Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Endelig færdig

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Endelig færdig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 8:48 pm

Kevin stoppet med at træne & stod nu bare på jorden & lukkede øjne & lavet en opstående Meditation
Hvor han lavet små bevægelser i luften med sin hænder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig færdig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 8:49 pm

Hun gik hen til et af vinduerne, og sprang så ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig færdig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 8:50 pm

Kevin stod pludselig ved siden Af Riba
"Vil du næste gang være venlig at lade vær med at gå ind i mit hus uden invitation" Sagde Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig færdig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 8:52 pm

Victoria kom stille gående forbi Kevins hæk, hun så kort derind, men lagde dog mærke til spændingen der var i luften, hun stoppede lidt op og så Kevin ude i haven, først tøvede hun lidt, men råbte så " Kevin er der sket noget?" og så bekymret på ham, hun turde ikke gå for tæt på og stod bare og kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig færdig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 8:54 pm

"Nej for I skide vampyrer her kan ikke finde ud af noget som helst" Sagde Kevin & gik tilbage i sin have & tog sin panfløjte & satte sig stille til at spille på den for at slappe af

https://www.youtube.com/watch?v=yOaoUx0Mc0Q
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig færdig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 8:56 pm

Hun nikkede, "jeg...jeg skulle give Claire en besked" sagde hun tøvende og gik lidt væk fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig færdig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 8:58 pm

Victoria så såret på Kevin, *mente han mon også mig* tænkte hun trist og så ned i jorden, hun bed sig i læben, "undskyld jeg spurgte" sagde hun trist og vendte blikket den anden vej for at gå igen, hun ville ikke forstyrre ham og slet ikke når han var sur
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig færdig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 8:59 pm

Kevin Sad nu med lukkede Øjne & spillet bare på sin Panfløjte & ville kun forstyrres
Hvis det var højst nødvendigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig færdig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 8:59 pm

Ribanalon begyndte at løbe, væk ud til Floden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig færdig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 9:02 pm

Victoria stod lidt og kiggede kort hen på Kevin, men vendte sig så trist om og gik hen til enden af hans hæk, hun kunne godt se og mærke at han ikke var i godt humør, hun ville ikke gøre ham mere sur, og det hun hadede allermest var når folk var sure på hende, hun stoppede dog op og sukkede engang og gik så videre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig færdig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 9:04 pm

Kevin stoppet kort efter & så bare ned i græsset
"Var jeg måske lidt for hård mod dem" Sagde Kevin stille til sig selv
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Endelig færdig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Endelig færdig
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Badebroen Færdig
» Færdig med arbejdet.
» Næsten Færdig
» Endelig fri.
» Endelig mad...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: