Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Alene og fortabt!

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Alene og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt!   Alene og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 12:30 am

Shin gengældte kysset.. Men endnu en gang trak han sig væk.. "Så du tager ikke af sted igen"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt!   Alene og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 12:45 am

Hun strøg langsomt en hånd over hans baghovede "ikke med alle de kønne hvide piger der er her omkring" mumlede hun uroligt, med øjnene fokuseret på hans læber. *Han kunne jo blive dræbt* tænkte hun bekymret og lod hånden glide ned langs hans ryg *Så skrøbelig...*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt!   Alene og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 12:47 am

Shin smilte lidt og lændede hovedet tættere på og kyssede hende.. Han lukkede øjene og nyd at være så tæt på hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt!   Alene og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 12:49 am

Hun gengældte det længselsfuldt, lukkede fuldstændig af for al sund fornuft og var bare i øjeblikket.
Hende og Shin, Shin og hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt!   Alene og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 7:19 pm

Og endnu en gang skubbede han hende blidt fra sig, men havde stadig armene om hende.. han begyndte at gå langs vejkanten tilbage mod Forks.. "Lad os komme i noget tørt tøj" sagde han med et lille grin og trak hende efter sig..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt!   Alene og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 8:09 pm

Amira smilede glad og lænede sig op ad ham, imens hun nynnede svagt på "bottle it up"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt!   Alene og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 8:14 pm

Efter lidt tid ankom din Forks og de fortsatte ind til Caféen og lige ved siden af boede Shin i en lille lejlighed på 4 sal. han låste døren op til sin lille men hyggelig og en smule gammeldags lejlighed.. "Skal jeg se om jeg har noget tøj du kan passe" sagde han og tra hende med ind i hans soveværelse hvir han havde skabe med tøj..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt!   Alene og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 8:17 pm

"jeg tvivler på det" sagde hun tørt, mere bekymret for om hun dryppede i hans fine lejlighed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt!   Alene og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 8:21 pm

Shin ledte lidt i skabene.. han trak en sort hættetræje frem hvor der stod `Ghost Dance´på og et par slidte lyse cowbuybukser som var blevet for små for ham.. "Her hvad med det her" spurgte han og rakte hende tojet, mens han selv tog en simpel hvis t-shirt på sengen og trak sin våde trøje af..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt!   Alene og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 8:27 pm

Amira stirrede lidt på hans krop. Så slog hun blikket ned med blussende kinder.
"det virker vel fint nok..." mumlede hun, men så lidt mistroisk på bukserne.


//Skal lige vide hvor høj du er?///
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt!   Alene og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 8:30 pm

Han smuttede ud på badeværelset efter et par håndklæder og rakte hende en af dem med et smil..

//187.. Vil jeg sige.. xD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt!   Alene og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 8:35 pm

Amira tog langsomt sit tøj af, så hun stod i undertøj. Hun begyndte langsomt at tørre sig.
"Hvad lavede du imens jeg var... væk?" hun undgik ordet Frankrig, af frygt for at han måske blev sur.



//Perfekt ^.^///
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt!   Alene og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 8:39 pm

Shin så på hende med et smil.. "Ikke så meget.. Snakkede mest med kate" sagde han stille.. han sprakede selv bukserne af og lo kort..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt!   Alene og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 8:42 pm

Hendes blik faldt på ham igen, og hun opdagede ikke at hun stod stille med håndklædet ved håret, imens hun stirrede på ham.
Straks blev hun klar over sin synd og begyndte at tørre sit hår igen.
"mhmm?" mumlede hun og satte sig på sengen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt!   Alene og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 8:44 pm

Han smed håndklædetind på badeværelset.. Han satte sig ned ved siden af hende på sengen.. "noget galt" spurgte han og smilte til hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt!   Alene og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 8:53 pm

Hun smed håndklædet fra sig og stirrede lidt på ham. Først på hans ansigt, så lod hun blikket løbe ned over hans krop, og så på hans ansigt igen. "Ville du blive sur hvis du vidste hvad jeg har lavet mens jeg var væk?" spurgte hun stille, skrøbeligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt!   Alene og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 8:54 pm

Shin rynkede panden.. "Hvad har du dog lavet" spurgte han og så på hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt!   Alene og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 8:58 pm

"Arbejdet" svarede hun stille og håbede at han forstod.
Hun havde ikke lyst til at nævne det ved navn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt!   Alene og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 9:05 pm

"mener du ligesom sidste gang du boede på gaden" spurgte han og så på hende med en smule vredt udtryk..

//Sorry tiden..//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt!   Alene og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 9:07 pm

Hun så væk, og svarede ikke. Hun skammede sig.
Men hun kunne ikke lyve for ham, han skulle vide hvem hun var, og hvad hun lavede når hun ikke havde flere penge.
Ingen grund til at skjule noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt!   Alene og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 9:10 pm

Shin forstod.. Han tog en dyb indåning og skulle lige til at åbne munden for at råbe af hende, men han tænkte sig om. han ville ikke sige noget hán ville fortryde senere.. "åhh søde.." sagde han stille og lagde armene om hende og kyssede hende i håret.. "Er du okay" spurgte han stadig stille..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt!   Alene og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 9:13 pm

Hun sukkede og lænede sig ind mod ham "Hvorfor har du sådan en mærkelig reaktions evne?" mumlede hun næsten irriteret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt!   Alene og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 9:14 pm

Han lo kort, men blev hurtigt alvorlig.. "Hvad vil du have mig til at gøre så" spurgte han lettere forvirret og kyssede hende endnu en gang..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt!   Alene og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 9:17 pm

"En normal dreng, ville have råbt og skreget, kaldt mig en billig luder, smækket med dørene og ladet mig sidde tilbage og tænke at jeg ikke kunne have gjort andet" Hun så lidt på ham og så væk igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt!   Alene og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 9:20 pm

"Jeg er hellere ikke en normal dreng" påpegede han med et smil..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt!   Alene og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 9:22 pm

Hun sukkede og trak sig væk "Er du overhovedet ikke vred?" spurgte hun med sorg i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt!   Alene og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 9:24 pm

"Ikke vred, Skuffet.. troede du var klogere, men hvad kan jeg gøre.." sagde han og rystede langsomt på hovedet.. "Sket er sket og du får aldrig lov til at tage af sted igen.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt!   Alene og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 9:27 pm

"Hvis jeg var dig, havde jeg været jaloux og vred til det urimelige" pointerede hun hurtigt "Og du kan jo ikke tvinge mig til at blive i Forks" sagde hun med et lille drillende smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt!   Alene og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 22, 2009 2:55 pm

"Jeg er jaloux" sagde han stille og så på hende.. "Men så bliver jeg nødt til at holde sig som fange" lo han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt!   Alene og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 22, 2009 5:45 pm

Hun stirrede lidt på ham "Er du?" spurgte hun overrasket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt!   Alene og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 22, 2009 6:56 pm

"mm" nikkede han og lagde sit hovedet på skrå.. "Men hvad kan jeg gøre ved det nu" sagde han og trak på skulderen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt!   Alene og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 22, 2009 7:03 pm

Amira så lidt på ham "Bearbejde det?" spurgte hun med et lille drillende glimt i øjet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt!   Alene og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 22, 2009 7:05 pm

Han trak lidt opgivende på skulderne og rejste sig op.. "Skal vi få noget tøj på eller hva´" sagde han stille mens han tænkte det hele lidt igennem..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt!   Alene og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 22, 2009 7:06 pm

Amira nikkede hurtigt og trak i tøjet hurtigere end man kunne tælle til tre.
Det var lang tid siden hun havde haft noget ordenligt rent tøj på, og hun nød det. Samt den stærke duft af Shin og hun smilede let.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt!   Alene og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 22, 2009 7:09 pm

Shin smilte og tog bukserne på.. Han var ikke særlig hurtig og begyndte at grine lidt efter..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt!   Alene og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 22, 2009 7:11 pm

"Hvad så min fangevogter?" spurgte hun med et stort smil og så sig lidt omkring, men hendes blik faldt hurtigt på ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt!   Alene og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 22, 2009 7:14 pm

"Hvad har du lyst til at lave" spurgte han mens han tog sin trøje på og satte sig ned på sengen og så på hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt!   Alene og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 22, 2009 7:20 pm

Hun trak på skuldrene med et lille smil "Har du lyst til at snakke med mig?" spurgte hun drillende og satte sig.



//Smutter, skal spise.... Længe O.o///
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt!   Alene og fortabt! - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 22, 2009 7:23 pm

//Okaay.. Logger af nu.. Skrives xD//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alene og fortabt! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene og fortabt!   Alene og fortabt! - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alene og fortabt!
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Alene, ny og fortabt!
» Fortabt på en bænk.
» Alene, or what?
» Alene!
» Alene

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Andre steder i Washington :: Omegnen uden for Forks-
Gå til: