Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Sommervejr er endelig kommet.

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  Empty
IndlægEmne: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  Icon_minitimeFre Jul 02, 2010 12:21 am

Sted; Stranden i La Push
Tid; Middag
Omgivelser; Ingen endnu
Vejr; Solen skinner omkring de 26 grader

Sean havde kun et par sorte shorts på da han gik nede i vandkanten på stranden. Solen skinnede for en gang skyld og det var også blevet godt varm, så Sean havde valgt at tage ned på stranden for at nyde det gode vejr. Han havde bar overkrop og for en gangs skyld ville folk nok ikke spørge ind til det, da vejret var så godt. Vejret var normalt ikke så godt, men Sean var ulv og ville derfor nemt kunne holde varmen. Men det ville vække megen opsigt hvis han gik rundt nede i byen - eller andre steder for den gangs skyld- uden særlig meget tøj på.
Hans sorte sneakers var gamle og slidt, men han elskede at gå i dem og det havde også lykkes ham ikke at flænse dem endnu, for hver gang han mistede kontrollen over kroppen og forvandlede sig til ulv inden han nåede at få tøjet af, gik hans tøj i stykker. Og han havde ikke råd til at købe nyt tøj hele tiden, i hvert fald ikke i længden.
Sean elskede at være ulv, han følte sig stærk. Hans menneskekrop var også meget stærkere og han havde bedre syn, lugtsans og hørelse, end mennesker normalt havde.
Derfor kunne han nemt høre vinden der legede med bladene i træerne, vandet slå i mod klipperne længere ude i vandet, folk oppe i byen og biler på vejen. Han lyttede lidt til lyden af havet, det virkede meget beroligende og efter at havde gået ldit gik han lidt længede ind på stranden, og satte sig i det varme sand. Det var sjældent at vejret var så godt, og det så ud til at være 3 dage mere. Sean kunne slet ikke lade være med at smile lidt for sig selv, da han lagde sig ned med hænderne bag nakken og lukkede øjene, mod den stærke sol.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  Icon_minitimeFre Jul 02, 2010 1:00 am

Gruset, knasede under Milla´s fødder, da hun gik ned mod stranden. Og på det første stykke var der vådt grus, som lå bredt over det hele. Et lille smil brød frem hen over Milla´s læber, da hun så ud over det smukke vand.
Det var dog meget længe siden hun havde set havet, og kunne høre det bruse ind på de høje klipper. Hun lukkede let øjnene, før hun valgte at gå lidt vidre hen af det grusede stykke. Hun var i ført hendes stramme, jeans, og en ganske almidelig hættetrøje, og som sko, hendes gamle slidte Coverse. Hun kiggede let rundt, og fik øje på en lidt længere væk. Hun kendte ikke så godt til dette område, så hun anede ikke at der sådan boede nogle her. Hunn gik let videre, før hun gled i det våde grus, hun røg bag over, og ramte med hovedet først i det hårde grus.
Man kunne godt høre et bump, da hun lanede, men det var tydeligere end hvis det havde været i almindeligt sand. Hun lå kort stille, og kiggede op i luften, før hun let tog sig til hovedet. " Auv.." hviskede hun mumlede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  Icon_minitimeFre Jul 02, 2010 1:10 am

Sean lå helt stille i sandet og smilede stadig lidt over det gode vejr, da han hørte nogen nærme sig stranden, men han rørte sig ikke ud af stedet, eller kiggede efter hvem det var. For personen var lidt længere væk end et normalt menneske ville kunne høre hvis man gik på grus. Men efter lidt hørte han et lille bump og en stemme.
Stemmen lød helt fin i hans øre og han vidste med det samme at det var en pige. Det fik ham til at smile lidt mere, men efter få sekunder blev han alvorlig og rejste sig op. Han gik hurtigt i retning af der sted han havde hørt pigen og så med det samme at hun var faldet. Han satte tempoet op og løb hurtigt, men stadig i menneskefart, hen til hende og satte sig på hug ved siden af hende.
Han så bekymret og undersøgende på hende. "Er du okay" spurgte han forsigtigt og rakte hånden hen mod hende, som hjælp.
"Jeg håber ikke at du er kommet noget til" sagde han stille, men dog så hun kunne høre det. Han sendte hende et lille nervøst smil. Pigen var meget smuk, hvilket fik ham til at holde smilte lidt længere, hvorefter det langsomt forsvandt. Det skulle jo nødigt ligne at han sad og grinte af at hun var faldet.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  Icon_minitimeFre Jul 02, 2010 1:17 am

Hun fjernede let hendes hånd fra hovedet, og kiggede op da der var en som havde sat sig på hug ved siden af hende. "Ømm.. Ja, det tror jeg, men jeg er ikke helt sikker" mumlede hun let og kiggede op på ham.
Da han rakte en hånd, til hende, tog hun den let og prøvede så at komme op og stå.. "Ømm.. Tak," sagde hun og rødmede let i hendes kinder, men det var ikke så tydeligt som normalt. Hun betragtede ham, let før hun smilede forsigtig til ham. Men det var ikke et tandsmil. For det var hun ikke så god til at smile med. Det kom altid til at se lidt sjusket ud, efter hendes mening. Hun kiggede let på ham, før hun let tog sig til hovedet. Hun lod let hendes arm falde ned af siden på hende igen.
"Jeg hedder Milla, Milla Love" sagde hun stille, så han lige vidste hvem hun var, efter han havde fået hende op og stå. Han var højere end hende, såp hun skulle næsten se op til ham, men også kun næsten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  Icon_minitimeFre Jul 02, 2010 1:27 am

Sean betragtede lidt pigen inden hun tog i mod hans udstrakte hånd og da hun endelig tog den og satte sig op, lagde han en hånd på hendes ryg og hjalp hende op at stå. Han slap hende da han var sikker på at hun ikke ville falde om efter slaget i hovedet. "Det var noget af en tur du tog dig der, du er ikke svimmel eller noget" spurgte han lidt efter. Han vidste ikke særlig meget indenfor lægevidenskab, men han vidste dog at man nemt kunne få hjernerystelse af at slå hovedet mod jorden og enda besvimme af det.
Han bedømte at hun selv kunne stå på sine egne ben uden at falde, men hvis det skete at hun faldt igen, havde han heldigvis hurtige reflekser.
"Hyggeligt at møde dig, selvom det var på denne dramatiske måde Milla" lo han. "jeg hedder Sean Tyler" tilføjede han lidt efter.
Sean holdt sit blik rettet mod Milla og sendte hende et svagt smil. "hvad bringer dig så her til stranden, ud over det gode vejr2 spurgte han og missede lidt mod solen.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  Icon_minitimeFre Jul 02, 2010 1:34 am

Milla kiggede på ham, "Ømm.. lidt svimmel, men det er ikke særlig meget" sagde hun og smilede forsigtigt til ham.
Hans hånd, var varm. Mens hendes var kold, men det var hun generalt. Og hun frøs også hele tiden.
Hun kiggede på ham med de nuttede baby blå øjne."I lige måde, men det kunne have været værre" sagde hun stille og bed sig nuttet i uderlæben, før hun let smilte til ham. Hun kiggede på ham, og betragtede kort hans øjne.
Hun blev kort svimmel og var ved at vøælte igen, men af ren refleks, greb hun ud efter ham. Men det blev jo ham som det gik ud over, siden at han stod tættest på. Hendes arme, var nu rundt om hans nakke.
"Sorry, kunne ikke holde blancen" sagde hun og rødmede svagt i kinderne, før et forsigtigt smil brød frem hen over hendes bløde læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  Icon_minitimeFre Jul 02, 2010 7:48 am

Sean gengældte venligt hendes lille smil. "Og har du ondt nogen steder" spurgte han og fnøs lidt af sig selv. "jeg lyder helt som en læge, gør jeg ikke?" sagde han og lo kort. Han blev hurtigt alvorligt, men havde dog et lille smil siddende på læberne.
Sean mærkede at hun havde en meget kold hånd, selvfølgelig ikke så kold som de blodsuger der løb rundt.
Da hun vaar ved at falde igen og hun greb fat om ham, lagde han hurtigt armene om hende så hun kunne støtte sig til ham. Han så lidt forsigtigt og undersøgende på hende. "Det er okay, jeg er her for at hjælpe dig" svarede han venligt med et smil.
"men jeg tror det er bedst hvis du kommer til at sidde lidt ned" sagde han og nikkede lidt for sig selv.
"Du kan sidder her i sandet" sagde han og nikkede mod det varme sand lidt væk fra dem. "Kan du gå derhen eller skal jeg bære dig" spurgte han med et lille grin, men mente spørgsmålet seriøst.
"Du er kold, fryser du" spurgte han lidt efter og mens han stadig havde sine varme arme rundt om hende.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  Icon_minitimeFre Jul 02, 2010 1:11 pm

Hun kiggede let op på hm d hn lgde armene om hende, for at hjælpe hende, med t være oprejst.
Det var bare typisk at hun skulle vælte og så for engangs skyld, slå hovedet.."Nej, du lyder vel som dig" sagde hun og smilede nuttet. Hun var egelig generalt lidt klodset, men det hørte bare med til hende, og indten kunne man lide hende, eller ikk.
Hun kiggede op på ham.. "Ømm.. Lidt, men det er altså ikke noget specialt" sagde hun og smilede til ham, kært og nuttet. "Tak" sagde hun og smilede let, til det med at han ville hjælpe hende. Hun kiggede op på ham, igen.
"Du er dejlig varm"sagde hun og smilede let, til ham, "Jeg tror ikke du kan bære mig" sagde hu og grinte kort og nuttet. Hun betragtede ham, let og gav ham et lille kram. De3t var utroligt, så varm han var.
Hun kiggede let på ham, og så nikkede hun let. "Ja, lidt" mumlede hun let, ogg smilede til ham. "Men hvordan kan du holde dig så varm??" spurgte hun stille, og kiggede let op på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  Icon_minitimeTirs Jul 06, 2010 6:38 pm

Sean trak lidt på smilebåndet. "Det kan du have ret i" sagde han med en varm stemme.
Han kunne ikke lade være med at le lidt da hun påstod at han ikke ville kunne bære hende. "jeg er strækere end
jeg ser ud til" sagde han. Han var ikke den mest veltrænede varulv, men han havde stor muskuløse overarme og en
flot trænet mave og han vidste med sikkerhed at han nemt ville kunne løfte hende.
Han smilte igen til hende og trak lidt efter på skulderne.
"Aner det ikke. Jeg er bare varm, sådan normalt" sagde han og vidste ikke rigtigt hvad han skulle sige, for han vidste godt at det måtte mærkes som om han havde feber.
"jeg bor ikke lang herfra, der kan du få lidt varme og du kan slappe lidt af, det kan være det hjælper på hovedet" tilbød han og smil lidt mere.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  Icon_minitimeTors Jul 08, 2010 12:06 pm

"Du ser også stærk ud, men jed er jo temlig tung" mumlede hun let. Men hun var ikke specialt tung, men det syndes hun nu selv, hvis man sådan skulle bære hende. Hun kiggede let på ham, og smilede varmt, til ham, før hun et rødmede i kinderne. "Det er nu dejligt at du er varm," hviskede hun let, og smilede uskyldigt til ham.
Hun kiggede let på ham, "Mener du det?? Må jeg det??" spurgte hun let, og smilede let til ham, før hun let strøg ham over kinden, med hendes blide fingere.
Han var smuk, efter hendes meningmi hvert fald. Han var også bare rar sådan at være sammen med, slevom hun lige havde mødt ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  Icon_minitimeOns Jul 14, 2010 6:30 pm

Sean kunne ikke lade være med at le lidt. "Jeg er ikke helt slap" sagde han og smilte drillende til hende.
"Skal jeg bærer dig hjem til mig" spurgte han for at være sikker på det, men hans
drillende smil blev hængende på hans varme læber.
Han så på hendes kønne ansigt da hun strøg ham over kinden. Han var ikke så godt til det med piger, men
hun gjorde det så nemt.
"Jeg kan nemt varme dig hvis du ikek vil med hjem til mig" sagde han og lo lidt. "Det kunne godt lyde lidt forkert, men
du må forstå den på hvilken som helt måde du har lyst til"
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  Icon_minitimeOns Jul 14, 2010 7:19 pm

Hun smilede let til ham, "Ømm.. Ja det kan misforståes, men æhmm... Vi kan godt tage hjem til dig, og så kan du varme mig alligevel" mumlede hun let, oglagde let hovedet ind mod ham og smilede let.
"Så jeg må forstå det på den måde jeg vil??" hun grinte let, og strøg ham igen let over kinden. "Men jeg syndes nu du skal have æren af at bestteme" smilede hun let.
Hun bed sig let og uskyldigt i underlæben.. "Ømm.. Du må godt løfte mig hvis du vil" sagde hun let og rødmede svagt i kinderne. "Men kun hvis du vil" tilføjede hu´n let og smmilede varmt til ham.
Hun vidste ikke helt h
vad hun ellers sådan skulle sige lige nu, men det kom nok på et tidspunkt. Hun bed sig forsigtigt i underlæben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  Icon_minitimeOns Jul 14, 2010 11:59 pm

Sean smilte lidt til hende. "Jamen så bærer jeg dig hjem til mig, så jeg kan varme dig" sagde han
i en drillende tone. Han så lidt på hende inden han lagde sin hånd bag ryggen på hende og den anden
nederst på hendes lår og så løftede han hende så let som ingenting op.
"Se jeg er ikke så slap" lo han. "er du stadig svimmel" spurgte han lidt efter og så bekymret på hende.
Han begyndte at gå ned i det varme sand. Han gik lidt inden han fulgte en lille sti der førte ind i skoven.
Og inde imellem træerne, lå et lille hyggeligt træhus. "Mit ydmyge hjem" lo han.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 12:09 am

Milla grinte let, da han løftede hende op, men alligevel rødmede hun svagt da han rørte hendes lår, men det var jo sådan set ikke noget ay rødme over, men det gjorde hun. "Mhmm.. Lidt, tror jeg" mumlede hun let og så op på ham, med hendes babyblå øjne. "Nej, du er rent faktisk enormt stærk" sagde hun let og kært, før hun smilede varmt til ham, og lagde let hendes hovedind mod hans brystkasse.
"Mhmm..Det er da et enormt hyggeligt hjem," sagde hun og smilede let til ham, og trykkede sig let ind til ham. "Mhmm. Din varme varmer mig allerede" grinede hun kært og drillede, og lod let hendes hoved ligge op af hans brystkasse. Hun bed sig let og uskyldigt i underlæbem. og kiggede let på huset.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 9:24 am

"Det hjælper nok når du kommer ind og slapper lidt af" sagde han venligt og smilte l idt da hun
lagde hovedet ind mod hans brystkasse. Han kunne ikke holde grinet tilbage, da hun sagde
at han var stærk. "Det var jo det jeg sagde" sagde han da han måtte have en pause for at få luft, efter det lille grineanfald.
"Det er ikke særlig stort, men jeg kan lide det sådan" sagde han og smilte til hende.
"Hvor bor du egentlig henne af?" spurgte han og rettede blikket mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 1:00 pm

Milla smilede let til ham.. "Mhmm.. Ja, det kan godt være" sagde hun og smilede let...
Hun grinede kort da han grinte, han grin, var nuttet, efter hendes mening. Hun kiggede let på ham.. "Jeg kan også rigtig godt lide det, fordi det ikke er helt mega stort og overvælede." Sagde hun let og smilede til ham.
Hun så let op på ham, da han spurgte hende hvor hun boede henne. "Mhmm.. Jeg bor i Forks sammen med min far, men vil gerne flytte hjemme fra" mumlede hun let og smilede kært til ham.
"Bor du med nogle eller bor du alene??" spurgte hun let og bed sig nuttet i underlæben. HUn kiggede fosigtigt ham i øjnene, men dog stadig med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 4:40 pm

Sean gengældte hendes smil. Han var ret betaget af hende, for hun var så smuk og sød.
Han bed sig lidt i læben, da han åbnede døren, uden at sætte hende ned, og trådte ind i en lille gang hvor der var døre
i hver ende. Han gik til venste og gik ind i et lille køkken og videre igennem en dør der førte ind i en
stue, der var lidt større end køkkenet. Der var en sort sofa ned ved den bagerste væg, sofabord ved sofaen og et
tv overfor. Der var et par slidte lænestole, og en masse billeder af sin familie, der hang på væggen, rundt omkring.
Han satte hende ned, men havde stadig armene om hende, for at sikre sig at hun ikke faldt. "Jeg bor alene" svarede han endelig på hendes spørgsmål.
"Hvorfor vil du gerne flytte" spurgte han lidt efter og smilte til hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 4:53 pm

Milla smilede let, til ham, mens hun betragtede hans hus, da de kom indenfor...
"wauw! Du bor dejligt" sagde hun og smilede let og kært. D ahun blev sat ned, prøvede hun at koncenterrre sig om hendes blanance... "Mhmm.. Jeg tror jeg kan holde mig oprejst, i lidt tid i hvert fald." sagde hun og smilede let til ham, før hun let stildte sig på tær og plantede en kys, hen over hans kind, "Tak for hjælpen" hviskede hun let, og kom ned stå igen.. "Mhmm.. Jeg gider bare ikke rigtig bo ved min far, mere, jeg føler mig bundet, men jeg vil heller ikke forlade Forks, foor jeg elsker byen, og de mennesker, der nu er det" sagde hun og smilede let," Men jer i La push er meget rare end dem i Forks" sagde hun og smielde ler.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 4:59 pm

Sean lod sit blikket hurtigt rundt i rummet. "Det er ikke fint eller noget, men der er hvad man har brug for" lo han.
Han smilte til hende da hun gav ham et kys. Han så ned i gulvet, men så hurtigt tilbage til hende.
"Tak" sagde han med et lille smil.
"jamen, så flyt til La Push, det er meget mere... sikker her" sagde han og nikkede.
Det ville være meget sikre for hende at bo i La Push, for så ville de ækle blodsuger ikke kunne få fat i hende.
"ja vi er meget flinkere her i La Push ikk'" lo han og smilte til hende.
Selvom han lige havde mødt hende, ville han gerne have at hun var i sikkerhed, men der var jo ikke rigtigt nogen særlig
måde han kunne sørge for det, ikke andet end at han kunne patrujere uden foran hendes hus, men det krævede dog
at hun boede nær skoven, så han kunne gemme sig i træerne, Annika, ville blive sur hvis alle de rygter om kæmpe ulve, eller
bjørne kom tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 5:09 pm

Milla grinede let, "Ja, i er meget rare, men jeg kan jo ikke flytte, før jeg bliver atten" mumlede hun surt...
"Et, par år og så bor jeg højst sandsyndeligt i La Push, men jeg bor allerede okay tæt på, vi bor nær skoven, eller et stykke væk fra skove, men min far vil bo tættere på byen, men jeg kan nu godt lide det lille hus vi har," sagde hun og smilede let til ham.. Hun betragtede ham kort, "Fint, nej, men det er dejligt" hviskede hun let, og smilede let til ham.
Hun så let på ham igen, "Sean må jeg spørge dig om noget??" Spurgte hun let og bed sig kort i underlæben, før hun let smilede varmt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 5:12 pm

Sean grinte lidt, det var bare alt for nemt at være sammen med Milla, selvom han kun havde kendt hende
i meget kort tid, syntes han allerede godt om hende.
"Men du har ingen problemer med din far, eller er det bare fordi du gerne vil
havde dit eget sted eller hvad" spurgte han stille og vidste ikke helt om det var okay at han spurgte ind til det.
Han kiggede hurtigt rundt i rummet og trak på skulderne med et smil.
Han vendte hurtigt blikket tilbage til Milla. "ja, bare spørg løs" svarede han.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 5:18 pm

Milla smilede let til ham, "Æhmm.. Jov, jeg har ldit problemer med ham, men sådan er det vel, når man har boet ved sin mor, i meget lag tid, men så døde hun og ja, jeg blev nød til at bo ved ham" mumlede hun let.
Hun smilede varmt til ham...
Før hun let rødmede svagt i kinderne, "Ja, ømm... Jeg tænte på om jeg kunne sove ved dig i aften eller sådan noget???" Spurgte hun oog ræødmede let i kinderne igen.
"Mhmm... Kun hvis du vil have det selvfølgelig" tilføjede hun let og smilede varmt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 5:24 pm

Sean så alvorligt på hende, da hun sagde at hendes mor var død. Han fugtede sine læber inden, han sagde.
"Det er jeg ked af at høre" Han vidste hvordan hun måtte have det, for han havde selv mistet sin mor,far og lillebror.
Han blev dog lidt overrasket da hun spurgte om hun måtte sove ved ham, men
han kunne ikke lade være med at smile.
"Selvfølgelig må du det." sagde han og lo lidt. "Din far vil ikke blive nervøs for hvor du er henne" spurgte han lidt efter.
Han smilede lidt, for nu vidste han at hun ville være sikker i nat. Men det lød til at hun boede nær skoven, så
han ville kunne passe på hende uden at nogen ville opdage ham. Han kunne desværre ikke forælle at han var en
ulv, for det var jo i mod loven.

//Skal logge nu, men vi skrives Razz //
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 5:35 pm

Milla kigged let på ham... "Nej, det skal du ikke være det var hendes tid til at dø, så, det er sådan det er" sagde hun og smilede let til ham. Hun sprang i armenepå ham, da han sagde hun godt måtte, men væltede bag over og kom til at hive ham med, så de nu lå på gulvet, ham over hende, "Ja´, det er jeg ret sikker på" sagde hun let og smilede nuttet til ham..
Hun smilede kort igen, "Mhmm... Varme maskin ligger på mig, men det er dejligt" sagde hun drillede, og prikkede ham let på næsetippen, selvom hun lå ned, "Forretsen tusinde tak" hviskede hun let, og rødmede svagt i kinderne,og så bed hun sig fosigtigt i underlæben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 7:11 pm

Sean trak lidt på skulderne. "Men det er nu alligevel trist at miste nogen man holder af" sagde han
og sendte hende et lille smil.
Sean lo højt da hun kastede sig i armene på ham og de begge faldt. Han så på hende, mens han holdt sin vægt
oppe med den ene arm. det var jo ikke fordi at han vejede meget, men bare for en sikkerhedskyld.
Han så hende i øjenen inden han kort og blidt trykkede sine læber mod hendes. Han rømmede sig lidt og rejste sig
derefter op.
"det må du undskylde" svarede han og rakte hånden frem mod hende for at hjælpe hende op.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 10:08 pm

Milla rødmede svagt, da hans læber berørte hendes i et kys.
Da han stoppede det, og rakte hende en hånd, tog hun den let, for hun lagde hendes hænder om bag nakken på ham, og stildte sig let på tær.. "ikke undskylde" hviskede hun let, før hun let trykkede hednes læber, mod han i et intenst kys."Mhmm... " mumlede hun nydede, og trykkede hendes krop helt ind til ham.
Hun rødmede svagt og smilede så let til ham. Hun holdte kysset, og lukkede let hendes øjne.
Nu var det sket. `puff´ kærlighed!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 11:34 pm

Sean lagde roligt sine hænder på hendes hofte og lod hende trykke sig ind til sig. Han gengældte
hendes kys, med samme nydelse. Det var som om det hele bare faldt på plads, han følte sig virkelig lykkelig og glad,
som han stod der med Milla. Han havde lukket sine øjene, men kunne nemt se Milla's smukke ansigt
for sig. Han smilte let og lod kysset fortsætte.
Han kunne ikke forklare det, for det var ikke noget han gjorde normalt. Mødte en pige på stranden, tog
hende med hjem og så det her. Han lod tankerne flyve, men de fløj hele tiden tilbage til Milla.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 11:40 pm

Milla, nussede ham let bag nakken. Hun smilede næsten selvom hun aldrig gjordt før
"Mhmm.." mumlede hun nynede, og slap let hans læber. "Det var lige mit første kys," hviskede hun let, og kærligt
Hun stod så tæt op af ham hun kunne. Hun kiggede let på ham.
*wauw!* tænkte hun let, før hun let strøg hendes finger hen over han læber.
"Dine læber er dejlig bløde" hviskede hun kært, og smilede kærliggt til ham.
Hun var vidst lige blevet forelsket i en.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 11:43 pm

Sean havde stadig lukket øjene, da hun slap kysset, men efter lidt åbnede han dem langsomt og
så smilende på hende. Han lagde hovedet en anelse på skråt, ikke meget, og lo kort.
"Levede det op til forventningerne, eller var jeg en skuffelse" spurgte han med en drillende stemme.
Han læber formede sig i et lille smil, da hun lod sin finger glide hen over dem.
Sean så på hende og havde stadig hænderne på hendes hofte og trykkede hende blidt ind til sig.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 11:50 pm

Milla kiggede let på ham.... "Mhmm... Det var helt perfekt" sagde hun og smilede kærligt til ham, og trak sig let helt op til ham..HUn mærkede hvordan hun blev tykket ind mod ham, Bedere end perfekt" hviskede hun let, og smilede til ham "Mhmm.. Vil du ikke med hen og sidde, ligge eller sådan noget?? spurgte hun og smilede kærligt men loidt lusket,.
Hun bed sig forsigtigt i underlæben, og strøg ham engang over håret. Hun smilede let igen, og trykkede sig helt ind til ham, og gav ham et hutigt tryk kys på læberne, og slap hurtigt hans læber igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  Icon_minitimeTors Jul 15, 2010 11:54 pm

"Godt" svarede han kort og blinkede til hende. "men ellers ville jeg nu ikke have noget
i mod at øve lidt mig lidt med dig" sagde han stille med et smil.
"Jeg vil gerne sidde, ligge eller sådan noget" svarede han i en kæk tone og slap hendes hofte og tog hendes
hånd og lod sine finger flette sig ind i hendes. Han så hende i øjene.
"Og hvor skulle det forgå" spurgte han drillende bagefter hun havde givet ham et hurtigt kys.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  Icon_minitimeFre Jul 16, 2010 12:00 am

milla flettede let hendes fingre sammen med hans, "Mhmm... Hvad med i din seng, eller sofá??" spurgte hun drillede og smilede kærligt til ham.
"Og det må du bestemme" hviskede hun let til ham, dog stadig med et smil hen over hendes læber. "Mhmm.. Gul´vet, er også okay at ligge på" sagde hun i en drillede tone, og smilede kærligt til ham igen.
"Mhmm." mumlede hun let og rødmede svagt i kinderne, mens hun så ham, ind i øjnene. Hu bed sig forsigtigt i underlæben. Hun smilede kort og kiggede igen op i hans smukke øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  Icon_minitimeFre Jul 16, 2010 12:03 am

Sean kiggede smilende på deres sammen-flettede finger.
Han grinte lidt af hendes bemærking. "Hvad med køkkenbordet, nu hvor vi
er i gang" svarede han i samme drillende tone. "Men skal vi starte med sofaen, de er faktisk ret behagelig
at sidde, ligge eller sådan noget i" sagde han og bøjede sig ned og trykkede kort og blidt sine læber mod
hendes inden han slap hendes læber igen og trak hende langsomt og roligt over mod sofaen.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  Icon_minitimeFre Jul 16, 2010 12:07 am

"Mhmm, Køkkenbordet? Jada hvorfor ikke" sagde hun drillede, og smilede let til ham.
MEn før hun vidste ad det, havdde han let kysset hendes læber igen. "Mhmm.." mumlede hun let igen,da hun blevtrugent med over til sofaen. Hun hev ham let ind til sig og lod sig falde baglæns, ned i sofaen, og hev ham med sig. Nu lå han over hende, og med hans læber få centimeter fra hinaden. Hun lod let hendes lidt skilte læber røre hans i et blidt kys.
Huun smilede kærligt til ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  Icon_minitimeFre Jul 16, 2010 12:13 am

"Jeg regnede med at du ville kunne lide den idé" hviskede han og smilte lidt da hun lod sig falde bagover
ned i sofaen. Han var nøje omhyggelig med at holde sin vægt, bare for en sikkerheds skyld.
Han strøg hende blidt over kindbenet og videre op på siden af hendes hovede, hvor han
lod singe fingere let glide igennem hendes hår. Hans hånd fandt hvile på hendes hals og han gengældte kysset.
Han lagde den anden hånd på hendes lår, hvor han bevægede fingeren i små fine mønster op ad hendes inderlår.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  Icon_minitimeFre Jul 16, 2010 12:19 am

En svag rødmen brød frem i hendes kinder, og hun mærkede hvordan hans finger, bevægede sig på hendes inderlår. Hun stønnede let, og tog let om ham, "Mhmm..." mumlede hun let igen, men hun holdte han kys, selvm hendes læber, var let adskiltte, hun smilede let til ham, og lod let hendes tunge berøre hans læbe. Hun smilede let til ham, og nussede hans hår. "Jeg elsker dig,"hviskede hun stille og rødmede let. Det var et stort ord efter hendes mening. Hun bed sig let og uskyldigt i underlæben, og smilede kærligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  Icon_minitimeFre Jul 16, 2010 12:27 am

Sean mærkede hendes tunge mod sine læber, og lod sine læber adskille sig en smule og fotsatte kysset
lidt endnu. Han lod et lille støn forlade sine læber da han slap kysset. Han så smilende på hende,
han var stoppet med at tegne det lille mønster på indersiden af hendes lår og lod istedet hånden følge hendes
krop hele vejen op til hendes læber, hvor han fulgte omridset af dem og smilte igen.
"Jeg elsker også dig" hviskede han lavt i hendes øre inden han forsigtigt placerede et blidt kys under hendes øre.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  Icon_minitimeFre Jul 16, 2010 12:32 am

Milla rødmede svagt da hun mærkede hans adskilte mund. Hun smilede let til ham,da hann stoppede kysset.
HUn mærkede hans finger, blidt omridsede hendes lyserøde læber. "Mhmm..." stønnede hun let.
HHun hørta ham hviske at han elskede hedne. "Tak," hviskede hun let, før et svagt støn forlod hendes læber, da han kyssede hende under øret. HUn strøg ham, let over den trænede mave, og nussede ham let der.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  Icon_minitimeFre Jul 16, 2010 12:39 am

Hendes stemme, hendes duft og hende berøringer fik ham til at smile og følte sig godt tilpas.
Han slappede helt af sammen med hende. Da hun nussede ham på maven slap et lille støn fra ham. Han kyssede hende
fra øret og ned af halsen, mens han fortsatte sine "små mønstre" på indersiden af hendes lår igen.
Han kyssede hende på kravebenet inden han fortsatte med at kysse hende op af halsen igen, op af hagen
til han kom til hendes perfekte læber. Han trykkede sine læber mod hende, lidt mere ivrigt.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  Icon_minitimeFre Jul 16, 2010 12:44 am

Små svage støn, kunne høres fra hende, for vært eneste kys, hans gav hende på hendes hals kraveben, og hage. Hun mærkede sommerfulge i maven, da deres læber igen mødes.. "Mhmm.." mumllede hun nydene.
Hun nussede ham let op af maven , og op til hans kind, som hun let kærtegende, før hun let lod hednes hpnd køre ned af han ryg og ned til hans bukse kant, som hun let omridsede, med hendes finger.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  Icon_minitimeFre Jul 16, 2010 12:48 am

Sean nyd hendes nussen i fulde drag og kunne slet ikke få nok. Hans vejrtræking bliv en anelse tungere, men
ikke meget. Han adskilte igen sine læber og lod sin tunge glide forsigtig ud og rørte blidt ved hendes læber,
mens den hånd han hvilede på hendes hals strøg hende kort på halsen.
Den hånd han kærtegnede hende lår med, lod han roligt og forsigtigt glide op ad hendes lår over hendes hofte og op
under hendes tøje. Han lod med en enkelt finger glide hen over hendes flade mave og videre op til hendes bryster, som
han blidt kærtegnede.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  Icon_minitimeFre Jul 16, 2010 12:53 am

Endnu en svag rødmen, brød frem i hendes kinder,da hun mærkede hans tungespids berøre hendes læber. Hun lod dem let skilles. Hun smilede let til ham, og kørte let hendes finger spids hen p hans bukse, knapp, som hun lydløst fik spændt, op. HUn kærtegnede let hans mave igen, og mærkede hans hånd, mod hednes bryst. Hun rødmede svagt, og stønnede let.
"Mhmmm.. "mumlede hun igen nydede, og lod igen let hendes finger gllide rundt om hans bukse kant. Hun smilede let til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  Icon_minitimeFre Jul 16, 2010 12:59 am

Sean mærkede at hun knappede hans bukser op. Han trykkede han lidt mod hende uden at slippe kysset.
Hans hånd kærtegnede stadig blidt hendes bryst inden han rolig trak hånden væk, men istedet satte han sig op, dog uden at slippe kysset og tog roligt fat i hendes trøje og hev den langsomt af hende. Til sidst blev han nødt til at slippe kysset
for at hive trøjen over hovedet på hende. Da det var gjort smed han trøjen fra sig på gulvet og placerede sig som han
lå før og fortsatte kysset hvor de slap. Hans hænder glid roligt og langsomt op ad hendes mave, op til hendes
bryster som han igen blidt kærtegnede.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  Icon_minitimeFre Jul 16, 2010 1:04 am

Millas kinder fik den svage røde farve over sig. HUn smilede let til ham, da han slap hendes kys,, og fik hevet hendes trøje af, og så stønnede hun let over hans sexuale berøing på hendes mave og bryst.
Hun lod let hendes hån køre ned til hans bukse kant, og fik dem på en eller ande underlig måde af ham.
En svag rødmen mere brød frem i hendes kinder, og hun nussede ham, langs ryggen, og nud på hans mave, og rystkasse, som hun let kærtegnede. HUn smilede let til ham, og trykkede sig tæt ind til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  Icon_minitimeFre Jul 16, 2010 1:12 am

Sean forsatte med at nusse hendes bryst, men den anden hånd kørte han igennem hendes hår og
fandt frem til hendes hals hvor han blidt begyndte i de samme mønster som han havde "tegnet" på indersiden
af hendes lår. Hans kys blev en smule mere ivrigt og hans vejrtrækning en smule tungere.
Han stoppede kærtegnene på brystet, men fulgte i stedet kanten på hendes bukser med en finger. Han åbnede hende bukser
og forsigtigt fik han dem af hende, han smed dem på gulvet ved siden af det andet tøj og kørte hånden op ad hendes skinneben, knæ og langsomt op ad hendes inderlår.

//Smutter i seng nu, vi skrives vel i morgen. Razz//
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  Icon_minitimeFre Jul 16, 2010 1:25 am

En svag rødmen brød frem i hendes kinder.
Og små svage støn kunne høres fra hende, da han kærtegende hendes bryst igen. Hun mærkede hvordan hendes bukser blev hevet af, og hvordan hun bar lå i undertøj.¨Hun smilede let til ham, og trykkede sig tæt ind til ham. Hun mærkedde hans varme, og hendes kulde, mødes. Hun stønnede svagt da han nussede hendes inderlår.
Hun smilede let til ham

//Helt okay Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  Icon_minitimeFre Jul 16, 2010 8:44 am

Sean så at hun rødmede og kunne ikke lade være med at smile, for det var ikke ret
mange der ville se godt ud når du rødmede, men det gjorde Milla.
Han trak hovedet en smule væk, så han kunne se hendes i øjene. Han sendte hende et smil og
bøjede sig ned for at kysse hendes pande. "Du vil ikke låne en telefon så du kan ringe hjem til din far og
sige a du ikke kommer hjem, eller skal han pines" spurgte han med et lille smil.
Den sidste han havde lyst til at tænke på var Milla's far, men han måtte jo lige sikre sig at hun ikke ville få en ordenlig skideballe, når hun kom hjem igen.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  Icon_minitimeFre Jul 16, 2010 3:44 pm

Milla smilede kært da han kyssede hendes pande.
"Han er ikke hjemme, lige nu. Og han kommer det vidst ikke før imorgen aften, så??" grinede hun kært og tog let om ham.
"Men, men, men han må ikke vide det her??" hviskede hun kort og drillede, mens hun let kyssede hans læber.. "mhmm.." mumlede hun ´let inden hun slap hans læber. "Dine læber er bløde" hviskede hun kort og smilede kært til ham.
Hun bed sig forsigtigt i underlæben, og strøg ham over håret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommervejr er endelig kommet.  Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  Icon_minitimeFre Jul 16, 2010 10:37 pm

Sean smilte lidt. "Hvorfor kommer han først hjem i morgen" spurgte han kyssede hende hurtigt på munden
efter hun havde kysset ham.
"Så må han heller ikke vide det her" spurgte han og kyssede hende på munden, hagen og under øret.
"Eller hvad med det her" hviskede han til hende og kyssede hende ned af halsen og
blidt på det ene bryst. Han så derefter hende i øjene og smilte charmerende til hende.
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Sommervejr er endelig kommet.  Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  Icon_minitimeFre Jul 16, 2010 10:48 pm

Milla stønnede let ved hvert kys, på hendes krop.. "Mhmm.." mumlede hun kort.
"Nej han m ikke vide noget før jeg har snakket, med ham, og han er vidst i en anden by eller sådan noget" hviskedde hun let, og lod hendes hånd køre ned over hans mave, og ned til han underbuksekant, og ørte let fingeren omkrig den, og lod let hendes let adskildte llæber ramme hans, i et intenst kys.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sommervejr er endelig kommet.  Empty
IndlægEmne: Sv: Sommervejr er endelig kommet.    Sommervejr er endelig kommet.  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sommervejr er endelig kommet.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Sommervejr!
» Endelig mad...
» Endelig...
» Endelig fri.
» Stranden, La Push, endelig godt vejr XD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Reservatet :: La Push-
Gå til: