Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Kan næsten ikke tro det!

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Kan næsten ikke tro det! Empty
IndlægEmne: Kan næsten ikke tro det!   Kan næsten ikke tro det! Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 2:43 pm

Dato: IRL
Dag: IRL
Tid: 14.00
Sted: Skoven
Vejr: Det regner lidt og er overskyet
Årstid: Efterår
Omgivelser: Ingen lige nu

Victoria gik roligt rundt ude i skoven, hun tænkte på en held masse, men de fleste ting drejede sig om Andrew. Hun var helt vildt glad lige nu, hun kunne slet ikke tro at hun var gravid, og at faren var Andrew, det var slet ikke til at tro. På grund af sin glæde begyndte Victoria og danse livligt rundt og smilte stort.
Hun kunne som sagt slet ikke tro det, og hun ville næsten tro at det var en drøm, hun tænkte stadig imens hun dansede lidt rundt, gad vide hvad Jamilah ville sige og de andre, hun trak lidt på den ene skulder og var faktisk ret ligeglad med hvad de ville sige, hun var lykkelig og det var det vigtigste. Hun dansede rundt i små cirkler og nynnede smilende og kiggede op i himlen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kan næsten ikke tro det! Empty
IndlægEmne: Sv: Kan næsten ikke tro det!   Kan næsten ikke tro det! Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 2:48 pm

// ... .__. Vampyre kan ikke få børn...

Cedric kom gåene i skoven, han havde lige været på job, så nu afreagerede han ved at gå - i LAAANG tid xD
Han hørte pludselig Victoria nynne, og synge, og danse, og han løb hurtigt mod en muntre sang.
"Victoria?"
Hans blege øjne stirrede bare på hende, med et svagt skævt smil neden under.
"Hvorfor er du så glad?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kan næsten ikke tro det! Empty
IndlægEmne: Sv: Kan næsten ikke tro det!   Kan næsten ikke tro det! Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 2:51 pm

//Jo de kan, de kan bare ikke blive særlig gamle ^^//

Victoria stoppede med at danse og så på Nonec og smilte stort.
"Hej Nonec og det er jo ikke godt at vide" drillede hun og dansede lidt videre, men nynnede ikke, hun holdte blikket på Nonec selvom hun dansede, og fortsatte bare med aat smile til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kan næsten ikke tro det! Empty
IndlægEmne: Sv: Kan næsten ikke tro det!   Kan næsten ikke tro det! Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 2:59 pm

// Okay xD

Nonec lo let af hende.
"Jeg er simpelthen så nysgerig Victoria!"

// sorry skal logge...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kan næsten ikke tro det! Empty
IndlægEmne: Sv: Kan næsten ikke tro det!   Kan næsten ikke tro det! Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 3:43 pm

Victria stoppede med at danse, men hun smilede stadig til Nonec og gik derefter hen til ham.
Hun tænkte lidt før hun sagde noget og smilte så, "okay hvis du virkelig gerne vil vide det... så er jeg blevet gravid" hun smilte stort da hun sagde det sidste og grinte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kan næsten ikke tro det! Empty
IndlægEmne: Sv: Kan næsten ikke tro det!   Kan næsten ikke tro det! Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 3:56 pm

Cedric krammede hende hårdt.
"Ej, hvor godt!" hvinede han muntert.
"Og jeg viste kun lige, at du havde fået kæreste på!"
Han smilede varmt til hende.
"Hvor godt, ikke? Små trippene barneføder! Jeg kan allerede høre deeem!"
Hun lo igen.
"Hvor langt er du inde?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kan næsten ikke tro det! Empty
IndlægEmne: Sv: Kan næsten ikke tro det!   Kan næsten ikke tro det! Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 4:01 pm

Victoria grinte igen og smilte skævt til Nonec.
" Andrew reagerede næsten ligesom dig, han blev helt vildt glad over det" sagde hun smilende og tænkte lidt bagefter.
"Hmm.. jeg vil tro næsten lidt over 2 uger, jeg fandt ud af det for nogen uger siden, kan ikke helt huske det, og det ved jeg godt ikke er smart" sagde hun og skar lidt ansigt.
"Jeg troede faktisk at du ville sige det var for tidligt for mig at blive gravid" sagde hun lidt undrende, men smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kan næsten ikke tro det! Empty
IndlægEmne: Sv: Kan næsten ikke tro det!   Kan næsten ikke tro det! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kan næsten ikke tro det!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Næsten et uheld
» Næsten Færdig
» Næsten midnat
» Tanker der ikke kan forståes
» koldt og næsten intet tøj

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: