Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Skoledagen alene.

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Skoledagen alene. Empty
IndlægEmne: Skoledagen alene.   Skoledagen alene. Icon_minitimeLør Okt 17, 2009 5:33 pm

Sted: På skolen
Tid: Til 1. time
Omgivelser: En masse elever og lærer
Vejr: Overskyet og koldt
Årstid: efterår

Selena gik langsomt ind på skolen og gik ned af gangen. Hun havde sig takse over skulderen, og gik smilende. Hun vidste ikke hvorfor hun var taget hen på skolen, hun hadede det sted efter hun var blevet vampyr, men hun havde ikke så meget¨på programmet og hunhavde lige fået blod og kunne derfor modstå fristelsen. Hun så sig kort over skulderen og drejede så af for at sætte sig ind i et klasseværelese der var tomt. Hun satte sig på lærenesbord og ventede på at der ville komme nogen.
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Skoledagen alene. Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen alene.   Skoledagen alene. Icon_minitimeLør Okt 17, 2009 6:18 pm

Christabel gik ind i et klasselokale, og havde ikke regnet med der var nogen og blev især overrasket over den velkendte duft. Det var en af samme slags som hende selv. En vampyr.
Christabel kiggede undrende på den anden vampyr, "Hej?", sagde hun, og smilte svagt til hende.
Det var Chris' første skoledag, for dengang semesteret startede, blev hun til vampyr, og hun kunne ikke klare at sidde i et rum fuld af lækre mennesker. Men nu var hun klar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen alene. Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen alene.   Skoledagen alene. Icon_minitimeLør Okt 17, 2009 6:20 pm

Selena så hen mod den anden vampyr. "Hey" svarede hun hæst. Hendes øjene var kul sorte og hendes blik hvilede på den hun-vampyren. "Jeg er Selena" sagde hun og lagde benene over kors og smilte lidt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Skoledagen alene. Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen alene.   Skoledagen alene. Icon_minitimeLør Okt 17, 2009 6:25 pm

"Christabel", sagde hun og gik hen til hende og rækte sin hånd ud imod hende.
Hun smilede til hende, og ventede på hun tog imod hendes hånd..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen alene. Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen alene.   Skoledagen alene. Icon_minitimeLør Okt 17, 2009 6:27 pm

Selena så kort på hende udstrakte hånd, men for ikke at virke for snobbet tog hun i mod den og smilte venligt til hende. "Hyggeligt at møde dig" sagde hun stadig med en lettere hæs stemme.
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Skoledagen alene. Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen alene.   Skoledagen alene. Icon_minitimeLør Okt 17, 2009 6:34 pm

"You too..", sagde hun, og gik over til det bagerste bord, ovre i hjørnet - hun skulle jo nødigt blive ramt af sollyset, ved at sidde i vinduet.
Hun ville gerne snakke med den anden vampyr, Selena, men vidste ikke rigtigt hvad hun skulle sige..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen alene. Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen alene.   Skoledagen alene. Icon_minitimeLør Okt 17, 2009 6:36 pm

"Er du ny her, eller bare ny generalt" spurgte hun og det sidste spørgsmål hentydede hun til om hun var en ny vampyr, for hunhavde ikke set hende før.
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Skoledagen alene. Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen alene.   Skoledagen alene. Icon_minitimeLør Okt 17, 2009 6:39 pm

"Eh.. Ny..", sagde hun, og kiggede på hende, "Meget ny..", hun smilte svagt til hende. "Hva med dig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen alene. Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen alene.   Skoledagen alene. Icon_minitimeLør Okt 17, 2009 6:42 pm

"Jeg er også helt nyt." sagde hun og nikkede smilende til hende. "Jeg elsker bare den styrker man får, og glæder mig ikke til når den langsom begynder at aftage sig" sagde hun. Hun kunne nemt snakke frit uden mennerskerne hørte det, de gik alle hurtigt rundt ude på gangen.
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Skoledagen alene. Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen alene.   Skoledagen alene. Icon_minitimeLør Okt 17, 2009 6:45 pm

Hun nikkede; "Jaé, det er så fedt. I starten var jeg ret stille idet og såden.. for jeg er ikke så vild med tanken om at dræbe.. Men så var jeg med min søster i Port Angeles, og nu er jeg et helt andet menneske..", sagde hun og smilte. Hun var glad for at hun ikke var den eneste nye heromkring.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen alene. Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen alene.   Skoledagen alene. Icon_minitimeLør Okt 17, 2009 6:47 pm

"Så du er ikke til dyr" spurgte hun med et smil. Selena var meget vild, med det samme hun var ude og jage, og hun elskede den lille leg det var for hende at lokke folk med ned i en mørk gyde, nogen gange var det dog for nemt. Hun elskede at legede med dem, specielt når hun var rigtigt tørstig.
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Skoledagen alene. Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen alene.   Skoledagen alene. Icon_minitimeLør Okt 17, 2009 6:57 pm

"Jo.. men mennesker er mere..", hun tænkte sig om, for at finde det rigtige ord; "tilfredstillende..", sagde hun og smilede skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen alene. Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen alene.   Skoledagen alene. Icon_minitimeLør Okt 17, 2009 10:29 pm

Selena smilte til hende og hoppede let ned af bordet og gik langsomt rundt om bordet som om hun undersøgte bordet. Lidt efter så hun op og hen mod Christabel. "Jeg ved hvad du mener" sagde hun smilende. Hun kunne godt lide denne hun-vampyr. "Og når de tror de er stærkere fra en." sagde hun hæst og smilte for sig selv. "Det er det bedste" hun smilte igen til hende for ikke at virke for skræmmende.
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Skoledagen alene. Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen alene.   Skoledagen alene. Icon_minitimeLør Okt 17, 2009 11:26 pm

Hun grinede, og betragtede Selena gå rundt om bordet. Chris havde ikke prøvet at lege med maden.. endnu.
Chris kiggede undrende på det bord hun sad ved.. *Hvordan kan man dog sidde ved så lille et bord?!*


Sidst rettet af Christabel Man Okt 19, 2009 9:34 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen alene. Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen alene.   Skoledagen alene. Icon_minitimeSøn Okt 18, 2009 5:40 pm

Selena så hen på hende med et smil. "Så du vil bare lade som om du er menneske og gå i skole og få venner og sådan" spurgte hun og satte sig op på bordet igen og lagde benet over kors.
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Skoledagen alene. Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen alene.   Skoledagen alene. Icon_minitimeSøn Okt 18, 2009 10:04 pm

"I guess", sagde hun og fjernede blikket fra bordet og kiggede på Selena.. "Jeg skal jo have en uddannelse på et eller andet tidspunkt, så jeg kan lige så godt starte nu", hun smilte til Selena.
"Har du gået her i lang tid?, eller er du også lige startet?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen alene. Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen alene.   Skoledagen alene. Icon_minitimeMan Okt 19, 2009 9:15 pm

Selena nikkede til hende. Det var nu smart nok at havde en uddannelse, men hun kunne ikke se hvad hun selv skulle bruge den til. "Jeg nåede næsten kun lige at begynde for jeg blev fovandlet" svarede hun. "Men jeg ville ikke rigtigt sige at jeg går her på skolen mere. Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg laver her, men havde bare lyst til at kommer her hen og se om der var nogen spændende mennesker eller andre" smilte hun og nikkede mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Skoledagen alene. Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen alene.   Skoledagen alene. Icon_minitimeMan Okt 19, 2009 9:41 pm

Chris grinede kort, "Og var der så det?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen alene. Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen alene.   Skoledagen alene. Icon_minitimeTirs Okt 20, 2009 7:07 pm

Selena nikkede smilende til hende. "Jeg har da mødt dig" sagde hun venligt og lagde den andet ben over kors.
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Skoledagen alene. Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen alene.   Skoledagen alene. Icon_minitimeTirs Okt 20, 2009 8:06 pm

Chris lo kort, og sendte hende et højtideligt blik.
"Great then".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen alene. Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen alene.   Skoledagen alene. Icon_minitimeTirs Okt 20, 2009 9:15 pm

"Kender du ellers nogen der går her på skolen." spurgte hun smilende og lagde hovedet lidt på skrå og så på hende. Lidt efter sprang hun let ned af bordet igen. Der var et eller andet ved det bord, der mindede hende om noget, men hvad var det. Hun var sikker på at det var noget fra hendes mennesketid, men hvad. Hunhavde ikke boet i Forks så lang tid og hun havde været vampyr i endnu mindre tid, hun kunne da umuligt begynde at mist hendes minder endnu. Hun så længe og tænkende på bordet.
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Skoledagen alene. Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen alene.   Skoledagen alene. Icon_minitimeTirs Okt 20, 2009 9:30 pm

"Eh..", hun tænkte sig lidt om, for hun vidste ikke om de forskellige vampyrer hun kendte, gik der.. det gjorde de sandsynligvis ikke.. "Én.. Shin. Og så selvfølgelig dig", sagde hun og smilede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen alene. Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen alene.   Skoledagen alene. Icon_minitimeOns Okt 21, 2009 6:52 pm

"Shin" gentog Selena hende. "Ham kender jeg også" sagde hun og rystede på hovedet. Selvfølgelig kendte de begge ham. Han havde fået mange venner i Forks.
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Skoledagen alene. Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen alene.   Skoledagen alene. Icon_minitimeOns Okt 21, 2009 8:08 pm

"Okay, han kender da mange her?.." konstaterede hun spørgende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen alene. Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen alene.   Skoledagen alene. Icon_minitimeTors Okt 22, 2009 3:02 pm

Selena nikkede venligt til hende. "Ja jeg tror han er ret populær" smilte hun. "i hvert fald af et menneske at være. Han har da både vampyr og varulve venner" svarede hun roligt, men da hun sagde varulve snerrede hun lidt af det og fortsatte roligt derfra.
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Skoledagen alene. Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen alene.   Skoledagen alene. Icon_minitimeTors Okt 22, 2009 6:36 pm

Chris grinede lidt af Selenas snerren, "Han er vel en altmulig-mand?, har du nogensinde mødt en varulv?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen alene. Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen alene.   Skoledagen alene. Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 2:29 pm

Selena nikkede smilende. "Det er han vel. " svarede hun med et skuldertrak. "En gang, men det var ikke i ulveskikelse. Har du" spurgte hun smilende
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Skoledagen alene. Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen alene.   Skoledagen alene. Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 3:14 pm

"Nej, aldrig.. Medmindre jeg mødte én, før jeg kunne lugte hvad det var..", hun smilte svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen alene. Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen alene.   Skoledagen alene. Icon_minitimeTors Okt 29, 2009 4:38 pm

"Det er der jo en chance for." sagde hun lidt smilende.
"men hvem gjorde dig til vampyr" spurgte hun og lagde hovedet på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Skoledagen alene. Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen alene.   Skoledagen alene. Icon_minitimeFre Okt 30, 2009 9:57 pm

Chris rynkede næsen, "Det ved jeg ærlig talt ikke.. Jeg nåede aldrig at se dens ansigt.", hun kiggede ned i jorden. Hun havde ikke rigtig tænkt over det før, men hun kom i tanke om at hun ikke vidste hvem der havde gjort hende til det monster hun var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoledagen alene. Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen alene.   Skoledagen alene. Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 6:44 pm

"Okay" sagde hun og så ned. "Han eller hun" sagde hun og fugtede sine læber. "må da havde været lidt voldsom siden du ikke så hvem det var"
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Skoledagen alene. Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen alene.   Skoledagen alene. Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 10:15 pm

Hun kiggede stadig ned, "Ja.. Og smertefuldt.", hun kiggede på Selena, "Ved du hvem der bed dig?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Skoledagen alene. Empty
IndlægEmne: Sv: Skoledagen alene.   Skoledagen alene. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Skoledagen alene.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Skoledagen.. xD
» Alene, or what?
» Alene!
» Alene
» Alene

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: