Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Regnen..

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Regnen.. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Regnen..   Regnen.. - Page 6 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 1:12 pm

Hun blev ved med at se ind i hans øjne. Hun prøvede på at få sorgen væk, men hun følte sig så elendig over at hun havde glemt sine forældre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnen.. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Regnen..   Regnen.. - Page 6 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 1:14 pm

Kan gik ind til hende og gav hende roligt et kram.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnen.. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Regnen..   Regnen.. - Page 6 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 1:19 pm

Hun så op på ham og lagde armene omkring ham og gengældte krammet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnen.. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Regnen..   Regnen.. - Page 6 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 1:23 pm

Han sagde intet men slap bare krammet lidt efter noget til og begyndte så at gå væk fra skoven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnen.. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Regnen..   Regnen.. - Page 6 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 1:24 pm

Elizabeth så efter ham og gik så til sidst efter ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnen.. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Regnen..   Regnen.. - Page 6 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 1:29 pm

Han kiggede lidt forvildet rundt da han nåede ud til vejen, dog hviste han hvor han skulle hen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnen.. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Regnen..   Regnen.. - Page 6 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 1:29 pm

Elizabeth var lidt ligeglad med hvad der skete omkring hende. Hun fulgte bare med Donnie.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnen.. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Regnen..   Regnen.. - Page 6 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 1:31 pm

Han drejede og begyndte så småt at komme ind i hjertet af Forks.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnen.. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Regnen..   Regnen.. - Page 6 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 1:34 pm

Elizabeth fulgte med ham og så ned i jorden med et tænkende blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnen.. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Regnen..   Regnen.. - Page 6 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 1:36 pm

De var nu inde i hjertet af Forks, Donnie satte sig på en sten trappe, og søttede hoved op af den store væg der var ude på gaden til en opgang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnen.. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Regnen..   Regnen.. - Page 6 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 1:39 pm

Elizabeth så ned på ham og stod foran ham og lagde hovedet let på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnen.. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Regnen..   Regnen.. - Page 6 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 1:41 pm

Hans hoved var bøjed op mod hende og han kiggede på hende imens, "hvad er der"- sagde han roligt da han gerne ville vide det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnen.. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Regnen..   Regnen.. - Page 6 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 1:42 pm

Hun rystede på hovedet "Ikk noget" mumlede hun og satte sig langsomt ned ved siden af ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnen.. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Regnen..   Regnen.. - Page 6 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 1:47 pm

Han nikkede og kiggede på alle de mennesker der gik forbi dem, "tænk hvis vi en dag slår de sidste mennesker ihjel" sagde han imens hans blik rettede sig mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnen.. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Regnen..   Regnen.. - Page 6 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 1:49 pm

Hun så på ham med store øjne "Jeg vil ALDRIG dræbe nogen" sagde hun og så på de mennesker som gik forbi "Sår'n er jeg ikk. Jeg kan ikke li at dræbe, som de andre vampyre kan" hun holdt om sig selv og kunne huske hvordan vampyrere kunne være hvis de virkelig var tørstige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnen.. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Regnen..   Regnen.. - Page 6 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 1:57 pm

Han drejede hoved tilbage på gaden, "Vampyr som mig mener du" sagde han imens han havde et tomt udtryk i øjnene, han kiggede på folk der gik fordi dem hvordan nogen kunne grine mens andre var helt ned trykte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnen.. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Regnen..   Regnen.. - Page 6 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 2:00 pm

Hun så på ham ´"Det ved jeg ikke helt" mumlede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnen.. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Regnen..   Regnen.. - Page 6 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 2:03 pm

Han kiggede ikke på hende, "jeg er en mennesker draber Elizabeth" sagde han med et ligegyldigt blik, "Jeg har været med til ting du ikké ville kunne forstille dig, ting som du ikke ville tro nogen ville kunne gøre mod andre mennesker"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnen.. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Regnen..   Regnen.. - Page 6 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 2:06 pm

Hun så på ham, men var ikke overrasket. Der var mange vampyre som nød at dræbe mennesker. Elizabeth var én af de få som ikke kunne holde ud at gøre det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnen.. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Regnen..   Regnen.. - Page 6 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 2:10 pm

Han rystede på hoved, "kender du Ribanalon" sagde med en hæs stemme som igen blev til en mærk, maskulin stemme der hadve agsng af Russisk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnen.. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Regnen..   Regnen.. - Page 6 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 2:12 pm

Hun så tænkende på ham "Hmm.. Joh det gør jeg" mumlede hun og så så spørgende ud "Hvorfor?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnen.. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Regnen..   Regnen.. - Page 6 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 7:34 pm

"Hvad syns du om hende" sagde han og kiggede en hurtig gang op på hende
og så ud på den Vandrende gaden igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnen.. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Regnen..   Regnen.. - Page 6 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 7:39 pm

Hun trak på skuldrene "Hun er vel okai" sagde hun og så ned på sine fødder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnen.. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Regnen..   Regnen.. - Page 6 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 7:44 pm

Han smilede og så så på hende, "hm....mener du det virkelig?" han kiggede med
forventende øjne på hende imens han ventede på hendes svar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnen.. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Regnen..   Regnen.. - Page 6 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:19 pm

Hun trak på skuldrene "Har kun snakket med hende en gang sååå.." sagde hun og smilte venligt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnen.. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Regnen..   Regnen.. - Page 6 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:22 pm

Han smilede svagt, "okay okay" sagde han og lukkede roligt øjnene da han ikke kunne finde rundt i sit eget hoved.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnen.. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Regnen..   Regnen.. - Page 6 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:24 pm

Hun smilte og så ud på menneskene som gik forbi.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnen.. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Regnen..   Regnen.. - Page 6 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:31 pm

"Hvad tænker du på Elizabeth" sagde han og kiggede roligt ud mod mennekserne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnen.. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Regnen..   Regnen.. - Page 6 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:32 pm

Hun trak på skuldrene "Ikk rigtig noget" mumlede hun og så ned i jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnen.. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Regnen..   Regnen.. - Page 6 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:40 pm

Han nikkede og sukkede højlydt, "det må være kedeligt at ikke at tænke på noget" sagde han og slikkede sig over læberne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnen.. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Regnen..   Regnen.. - Page 6 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:58 pm

Hun trak på skuldrene "Måske" mumlede hun og så op på ham "Hva tænker du på?" spurgte hun og lagde hovedet let på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnen.. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Regnen..   Regnen.. - Page 6 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:02 pm

"Hvorfor vi har sådan trang til blod og hvorfor du løb fra mig" sagde han med en kølig stemme imens han rettede sig op som om han stod som en soldat.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnen.. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Regnen..   Regnen.. - Page 6 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:05 pm

Hun trak på skuldrene "Gamle vaner" mumlede hun. Hun bed sig blidt i underlæben og man kunne se at hun prøvede at trænge et minde væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnen.. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Regnen..   Regnen.. - Page 6 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:10 pm

Han smilede, "du fristede mig, det er sjælden at noget eller nogen kan det" sagde han og fik et dyrrisk smil som da de ver ude i skoven tidligere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnen.. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Regnen..   Regnen.. - Page 6 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:11 pm

Hun så op på ham med rolige øjne "Fristede dig?" mumlede hun og vidste godt hvad han mente.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnen.. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Regnen..   Regnen.. - Page 6 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:14 pm

//okay hvad mener jeg så =) //-

Han nikkede og så på hende med et bradt smil der lige pluselig var kommet frem på hans ansigt.
"Tag det som en kompliment" sagde han og grinte lumsk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnen.. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Regnen..   Regnen.. - Page 6 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:16 pm

//Hmm.. Det er sår'n lidt svært at skrive det ned. Hvis jeg tænker ved jeg godt hvad du mener, men hvis man skal skrive det ned er det lidt svært x3 svært.. har fået hovedpine xD//

Hun tænkte lidt og nikkede så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnen.. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Regnen..   Regnen.. - Page 6 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:19 pm

//Brug nu XD//

Han rømmede sig lidt, og kiggede så på hende med et undrende blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnen.. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Regnen..   Regnen.. - Page 6 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:19 pm

//Naaah.. Får ondt i hovedet x3//

Elizabeth så op på ham "Hva er der??" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnen.. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Regnen..   Regnen.. - Page 6 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:21 pm

Han vendte resten af kroppen mod hende og tog benene og så han kunne hvile hoved på sine knæ, "Ingen ting" sagde han og smilte drilsk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnen.. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Regnen..   Regnen.. - Page 6 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:21 pm

"Joooh, kom nu. Hvad er det?" spurgte hun og smilte svagt til ham og så ham ind i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnen.. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Regnen..   Regnen.. - Page 6 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:27 pm

"Hvad ser du" sagde han ret pluselig, for sig selv og sikkert også for Elizabeth, men mubede lidt men ikke over det han lige sagde men bare over en tanke der lige var kommet forbi i hans hoved.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnen.. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Regnen..   Regnen.. - Page 6 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:29 pm

Hun så på ham og tænkte lidt "Jeg ser vel dig?" sagde hun og undrede på om det var det rigtige svar og smilte svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnen.. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Regnen..   Regnen.. - Page 6 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:33 pm

Han lagde hoved på skrå, "du ser min krop min ikke mig altså mit sind" sagde han og lukkede øjnene kort, for at holde fokus på sine tænker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnen.. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Regnen..   Regnen.. - Page 6 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:34 pm

Hun rystede på hovedet "Nej" sagde hun og så op på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnen.. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Regnen..   Regnen.. - Page 6 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:38 pm

Han begyndte at skrald grine lige som inde i skoven, da hun så ham første gang.
"Jeg er ikke en person man skal lege rundt med Elizabeth" sagde han pluselig imens han åbnede øjnene det var som om at hans stemme lige nu ikke passede til hans kropsprog der var mere roligt end stemmen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnen.. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Regnen..   Regnen.. - Page 6 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:41 pm

Hun så op på ham og sagde intet og tvang så sit blik væk fra ham så han ikke opdagede at hun så lidt forvirret ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnen.. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Regnen..   Regnen.. - Page 6 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:43 pm

Han rejste sig op og kiggede ned på hende, imens han smilte et velkendt smil fra Elizabeth side af, "hm....fortæl mig engang hvor gammel var du nu"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnen.. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Regnen..   Regnen.. - Page 6 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:44 pm

Hun så op på ham "208" sagde hun og smilte svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnen.. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Regnen..   Regnen.. - Page 6 Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:50 pm

Han nikkede, og begyndte at gå længere ind i byen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Regnen.. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Regnen..   Regnen.. - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Regnen..
Tilbage til toppen 
Side 6 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» I ly for regnen..
» Overrasket af regnen.
» Mange tanker i regnen!
» Gennem regnen. (Shin)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: