Emne: Overrasket af regnen. Lør Feb 20, 2010 7:07 pm
Sted:: Lidt udenfor Forks Tid:: Sent på eftermiddagen Omgivelser:: Ingen andre end Elena Vejr:: Som sædvandelig koldt og overskyet PÅklædning:: Sorte tætsiddende trekvartbukser og en hvidtop og en sort hættetrøje med lynlås. Håret sat op i en høj hestehale.
Elena fulgte vejen der gik ud fra Forks. Hun var ude at løbe så hun koncentrede sig ikke rigtigt om vejen hun løb hun fortsatte bare. Hun havde meget at tænke på for tiden. Hun kunne ikke lade være med at tænke på Taron, og hans pludselige forsvinden. Hun havde ikke kunne få kontakt med ham og hun var blevet ret nervøs. Da hun kom til at tænke på ham satte hun farten op og pressede sig selv til at løbe hurtigere. Vinden kølede hende ned ogfik de hår, der var faldet ud af hestehalsen, til at danse rundt. Pludselig satte hun farten ned for til sidst helt at stoppe. Hun stod i vejkanten og fik vejret igen, da hun mærkede regnen falde ned over hende. "Det er løgn" sagde hun til sig selv, men det kunne ikke nytte noget hun var allerede ved at blive gennemblødt.
Bill Bruger
Erfaring : 1098 Respekt : 29 Antal indlæg : 994
Emne: Sv: Overrasket af regnen. Lør Feb 27, 2010 7:28 pm
Bill stod med armene over kors, nogle meter fra pigen, og smilede let. Hans ansigt lå i skygger, pga. hætten han havde trukket over hovedet, og gjorde ham mystisk og truende at se på. Han holdt øje med pigen, og snusede ind. Mmmm, hun duftede godt. Gudskelov han lige havde jaget. Ellers var han fløjet på hende. "Hej du der." Sagde han stille, med sin melodiske og let genkendelige stemme.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Overrasket af regnen. Søn Feb 28, 2010 12:16 am
Elena gav et lille hop fra sig da hun hørte nogen snakke til hende. Hun vendte sig om og fik øje på drengen der stod lidt fra hende. Han var meget bleg og meget smuk, som han stod der i regnen, men Elena huskede tilbage på det hun havde fundet ud af, om de fantasi væsner, der faktisk fandes og boede side som side med menneskerne, som også levede i Forks. "Ehm, hej" fik hun fremstammet efter lidt. Hun var meget nervøs, og det kunne sikkert også nemt ses.
Hun stod lidt og trippede og sendte ham et lille smil.
Bill Bruger
Emne: Sv: Overrasket af regnen. Søn Feb 28, 2010 8:56 pm
Bill smilede roligt. Nervøsiteten strålede ud af hende, hvilket helt klart fortalte ham, at hun vidste alt om vampyrer og varulve. Var der ikke en eller anden regel, der sagde at mennesker ikke måtte kende til deres eksistens. Hans smil blev større, og han gik tættere på hende. "Ude og nyde regnen?" Spurgte han ironisk.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Overrasket af regnen. Man Mar 01, 2010 10:29 pm
Elena smilte igen lidt. "Det vil jeg nu ikke rigtigt sige, men mere ude at løbe overrasket af regnen" sagde hun og skubbede noget af det løse hår om bag øret. "Men det kan være at du er det" spurgte hun og slog hurtigt blikket ned og lod som om hun skulle ryste benene lidt efter løbeturen, men tog rigtigt bare et skridt tilbage.
Bill Bruger
Emne: Sv: Overrasket af regnen. Tors Mar 04, 2010 9:14 pm
"Njaa, jeg er nu nærmere ude for at nyde de mange dejlige dufte.. Og de smukke ting der er at se på!" Han smilede venligt, med hovedet lidt på skrå, og lagde godt mærke til den lille finte hun lavede med benene. Hun var utryg ved ham. Han kom næsten til at le. Trådte endnu et lille skridt nærmere, stadig sødt smilende.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Overrasket af regnen. Tors Mar 04, 2010 9:29 pm
Selvom Elena ikke var tryg ved ham, måtte hun nu indrømme at han var meget smuk, men det var de jo alle sammen. Men han var nu alligevel lidt pænere. Hun vidste at hun ikke skulle lade sig narre af hans udseende, han var farlig ligemeget hvad. "Jeg er forresten Elena" tvang hun hendes stemme til at sige. Hun ville helt ikkke vise sin frygt, men det var vel forsent.
Bill Bruger
Emne: Sv: Overrasket af regnen. Fre Mar 05, 2010 2:37 pm
"Det er mig en udsøgt fornøjelse at møde dig Elena!" Sagde han venligt, og smilede. "Jeg hedder Bill Kaulitz." Det var i sandhed en fornøjelse at møde hende. Han kunne let se, at hun var bange for ham, og det sendte en skud adrenalin rundt i hans krop. Han elskede deres frygt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Overrasket af regnen. Fre Mar 05, 2010 4:00 pm
Elena nikkede venligt til ham, men havde ikke rigtigt noget smil på læben. Hendes blik var fastlåst på Bill som om han ikke ville angribe hende, hvis hun bare holdt ham fast med blikket. "Bill Kauliz, som i Bill fra Tokio Hotel" spurgte hun og var overrasket over at hun ikke lagt mærke til at det var ham, men hun havde været for skræmt af hvad han var og havde ikke lagt mærke til hvem han var. "Hvordan er du endt sådan" spurgte hun forvirret.
Bill Bruger
Emne: Sv: Overrasket af regnen. Fre Mar 05, 2010 5:22 pm
Han smilede charmerende til hende. "Ja, det er mig!" Da hun spurge hvordan han var endt sådan, spillede han bare overrasket. "Hvordan mener du?" Spurgte han helt uskyldigt, og gik lidt nærmere hende. Selvfølgelig kendte hun til vampyrer. Hvad skulle hun ellers mene?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Overrasket af regnen. Lør Mar 06, 2010 11:32 pm
Det var allerede forsent, da det gik op for Elena at hun lige havde afsløret at hun vidste om vampyr og varulv. Hun så nervøst om efter en mulighed for at redde det igen. "jeg mener du er her i Forks" sagde hun og så tilbage på ham. Hun regnede med at han vidste at hun vidste (xD) Men hvis hun sagde det direkte, var det helt sikkert at han ville bide hende.
Bill Bruger
Emne: Sv: Overrasket af regnen. Søn Mar 07, 2010 4:13 pm
"Jeg bor her, hvis det er dét du mener, fordi det er en fantastisk by!" Han smilede sødt til hende, og satte et lidt mistænksomt ansigtsudtryk frem. "Men var det dét du mente?" Han smilede uskyldigt til hende, og gik lidt tættere på endnu. Hun var fanget i en fælde. Overladt til hans nåde og barmhjertighed. Tanken fik ham til at smile igen.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Overrasket af regnen. Lør Mar 13, 2010 10:37 pm
"Okay, men hvad får dig til at være her?" spurgte hun og hentydede til hans band. Elena turde ikke se ham i øjnene og lod derfor som om hun rettede på løbetøjet og håret, alt der kunne få det til at se normalt ud, men det var tydeligt at det ikke var. "Hvad skulle jeg eller mene" spurgte hun og så stadig ikke på ham
Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm
Evner
Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya
Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …