Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 nysgerig hed betaler sig ikke altid

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid Empty
IndlægEmne: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 9:53 pm

Dato : 9 setember
Årstid :efterår
Dag : mandag
Vejr : gråt
Sted : skoven
Tid: 21,00
Omgivelser: ingen

---
kevan var nysgerig for at vide om der virkelig var en skateboard bane inde i skoven så han listede sig ud af huset, hvorfor han listede vidste han ikke for hans forældre var ikke kommet hjem i nu, såhan kørte på sit board over til skov indgangen og gik der ind han løb det første stykke vej. men han blev hurtigt forpusted. han kig og skoven blev mørkere og han havde heldigvis taget en lygte med han tændte for den og gik rundt og kiggede han havde sin mobil med hvis der skete noget så han altid kunne ringe til sine forældre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 10:00 pm

Kevin stod pludselig bagved Kevan
"Du ville bare vide det var" Sagde Kevin & grinet lidt af drengen
"Der ligger ikke en Skater park her i skoven Han ville bare gerne have dig herind for at han kunne angribe dig tæske dig" Sagde Kevin & så på Drengen "Stol på mig ved hvad jeg snakker om" Sagde Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 10:03 pm

Kevan så på ham og sagde " jeg tror på dig, hvorfor er du egentligt her inde?. men hvorfor ville han tæske mig ? jeg har jo ikke gjort noget" kevan så på kevin han var meget højre end ham selv så han var tryk nok ved at være sammen med ham, han syntes faktisk han var ret sej han ville gerne være venner med kevin og håbede os han ville være venner med ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 10:11 pm

Isabella gik rundt inde i skoven, sådan tilfældig, hun havde nemlig ikke særlig meget lyst til at være hjemme. Hun havde lige skændes med sin far igen. *Jeg havde alle de fucked up regler, vi har der hjemme.* tænkte hun. Isabella kløede sin næse, men reagerede ikke på det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 10:14 pm

"Han er en af de der tror de er bedre end alle andre han tror selv han er Unik & ingen andre er kun den pige han vælger at være sammen med & Måske hans slæng hvis han har et de er dog aldrig lige så perfekte som ham" Sagde Han
"Men er rent gæt" Sagde Kevin "& er her fordi så du var på vej herud & fulgte efter dig" Sagde Han
"Vi bor på samme gade bor i det kineser hus 5 huse længer henne på modsatte side" Sagde Han & smilet let til ham
"Lad mig køre dig hjem" Sagde Kevin "er ikke et for smart sted at være om natten" Sagde Kevin & kiggede rundt da han kunne lugte en varulv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 10:20 pm

Kevan så på ham og sagde " sådan en var der os på min gamle skole han tævede mig og mine venner hverdag når vi kom i skole, men jeg er alene hjemme mine forældre er ikke hjemme og ved ikke hvor de kommer hjem og jeg kan ikke få fat på dem, kan du ikke blive hos mig til de kommer du skal nok få penge vi er halv rige så min mor vil blive glad, jeg er bare bange for mørke. men sig mig hvorfor fulgte du efter mig.?" han tog ud efter Kevin's hånd hans egen rystede lidt fordi han var bange for mørke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 10:22 pm

Isabella væltede pludselig, hun støttede af med hænderne. Hn landte lidt som en hun. Hun så sig tilbage og opdagede, at en gren havde været skyld i hendes fald. Hun bandede lidt og rejste sig op igen. Hun børstede hænderne og sin bukser. Isabella kløede sin næse igen, denne gang lagde hun mærke til lugten. *Typisk.... vampyr.* tænkte hun. Hun kunne ikke rigtig bedøme, hvor lugten kom fra, da hun var træt. Hun trak lidt på skulderne og fortsatte med at gå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 10:24 pm

Kevin så ned på Kevan's Hånd & smilet
"Altså du kørte mod Skoven så gættet at du var på vej derhen" Sagde Han stille & kunne ikke selv sove" Sagde Han & så på hende
"& Jo skal nok blive der lidt" Sagde Han & så på ham med et lille smil
"Forresten var det faktisk ikke helt tilfælde vi mødtes på skater parken idag" Sagde Han & smilet til ham
"Vi har en fælles ven" Sagde Kevin & så på Ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 10:28 pm

"hvem er så det?. skal vi ikke køre eller gå jeg kan ikke lide at være her, jeg skulle aldrig havdet taget her ud vel? der er farlige dyr der inde som bjørne og ulve og drager og kæmpe slanger ikke ?" han så bange ud og stod tæt på kevin,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 10:31 pm

Isabella var bare gået uden enlig at tænke over tingene, hun gik og gik og gik bare.
Da Isabella så op, stod hun pludselig foran to drenge. Hun kløede sin næse igen. Den ene kendte hun i forvejen, den anden vidste hun ikke hvem var.
"Hej Kevan." sagde Isabella og løftede hånden som en hilsen.
Isabella så på ham den anden. *Mon han er vampyren?* tænkte hun.
Isabella fjernede blikket igen og så på Kevan igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 10:33 pm

Kevan kiggede bare på hende og sagde " seje drenge giver ikke hånd det erk un piger der gør sådan noget ikke ?" han kiggede op på kevin, han vidste ikke hvad han hed
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 10:35 pm

Kevin nikkede
"Jo der er en del farlige dyr herude" Sagde Han Han tog sig til næsen & hostede da Pigen kom hen til dem
"Men vi må hellere få dig hjem" Sagde Han & have kort fjernet hånden for næsen for at kunne snakke ordenligt Han kiggede på Varulven han havde mest af alt bare lyste til at angribe men der var mennesker til stede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 10:39 pm

Kevan vendte om for at gå, sammen med kevin, han spurgte " skal vi være sammen imorgen jeg syntes du er sej, ville ønske jeg havde en bror som dig men jeg er enebarn og det er mega træls mine forældre giver mig alt selvom ejg ikke vil have det har du en kæreste?. jeg kunne godt lide en pige på min gamle skole men nåede aldrig at sige det til hende !" kevan havde så mange spørgsmål til kevin men han spurgte hurtigt "undskyld men jeg hedder kevan hvad hedder du?!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 10:39 pm

Isabella så igen lidt på vampyren. Hun var sikker på, at han var det, fordi han havde holdt sig for næsen.
Isabella var ellers for træt til at tænke over, hvilken situation hun var i. Hun så længe på vampyren, før det enlig gik op for hende. Hun gik nogle skridt tilbage. *Gud...* tænkte hun og slog hånden for munden, *selvfølgelig, det forkerte sted på det forkerte tidspunkt.*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 10:43 pm

"Tak er sødt sagt" Sagde Han stille til ham
"& Ja har en Kæreste Kaldt Claire" Sagde Han Stille til ham
"Ja kan vi vel godt men skal os være sammen med Jack imorgen" Sagde Han
"Vi skal træne lidt i mit træning rum hjemme ved mig" Sagde Kevin & smilet til Kevan
"& Jeg hedder næsten det samme som dig bare Kevin i stedet mit fulde navn er dog Kevin Alex Bryan April Iannotta" Sagde Han & smilet til ham
"Jeg ved du kender Jack for var ham der fortalte mig at du ledte efter skater parken" Sagde Han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 10:45 pm

//logger..//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 10:47 pm

Kevan så på ham og sagde " skal vi tage hjem til mig eller dig?, kan jeg ikke låne din mobil til at ringe til mine forældre jeg har intet signal her udej eg har ikke fået lavet min mobil om fra spansk til her?." de gik ud af skoven.

//OOG skal ejg lave et emne i byen eller laver du?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 10:50 pm

"Jeg er lidt ligeglad" Sagde Kevin til ham & rakte ham sin Telefon & satte sig på sin Motorcykel & ventede på han blev færdig med at snakke i telefon så han kunne hoppe på
Han kiggede på sin fine Kawasaki Ninja & så sig lidt om mens han ventede på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 10:53 pm

Kevan to telefonen og snakkede spansk med sin mor og han fik tårer i øjnen og lagde på og gav kevin sin mobil igen og sagde " de kommer ikke hjem iaften bilen er brudt sammen så de sover på hotel skal vi sove sammen? tør ikke være alene" han prøvede at komme op på motorcykel men den var noget højere end ham selv. så det var svært
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 10:57 pm

Kevin vendte sig halvt & løftede ham op
"Du kan sove hjemme ved mig så" Sagde Kevin stille til ham & smilet let til ham Han startede sin Ninja
"Lig dine arme om mig for at du ikke falder af" Sagde Kevin til ham "Vi kan jo ikke have at du falder af" Sagde Kevin stille til ham & ventede til han var klar" Sig til når du er klar til at køre" Sagde Han med et lille smil til ham gennem spejlet

//Laver du et emne i byen eller skal vi bare fortsætte her//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 10:59 pm

// bare her Razz gideri ke lavet nu nemlig:P

KEvan klemte alt hvad han kunne han var bange han havde aldrig prøvet det før og sagde " jeg er klar nu men ikke så vildt vel har ikke prøvet det før.!"
han smilte og gabte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 11:03 pm

Kevin nikkede & begyndte at køre men kørte ikke for hurtigt men satte langsomt farten lidt mere op
Kan kunne dog ikke køre fuld speed da der var ikke så langt & den her kørte ikke ligefrem langsomt & der kom også dyr & andre underligt skabninger ud fra skoven ud på vejen til tider
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 11:05 pm

Da vi kom til kevin's hus sprang kevan af motorcyklen og sagde " wooow det er fedt dit hus" kan kunne godt se på hans øjne han var træt de var røde og han kløede dem hele tiden. næsten han gabte os , men kevan prøvede at skjule det. han gik over til hoved døren og ventede på kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 11:11 pm

Kevin tog sin nøgle ud & gik hen til døren & låste op & gik ind & Lukkede døren efter dem & så rundt
"Du kan sove på gæsteværelset" Sagde Han & fulgte Ham op af trappen & så hen til Gæsteværelset som var Japansk indrettet Han tændt lyset & vidste ham hans værelse
"Jeg sover lige inde ved siden af hvis der er noget i løbet af natten" Sagde Kevin til ham
"Er der ellers noget du mangler" Spurgte Kevin ham
"Når ja du skal have børstet tænder har vidst en extra" Sagde Han & sagde "Følg mig & fik ham med ud på badeværelset & kiggede & fandt den & noget Tandpasta "Ellers andet du har brug for" sagde Han & Lagde sin Shaver på plads
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 11:14 pm

kevand kom kiggede på ham og sagde " en cola?" grinte han. han tog tandbørsten og begyndte at børste sine tænder, da han blev færdig kiggede han på kevin og sagde " må jeg spørge dig om noget,?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 11:16 pm

Han smilet let & så på ham
"Ja self spørg du bare" Sagde Kevin & så sig i spejlet & kiggede på ham gennem det mens han tjekket sin hud
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 11:18 pm

"vil du være min bror?" han var meget lavere end kevin så han skulle kigge op for at se ham i øjnene.
han gabte og sagde " jeg kunne godt spille computer lige nu skal vi ikke det?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 11:23 pm

"Jeg kan jo ikke være din bror bare sådan" Sagde Kevin & grinet
"Men jeg vil altid være din ven så længe du overholder de her regler" Sagde Kevin
"Du går aldrig med en mystisk person ind i skoven" Sagde Han til ham
"Jeg kan være din rigtig gode ven som du kalder storebror" Sagde Kevin til ham & tog noget creme & smurte ud i ansigtet hvor han have tør hud "Skal vi sige det" Sagde Han
"Jeg har ikke rigtig nogen computer spil men han da en masse spille maskiner har en Wii Playstation 3 Xbox 360 Nintendo 64 playstation 2 & en playstation & 4 forskellige Gameboys" Sagde Han & tænkte på om der var noget han manglet
"Når ja har os en psp" Sagde Han & grinet lidt af sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 11:26 pm

Kevan stirrede på ham med åben mund "WWWOOOWWW må jeg komme her hver dag? skal ikke ind i den skov uden dig storebror," han gabte igen og kløede sine øjne man kunne se på ham han var træt, men han ville ikke sige det, han ville os være længe oppe lige som sin nye store bror Razz
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 11:30 pm

"Hmm tror du skal i seng nu" Sagde Han stille
"Jeg vil bare lige arbejde lidt foran computeren så går jeg os snart i seng" Løj Kevin da han jo ikke sov
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 11:31 pm

Kevan sagde " jamen jeg er jo os en stor dreng... er jeg ikke? jeg er da slet ikke træt" løj han selvom man tydeligt kunne se det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 11:35 pm

"Kan altså se du er træt" Sagde Han stille til ham & smilet
"Men så siger vi at du må blive oppe lidt i nu" Sagde Han
"Men jeg skal altså ind & arbejde på en sang på comen" Sagde Han & smilet til ham & gik ind på sit kontor
Hvor der stod en masse reoler fyldte med bøger & lidt pokaler & andre flotte ting
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 11:38 pm

Kevan gik rundt inde i huset og han lagde sig på sofaen han havde fundet en gameboy og ville prøve den han havdek une lige fået den tændt da han faldt i søvn på sofaen han suttede på sin tommelfinger og lå som EN lille dreng
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 11:45 pm

Kevin kom nedenunder & kiggede rundt & gik ud i køkkenet & tog sin noget blod at drikke enden han gik ind i stuen
Hvor han så Kevan Han smilet let & slukkede gameboy'en & løftede ham & gik mod trappen for at komme oven på med ham så han kunne lige ham i Hans seng *Mennesker er nu sødest når de sover* Tænkte Kevin *Have faktisk helt glemt hvor søde de så ud når de sover* Tænkte Han & begyndte stille at gå op af trappen med ham i sine favn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 11:48 pm

Kevan vejet ikke ret meget han var os meget tynd men os lille.
der gik nogen timer og der kom et kæmpe BUNK ind fra værelset kevan sov i han var faldet ud af sengen samtidig med at han var kommet til at tisse i sengen, han græd og kommer ud på gangen og sagde " de spiser mig monsterne de kommer og spiser mig" hans bukser var våde man kunne tydeligt se han havde tisset i sengen.. han kiggede ned af sig selv og sagde " undskyld"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 11:54 pm

Kevin så på Ham fra sin plads bag sig skrive bord Han & sukkede kort & så på ham gå du ud på badeværelset & tag et bad tager mig af det her" Sagde Han stille til ham & smilet Han fik ham ud på badeværelset & tændt for badekaret
"Af med tøjet så finder jeg dig noget" Sagde Han & gik ind på badeværelset & lod som om han kiggede efter tøj men knipset så bare & have så noget nyt tøj
men ventede med at gå tilbage han lade det på sengen & gik ind på gæsteværelset & Knipset & alt Tisset var væk & lagene var & alt det andet var tørt Han kiggede lidt ud af vinduet mens han tænkte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 11:58 pm

Kevan bliver færdig med at bade. og kommer ind med håndklæde om sig og siger " undskyld det sker altid når jeg har maridt det er ikke sjovt. vil du ikke blive ved mig til ejg falder i søvn igen? med mindre du skal arbjede? "

//kan vi forsætte imorgen er nok på ved 21 tiden skal på arbejde efter skole min første arbejds dag på nyt job Razz
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 12:03 am

Kevin nikkede stille & gik ind til sig selv & kom tilbage med noget tøj til ham & pegede mod en skærm i hjørnet
"Der kan du klæde om" Sagde han stille

//ja self//
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

nysgerig hed betaler sig ikke altid Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 12:31 am

Claire kom gåene ind i skoven. Hun var utroligt tørstig og var derfor kommet ud i skoven, da hun troede at der ikke var nogen ude på dette tidpsunkt. Men hun tog jo fejl, hun kunne med det samme få færten af denne dreng. Hun indhalerede duften og smilte skævt, hun ville gerne have dette blod! Hun satte med det samme i løb og fulgte sin næse.

//Skal lave lektier.. svare sjældent..//
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 12:35 am

//vi er hjemme ved Kevin vi orket bare ikke at lave et nyt emne hehe:S hehe//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 4:49 pm

Kevan gik om og klædte om og kom tilbage igen og han sagde " tror du mine forældre kommer igen, de skal os snart ud og rejse og så skal jeg være alene hjemme en hel måned det bliver fedt så kan jeg være længe oppe og ikke gå i skole og ikke lave lektier og bare have det skide sjovt.!" han satte sig op i sengen igen og kravlede ned under dynen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 8:27 pm

Han gik hen & satte sig på senge kanten
"De skal da nok komme tilbage" Sagde Kevin stille til ham "Hvorfor skulle de ikke komme tilbage" Sagde Han & smilet til ham
Han kiggede stille på ham & så så rundt & så på ham igen "Synes du skal følge med i skolen" Sagde Han "Skole er vigtigt for en en hvis man vil have en go fremtid" Sagde Kevin "Jeg tror ikke jeg var kommet så langt som jeg er hvis ikke jeg havde passet godt med i skolen & så godt som jeg passer skolen nu" Sagde Han "Så husk at følge med ellers kan du jo ende med at være en bums eller en der aldrig for et ordenligt job" Sagde Kevin stille til ham med et let smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 8:30 pm

kevan så på ham og sagde " de kommer nok hjem igen ja men om 4 dage skal de rejse afsted en måned så er der ingen der kan bestemme over mig for de er her jo ikke. med mindre de laver en dum aftale med en eller anden. vi går jo på samme skole Razz så har du tænkt dig og tjekke om jeg kmmer i skole hver dag?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 8:35 pm

"Nej vil jeg ikke men Hvis du vil være min lillebror skal du passe din skole os" Sagde Kevin til ham
"Jack er os go til at passe sin skole han er faktisk i toppen i sin klasse & er faktisk en klog dreng med en meget stor fremtid foran sig" Sagde Kevin & så på ham "Men sov du nu så kan vi snakke om det når du står op" Sagde Kevin til ham & Kørte en hånd over hans Kevan's hovede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 8:39 pm

kevan lagde sig ned og faldte i søvn


Næste morgen


kevan vågner og står op han er total udmattet og han går ud til kevin og siger " godmorgen med dig. damn jeg sov godt.. jeg tror jeg må have været træt Razz glæder mig til mine forældre rejser så kan ejg sove længe... men ved ikke hvordan jeg skal få mad og det for jeg kan ikke lave mad men måske jeg kunne være hos dig? store bror?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 8:41 pm

Kevin trak på skulderen fra sin position foran spejlet
han have netop fået tøj på & stod nu & tjekket sig i spejlet
Han kiggede så på ham & begyndte selv at børste tænder
"Hvad med at få gjord dig klar" Sagde Han & kiggede på klokken & fortsatte selv med at første tænder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 8:43 pm

han gik ud til ham og sagde " gjort klar til hva?, hvad dag er det idag? !" han gik ud og børstede tænder og rettede på sit hår og blev frisk med det samme stort set
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 8:50 pm

"Du skal vel i skole" Sagde Kevin & grinet "Det er Tirsdag & du er Heldig for jeg er med i velkomst komiten så jeg skal vise dig rundt på skolen & til dine første timer" Sagde Han & gik nedenunder for at finde noget at spise til ham
Da han kom nedenunder knipset han hurtigt & der kom 2 stykker toast med et eller andet Chokolade Stads Menneskerne var vilde med Kevin synes selv det så ulækkert ud
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 8:52 pm

Kevan gik neden under efter at havde ordnet hår. han så på kevin og satte sig og spist " skal du os være der i første time for mig jeg har svært ved at sidde stille i timerne Razz"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 8:56 pm

"Nej Skal os selv til time" Sagde Han & gik over til sit Køleskab & gav ham et glas mælk & tog selv en flaske med noget udenom så man ikke kunne se hvad det var & tog en tår af den & lagde den derefter i lommen & så stille på ham & smilet let
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





nysgerig hed betaler sig ikke altid Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
nysgerig hed betaler sig ikke altid
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Ensom dag... som altid
» Alene som altid
» Altid alene
» Kan næsten ikke tro det!
» Derfor er jeg altid tit på havet

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: