Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 nysgerig hed betaler sig ikke altid

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 8:58 pm

kevan sagde ikke noget og spiste op og drak mælken og tørrede sig om munden med hånden hen rejste sig og bar tallerken hen til vasken og hev ned i sine bukser så de sad nede på numsen hvor han altid havde sine bukser..
" har vi frikvater samtidige? skal vi så ikke spille fodbold? eller skate vil gerne have mit skateboard med i skole?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 9:04 pm

"Ja & Kan vi vel" Sagde Kevin til ham med et let smil & så på ham & kiggede på klokken
"Vi skal hjem til dig & hente dine skole ting" Sagde Han stille til ham & tog sin 3 tasker over skulderen & gik mod gangen & håbet han fulgte efter

//Smutter er virkelig mega træt orker ikke rigtig at emne kan ikke rigtig overskue det da jeg os skriver med nogen andre & bliver alt for forvirrende//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 9:08 pm

kevan fulgte efter ham og sagde "jeg har kun en takse har ingen bøger hvor mange bøger får jeg?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 10:53 pm

"Oki" Sagde Han & smilet til ham "Løb du over & hent det så venter jeg her" Sagde Han & så på ham med et let smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 9:12 am

"ja det kan jeg da godt" kan løb hjem efter sin taske, og han kom tilbage og havde din ipod i hånden han var forpustede og sagde hurtigt " så er jeg klar og jeg har musik til timen hehe hvis den bliver for kedelig:P"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 12:07 pm

Kevin så på ham
"Er meningen du skal følge med i skolen" Sagde Kevin
"Ellers bliver du aldrig lige så klog som mig" Sagde Han med et smil & stig så ind i bilen efter at have låst efter dem & startede så bilen & tændt lavt for noget Musik
KISS
Kevin elsket Old School Rock Musik Så som KISS & Pink Floyd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 12:21 pm

Kevan sætter sig ind foran og siger " jeg ved det godt. men skal nok...prøve..!"
de kommer til skolen
kevan sidder i bilen han er meget nervøs han plejer altid at pjække fra skole fordi han altid fik tæv af de andre elever.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 12:27 pm

Kevin stig ud & en del kiggede
Kevin var kendt for lidt afvejret Han var Kendt Musiker ret nørdet i skolen
Men også som Deres Liga's bedste Wide Receiver
Han gik hen & åbnet døren for Kevan
Han have selv allerede alle sine ting "Du kan måske komme forbi Bold Banen i aften skal træne med teamet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 12:38 pm

Kevan steg ud af bilen og så på de andre der kiggede han var meget nervøs han kiggede på kevin og sagde " kan jeg være med til at træne er det fodbold?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 12:44 pm

"Ikke på mit Hold desværre" Sagde Han & grinet "& Ja er Amerikansk Fodbold & du er ikke ligefrem særlig stor forhold til os" Sagde Kevin & så på ham
"Vi ligger også nr 1 i vores i vors Liga" Sagde Han & smilet til ham "Men vi kan måske træne lidt sammen bagefter" Sagde Han med et smil "Det er din første dag idag ikke" Spurgte Han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 12:56 pm

kavan så på ham og sagde " ja det er min første dag. - det kan vi vel godt hvad tid skal jeg være på banen og hvor er den?- jeg mødte claire i går hun sagde til mig at skoven ikke var så farlig og hun gerne ville tage mig med der ud, og så sagde jeg bare at du havde sagt jeg ikke måtte uden dig . og så blev hun vidst lidt fornærmet" han gik med kevin op mod bygningen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 1:23 pm

"Tror godt du kan stole på Claire" Sagde Kevin til ham med et let smil & gik mod skolen da de kom indenfor begyndte han med det samme at gå mod kontoret "Vi skal lige have dit skema osv osv" Sagde Han & så rundt på alle sammen & tog ham i armen for at de ikke skulle blive væk fra hinanden i stakken af elever
De kom lidt ud af gruppen & kom hen til Kontoret hvor han slap ham & så på Kontoret "Jeg er her med en ny elev" Sagde Han & nikkede mod Kevan
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 3:11 pm

kontor damen kiggede på kevan og sagde " du må være kevan rendell conwell, ja nu skal du se, jeg har en stak bøger til dig da din lærer sagde jeg skulle give dig dem, og så har jeg et skema til dig og en skab til dig " hun gav kevan alle tingene og jeg sagde " jamen takker for det..!" og bøgerne var tunge. kevan puttede dem ned i sin taske og sagde " jeg hader bøger hvorfor kunne vi ikke bare have en computer!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 5:25 pm

"Det har jeg også" Sagde Han & grinet & så på Kontor damen & sagde så "Øhm jeg skal rykkes en rang op i Fysik" Sagde Han til hende "Når du skal rykkes op i endnu et fag" Sagde Damen til Kevin med et smil
"Har du ikke snart alle på højeste niveau" "Jo Nu har jeg når jeg bliver rykket op" Sagde Han & grinet & fik et nyt skema lidt efter & en seddel & nikkede & takket enden han gik ud af Kontoret med et let smil til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 5:35 pm

Kevan grinte og sagde " kevin du er for sej? skal vi gå på samme gang? tror ikke ejg skal gå i klasse med dig Razz!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 5:39 pm

"Jeg har time forskellige steder men altså hvad skal du have nu" Spurgte han "Så viser jeg derhen" Sagde Han til ham
Han kiggede på hans skema & begyndte at fulgte ham mod hans time
"Du skal have Hr Johnsson i første time" Sagde Han
"Han er sku en sej gut man skal bare ikke pisse på ham så kan han sku sparke din røv så slemt at du ikke kommer til at kunne gå i de næste 14 år" Sagde Kevin & grinet
"Du skal gå på Årgang med Jack han er nemlig blevet rykket op et par gang" Sagde Han & smilet til Ham

//Man skal vidst være 15 - 16 for at gå på High school//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 5:42 pm

//OOG så kan jeg ikke gå i skole FEDT Razz

Kevan så på ham og sagde " seriøst bliver han hurtigt sur?, jeg hader sådan nogen lærer! har i gang vagter?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 5:48 pm

//Jo bare ikke High School High School er ca fra 7 til 10//

Kevin så på ham "Nej han bliver ikke let sur men du skal ikke lyve over for ham eller lave ballade" Sagde Kevin til ham & kom hen til Kevan's Klasse & fik ham ind & vinket til ham & smilet til Kevan's nye lære
Han var en stor Sort Lærer Kevin smilet til ham & nikkede enden han gik & vinket til Kevan med et smil & gik så selv til time
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 5:51 pm

kevan smilte til kevin. han satte sig ned og han kede sig allerede Razz
//er der sådan nogen gangvagter hvor de store går rundt på de små's gange Razz i timerne for er sikre de ikke pjækker:P//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 6:50 pm

//Nope er lidt old school at have sådan noget//

Kevin sad stille til time & fulgte godt med mens han skrev noter & fulgte virkelig godt med mens han koncentret sig med et et blik som sagde han virkelig var interesseret i hvad der blev snakket om & at gå i skole
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 6:58 pm

kevan kom gående ude på gangen med sin lære han havde fat i hans arm og han råbte "AVVVVVVVVVVVV SLIP MIG SLIP MIG!!"
han blev slæbt op til kontoret og der var nogen stole ude foran kevan blev sat på en af disse stole...

og han lære sagde " og du bliver der til jeg kommer for at hente dig!!!"

han gik igen og kevan blev siddende han kede sig...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 7:03 pm

Kevin kom i det sekund ned af gangen & mødte Hr Johnsson
"Hi hr Johnsson Rart at møde dem igen" Sagde Han med et venligt smil
"Hvordan går det med Kevan" Spurgte Han Han blev så fortalt At Kevan var blevet slæbt ned på kontoret & snakket så lidt med ham enden de skiltes & Kevin gik hen på depotet & hentede nogen ting & gik tilbage til sin klasse Hvor han stille fortsatte med undervisningen som han nu havde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 7:06 pm

det ringede ud til pause og kontoret lå ved siden af trappen ud til gården og kevan blev siddende på stolen... alle elever maste sig ud... han rejste sig og gik hen til trappen og stod og ventede på Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 7:08 pm

Kevin kom langsomt gående ned af gangen sammen med en lille flok store drenge som tydeligvis også var på Amerikansk fodboldt holdet da de var store & ruboste Han smilet til dem & de skiltes Han så Kevan & så bare på ham med et ret alvorligt blik
& smilet venligt til de forbi gående & tog ham så ind på en gang hvor der ikke rigtig kom nogen
"Du blev sendt på Kontoret" Sagde Kevin til Ham & så bare på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 7:13 pm

"undskyld det var bare en i min klasse som blev ved med at kaste hviskelæder på mig . mens jeg prøvede at læse noget op, jeg er ikke god til at læse og så sagde han jeg stank til det og jeg blev sur og gik over og skubbede ham ned af stolen. og så blev min lærer sur og sagde at jeg godt kunne stop og så sagde jeg at det var ham som startede og så kom jeg til at sige gammel prut til ham men det var ikke med vilje det flyv bare ud af munden på mig"
kevan så ned i gulvet han var virkelig ked af det han havde gjort men det var jo heller ikke han skyld.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 10:10 pm

"Du skal ikke tag dig af alle de andre" Sagde Kevin til ham "Bare tænk fuck dem jeg fremlægger nu & jeg er ligeglad med hvad de andre siger" Sagde Kevin med et smil til ham & smilet & så rundt & så på ham igen
"Er det jeg plejer at gøre man skal bare lade alt andet forsvinde & bare tænke jeg er her alene & når du er færdig kan du tænke på alt det andet igen" Sagde Kevin med husk altid at være rolig" Sagde Kevin til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 10:12 pm

kevan stillede sig op af væggen og sagde " det kan du sagtens sige, mine forældre er aldrig hjemme til at hjælpe mig med lektier har aldrig lavet lektier ville ønske de bare ville DØ!!!!" det sidste råbte han, han var sur på sig selv og på sin læreo g sine forældre!!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 10:15 pm

"Hey sig ikke sådan noget" Sagde Kevin med alvorlig stemme
"Jeg er selv opvokset uden forældre & har altid kun haft en søster som jeg så i ny & næh men vidste ikke jeg havde nogen forældre troede de var døde da vi aldrig rigtig snakket om dem" Sagde Kevin alvorligt "Er ikke fedt at op vokse uden forældre" Sagde Han lidt surt Han så på ham & begyndte at gå Han gik mod biblioteket Hvor han afleveret nogen bøger & gik igang med at finde nogen nye han skulle låne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 10:21 pm

Kevan gik efter ham og sagde " kevin vendt. må jeg spørge dig om noget skulle nemlig spørge fra min mor snakkede med hende for lidt siden, hun ville spørge om du ville tjene 5.000kr?" han kiggede på ham og så på alle bøgerne han var ikke god til at læse men han ville vildt gerne lærer det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 10:42 pm

"Er an på hvad jeg skal gøre" Sagde Kevin stille til ham
Mens han fortsat kiggede på bøger
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 10:48 pm

Kevan så på ham og rakte ham et brev
" jeg fik det her den anden dag min mor skrev det og sagde jeg skulle finde en jeg kunne stole på, og give det, det er fordi mine forældre skal på firme rejseo g arbejde ting i en månede"

i brevet står der

hej:
dig som læsser dette brev er fordi min lille dejlige pusser dreng kevan har valgt at kunne stole på dig.
og derfor spørger jeg i håb om du vil tage imod dette der lægger 5.000kr til dig i kuverten hvis du siger ja til at passe vores lille pusser unge i en månede mens vi er på forretnings rejse og sørger for han kommer i skole OG IKKE PJÆKKER og ikke laver ballade, og han skal i seng ved 20 tiden eller kan han ikke komme op om morgen.,
venlig hilesen Kevan's mor

....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 10:51 pm

Grinet læste brevet & grinet & så på ham
"Så lad gå Pusser drengen" Sagde Kevin & grinet med et let smil
"Men du skal i seng kl 20 står der i brevet" Sagde Han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 10:52 pm

"seriøst lad være at kalde mig det, det er slemt nok min mor kalder mig det!! -årrgh de jo ikek hjemme så kan jeg godt være længe oppe. og lektier behøver man jo ikke lave vel? kan jo bare sige jeg ikke har nogen for Razz" han grinte og tog en bog frem og kiggede i den han kunne ikke rigtige læse hva der stod han kiggede bare billeder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 10:56 pm

Kevin så alvorligt på ham
"Jeg vil have dig til at lave dine lektier hjemme ved mig hvis du forventer at jeg skal passe dig" Sagde Han & så på ham "Hvis du ikke laver lektier kan du ikke bo ved mig jeg forventer virkelig at mennesker laver deres lektier" Sagde Han & tog sin lille stak bøger & gik op & lånte dem han lagde dem derefter i sin taske & gik ud Han kigget på sit ur & så så på ham
"Lad os få dig til din næste time" Sagde Han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 10:57 pm

"men så skal du os love du hjælper mig , jeg eri kek så god til at læse og skrive- ja lad os det jeg vil ikke blive smidte ud af timen igen idag jeg vil være lige så sej som dig og klog!" han grinte og tog sin taske fra gulvet og fulgte med
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 11:04 pm

"Idag det her er stadig samme dag din klovn hvad lokale skal du hen til" Spurgte Han Ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 11:08 pm

"biologi?, det var os det jeg mente. jeg blev jo sendt op kontoret i sidste time og det skal jegi kke igen jeg vil være som dig! men jeg må godt komme i seng kl 22 ikke? i stedet for kl 20 jeg er jo ikke et barn mere er jeg vel?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 11:15 pm

"Jo er du men vi kan sige 21" Sagde Kevin & så på ham & førte ham til sit Lokale & vinket til ham enden Han gik til time selv med et lille smil på læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 11:22 pm

Klokken blev 14 og de fik fri fra skole kaven stod uden for hans klasse og ventede på kevin han vidste ikke hvor han skulle gå hen eller han kunne ikke huske det. han havde fået en bunke lektier for et stykke på papir med hjem om hvad for nogen lektier det er han skal lave og til hvornår. kevan smed det bare ned i sin taske sammen med hans bøger og tænkte *mon kevin kan se på mig hvis ejg lyver om jeg har lektier for eller ikke har!*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 2:20 am

Kevin kom hen til ham da han have en kort pause & så så på ham
"Jeg har altså 2 timer i nu så tænkte på om du ikke kunne finde et sted & vente måske lave lektier" Sagde Kevin
"& Har snakket med Hr Johnsson så ved du har lektier for" sagde Han til ham med et smil så han vidste han have lektier for i Matematik Han så stille på ham "lad mig vise dig hen til Biblioteket der kan du sidde i Fred & lave lektier" Sagde Han & begyndte stille at gå derhen & kiggede hele tiden på sit ur da han kun lige have fået kort lidt tid fordi han var med i Velkomst komiten
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 12:42 pm

Kevan sagde " tak for det storebror Razz skal prøve at lave det jeg kan.!" han satte sig ved et bord og fandt sine bøger frem og begyndte at lave det han kunne hvilket ikke var ret meget han kunne...

han sad og ventede på at kevin kom og hentede ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 1:54 pm

De 2 timer gik hurtigt & Kevin kom tilbage med et let smil på læben & så på ham
"Hva så" Sagde Han & satte sig ved siden af ham med et let smil
Han have netop fået en go karakter han elsket bare at få gode karakter & ros Han så på det han have gang i "Det er da ikke meget du har fået lavet" Sagde Han til ham & fremdrog selv sine bøger & gik igang "Bare sig til hvis der er noget du skal have hjælp til" Sagde Han med et let smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 2:08 pm

"nej jeg kan ikke finde ud af noget som helst jeg stinker bare til alt!!!!" sagde han halv surt og han bankede hoved ned i bordet temmeligt hårdt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 2:11 pm

Kevin rejste ham op & satte ham ret op "kig på det ordenligt & tænk dig ordenlig om så er det let som ingenting"
"Jeg vil have dig til at kigge ordenlig på det jeg ved du kan hvis du bare tager dig sammen" Sagde Kevin til ham & Pegede på et let regnestykke & sagde "Hvad giver det" Sagde Han & Kiggede på Ham & Bagefter bogen "Jeg ved du kan hvis du bare selv vil" Sagde Han & kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 2:15 pm

kevan kiggede ned i bogen og tænkte kort og sagde "det giver 50 gør det ikke? -jamen jeg har aldrig været god til det" han kiggede hele tiden ned i bogen og vidste godt han skulle tage sig sammen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 2:32 pm

"Er faktisk rigtigt" Sagde Kevin som selv have regnet det ud for længst Han nusset hans hår "Se du kan jo godt" Sagde Han med et let smil til ham & kigget i sine bøger & blev hurtigt færdig med sine lektier & kiggede så på kl der var stadig en ½ time til han skulle til træning
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 2:34 pm

kevan kigger på ham og sagde " kan vi ikke lave resten i aften? jeg vil gerne med dig til træning må jeg det?, må jeg spille computer i aften?" smilte stort til kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 2:38 pm

"Der er først træning om en halv time så vi går om et kvarter & Ja må du gerne" Sagde Kevin stille med et smil
"Men du skal først lave lektier men er du for langsom & ikke bliver færdig før 21 kan du jo ikke" Sagde Han stille til ham "Så lav hellere noget nu" Sagde Kevin & gik igang med at skrive i en af sine 5 dagbøger han havde dette var den med hans tanker Han skrev i Han skrev dog så Kevan ikke kunne se det da det ikke kom andre ved hvad han tænkte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 2:40 pm

kevan ser på ham og forsætter igen med sin matematik han skal lave 3 sider og så skal han læse dansk.....

han er meget langsom til at regne og han har lavet 4 stykkere mere og han kigger på kevin og siger " er de rigtige? det er snyd jeg ikke må bruge lomme regner!!" han havde stort set bare gættede resultatet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 2:44 pm

Han visket dem ud
"Nej & tag dig sammen jeg ved du kan" Sagde Kevin igen
"Jeg ved jeg er streng men du skal bare tro på dig selv & tænke klart" Sagde Han Uden at kigge på ham & skrev så færdig & lagde så sin dagbog i tasken igen & så efter nogen drenge der kom gående forbi som larmet & bede dem om at dæmpe sig
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
nysgerig hed betaler sig ikke altid
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Ensom dag... som altid
» Alene som altid
» Altid alene
» Kan næsten ikke tro det!
» Derfor er jeg altid tit på havet

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: