Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 nysgerig hed betaler sig ikke altid

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 4 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 5:58 pm

kevan åbnede og to en hustler Razz og smilte han vidste nemlig godt at han nu ville blive total hyper men han fortalte det ikke til ham... "tak"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 4 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 6:25 pm

Han nikkede stille & kiggede på sit ur
"Du har 3 kvarter i nu" Sagde Han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 4 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 6:53 pm

efter kort tid har han drukket sin hustler og er total hyper og løber rundt i huset Razz
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 4 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 6:59 pm

"Slap af ødelægger du noget ringer jeg til dine forældre & siger de må komme hjem for jeg ikke gider passe dig mere" Råbte Kevin efter Ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 4 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 7:01 pm

kevan stoppede og sagde "skal vi ikke tage i skoven?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 4 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 7:13 pm

"Øhm nej der er kun 1 kvarter til du skal sove" Sagde Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 4 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 7:18 pm

"men men jeg er jo ikke træt !" sagde han og stod forpustede foran kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 4 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 7:27 pm

Kevin så på ham
"Nej men du skal stadig i seng kl 21 du skulle rigtig have været i seng kl 20 men gav dig til kl 21 så er en time for meget" Sagde Han stille til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 4 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 7:33 pm

kevan så på ham og sagde " må jeg ikke se film sammen med dig i stuen`"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 4 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 7:36 pm

"Hvem siger jeg skal se film i stuen" Sagde Kevin stille & så på ham med et undrende blik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 4 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 7:42 pm

"det ved jeg ikke:P - skal nok gå i seng nu!" sagde han trist og gik ud på badeværelset!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 4 Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 1:47 am

"Du skal da ikke være trist drømmende er også den bedste form for film den er nemlig fuldt ud opfundet af dig" Sagde Han stille
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
nysgerig hed betaler sig ikke altid
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» Ensom dag... som altid
» Alene som altid
» Altid alene
» Kan næsten ikke tro det!
» Derfor er jeg altid tit på havet

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: