Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 nysgerig hed betaler sig ikke altid

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 2:49 pm

kevan så på ham og sagde " du er ikke steng du er god nok det bare mig som er dårlig.!!! "
han tog sin lommeregner i tasken og sad med den under bordet og prøvede at skjule den..
han smilte sukkersødt til kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 2:59 pm

Kevin tog den & lagde den ved sin side
"Mig kan du ikke snyde" Sagde Kevin & smed den kort efter i hans taske
"Vi skal afsted" Sagde Han & lagde hurtigt hans ting i hans taske & begyndte at gå mod omklædningen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 3:04 pm

kevan pakkede hurtigt sine ting sammen og fulgte efter og sagde " hvis jeg nu spiller computer først og laver lektier bag efter når vi kommer hjem det lyder som en god ide Razz ikke.- " kevan grinte lidt og tænkte *jeg vil være lidt besværlig idag bare for sjov:P* han smilte lumsk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 3:08 pm

"Nej" Sagde Han fast & sagde "Vent her" Da de nået omklædningen hvor en masse drenge i Trænings tøj kom ud Kevin gik Ind & klædte om & snakket lidt med noget af sine hold kammerater om deres sidste kamp hvor Kevin have spillet rigtig godt han smilet rundt til alle & de grinet alle sammen lidt mens de snakket om lidt afvejret Mens der kom nogen ind & nogen løb ud Kevin var faktisk ret glad for at være på holdet der var virkelig et godt teamwork & et godt sammenhold
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 3:10 pm

kevan stod uden for omklædnings rummet og hilste på alle som kom ud af rummet og ind i rummet og en af drengene sagde til ham " hej lille ven skal du spille med på vores hold, du da ikke særlig stor...!" han sagde det mens han åbnede døren til omklædnings rummet og han girnte højt. kevan nåede ikek at få sagt noget. han vidste ikke hva han skulle sige så han rettede bare på sit hår og smilte sødt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 3:21 pm

Kevin kom ud med sin hjelm under armen & tog Kevan med "Sæt dig op på Tribunen" Sagde Han med et smil & nikkede mod en trappe op til tribunen & løb så selv ud på banen til de andre hvor efter de sidste også kom Kevin smilet til Kevan & så så på sin Træner Mens Han knælet foran mens han lyttede til ham & de blev til delt hvad de skulle lave Kevin løb ind efter bolde & kom med 2 store sække fyldt med bolde Han kastede den ene hen til Kevan så han have noget at lave mens Han trænet Kevin skulle selv lave løbe træning Kevin var meget hurtigt selvom han ikek brugte sine vampyr kræfter
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 3:25 pm

kevan kunne ikke findeu d af at gribe boldet så han samlede den op og satte sig op på tribunen og kiggede på og kastede bolden op i luften og han ville bare ønske han kunne få lov at være med til at spille men han kunne godt se han var for lille i forhold til de andre. så han blev liddt trist mens han sad og kiggede på kevin træne og de andre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 3:37 pm

De 2 timer gik Hurtigt & Kevin kom hen til ham & så på ham
"Skal vi træne lidt eller vil du have noget at spise" Spurgte Kevin ham stille & vinket til alle sine team Kammerater med et let smil "Hvad med at tage hjem så er der jo også større chance for at du kan nå at få lavet lektier & få lov til at spille computer" Sagde Keivn til ham Mens han så på ham med et let smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 3:42 pm

kevan så på ham og sagde " ja vi kan godt tage hjem, men jeg vil gerne spille først" han smilte lumsk og havde planlagt det hele mens kevin trænede. at han ville prøve at overtale ham og se prøve at slippe for at lave lektier da han ikke rigtigt havde lyst til det idag. men bare havde lyst til at spille computer
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 3:44 pm

"Lektier først" Sagde Kevin uden tøven "Ingen lektier ingen Computer" Sagde Han fast & gik mod bilen med alle sine tasker & smed dem om bagi i bilen da de kom derhen & så så på ham "Jeg ændre ikke meningen" Sagde Han & kiggede bare på ham & ventede på hans stig ind
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 3:54 pm

kevan satte sig ind og sagde " jamen.. hvis jeg nu...." han smilte stadigvæk havde ville ikke give op. han kiggede på kevin med hundeøjne og dette var han temmelig god til at lave. han rettede på sit hår igen imens han kiggede på kevin....
de kørte og de var rimelig hurtigt hjemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 3:59 pm

Han så på ham & sagde "Nej & Hvis du bliver ved laver jeg det om til kl 20 & ingen computer" Sagde Han & stig ud af bilen & tog alle sine tasker & gik hen & låste op & gik oven på med det samme & smed alle sine tasker på sin seng & smed sig bagefter på den & kigget op i loftet mens han tænkte lidt på dagen & hvad mon man lavet med Unger som ham han kendte Jack men Jack var mere moden & voksen & var ikke så besværlig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 4:04 pm

kevan kom ind i huset og satte sig hen til spisebordet og havde fundet sine bøger frem og begyndte at lave sin matematik og han gjorde det så godt han kunne han opgav og prøve at for ham overtalt. for han ville hellere ikke gøre ham sur, kevan følgte lidt at han havde gjort ham sur og ville derfor vise han godt kunne lave lektier uden at han blev sat i gang med det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 4:15 pm

Kevin lå stille på sin seng & så op i loftet stadig væk & fremdrog så hans Medaljon & åbnet den & så på billede af sin søster med et let smil Hun var meget bedre med børn end Kevin
Hun vidste altid hvad man skulle gøre med dem & hvad man skulle sige for at gøre dem glade & for at få dem til at smile
Var ikke lige det Kevin var bedst til Han smilet til sin søsters billede & sukkede så let enden han stille rejste sig & så rundt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 4:18 pm

Kevan blev færdig med hans matematik og han tog sin læsebog frem og begyndte at læse det han skulle men det var svært han var ikke god til at læse så det tog noget tid.. han bankede hoved ned i bordet og opgav bogen efter 5 min. forsøg
han sad og slog hoved ned i bordet er par gange
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 6:50 pm

Han gik stille ind ind til computeren på sit kontor & tænde den & tjekkede nogen ting med et tænkende blik & skrev lidt svar på nogen fan breve & tjekkede lidt andet på den enden han stille gik nedenunder med et lille smil på læben
"Er du ved at være færdig med dine lektier" Spurgte Han ham stille & så bare på ham
"Er du sulten så kan jeg nemlig lige gå ud & lave dig et eller andet" Sagde Kevin stille til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 6:56 pm

kevan så op han smilte og kiggede bare ned på sine ting og smilte igen og sagde " ja jeger HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELT færdig jeg har skam os læst Razz og lavet matematik!" han havde kun læst få linjer før han havde givet op fordi han ikke er god til at læse....

han kiggede lidt " tja jeg er faktisk sulten! hvad med dig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 7:01 pm

"Lyver du overfor mig" Spurgte Han & så på ham med et gennenborende blik

//Smutter altså min krop er helt smadret & er os ret træt så har ikke styr på noget som helst//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 7:03 pm

kevan så på ham og sagde " nej da" men han kunne ikke lade være at smile og grine lidt... "jeg har lavet dem min matematik!!!!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 10:23 pm

"Hvor meget skal du læse" Spurgte Han ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 9:48 am

"jamen jeg har altså læst skulle kun læse 1 kapitel!" sagde han og så ned i bogen,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 11:55 am

"Læs det så lige for mig så vi er sikker på du kan" Sagde Kevin med et let smil
"Så laver jeg noget at spise & så kan du spille computer"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 12:13 pm

kevan kiggede ned i bogen og begyndte de 3 første linjer var ikke noget problem men så begyndte det er blive sværere og kevan stod af og sad og pillede ved hans mobil i hånden mens han stadigvæk så ned i bogen og sagde intet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 12:27 pm

Kevin hjælp ham med at sige ordene som han have svært ved så han kunne gentage & så læse lidt videre derfra
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 12:46 pm

de blev færdige efter noget tid og kevan pakkede sine bøger væk og sagde" må jeg gerne spille computer nu så?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 12:49 pm

"Ja men vil du ikke have noget at spise først" Sagde Kevin & så på ham med et tænkende blik & kløede sin næse
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 12:52 pm

"jo det vil jeg faktisk gerne nu når du siger det, skla du ikke os ha noget af spise?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 12:54 pm

"Jeg er ikke så sulten" Sagde Han med et smil & gik ud & lavet ham en burger dog ud af boller & kom lidt efter tilbage til ham med den & stillet den på bordet
"Jeg går lige op & gør computeren Klar til dig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 1:05 pm

kevan spiste og blev færdig og gik ud og vaskede op efter sig selv og gik oven på til kevin og sagde " hvad må jeg spille?" han kiggede rundt i kontoret han kunne ikke lade være at pille ved ting
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 1:14 pm

"Ikke rør den" Sagde Han & hentydet til glasset han skulle til at pile ved
"Den er over 650 år gammel" Sagde Kevin & kigget på ham
"Du kan spille Counter strike Day of Defeat Football manager & World of warcraft men du skal have en account for låner helst ikke mine Accounts ud" Sagde Han med et let smil til ham "Ellers kan du jo også spille på nettet
"Jeg har også en masse musik programmer & en masse film" Sagde Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 1:20 pm

kevan så på ham og sagde " skal nok. kan du holde på en hemmelighed det er lidt pinligt altså...!" han blev rød i hoved og så ned i gulvet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 1:21 pm

"Self kan jeg det" sagde Kevin stille til ham & så op på ham enden han rejste sig & gik hen til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 1:25 pm

"har aldrig prøvet det før.. det er hende her dai. hun kyssede mig på kinden og så kunne jeg ikke sige noget jeg stammede hetl vildt og lige siden da har jeg ikke kunne se hende i øjene uden at blive totalt klodset og rød i hoved og få ondt i maven. er det noget der er fagligt?!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 1:32 pm

"tror det kaldes kærlighed" Sagde Kevin med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 1:36 pm

"men hun er ældrer end mig , og det er lidt trist for hun er helt vildt sød.!"
kevan gik over til hans computer og pejede på CS.
"jeg vil gerne spille counter strike jeg er god til det har det selv der hjemme og jeg har en bruger:P!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 2:58 pm

"Jeg er med i en klan kaldt DW" Sagde Han
"Det er self kun en forkortelse af Deadwish" Sagde Han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 3:54 pm

Kevan griner og smiler
sætter sig ved computeren og siger " jeg ka tværere dig ud i det her spil!" GRiner han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 4:40 pm

"Tvivler jeg på min gruppe er den bedste i New Zealand" Sagde Han & grinet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 4:46 pm

kevan så på ham med misundelse i øjene og sagde " skal vi slås forsjov, det gjorde jeg altid med mine gamle venner Razz! jeg er stærkere end dig Razz tihihih!"

han var os lidt bange ofr at slås forsjov han var bange for at han ville blive sur og ikke kunne styrre hvad han selv gjorde dette skete engang imellem. disseer vredes udbrud han fik sagde hans gamle skolepsykolog at det var fordi han blev svigtet af sine forældre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 4:52 pm

"Du kan jo prøve" Sagde Kevin & blev bare stående & så på ham med et let smil mens han så på ham med et let smil
& holde virkelig øje med en vær bevægelse han lavet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 4:56 pm

kevan rejste sig og begyndte at løbe i mod ham med hoved først Razz
og slog ud efter ham som en pige Razz
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 4:58 pm

Han trådte til side & tog fat i ham & lagde ham ned & satte sig med et knæ på brystede så han have svært ved at komme op
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 5:04 pm

kevan blev forskreget og lå og grinte og sagde " HEEEEEEEEEEEEEJ onfair jeg fik ikke en chance!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 5:04 pm

"Du er heldig rigtig ville jeg have lagt mit ben på din hals" Sagde Han & så ned på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 5:09 pm

kevan så forskreget på ham og sagde " flyt dig!!!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 5:11 pm

Han rejste sig & gik over til bord reolen
& tog nogen bøger han have købt & stillet dem stille på deres nye pladser
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 5:12 pm

kevan så på ham og satte sig for at spille igen,... han gabte men prøvede at skjule og sagde " må jeg ikke få en cola!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 5:16 pm

"Jeg har ingen Cola" Sagde Kevin
"Drikker ikke Sodavand" sagde Han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 5:18 pm

"hvad med REdbull?. kan vi så ikke købe noget jeg har lyst til energi drik" han hoppede på stolen og slog på tasterturet fordi han blev skudth an er en dårlig taber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 5:24 pm

"Slår du på mit tastatur engang til for du ikke lov til at spille mere
"Har Hustler i mit skrive bord bare åben den lille dør der er en lille fryser men rør ikke det andet" Sagde Han "bare tag en Hustler" Sagde Han alvorligt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: nysgerig hed betaler sig ikke altid   nysgerig hed betaler sig ikke altid - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
nysgerig hed betaler sig ikke altid
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Ensom dag... som altid
» Alene som altid
» Altid alene
» Kan næsten ikke tro det!
» Derfor er jeg altid tit på havet

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: