Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Sommervejr er endelig kommet.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 16, 2010 10:57 pm

"Han lyder som en hyggelig far, er væk 2 dage" hviskede han inden hendes læber rørte hans.
Han gengældte kysset med samme intensitet. Han mærkede hendes fingere nede ved hendes underbuksekant og
nød det bare.
Han kørte sin hånd ned af hendes lår og ned til hendes knæ, hvor han tog blidt fat om hendes
ben og lagde den om livet på ham. Han lod sine hånd glide op ad hendes mave, kærtegnede hendes flade mave, op
ad hendes bryst og om på hende ryg, hvor han tog blidt fat i hendes bhåbning og åbnede let hendes bh, og
smed den ved siden af det andet tøj.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 16, 2010 11:03 pm

"Mget hygelig" hviskede hun ironisk, inden hun let satte læberne mod hans igen.
Hun stønnede svagt mod han læber, da hendes ben lå omkrig ham. Hun trykkede ham tæt ind til sig, og mærkede den lette frie føelse i maven på hende. Hunfik på en eller anden måde han underbukser af, og de rødg af sig selv på gulvet,"Mhmm." stønnede hun let, og slap blidt han læber. Før hun let kyssede hans hals, og lod let hendes tunge kærtegne den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 16, 2010 11:09 pm

Sean lagde sit hovedet lidt på skrå da hun kærtegnede hans hals, med hendes tung. Han stønnede
lavt af nydelse og bed sig kort i underlæben.
Han lukkede øjene og nød til meget. Han førte langsomt sine hænder ned til hendes trusser og fik dem af, endnu et stykke
tøj til bunken på gulvet.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 16, 2010 11:18 pm

"Mhmm.. " mumlede hun let, da hun let lod hendes tunge køre op af han hals, og kyssede ham, så let ved enden af halsen, før hun svagt stønnede. HUn stønnede igen let, da han tog hendes trusser af.
Hun kyssede ham ømt på læberne,og trykkede sig ind til ham. Hun rødmede svagt og kiggede let på ham, før hun let lukkede øjenene, og nød hvert et sekund, af kysset.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 16, 2010 11:27 pm

Sean stønnede lavmælt da hun kyssede ham. Han gengældte kysset og lod rolidt
glide sin tunge ud og rørte ved hendes. Han lod hende trykke sig ind til ham. Han støg hende blidt på kinden uden
at slippe kysset. Han havde aldrig opblevet noget lignende, for han var overhovedet ikke typen der tog en pige med hjem og
kørte den så langt, i hvert fald ikke efter de lige havde mødt hinanden, men det var noget andet
med Milla, det havde bare sagt klik. Han kærtegnede blidt hendes bryst.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 16, 2010 11:33 pm

Milla rødmede let i kinderne, "Mhmm" stønnede hun let d han kærtegenede hendes bryst..
Hun smilede let til ham, og nussede ham forsigtigt i håret.
Kort tid efter slap hun blidt hans læber. "Vil du blive min??" spurgte hun let og rødmede svagt i kinderne.
Det var første gang hun spurgte nogle om det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 16, 2010 11:38 pm

Sean smilte da hun nussede ham i håret. Han trak hovedet lidt væk så han
kunne se hende i øjene. Han smilte kort og trykkede hurtigt sine læber mod hende
og nikkede. "Selvfølgelig" svarede han og smilte igen.
Han kunne slet ikke lade være med at smile.

//Smutter nu men vi skrives i morgen. ^^ //
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 16, 2010 11:43 pm

Hun lagde armene rundt om hans nakke, "mhmm. Det er jeg glad for at høre" hviskede hun let, og kyssede ham blidt tilbage, før hun let strøg ham, ned af maven...
"Mhmm" stønede, hun let og kærtegende han mave blidt.
"Jeg elsker dig mere end noget andet Sean" hviskede hun let.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 17, 2010 9:27 am

Sean smilte lidt. "Samme her" hviskede han og kyssede hende blidt på munden inden han trak
hovedet væk, så han kunne se på hende igen.
"Du er bare så sød" sagde han og smilte sit charmerende smil inden han igen trykkede sine læber mod hende, og
stønnede af nydelse.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 2:07 am

Milla nussede ham let i håret, "Me du er sødest" hviskede hun kært før hun let platede et blidt kys hen over hans læber.¨
HHun smilede varmtt til ham, "Utroligt jeg møder dig og så er det kærlighed ved første blik" hviskede hun let til ham.¨"Mhmm.." mumlede hun let igen og nussede ham igen i håret.
Milla så let op på ham, "Sean, der er nogle ting som jeg vil have svar på senere??" sagde hun let og kærtligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 10:27 am

Sean lo lidt da hun sagde det. "Jeg er nu ret sød" grinte han. "ej, jeg driller bare, men tak så" sagde han og
gengældte kysset.
Hans hænder lagde sig blidt på hver kind og så trykkede han blidt sine læber mod hendes. Han holdt kysset nogle få sekunder inden han trak sig lidt væk så han kunne bedre se på hende.
"Ret utrolig" hviskede han smilende.
"Hvad er det du vil vide" spurgte han stille og kyssede hende på halsen.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 12:45 pm

"Kender du til andre væsne end mennesker???" spurgte hun let og så blidt på ham, men s hun kort smilede til ham. Hun kyssede let hans læber. HUn bed sig derefter forsigtigt i underlæben.
Huun kiggede let på ham, med hendes skinnede øjne. Hun bed sig forsigtigt i undertlæben.
Hun strøg ham derefterr blidt over håret og smilede så varmt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 12:49 pm

Sean blev ret overrasket over at hun spurgte ham om sådan noget.
Han ville gerne fortælle hende det, men han vidste at han ikke ville kunne fortælle det, på grund af alfaordren.
Han ville ikke rigtigt kunne få orderne over sin mund, i hvert fald ikke før at han vidste at hun vidste til vampyr og
varulve.
"Øhm, andre væsner end mennesker" spurgte han stille og undgik at se hende i øjene.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 12:55 pm

"Jeg kan se på dig at du også kender til dem, og jeg tror selv du er en af dem" hviskede hun kært og atrøg hAM BLIDT OVER BRYSTET..
"ulven Sean" hviskede hun let og strøg ham blidt over håret. Hun kendte til dem, eter sidste gang hvor Josh havde reddet hende fra at dø. Hu bed sig forsigtigt i underlæben, og bed sig kært i underlæben.
Hun kiggede let på ham.. "Har jeg ret???" hviskede hun kært og så kyssede hun blidt hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 12:58 pm

Sean blev endnu mere overrasket over at hun vidste det. Da hun spurgte om hhun havde ret og
havde kysset ham på munden. Nikkede han langsomt. Han satte sig op og så kort ud i luften, men hurtigt tilbage til hende.
"Du må aldrig fortælle nogen at du ved det her" sagde han alvorligt.
"Og specielt ikke til en blodsuger" advarede han hende. "De vil slå dig ihjel, eller det der er værre" sagde han stille.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 1:08 pm

"Jeg ved det godt, men Jake, en mere varulv som jeg mødte, beskytter mig lige for tiden," sagde hun let.
"Mhmm.. Men de ved det allerede da jeg er blvete reddet af en der hedder Josh, fordi der var en vampyr der angreb mig, "hviskede hun let, og satte sig blidt op.. "mhmm." mumlede hun da hun let trykkede sig ind til ham.
"så Jake bor hjemme ved mig nogle gange" mumlede hun uskyldigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 1:16 pm

Sean nikkede. "Ja jeg kender godt Jake." sagde han stille. Men da hun fortalte om Josh, der havde reddet hende
fra en vampyr blev han vred. Ikke på Josh, men på den igle der turde nærme hans Milla..
Han kunne mærke rystelserne begynde og mærke hvordan varmen sneg sig op ad hans rygrad. Han skyndte sig at rejste sig op og var hurtigt inde i køkknet, hvor han grev fat i bordet. Hans fingder ødelagde bordet og han kom mere
til sig selv. Han kunne ikke miste besindelse sådan nogensinde. Han bed tænderne sammen og geb et par af sine afrevet bukser inden han gik ind til Milla igen.
"Undskyld" hviskede han da han satte sig ned ved siden af hende og så ned i jorden.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 1:26 pm

Milla trak hurtigt i tøjet inden han var tilbage.. "Rolig nu, der skete ikke noget, Josh kom jo" mumlede hun let og lagde blidt en hånd, på hans brystkasse. Hun satte sig let ind til ham.. "Der skete jo ikke noget og det var kun godt, så rolig nu" hviskede hun blidt og strøg ham blidt over kinden, før hun let kørte en hånd gennem hendes lyse brune hår.
"Mhmm.. Du skal ikke tænke så meget på vampyrene, de kommer ikke til at dræbe mig eller forvandle mig, overhovedet ikke" hviskede hun let, "Men hvis jeg blev forvandlet, ville jeg stadig elske ddig" hviskede hun kært og strøg ham blidt over kinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 1:33 pm

Sean var stadig sur, men ikke så voldsomt at han gav sig til at ryste igen.
"sagde du at jake, boede hjemme ved dig" spurgte han lidt efter. Hvorfor var det er det gjorde ham
vred, ikke på samme måde som med iglen, men en mere smertefuld måde. Han prøvede at lade som ingenting.
Han så på hende da hun sagde det. "Ved du ikke hvor umuligt det ville være for os" spurgte han stille. "Du ville hade mig fra naturens side. Du ville havde lyst til at dræbe mig, ikke drikke mit blod, bare dræbe mig. Du ville ikke kunne klare lugten af mig" forklarede han med et såret blik.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 1:40 pm

"Men jjeg lover dig at det ikke sker, for jeg ville myrde mig selv, bare tanken om ikke at have dig ved mig" mumlede hun let.. Jov Jake bor midlertideligt i hjørnet på mit værelse, fordi han siger jeg ikke må være alene, uden beskyttelse, for han ofre sig for at dræbe den vampyr som der nu vil jagte mig hviskede hun let og satte sig blidt i hans skød, "Men jeg lover dig at Jake kun er min ven, du skal ikke til at være en jalux kæreste, jeg kan også godt sove i telt alene ved la Push, hvis det hjælpet bar edu er glad," hviskede hun let.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 1:45 pm

Sean så blidt på hende. "Du skal ikke slå dig selv ihjel, ikke fordi at jeg tror du kan gøre det, men
fordi at jeg lover at der ikke sker noget med dig" sagde han og lagde armene om hende da hun satte sig i hans skød. Han kyssede hende blidt i håret og lukkede øjene. Han elskede duften af hendes hår. han smilende lidt over ordet kæreste. "Det er jeg skam heller ikke, men Jake ser godt ud, derfor er jeg bare lidt nervøs" sagde han og lo kort.
"Er der en blodsuger efter dig" spurgte han vredt og åbnede hurtigt øjene hans humør havde ændret sig på et sekundt, men han kontrollerede sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 1:52 pm

Milla nussede sig let ind til ham.. "Mhmm.. Men du ser da bedre ud, Sean??" hviskede hun let, "nuuurh, er du bange for at jeg syndes at han er smukkere<??" spurgte hun let og så på ham, med hendes blide, babyblå øjne. Hun nussede ham let på brystkassen. "Æhmm.. Ja, jeg tror der er to efter mig" mumlede hun let og kiggede betragtede på ham, med hendes babyblå øjne. "Men jeg har også mødt to som der var temlig venlige" sagde hun og smilede let, men ´s hun mærkede at han var ved at blive vred, "Sean! Slap af der sker ikke noget" hviskede hun let.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 1:56 pm

Sean slappede lidt af. "Så er det afgjort, du får ikke lov til at forlade det her hus" sagde han og trykkede
hurtigt sine læber mod hendes pande.
Han lo blidt da hun sagde det. "Men kom on, det er Jake vi snakker om her, han er vel alt det i
piger løber rundt og drømmer om" sagde han og kyssede hende under øret.
"Nej, jeg er bare bange for at du sover sammen med ham, men jeg skal nok lade være med at blande mig" sagde han stille og smilte kort til hende.
"Hvem har du mødt" spurgte han, for han vidste at der var 2 vampyr han måske ikke havde så meget i mod som alle de andre.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 2:00 pm

"Mhmm.. Jeg får jo aldrig lov af min far" hviskede hun let og mærkede blidt hans læber under hendes øre.
"Mhmm.. Nogle piger, men jeg drømmer kun om dig" hviskede hun kært.
Milla flækkede af grin da han lige s stille mumlede det med om de sov i samme seng.. Ej, er du skør, nix! Det er slligevel grænseoverskridene. " sagde hun med et lille fnis. "Er du en smule jalux???" spurgte hu kært og prikkede ham blidt på næsetippen.. "MHmm.. Blake, og den anden husker jeg ikke navnet på" sagde hun og smileede let til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 2:05 pm

"årh, din far, han kan overtales" sagde han og lo kort og smilte til hende. Han lagde armen på samme måde som da han
bar hende hjem til sig og rejste sig op. "er du sulten, for det er jeg" spurgte han og gik mod køkkenet. Han gik uden om det smadrede bord der lå på gulvet. Han satte hende ved siden af vasken, på køkkenbordet og kyssede hende
ømt på munden inden han så på hende.
"Ville du ikke også være det, hvis jeg sov sammen med en eller anden modellignende pige" spurgte han og lo
lidt. " har aldrig hørt om ham, så han må desværre være ny i byen" sagde han og bed tænderne sammen. "Han drak vel menneskeblod" spurgte han en smule vredt, ikke mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 2:12 pm

Milla så let på ham, da hun blev løftet op og sat på køkkenbordet. "Mhmm.. Jo, en lille smule, "sagde hhun drillede og kiggede et på det smadret bord.. "Du skal til at lære at styre dit temprament" sagde hun og smilede blidt til ham..
"Mhmm... Jov, jeg havde flået hovedet af hende og brandt hende, for at sige det pænt" sagde hun med et lille smil. Hun betragtede ham let. "MHmmm.. hvordan vil du få overtalt ham???" spurgte hun kært og bed sig uskyldigt i underlæben.
HUn kiggede ´let på ham.. "MHmm....Du er dejlig" hviskede ehun let før hun let kyssede hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 2:17 pm

"Hvad har du lyst til at spise" spurgte han. "Jeg har noget salat, det har jeg hørt at i piger spiser og så har jeg
brød og faktisk har jeg nogle bøffer fra i går, hvis du er rigtigt sulten" lo han og trykkede sine læber mod hendes.
"Det lyder som om hun var vampyr, for det er nemlig sådan vi dræber dem" sagde han med et smil. "Og bare rolig jeg ville aldrig være sammen med en død, det er jo direkte klamt" sagde han og skar ansigt bare ved tanken.
han kiggede på bordet bag ved ham. "Det er bare lidt svært" sagde han undskyldende.
"Han kan da ikke stå for mig charme, han syntes at jeg er den rette for dig og så er problemet løst, eller også burde jeg bare
at holde mig væk fra ham. Forældre skræmmer mig lidt" lo han og gengældte hendes kys.
"i ligemåde smukke" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 2:24 pm

"Mhmm.. Om det så var en varulv, ville jeg dræbe hende, hvis hun så meget som kærtegnede din kind." sagde hun med et lille grin. "MHmm.. Jeg er vegetar, så bare et stykke brød hvis du har det" sagde hun drillede og smilede let til ham, før hun let mærkede hans blide læber mod hendes. Hunrødmede svagt, og kiggede let på ham..
"Mhmm.. Jeg lover dig at Jake ikke har gjort andet end at hive mig hen til min cykel, fordi han syndes jeg skulle hjem, så at dole i hånden er det eneste han har gjort" sagde hun og kyssede ømt hans læber.
Hun så let på ham, "MHmmm.. Hvad siger du til t møde ham imorgen???" spurgte hun let og smilede varmt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 2:34 pm

"Jeg håber ikke at det tæller at de fleste af ulvepigerne har set mig uden tøj på" spurgte han undskyldende og
slap hendes så han kunne finde noget brød. "Waw, vegetar? Så får du det svært i nærheden af mig, for jeg elsker
kød. Ja jeg kan faktisk spise det råt, når jeg er i ulveskikkelse." sagde han og frydede lidt over
at han kunne fortælle det til nogen der ikke var ligesom ham selv.
"Så bliver jeg vel nødt til at takke Jake for at passe på dig" sagde han og smilte til hende. han rakte hende en bolle og smilte til hende. han tog selv en og tog en stor bid.
"Møde dig far? det vil jeg gerne hvis du love mig at han ikke skyder mig, for jeg kan faktisk godt dø, i modsætning til hvis det var en af de igler" sagde han og kyssede hende på munden.

//Bliver nødt til at logge.. ^^//
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 3:10 pm

Milla grinede let, "Mhmm... Nej, den tæller ikke hel" sagde hun drillede og nussede ham blidt på kinden, da han rakte hende en bolle. Hun smilede let til ham da hun mærkede hendes læberømt mod hans.
Hun smilede let efter hun havde sluppet hans læber. Hun tog let en bid af hendes bolle. "Det overlever jeg nok med" sagde hun drillede og tykkede let på den meget lille bid hun havde taget af bollen.
Hun sank den, let før hun let gav ham et blidt kys, og slap så han læber igen.. "Mhmm...bollen smager godt "hviskede hun let til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 4:00 pm

"Godt" sagde han og lo lidt. "men hvordan er din far? men beskyttende eller hvordan" spurgte
han for han ville gerne vide hvordan han skulle opføre sig.
Han nød hver et lille kys og gengældte hende smil. Han strøg hende over kinden, med bagsiden af
sin hånd. "Tak, men jeg kan nu ikke tage æren for den. det er min bedstemor der har bagt dem" sagde han og smilte
lidt ved tanken om snín bedstemor, som heller ikke havde været en del af Rådet, og kendte derfor ikke til hemligheden.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 8:58 pm

"Mhmm. overbeskyttene, på en måde, men lidt mandet agtigt, med en bajer, og fodbold" mumlede hun let og smilede til ham.
"Mhmm.. din bedstemor?? Mhmm.. Troede lige det var dig" sagde hun drillede og prikkede ham blidt på næsetippen.
"Hmm. Men du skal ikke regne med at han ikke har sit gevær ved sig" sagde hun drillede og smilede varmt til ham..
"Men jeg skal nok beskytte dig" hviskedee hun kærtligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 9:01 pm

Sean nikkede smilende. "Så jeg skal tage øl med og vi skal besøge ham under en god fodboldkamp" spurgte
han og smilte lidt. "men så længe du beskytter mig, er der ikke noget der kan gå galt vel" sagde han og lagde sin bolle
fra sig og stillede sig mellem hendes ben, mens hun sad på køkkenbordet. Han førte hendes ben rundt om livet på sig selv og lod hænderne glide op under trøjen på hende og nussede hende på maven igen han trykkede sine læber mod hendes.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 9:08 pm

Milla smilede sagte, "Mhmm. Hellere efter en god kamp, for så er han i godt humør" hviskede hun let, inden han stildte sig mellem hendes ben, og frivilligt lagde hun hendes ben rundt om hans liv, og blev let nusset på maven og kyyset.
HUn gengældte hans kys, en smule vildere, og lod let hendes hænder, nusse hans kinder.
"Mhmm.." mumlede hun let og slap blidt hans læber.. "mHmm.,.Bare sørg for ikke at gør noget dummt" sagde hun drillede og smilede lidenskabeligt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 9:16 pm

"Efter en god kamp" gentog han for at vise hende at han havde forstået det. Han skillede let sine læber og
lod sin tung blidt kærtegne hendes.
Han førte sine ænder om på hendes side og slap hendes læber.
"Det kan jeg ikke love, for jeg gør tit dumme ting, se selv mit bord" sagde han og vendte kort blikket mod
det ødelagte bordmen så hurtigt tilbage på hende.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 9:21 pm

Milla mærkede let hans tunge berøre hendes. HUn rødmede let i kinderne.
"Mhmm.. jeg mener såsom at vælte oven i ham, eller tabe noget ud over ham," sagde hun med et lille fnis, og yssed elet hans læber. Men slap dem kort tid efter.. "Nåårh. Sean, vil du fortælle mig om varulve???" spurgte hun let og bed sig uskyldigt i underlæben.
HUn kiggede let på ham, og kærtegennede blidt hans kind, og så smilede hun let og kæært til ham.
"Mhmm.." mumlede hun let og smilede varmt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 9:31 pm

Sean lo lidt. "Okay.. Jeg tror nok at jeg ville kunne klare det" sagde han og smilte lidt.
Han blev lidt overrasket ovar at hun spurgte om varulve.
"Æhm, hvad vil du vide." spurgte han lidt efter. Han kunne fortælle hende alt, men han ville nødig skræmme hende væk,
for det var ret langt ude ting som ulvene kunne.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 9:36 pm

Milla tog let om ham.. "Alt du vil fortælle mig" hviskede hu let og nussede ham bag i nakken.
"Mhmm.. Der er ikke noget specielt" hviskede hun kært og rødmede svagt i kinderne.
Hun smilede let til ham.. Hun bed sig forsigtigt i underlæben, og så let på ham, med de babyblå øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 9:42 pm

Sean fjerne sine hænder fra hendes mave og støg hende over kinden.
"Vel, vi kan høre hinandens tanker når vi er i ulveform" sagde han og lagde sin pande mod hendes.
Sean smilte lidt til hende og kyssede hende hurtigt på munden.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 9:47 pm

Milla kiggede let på ham.. "Hmm.. Så hvis du nu tænkte noget privat ved alle det eller???" spurgte hun og smilede let til ham.
"Mhmm.." mumlede hun let da han kyssede hendes læber.
Hun slap dem kort tid efter "andet jeg bør vide??" hviskede hun let og kiggede let på ham, med hendes skinnede babyblå øjne. "Mhmm.. Må i ulve godt være forelsket??" spurgte hun let.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 9:54 pm

Sean nikkede. "Hvis jeg nu tænkte på dig uden tøj på" sagde han drillende og lo lidt.
"Ville det være som om hele koblet havde set dig uden tøj" fuldendte han sætningen og kyssede hende hurtigt
for han regnede med at hun ville give ham et lille slag for det svar.
"Nej for vi skal være så koncentret, så de vil ikke havde noget med nogle piger at gøre" sagde han og undskyldende.
"ej jeg driller bare, selvføgelig må vi det. Vi har ligeså meget ret til kærlighed, som mennesker" sagde han og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 10:06 pm

"SEAN! Aldrig nogen sinde tænk på mig uden tøj" sagde hun bestemt og prikkede ham blidt på næsetippen.
Hun smilede let til ham, "Hvad må du ikke?" hu blev stoppet efter det.
"Det var altså ikke sjovt "sagde hun med et grin. Hun bed sig forsigtigt i underlæben, og smilede let til ham..
"Mhmm.. Andre ting??" spurgte hun let og nussede ham let i nakken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 10:10 pm

"Det bliver svært, men jeg har fået et råd af en anden varulv. Hun sagde at hvis man ville holde
nogen væk fra sine tanker skulle man synge en sang så falsk man kan" sagde han og lo.
"Du kan tro jeg grinte da hun sagde det" sagde han og lo igen.
"meen jeg lover at prøve ikke at tænke på det" sagde han og kyssede hende.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 10:15 pm

Milla grinte let og smilede let til ham. "Så må du tage at holde dit hoved lukket, og synge meget falsk" sagde hun drillede og kyssede ham blidt på panden..
"For jeg vil nødigt have at folk som der ikke er dig ser mig" hviskede hun kært og krammede ham blidt ind til sig.
HUn smilede blidt til ham.."Mhmm.. Luk så dit hoved" grinede hun kært.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 10:18 pm

"Jeg lover at synge rigtig falsk" sagde han og kyssede hende på munden. Han så på klokken.
Den var allerede halv 12 om aften. "Se lige hvad klokken er" sagde han og lo lidt.
"Vil du stadig sove her" spurgte han med et lille smil. Han kysse hende blidt på munden.

//Logger nu.. Skrives xD //
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 10:27 pm

"Hvis du vil dele seng med mig" hviskede hun dillede og smilede kært til ham.
Hun kyssede inderligt igen. "jeg elsker dig Sean," hviskede hun let igen.
"Mhmm.." mumlede hun nyede og nusseedeham bag i nakken.
Hun smilede let o kærligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 19, 2010 1:02 pm

"Der er ingen andre jeg hellere ville dele seng med end dig" hviskede han og lo
kort og blidt.
Han så smilende på hende. "jeg elsker også dig" hviskede han tilbage.
Sean lod sine finger glide igennem hendes hår mens han smilte til hende. "Hvis du tør dele seng med mig" sagde han
drillende og kyssede hende i mundvigen og på kinden.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 19, 2010 9:16 pm

Milla grinede let, "Hvofor skulle jeg ikke turde det fjolle??" spurgte hun drillede og kyssedee ham blidt på kinden.
"Mhmm.. Jeg elsker også dig" hviskede hun kært.
"Mhmm.. Men nu er spørgsmålet om du tør og dele seng med mig???" spurgte hun drilelde, og kyssede ham let på nsetippen.
Hun grinede let og trykkede sig blidt ind til ham, "Mhmm.." mumlede hun uskyldigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 19, 2010 9:18 pm

Sean lo lidt. "nåååh ikke andet end jeg i min fritid løber rundt som ulv og dræber vampyr, nej
hvorfor skulle du da også være bange for mig" sagde han med et lille smil, som viste at han mente det for sjov.
Han kyssede hende på munden kort inden svarede hende. "Jeg tror lige at det går an" hviskede han til hende.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 19, 2010 9:32 pm

"Arrh.. Det er da ikke så slemt, jeg slår mig selv halvt ihjel hver dag" hviskede hun med en drillede tone.
Hun smilede let til ham, "Mhmm.. Vil du så med i seng??" spurgte hun let og kyssede ham blidt tilbage.
"Mhmm... Nåårh.. Det går lige an, at sove sammen med mig" sagde hun og grinede blidt.
HUn smilede nuttet.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sommervejr er endelig kommet.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Sommervejr!
» Endelig mad...
» Endelig...
» Endelig fri.
» Stranden, La Push, endelig godt vejr XD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Reservatet :: La Push-
Gå til: