:54 pm
Amanda så på ham, med store og lidt sårede øjne. Hun havde savnet ham mere end noget andet, men hun var også blevet skuffet da han lige pludselig bare var væk. "Thank god," hviskede hun lavt. "Du lever." Hun så væk og bed sig i læben, imens hun tænkte over hvordan hun skulle reagere.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Aften.. Søn Dec 13, 2009 10:58 pm
Han så på hende " Selvfølgelig lever jeg! " smilede han. Han kunne ikke lade vær med at fare mod hende og kramme hende, så det gjorde han. Shane vidste ikke hvad han gjorde mens hans trykkede hende ind til sig
// Logge 0o
Sarah Bruger
Emne: Sv: Aften.. Søn Dec 13, 2009 11:03 pm
Amanda vidste at hun var ved at blive hysterisk. "Jeg.. elsker dig, Shane." hviskede hun og knugede sig ind til ham.
//Bye<3//
Gæst Gæst
Emne: Sv: Aften.. Man Dec 14, 2009 6:38 pm
Han smilte. " Jeg er så ked af det.. At jeg har været så længe væk! " han kyssede hende blidt på kinden.
Sarah Bruger
Emne: Sv: Aften.. Man Dec 14, 2009 9:30 pm
Amanda nikkede og grinte. Havde hun været menneske, havde hun grædt. "Det må du nok sige," drillede hun og så på ham med strålende øjne.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Aften.. Tirs Dec 15, 2009 8:20 pm
Smilede svagt. Shane så ind i hendes øjne og kærtegnede blidt hendes kind
Sarah Bruger
Emne: Sv: Aften.. Fre Dec 18, 2009 6:46 pm
Amanda strøg en hånd gennem det blonde hår. "Jeg kan ikke beskrive hvor meget jeg har savnet dig," hviskede hun håbløst, og lod sit hovede hvile på hans bryst. (:
Gæst Gæst
Emne: Sv: Aften.. Lør Dec 19, 2009 7:17 pm
" Åh amanda! Men du ved, at jeg altid vil savne dig mere! " sagde han en smule drlsk, men kærligt. Han lukkede roligt sine øjne i og lod hende hvile.
Sarah Bruger
Emne: Sv: Aften.. Lør Dec 19, 2009 10:26 pm
Amanda grinte sin perfekte og svage latter. "Du drømmer," jokede hun og grinte lidt, med et smil.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Aften.. Lør Dec 19, 2009 11:56 pm
Han lo muntert og kærligt. " Jeg har virklig savnet dig kære Amanda" sagde han med et seriøst sødt blik.
Sarah Bruger
Emne: Sv: Aften.. Søn Dec 20, 2009 12:05 am
Amanda smilte og så på ham. "Det er skønt at have dig tilbage," smilte hun og så på ham med et smil.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Aften.. Søn Dec 20, 2009 1:47 pm
" Det er skønt at være tilbage " svarede han med et bredt smil, og betragtede hende
Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm
Evner
Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya
Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …