Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Sommervejr er endelig kommet.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Icon_minitimeMan Jul 19, 2010 9:45 pm

"Sådan noget må man ikke spøge med, har din far ikke lært dig det" spurgte han og smilte lidt til hende.
"Jo lad os smutte i seng" sagde han oog løftede hende ned af køkkenbordet og satte hende ned på gulvet. Han lagde
armen om hende og gik ud fra køkkenet, ud gennem gangen og ind i et andet rum som førte ind et et soveværelse og
ved siden af soveværelset var der et toilet.
"Dårlig ordvalg, lad mig rette. Det ville være mig en ære at dele seng med dig" sagde han og kyssede hende ømt på munden.

//Logger af nu, så vi skrives. Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Icon_minitimeMan Jul 19, 2010 9:55 pm

Milla holdte hans kys, og lagde begge arme rundt om ham, før hun let vendte dem om. Hun fik ham blidt lagt på sengen..
"Mhmm.." mumlede hun let, før hun slap hans læber.
"Mhmm.. Har du en trøje jeg kan sove i??" hviskede hun kært. Hun smilede let og rejst sig blidt fra ham, og trillede let, hen ved siden af ham, og lagde blidt hovedet ind til ham. Hun smilede let til ham.
"Mhmm.. Min dejlige ulv," hviskede hun kært og nussede ham blidt på maven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 20, 2010 4:01 pm

Da Sean lå på sengen lo han lidt og hev hende med så hun lå oven på ham. Han smilte til hende.
"Ja, det tror jeg, havde ellers lige håbet at det ikke blev nødvendigt" drillede han og
kyssede hende hurtigt på munden.
"Min dejlige skræbelige menneske" hviskede han og smilte da hun sagde at han var hendes. Han var så lykkelig i
nærheden af Milla.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 20, 2010 4:33 pm

"Mhmm... Så det havde du håbet på" hviskede hun drillede, og kyssede ham blidt tilbage.
Hun smilede blidt til ham, og kiggede på ham med de store babyblå øjne.
Hun smilede let til ham, "Hvis du så gerne vil have at jeg sover uden måå du vel hellere tage at gemme dine trøjer" hviskede hun drillede og kyssede blidt hans læber.
Hun smilede kært til ham.. "Skrøbelig, det er jeg da ikke" drillede hun blidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 20, 2010 5:18 pm

Sean lo lidt. "Så må du hellere lukke øjene mens jeg gemmer dem, for vi kan jo ikek have at du
finder dem" drillede han og kyssede hende på munde.
"Du er så smuk" hviskede han med fugtede sine læber.
"Jeg er måske ikke lige så stærk som en vampyr, når jeg er i menneskeform, men jeg er stadig stærkere end dig" sagde han
og kyssede hende på kravebenet.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 20, 2010 6:09 pm

Hun lukkede blidt øjnene, "Så er de lukket" drillede hun og åbnede dem blidt igen.
"Mhmm... Nej, men hvem er heller ikke stærkere end slappe mig" sagde hun med et lille fnis og kyssede ham blidt igen.
Hun smilede kært til ham. "Men du er smukkere" hviskede hun oog kyssede ham blidt på halsen, før hun let stte sig op så hun sad oven på hans mave. Hun smilede uskyldigt og prikkede ham blidt på næsetippen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Icon_minitimeOns Jul 21, 2010 10:50 pm

"Nok er vi ulve hurtigt, men ikke i menneskeform" sagde han og smilte lidt. Han betragtede hendes
smukke ansigt, han vidste slet ikke hvad han skulle gøre hvis en eller anden død igle skulle tage hende fra ham.
Han skar ansigt bare ved tanken.
"nej det tror jeg ikke lige" sagde han glad og bed drillende ud efter hendes finge da hun prikkede ham på næsen.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Icon_minitimeTors Jul 22, 2010 3:44 pm

Milla fniste let af hans lille bide leg. HUn rakte yunge af ham, før hun let lod hendes tunge slikke ham på kinden, "hihi" grinede hun drillede, og smilede nuttet til ham. "Mhmm.. "mumlede hun, let da hun rullede over ham, "Jov du er" hviskede hun kærligt og lod lagsomt hendes hænder kærtegne hans kinder. Hun smilede blidt til ham, "Nåårh.. Vi kom fra den der trøje" sagde hun med et lille fnis, og smilede nuttet. "Hvis du så vil give mig den, eller hellere have mig til at ligge i undertøj" sagde hun drillede, og kyssede ham blidt på læberne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Icon_minitimeLør Jul 24, 2010 7:46 pm

Sean lo lidt og satte sig op og rullede hende over på sin side, han kyssede hende
blidt på panden inden han rejste sig og gik hen til sit skab og rev en af sine ynglings trøjer frem og
smed den over til hende.æ
"Selv fortrak jeg at du sov i undertøj, men det lyder til at du ikke gør det" lo han og
lagde sig ned ved siden af hende og smilte til hende.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Icon_minitimeOns Jul 28, 2010 12:03 pm

Milla smilede blidt til ham, i det hun satte sig op!
Hun trak let hendes trøje over hovedet, så man kunne se hendes let veltrænede mave, men stadig var den spinkel.
Hun trak let den anden på.. "Nej, jeg skal jo nødigt have at du ligger og bliver liderlig pusser" sagde hun i en drillede tone, og trak let hendes jeans af, før hun lagde sig blidt over ham.
"Men man kan jo aldrig vide om jeg så bliver liderlig bare af at ligge ved dig" hviskede hun drillede.
Hun kyssede ham blidt på læberne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Icon_minitimeLør Jul 31, 2010 5:16 pm

Sean smilte da hun tog trøjen af. Inden hun nåede at få trøjen helt på trykkede hans læber mod hendes mave.
Han så på hende da hun sagde det, og lo lidt efter. "Jeg bliver det nok lidt meget om du har tøj på eller
ej" sagde han og lo lidt. Han lagde hænderne på hendes hofte og smilte til hende.
Han lo endnu en gang da hun sagde det. "Det håber jeg lidt du gør" sagde han og gengældte hendes kys, men han
havde ikke fået nok, så han løftede sin overkrop op og støttede sig med albuerne og pressede først blidt sine læber mod hendes inden han blev lidt mere grådig og lod let sin tung glide med ind i kysset.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Icon_minitimeLør Jul 31, 2010 5:37 pm

Milla smilede blidt til ham, idet han lagde hænderne, på hendes hofte.
"Mhmm.. Så skal du have lov til at være det" hviskede hun drilsk
Hun smilede til ham, inden hun mærkede hans læber mod hans.
Hun lod let hendes tunge lege med hans, da han stak den ind i munden af hende. Hun nussede ham blidt ned af siderne.
"Mhmm.. Du er dejlig, " hviskede hun efter hun havde sluppet hans kys.
Hun lagde blidt hovedet ved hans brystkasse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Icon_minitimeLør Jul 31, 2010 7:26 pm

Sean smilte til hende da hun slap kysset. "Var det i morgen jeg skulle møde din far, eller har du
lyst til at tage en tur på stranden og bade" spurgte han og hældte mest til det sidste tilbud, han ville helt sikkert være
nervøs for at møde hendes far.
"Det skulle vist blive rigtigt godt vejr i morgen, for en gangs skyld" sagde han og strøg hende blidt over håret
da hun lagde hovedet på hans brystkasse.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Icon_minitimeLør Jul 31, 2010 7:30 pm

Milla smilede let, "Stranden syndes jeg" sagde hun med et smil.
Hun gabte blidt og løftede så hovedet, mens hun let kyssede hans læber.
"Sean? Vil du ikke nok fortælle mig om din ulveskikkelse?? Er sååååå nysgerrig" sagde hun med et drilsk smil hen over de smukke fyldigelæber. Hun bed sig uskydligt i underlæben, mens hun blinkede sødt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Icon_minitimeLør Jul 31, 2010 7:35 pm

Sean lod den ene hånd blive i hendes hår, så han lidt nussede hende. Han så op i loftet og havde den ene
arm om hende, så hun kunne ligge med hovedet på hans bryst. Han tænkte først lidt over hvad
han skulle sige til hende for han ville helst ikke sige noget som ville få hende til at løe skrigende væk.
"Min ulveskikkelse" sagde han spørgende. "Tja, vi ligner almindelige ulve, bortset fra vores størrelse, vi er meget store,
ligesom en bjørn, du har måske hørt om rygterne om bjørne i Forks skov, det er os" sagde han og snakkede i flertalsform,
en vane han havde fået når han snakkede om koblet og sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Icon_minitimeLør Jul 31, 2010 7:38 pm

"Mhmm.. Så er det jer min far hele tiden bævler om" sagde hun med et lille fnis, inden hun let smilede og lagde hovedet ned igen. "Mhmm.. Sean, må jeg se dig som ulv imorgen????"Spurgte hun blidt.
Hun kendte næsten svaret.. for det ville højst sandsyndeligt blive et nej. Hun smilede let og håbede på et ja, eller et måske.
HUn bed sig let i underlæben, og nussede ham på brystkassen. Hun bed sig igen let i underlæben.
Inden hun let kiggede op på ham, "mååååå jeg???" spurgte hun drilskk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Icon_minitimeLør Jul 31, 2010 7:47 pm

Sean lo lidt. "Din far, har sikket også sagt at du skal holde dig fra skovende" spurgte han og lo lidt,
for det ville enhver normal far da gøre. I hvertfald dem der ønskede at deres børn skulle forholde sig i live.
"Jeg er nu ikke for glad for det, men jeg skal tænke over det" sagde han lidt efter. Han stolede nok på sig selv til at vide
at han ikke ville gøre hende ondt, men hvis han bliv sur over et eller andet, så kunne det gå galt, det kunne det selvfølgelig også hvis han bare blev for sur nu. Han skulle i hvert fald ikke forvandle sig foran hende.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Icon_minitimeLør Jul 31, 2010 7:51 pm

Milla smilte blidt, "Jov, men det gør jeg nu ikke " mumlede hun og hetydede til at holde sig fra skovene.
Hun smilede blidt til ham, og kyssede ham blidt igen. "Pyyh.. Her er godt nok varmt" sagde hun med et lille smil, og nussede sig helt ind til ham, å deres kroppe nærmest var bundet sammen.
"Mhmm.. er det Øhmm.. Iorden hvis jeg tager trøje af???"spurgte hun blidt..
Hun havde det nemlig varmt, men der var også varmt, selve huset var det og det var han også.
Men hun elskede hans varme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Icon_minitimeLør Jul 31, 2010 7:57 pm

"Godt" svarede Sean og lo lidt. "jeg tænkte på om Jake, skal passe på dig alle nætterne, eller
om det er muligt for mig at være din beskytter, men selvfølgelig vile jeg sove i sengen sammen med dig" spurgte han og
lo kort.
Sean havde slet ikke tænkt på at det ville blive ret så varmt for hende, så han hoppede ud af sengen og åbnede vinduet så
der kunne komme lidt vind ind og lagde sig så tilbage så de skulle ligge lige som før. "Du må gerne smide den" sagde han og smilte til hende.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Icon_minitimeLør Jul 31, 2010 8:01 pm

"Hihi! Jake, beskytter mig jo kun fordi der ikke var andre tror jeg, jeg ved ikke om han har føelser for mig eller.. Nokom det... Men du kan da bare bbo så tit du vil ved mig" sagde hun med et smil, og bed sig uskyldigt i underlæben, inden hun let tog hans ellers så dejlige trøje af, og algde sig blidt på sengen igen.
"Mhmm.. " mumlede hun blidt og mærkede vinden som der let susede gennem vinduet.
Hun smilede til ham, "Nåårh.. Skal jeg spørge ham eller???"spurgte hun blidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Icon_minitimeLør Jul 31, 2010 8:09 pm

Sean var ikke særlig tryg ved tanken om at Jake sov hjemme ved Milla, ikke at han ikke kunne lide Jake, nej han
var en flink ulv (xD) Men hvis han havde følelser for hende kunne man jo aldrig vide.
"Og du må også gerne komme hjem til mig så tit du vil, faktisk vil jeg gerne at vi sover sammen hver nat, bare så du er sikker, vi kan jo bare sove lidt på skift ved hinanden" sagde han og smilte ved tanken. "Hvis jeg må for din far, eller må vi bare være herhjemme" lo han.
"Spørge ham om han har følelser for dig" spurgte han og så lidt på hende da hun havde smidt trøjen. Han lod den hånd der
havde nusset hende i håret falde ned og nusse hende blidt på maven.

//Logger af nu, så vi ses ^^//
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Icon_minitimeLør Jul 31, 2010 8:40 pm

Milla rystede kort på hovedet, "Nej fjolle, om han behøver at sove ved mig hevr nat?" sagde hun drilsk.
Hun smilede blidt til ham. Hun smilede blidt til ham, da han nussede hendes mave.
"Mhmm.. Min far flipper, men jeg bliver jo snart atten sååå" sagde hun med et lille smil, og lod let hendes læber ramme hans i et intenst kys. Hun smilede blidt.
Derefter slap hun blidt hans læber, "Jeg kan bare flytte ind ved dig hvis du ønsker det lige så meget som mig2 hviskede hunn blidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 01, 2010 11:17 am

"Nåh" sagde Sean efterfulgt af et lille grin. "Hvis du mener at jeg kan beskytte dig" hviskede han og smilte
til hende og gengældte kysset og strøg hende blidt over den ene kind indtil hun slap kysset.
Han smilte lidt for sig selv da hun sagde det og nikkede kort og roligt derefter.
"Du må gerne flytte ind ved mig" sagde han glad og trykkede hendes ind til sig.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 01, 2010 11:31 am

"Det er jeg sikker på at du kan" hviskede hun blidt og lod sig let trykk ind til ham.
Hun lagde blidt armene, om ham, selvom de lå helt tæt ind mod hinaden.
"Mhm.. Så må jeg vil hellere til at glæde mig til min fødselsdag" hviskede hun i en drilsk tone.
HUn bed sig let i underlæben, og smilede til ham.
Hun lagde blidt hovedet ind mod hans brystkasse. Hun smilede blidt til ham.
Selvom han nok ikke kunne se smilet.
Hun lukkede blidt øjnene, da hun nussede sig helt ind til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 01, 2010 1:11 pm

Sean smilte lidt for sig selv da hun sagde at hun var ret sikker på at han kunne beskytte hende.
"Ja det må du hellere, hvornår har du fødselsdag, for jeg håber ikke at det er om lang tid" sagde han og lo
lidt. Han havde dog været forelsket før, men det var overhovedet ikke det samme med Milla, han elskede hende.
Han lukkede øjene og nød bare at ligge så tæt med hende. Et lille gab slap hans mund, det var ikke fordi at
det var kedeligt at være sammen med Milla, men han havde ikke rigtigt fået sovet særlig meget her på det
sidste. Det var lidt svært når man skulle passe arbejdet og patruljere.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 01, 2010 1:34 pm

Milla smilede blidt, "i næste uge" mumlede hun uskyldigt.
Hun smilede blidt, inden hun let, lukkede øjnene igen. Hun smilede blidt, og trykkede sig helt ind til ham.
Hun var lige ved at falde i søvn, da hun mærkede trygheden, ved at ligge ved siden af ham.
Hun smilede blidt igen, inden hun let igen nussede sig helt ind til ham.
"Du er også træt" hviskede hun i en drilsk tone.
Hun smilede blidt idet hun let var ved at falde i søvn igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 01, 2010 8:05 pm

"Der er da lang tid til" sagde han og lo lidt. Han havde ikke regnet med at hun allerede havde fødselsdag
ugen efter, men det var han kun glad for.
Sean var selv ret træt og han kunne godt mærke at det var hun også. "Du må heller sove, så tager vi på stranden
i morgen" hviskede han og havde stadig øjene lukket.
Han kyssede hendes pande og lagde hovedet på puden igen og gabte lidt igen.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 01, 2010 8:37 pm

"sov godt min elskede" hviskede hun blidt, inden hun bliddt lagde sig helt tæt ind til ham.
Hun faldt let i søvn kort tid efter, hvor hun ellers bare lå helt tæt ind mod ham.
Det var første gang at hun havde sovet så hurrtigt og så trygt...
Et svagt smil bredte sig hen over hendes læber fordi hun drømte.
Og en god drøm for en gangs skyld.
Hun nussede sig igen blidt ind til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 01, 2010 11:37 pm

Sean smilte lidt da han hørte hendes smukke stemme og smilede endnu større da han hørte hvad
hun sagde.
"I ligemåde smukke, drøm sødt" hviskede han tilbage, men det virkede til at hun allerede var faldet i søvn.
Han kyssede hende blidt på panden, og sørgede for at ikke vække hende, for hun ville få brug for sine
kræfter i morgen når de skulle på stranden, for Sean kunne nemt bruge hele dagen der hvis det stod til ham.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Icon_minitimeMan Aug 02, 2010 11:32 am

Milla smilede blidt da hun let igen lagde endes hoved ind mod hans brystkasse.
Hujn fik varmen på den mådde, og så var det bare også rart at ligge sådan.
Hun gabte blidt i søvne, idet hun leet lagde sig til rette igen.
Det var det dårlige ved hendee. Hun sov tit uroligt og kom let til at sparke folk.
Da hun fik lagt sig til rette, krøllede hun sig helt sammen som en hundehvalp.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Icon_minitimeMan Aug 02, 2010 7:13 pm

Sean mærkede slet ikke at hun bevægede sig eller lagde hovedet på hans
brystkasse, for han sov allerede. Han havde været ude at patrulje de sidste par dage, og været på
arbejde og den eneste fridag han havde haft i lang tid havde han tilbragt med Milla, så
det var forklarlig at han sov meget hurtigt og tungt.

//Flere timer senere xD //

*En ulækker stank hang ham i næsen som om der var ild i hans næse og stanken gav ham kvalme og lyst til
at kaste op, men han vidste at det var ikke muligt for ham, for der var en vampyr i nærheden så han skulle være på vagt.
Han løb rundt inde i skoven i sin ulveskikkelse og pludselig får han færten af Milla og han blive helt nervøs hvad lavede hun her, hun kunne komme til skade, specielt når der var en vampyr i nærheden, så han skynder sig hen mod hende, men da han kommer frem til hende springer en igle frem og beder sig fast i halsen på hende. Hendes skrig var smerte fuldt at høre, som om noget i det bedede ham om at slå hende ihjel.*

Sean vågner med et sæt, og hiver nærmest efter vejret, men han havde ikke bevæget sig i sengen. Han urolige øjene falker hurtigt rundt i værelse, nej det var kun en drøm. Han vendte blikket mod Milla, og et smil glider hen over hans læber, og han kysser hende blidt på panden og var glad for at det kun var en drøm.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Icon_minitimeMan Aug 02, 2010 7:20 pm

Milla blev så forskrækket, da han sprang op at hun sprang op, og væltede ned af sengen..
"HvAd sker der" spurgte hun en smule rundt forvirret. Mens hun lige kom til sig selv, på gulvet. Hun fik rejst, sig og lagde sig igen op til ham. "Er du okay, er du kommet noget til??"spurgte hun helt bekymret og trak sig selv helt op til ham og kyssede blidt hans læber, idet hun tog om ham.'
Hun troede der var sket ham noget. Hendes hjerte galoperde afsted, da hun let igen tog om ham og lod sig trykke helt ind til ham. Hun smilede blidt, idet hun let slap hendes greb rundt om ham.
Huun anede jo ikke at det bare var en drøm.
Nej hun troede virkelig at der var sket et eller andet. såsom der havde været indbrud eller sådan noget lignede.
Hun bed sig blidt i underlæben og kiggede afventede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Icon_minitimeMan Aug 02, 2010 7:25 pm

"Undskyld, undskyld. Slog du dig" spurgte han og så bekymret på hende, men da hun kravlede op
til ham igen og kyssede ham, faldt han endnu en gang til ro.
Han rystede på hovedet. "Jeg er okay, det var bare en ret så livagtig drøm" sagde han stille og
gøs ved tanken af indholde fra drømmen. Det var ikke nogen uhyggelig drøm på den måde, men hvis han mistede
Milla vidste han virkelig ikke havde han skulle gøre.
Sean kunne høre hendes hjerte der bankede meget hurtigt, han havde jo en meget bedre høresans end mennesker.
"Bare rolig, det var bare en drøm" sagde han med en beroligende stemme, han fik det næsten til at lyde som om
det var hende der havde drømt det. "Jeg får tit livagtige drømme, noget du desværre bliver nødt til at leve med, i hvertfald hvis du flytter ind" grinte han og kyssede hende på munden.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Icon_minitimeMan Aug 02, 2010 7:29 pm

Milla faldt lidt til ro, da hun hørte at det bare var en drøm.
"Jamen hvad drømte du, og nej du skal ikke sige undskyld" hviskede hun blidt pg lod let hendes finger køre hen over hans læber. "Mhmm.. Jeg elsker dig om du så går i søvne, og angriber uskyldige mennesker" hviskede hun blidt. "Og jeg flytter ind ved dig så snart jeg kan, hvis jeg må for dig" hviskede hun blidt og mærkede blidt hans læber mod hendes igen.
Et svagt smil bredte sig hen over hendes læber, idet hun let kørte en hånd gennem hans hår.
"Mhmm." mumlede hun nydede inden hun let slap hans læber. "Uhh... Hvad drømte du?? Nej, vent lige lidt det har jeg spurgt om undskyld" sagde hun med et lille smil.
Hun bed sig kort i underlæben, og smilede kort til ham.
"Mhmm.. Solen skinner, tror jeg" hviskede hun tilfreds.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Icon_minitimeMan Aug 02, 2010 7:36 pm

Sean rystede lidt på hovedet. "jeg drømte at jeg var ude i skoven i ulveform, jeg tror ikke at jeg patruljerede for det
føltes mere som om at jeg var i krig" han lo lidt ved ordet krig, for det var et underligt ordvalg, men
det var jo en krig, bare med meget overnaturlige væsner, der var langt stærkere end en menneskehær nogensinde ville
blive. "Og så fandt jeg dig, du var helt alene og meget sårbar, og lige pludselig sprang der en vampyr frem,
jeg havde overhovedet ikke fået færten af ham, jeg var så optaget af dig at jeg glemte alt omkring mig, og så..
bed han dig" det sidste hviskede han og det kom meget tøvende ud.
"Du skal flytte ind ved mig" sagde han og smilte til hende. Han så over mod vinduet hvor solen skinnede og
varmede luften på.
"Om en times tid skulle der gerne være 25 grader, så kan vi tage på stranden" sagde han og så på hende igen. Han pressede sine læber mod hende og fik et lille smil frem.

//Bliver nødt til at logge men vi ses. xD //
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Icon_minitimeMan Aug 02, 2010 7:59 pm

Et svagt smil bredte sig hen over hendes læber, idet han kyssede hende igen.
"Træls det med drømmen" hviskede hun blidt da han slap hendes læber. "Nåårh..Jeg bliver nok nød til at cykle hjem og hente mit badetøj, Mhmm.. vil du med??"Spurgte hun blidt og nussede ham blidt på brystkassen, idet hun let kyssede hans læber igen. Et svagt smil, bredte sig hen over hendes læber.
Hun slikkede blidt hans læber, inden hun let fik trillet sig over på ham.
Hun smilede blidt til ham, før hun let igen lod hends læber ramme hans.
"Mhmm...jeg elsker dig" hviskede hun blidt efter hun havde sluppet hans læber igen.
Hun nussede ham blidt på brystkassen, og lod hendes ben være på hver side af ham.
Hun smilede til ham, "Eller vi kan også vente med at hente det" hviskede hun blidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Icon_minitimeMan Aug 02, 2010 10:49 pm

Sean trak på skulderne. "Det var bare en drøm." gentog han sig selv. Han smilte lidt da hun kyssede
ham og han lod sine finger glide igennem hendes hår og lod den ene hvile på hende nakke.
"Gerne. Men er din far hjemme" spurgte han med et lille nervøst smil. Han blev vel nødt til at møde ham på et tidspunkt.
Måske var det bedst en dag som i dag, hvor de havde et sted at tage hen bag efter så de ikke var tvunget
til at blive flere timer, men en halv time mens hun gjorde sig klar og fandt tøj frem kunne han vil overkomme.
"Så kan du jo tage en noget tøj med her over, altså hvis du vil sove her igen i nat" hviskede han med et smil inden hun kyssede ham igen.
Lidt efter lyste hans ansigt op i et fræk smil. Han lod sine hænder løbe ned af hendes bryst, over maven og lagde sig på hendes lår. Hans frække smil var stadig fremme. "Lyder som en bedre idé" hviskede han tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Icon_minitimeMan Aug 02, 2010 11:03 pm

"Hvad vil du så lave frække" hviskede hun drillede.
Dog vidste hun godt hvad han tænkte på siden han lod hans hånd glide ned over hende på den måde.
Et svagt smil bredte sig hen over hendes let lyserøde læber.
Hun rødmede let idet hun bare lod hendes fingre kærtegne hans brystkasse.
Hun smilede blidt til ham, inden hun let lod hendes tungespids røre hans læber.
"Nej min far er ikke hjemme, og jeg vil sove ved dig indtil du beder mig skride" hviskede hun i en drilsk tone
Hun smilede blidt til ham.
Dog kunne hun godt mærke hans varme hånd, mod hendes bare lår.
Hun smilede kort og en smule frækt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 03, 2010 4:15 pm

"Jeg kan sikkert bedre vise dig det end at fortælle dig" sagde han med en drisk stemme. Sean smilte lidt da hun sagde at hendes far ikke var hjemme. Ikke fordi at han var ondt eller noget, men han var bare ikke så god til det med forældre. Han ville ikke tænkte på Milla's far lige nu, det var også ret svært når hun var så tæt på som hun var. Han nussede hende blidt på låret med et lille smil.
Han tog blidt fat i hendes hofter og skubbede hende blidt ned på sengen så hun lå ved siden af ham. Han lo lidt inden han lagde sig blidt oven på hende, men han holdt dog sin vægt oppe med den ene arm, inden han trykkede sine læber mod hendes i et ømt kys. Hans ene hånd lå på hendes hofte, men langsom lod han den glide op ad hende.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 03, 2010 9:16 pm

Et svagt smil bredte sig hen over hendes, læber. Så vis mig det hviskede hun blidt.
Hun lod let hendes hænder, glide om på hans ryg da han havde lagt sig over hende.
Hun fingre kærtegne hans bare ryg, og smilede varmt til ham.
"Du må gøre lige det du har lyst til ved mig" hviskede hun blidt, inden hun let lod hendes læber møde hans igen.
Hun smilede blidt til ham, og lod let hendestungespids, berøre hans læber.
Hun rødmede let i kinderne, før hun let lod hendes tunge spids glide ind i hendes egen mund, igen.
Hun kiggede let på ham, inden hun let slap hans læber. "Jeg elsker dig virkelig meget" hviskede hun blit, inden hun igen let lod ehdnes fingre kærtegne hans hud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 10:02 am

Sean smilte lidt for sig selv og støg hende over håret og gengældte kysset. Han lod sin tunge legede lidt
med hende inden hun skap kysset. "jeg elsker også dig" sagde han smilte lidt hende
inden han let trykkede sine læber mod hendes. Lidt efter lod han sin hånd glide ned
af siden på hende og fik hånden ind under ryggen på hende
og åbnede hendes bh. Han tog den af hende og smed den fra sig. Han slap kysset
og så smilende på hende inden han kyssede hende blidt på halsen. Sean glædede sig til at hun havde fødselsdag så
hun kunne flytte ind, for det ville da være perfekt.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 10:10 am

Milla smilede blidt, da han kyssede hende igen.
Hun mærkede hans hånd, glide over bag på hendes ryg.
Først da han havde smidt den helt ned på gulvet, rødmede hun i kinderne.
Hun lod blidt hendes hænder kærtegne hans bare ryg.
HUn kærtegnede blidt ham en sidste gang, inden hun let fangede hans læber.
HUn smilede blidt til ham. HUn slap blidt hans læber, "¨på det var noget i den stil du vil!" hviiskede hun drillede, og kyssede ham så blidt igen., Han var bare dejlig efter hendes mening.

//Hej! Ville høre om du ville emne med mig og Seth, fordi Seth har skadet Milla, temmelig meget.
Og ja vi tænkte at der kunne komme et halv godt slagsmål ud af det x3
Men jeg skal lige til lægen, inden så hvis du vil starter i bare x3
Ja, øm.. skal testet for allergi -.-
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sommervejr er endelig kommet.
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Sommervejr!
» Endelig mad...
» Endelig...
» Endelig fri.
» Stranden, La Push, endelig godt vejr XD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Reservatet :: La Push-
Gå til: