Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

.

ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

Endelig færdig

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Endelig færdig Empty
IndlægEmne: Endelig færdig   Endelig færdig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 6:51 pm

Dato : 30-08
Årstid : Sensommer
Dag : Søndag
Vejr : Blæser & der er overskyet
Sted : Kevin's Hus
Tid : 18:50/6:50 pm
Omgivelser : Ingen udover Kevin
Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven

Kevin var lige blevet færdig med at rydde op & var nu oppe på øverste etage i sit hus der var Stue 1 Sal & 2 Sal i Hans hus
han var øverst for at stille kasserne som han have klappet sammen væk
det meste øverst var blevet et slags loft for ham
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire

Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Endelig færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 7:00 pm

Claire kom gåene op af hans have, med en smule blod ned fra mundvigen. Hun havde et lettere skævt smil på sine læber, af en eller anden grund og glædede sig virkelig til næste gang hun skulle ud og jage og bide i skrigene mennesker. Hun elskede deres skrig, det nærmest rungede i hendes øre. At høre dem bede for deres liv og høre deres sidste skrig, var det bedste hun nogen sinde kunne høre. Det lød godt nok sindsygt, men sådan var hun bare. Hun ville bare have mere og mere for hver gang. Hun var iført en sort løs kjole der stille blafrede i vinden. Den var kun en smule gennemsigtigt, og da den var sort var det lidt svært at se det hvide undertøj nedenunder. Hun gik i bare tær, sådan havde hun altid været når hun havde været ude og jage. Hun havde altid været i løst tøj og uden sko. Hendes hår var i en hestehale på hendes højre skulder. Der var nogle blade i og blod. Hun smilte en smule grumt, hun gjorde intet ved det så tydelige blod. Hun havde endda noget på hænderne.
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst

Endelig færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 7:04 pm

Kevin gik ned til etagen nedenunder & gik ind på sit kontor
Hvor Han kiggede efter nogen filer
han skulle bruge til en opgave han var igang med
han skulle aflevere den i skolen imorgen & Kevin ville nødig dumpe hvilken han aldrig have prøvet før
Han have altid fået afleveret sine lektier til tiden & fået gode karakter
Claire
Bruger
Claire

Endelig færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 7:07 pm

Hun grinte for sig selv, kunne ikke gøre for det. Hun havde en eller anden syg fantasering inde i sit hoved, til hvilket offer hun næste gang skulle tage. Hun kunne duftes ti meter væk fra, hun duftede som menneske, netop fordi at det menneske var blevet vildt brutalt myrdet efter at hun havde været der. Og denne gang havde hun valgt en perfekt en, en der ikke røg, var ung og ikke var på stoffer. En af de mest velhavene mænd der overhovedet havde kunne findes i Seattle der var på gennemrejse. Det havde været så nemt at lokke ham væk fra de andre, og så let havde det også været at få ham til at bede for hans liv. Selv sådan en som ham, havde råbt om hjælp, men ingen havde hørt hans råb. Kun hende selv. Hendes øjne var en smule mørke, hun var mæt, men alle de mørke tanker fløj rundt i hovedet på hende. Hun nåede hen til hoveddøren og grinte stadig stille for sig selv.
Gæst
Gæst

Endelig færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 7:10 pm

Kevin hørte nogen udenfor men tænkte ikke rigtig over det
& fortsatte bare med at lede & fandt dem endelig & Lagde dem i hans taske & gik så over til sin Bærbar han tændte & gik så nedenunder
Hvor han gik ind i sit trænings rum & ryttede lidt op & fejet
Claire
Bruger
Claire

Endelig færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 7:13 pm

Hun lukkede bare op, da hun vidste at hun gerne måtte gøre det. Hun grinte stadig en smule, men prøvede at være mere stille da hun trådte ind. Hun tog en dyb indånding og kunne nærmest dufte sig selv som menneske. "Uhm..." hun slikkede noget af blodet fra hendes fingre af. Hvis man kunne se på fliserne udenfor, havde hun også lavet blodspor efter sig. Hun tænkte ikke videre over det, det var nærmest som om at hun var beruset af blod, i stedet for alkohol. Hun så lidt rundt i huset og grinte lidt af det. Hun troede ellers at hun var taget hjem til hendes søsters hus, men nu var hun så i Kevins. Det gik først op for hende senere og hun grinte lidt igen.
Gæst
Gæst

Endelig færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 7:16 pm

Kevin gik hen til Claire
"Laver du" Spurgte Han & så hun var fuld af blod & kiggede ud af døren & knipset & fik blod sporene fjernet
"Hvis du skal være her vil jeg have dig i bad gider ikke have blod over det hele" Sagde Kevin
Claire
Bruger
Claire

Endelig færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 7:20 pm

Hun grinte og så sig omkring. "Neeij.. se nu der.. jeg pletter jo.." hun grinte og rystede på hovedet af sig selv. "Oups.." hun grinte højt og klappede i hænderne der også var fyldt med blod. "Det var sådan noget godt noget.. han skreg Kevin.. han skreg" grinte hun og rejste sig op. Hun gik over til ham, "han skreg så musikalsk.. måske var han tidligere operasanger.. så ung" hun fniste af sig selv og lænede sig ind til ham. "Jeg troede at du var min søster.. eller.." hun grinte igen af sig selv. "Jeg troede at det var min søsters hus" fniste hun så på ham.
Gæst
Gæst

Endelig færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 7:22 pm

Kevin så på hende
"er du oki" Spurgte Han stille & så på hende
Claire
Bruger
Claire

Endelig færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 7:24 pm

Hun grinte, "jeg er mere end okay.." grinte hun. "Jeg vil snart på jagt igen.. høre andre skrige" hviskede hun blidt i hans øre. "Vil du ikke med? Det lyder så godt.. lige til at grine af.. især når man får dem til at bede for deres liv.. får dem til at græde og bede om nåde.." hun klukkede og hun rystede lidt af latteren. Hun begyndte stille at nynne for sig selv, "så godt.. så godt for mine øre.." sagde hun blidt og hun så ned på gulvet. "Oups.. der kommer flere og flere fodspor for hvert skridt jeg går" grinte hun og så op på ham. "Jamen så må du jo løfte mig til badeværelset.."
Gæst
Gæst

Endelig færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 7:26 pm

Mie kom gående og bukkede sig hurtigt og gemte sig bag hækken og kunne se igennem hække
Gæst
Gæst

Endelig færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 7:29 pm

Kevin løftede hende & tog hende op & Lagde hende i badekaret & tændt for vandet & gik så nedenunder & Knipset & blodet forsvandt
Kevin fik færden af Mie & åbnet en dør & kiggede ud Han så ligemod
Hvor hun var & smilet let enden Han kort blinket & så lukkede & gik ind i trænings rummet & fejet videre
Claire
Bruger
Claire

Endelig færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 7:32 pm

Hun nynnede for sig selv, "blod blod blod.." hviskede hun let for sig selv og grinte lidt af det. Hun så på alle de pletter hun havde på fingrene. "Guud.. så voldelig var jeg da heller ikke..!" grinte hun og rystede på hovedet. Hun så op på loftet, "jeg kan stadig høre diiig!" frydede hun med, hun snakkede nærmest til ham hun havde myrdet. Hun havde ikke fået sin kjole af da hun var kommet ned i badekarret, men hun var lidt ligeglad. Nu ville hun jo bare dryppe hele huset til med vand.
Gæst
Gæst

Endelig færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 7:34 pm

Mie listede ind i haven og rundt ved vinduerne og kiggede ind af vinduet til trænignsrummet
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine

Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Endelig færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 7:35 pm

//mie hvis du skal være i emner, så skriv længere svar, du skal ikke bare komme ind i et emne og så være u kreativ når deres emner er lange //
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst

Endelig færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 7:36 pm

Kevin blev færdig med at feje & gik op oven på & fandt noget tøj til hende & kom ind til hende
"Her er der noget tøj" Sagde Kevin
Det var ret oldschool
Det have været han eks Forlovetes tilbage fra 1705
Claire
Bruger
Claire

Endelig færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 7:39 pm

"NoNoNoNoNooo!" sagde hun med det samme da hun så tøjet. "Idr..!" hun gøs og så på det som om at det lige var taget fra en container, hvilket hun også troede at det var. "Jeg overlever med det her tøj.. søde" smilte hun blidt og så på ham. Hendes øjne var stadig en smule mørke og hun ville simpelthen ikke tage sådan noget på.
Gæst
Gæst

Endelig færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 7:43 pm

//OKI SORRY//

MIe stod og kiggede ved vinduet lidt i nu, hun var usikker på om hun turde ringe på hun ville gerne være venner med claire hun fortryd det hu nhavde sagt og gjort til hende, men hun var usikker på hva de ville gøre, mie hadet at være uvenner med folk, hun havde købt en gave til Claire i håb om at hun vil tilgivehende. for hendes måde at være på overfor hende tidligere på dagen. Mie rystede på hænderne af nervøsitet,

Mie listede ud af haven igen og stod uden på vejen og kiggede ned i jorden og tænkte *please tilgiv mig*
hun tog sig sammen og gik ind og bankede på døren men alligevel usikker og turde ikke men hun kunne ikke flytte sig og blev derfor stående
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine

Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Endelig færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 7:43 pm

//meget bedre//
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst

Endelig færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 7:44 pm

"Jeg vil ikke have et vådt gulv" Sagde Kevin & gik så ind & fandt noget af sit eget tøj & gik ind med
"Det er måske ikke lige din stil men er i det mindste mere nyere stil faktisk noget af det nyeste inde for Rock stilen" Sagde Kevin & smilet Han gik selv hen til spejlet & kiggede sig i det enden han vendte sig mod hende
"Kom nedenunder når du er færdig" Sagde Han & gik ud & gik nedenunder i trænings rummet & begyndte at strække ud
Claire
Bruger
Claire

Endelig færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 7:47 pm

Hun sukkede og lod som om at hun skabte sig helt lydløst for at efterligne hvordan hun mente at Kevin tog det med at hun var våd xD Hun rejste sig op fra badet, tog tøjet på og gik ned og åbnede døren, da hun så at det var Mei sagde hun med det samme, "skrid med dig" og klappede døren i igen. Hun fniste, klappede i hænderne, begyndte at nynne og gik derefter over imod træningssalen. Hun tænkte stadig på blood xD
Gæst
Gæst

Endelig færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 7:49 pm

MIe vågnede nu op igen og kom til sig selv og sagde hårdt til sig selv " mie tag dig sammen det er ikke så svært du skal bare TAG DIG SAMMEN"

Mie gik alligevel væk fra døren og på vej væk fra den vendte hun om alligevel og gik tilbage til døren og væk igen og hun var meget mere nervøs end hun havde været før hun havde aldrig rigtigt været uvenner med nogen på den her måde før

hun rettede sit hår og gik hen og ringede på døren og holdte posen i hånden og rettedep å sit tøj rystede lidt
Gæst
Gæst

Endelig færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 7:51 pm

Kevin hørte døren smække & så Claire
"Hvem var det der var ved døren" Spurgte Han mens Han gik ned i spagat & kiggede op på hende selvom han godt vidste svaret
Han lod sig falde forover & lå nu på maven & begyndte så pludseligt at lave Armbøjninger mens han så på Claire & ventede på et svar fra hende
Claire
Bruger
Claire

Endelig færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 7:53 pm

Hun åbnede døren, så pakken, tog den så på hende og smilte et kæmpe fake-smil. "Tak.. og skrid.." hun smækkede døren i hovedet på hende og havde nakket gaven. Hun nynnede atter og gik igen over imod træningssalen imens at hun så på pakken. Mon der var noget der kunne skade hende i den? Hun hævede det ene øjenbryn og trak på skuldrende. "Keviiin.. kan du tjekke om den her er farlig?" råbte hun med et lille grin. Så ville det da ikke gå ud over hende hvis det var Kevin der åbnede den xD Hun var ikke rigtig sig selv.
Gæst
Gæst

Endelig færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 7:56 pm

Mie faldt sammen på døren trinnet og græd hun var bange og ked
hun kunne ikke få ordene frem da døren blev åbnet
hun rystede og var sur på sig selv. hun begyndte at side og slå på sig selv
hun resjte sig og var på vej ud af haven.......................
Gæst
Gæst

Endelig færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 7:58 pm

Kevin blev ved med at træne "Ja vent lige lidt skal lige være færdig med Armbøjninger" Sagde Han & fortsatte med dem
"Men hvem var det der var ved døren" Spurgte Han & så på hende & gaven
"Skulle vel aldrig være din gode veninde" Sagde Han med et drillende smil & så bare fortsat op på hende mens han grinet som en gal men stoppet da han fik ondt i maven

//Hvad er der i gaven??//
Gæst
Gæst

Endelig færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 8:01 pm

//sølvhalskæde//
Claire
Bruger
Claire

Endelig færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 8:02 pm

"JoJo.. så siger vi det, åben den nu! Jeg er nysgerrig" fniste hun og kastede den over til ham. "Hun sidder udenfor og tudbrøler, så jeg skylder hende det at åbne den og se hvad der er i den.. og derefter måske sige tak!" fniste hun og så på ham. Hun så spændt på ham, hun havde stadig blod i tankerne, men alligevel var hun spændt på at se hvad der var i gaven.
Gæst
Gæst

Endelig færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 8:06 pm

Kevin åbnet den & så på den
"En Sølvhalskæde" Sagde Kevin & kastede den til hende
"Var da sødt af hende" Sagde Kevin
"Tror altså gerne hun vil sige Undskyld" Sagde Kevin til Claire til hende & var ret så alvorlig & rejste sig & gik ud til Mie
& stoppet hende
"Er du oki ved det ikke var rigtigt det Claire gjorde mod dig men hun er stadig sur over den situation i 2 har været i sammen" Sagde Han
"& synes jeg os er ret så forståeligt" Sagde Han
"Men betyder ikke at i ikke kunne prøve at være venner" Sagde Han & førte hende op til huset
Gæst
Gæst

Endelig færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 8:11 pm

Mie græd stadigvæk og fulgte med Kevin og sagde stille " undskyld jeg dur ikke til noget har aldrig været uvenenr med folk sådan før!"

hun gik hele vejen med Kevin men hun var stadigvæk bange på clair og hun vidste ikke hvad hun skule sige da hun fik øje på clair
Gæst
Gæst

Endelig færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 8:13 pm

"Sig nu begge en efter en hvad i vil sige men ikke noget ondt" Sagde Kevin
Gæst
Gæst

Endelig færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 8:15 pm

mie stod lidt bag kevin hun var ikke helt sikker på om clair ville smadre hende eller hva hun nu kunne finde på og mie sagde stille " undskyld for at jeg var været verdens støreste og væreste idiot her på jorden" hun græde igen og faldt ned på knæ bag kevin
Claire
Bruger
Claire

Endelig færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 8:16 pm

"Jeg tror fandme ikke på at du ikke har været uvenner med nogen!" hun grinte og rystede på hovedet, "du er en idiot og sådan er det bare.. lær det.." hun pillede let ved halskæden og hævede det ene øjenbryn. "Hold da op" hun rystede på hovedet og så undrende på Kevin. "Hvad skal hun herinde!?" hun gik med det samme op, tog sit våde tøj og kom derefter ned. Hun klaskede det lige i ansigtet på Mei, da hun vidste at det kunne gøre ondt med sådan en våd kjole som Claire selv havde syet.

//Skal spiise xD//
Gæst
Gæst

Endelig færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 8:20 pm

Kevin tog kjolen & kastede ned i Jorden
"Nu kan det sku være nok" Sagde Kevin
"Hun kommer her & er venlig & du vil ikke engang sige tak for gaven eller bare sige Oki vi kan godt prøve at være venner" Sagde Kevin
"Forhelved da os i er begge vampyrer vil i virkelig være uvenner for evigt vil i virkelig prøve det jeg ved hvordan det er & det er ikke sjovt tro mig har en jeg har været uvenner med en i 600 År & nu er vi først begyndt at kunne snakke med hinanden fordi vi har fundet ud af hvor latterligt det var" Sagde Kevin surt
Gæst
Gæst

Endelig færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 8:22 pm

Mie resjte sig og rystede på hoved og tørrede sit ansigt med sit ærme og alt henedes make up var løbet ud
mie sagde stille " jeg har aldrig været uvenner med nogen på den her måde men, jeg har heller aldrig rigtigt haft nogen vener kun 2 som og har betydet alt for mig, jeg vil bare have nogen venner hvorfor er det jeg gør altid galt.! hvorfor kan jeg ikke gøre noget rigtigt!"
Claire
Bruger
Claire

Endelig færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 8:26 pm

Hun fnøs, "jamen så lad mig blive latterlig!?" sagde hun irriteret til Kevin. "Jeg respektere hende ikke, og hun kan sagtens tage sin pokker halskæde tilbage!" hun tog den i hånden og kastede den i ansigtet på Mei. "Jeg gider hende ikke!? Så fat det dog!" råbte hun i ansigtet af Kevin. "Hun gjorde mig noget, og jeg gør hende noget, hun kan sq'Da bare lære ikke at opføre sig sådan overfor folk!?" hun så direkte på Mei. "Så havde du måske venner!?" hun spyttede på hende, tog sin kjole op og slog hende igen xD
Gæst
Gæst

Endelig færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 8:29 pm

Kevin så på dem & gik i mellem dem
"Ja men har du ikke gjord hende nok & har hun ikke sagt undskyld når jo det har hun jo os" Råbte Kevin af Claire
Gæst
Gæst

Endelig færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 8:29 pm

mie krympede sig sammen og græd endnu mere og sagde " please stop stop stop"
hun rystede på hendes hænder og blev mere og mere sur!!
hun vidste ikke hvad hun skulle gøre hun turde ikke gøre noget
Gæst
Gæst

Endelig færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 8:30 pm

En duft bardte sig.
Claire
Bruger
Claire

Endelig færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 8:34 pm

"SOM OM AT ET UNDSKYLD KAN DÆKKE!?" skreg hun irriteret af ham. "Jeg gør ikke en skid for at jeg vil være venner med hende!? Hvorfor fanden skal hun så komme forbi og prøve!? MAN KAN LIGESÅ GODT DROPPE DET, ligeså snart at man har gjort mig irriteret!?" hendes øjne skød lyn og hun havde aldrig råbt sådan af ham. "Og du behøver ikke at bestemme hvordan min omgangskreds er!? Bare på grund af at jeg er din kæreste, betyder det ikke at jeg er din lille DUKKE!?" hun så irriteret på ham og ville så gerne komme til og bare slå løs på Mei, men han stod i vejen!?
Gæst
Gæst

Endelig færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 8:35 pm

Ribanalon kom nu til syne, Hun kiggede lidt på de 3.
Gæst
Gæst

Endelig færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 8:37 pm

Mie rejste sig op og gik ind foran kevin og sagde " så tæv mig det er jo det , du gerne vil, hvorfor gør du det så ikke bare jeg er ligeglad ligeglad med alt faktisk " hun prøvede at skjule hun var bange og at hun græde men hun var sur, sur over hun ikke ville tage imodhendes undskyldning
Gæst
Gæst

Endelig færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 8:39 pm

Ribanalon blev overrasked over at en så ung vampyr ville lægge sig ud med Kevin og Claria.
Hun gik hen imod den nye, "Jeg tror lige du skal tag den med ro" sagde hun bestemt.
Claire
Bruger
Claire

Endelig færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 8:40 pm

"Endelig står du frem" smilte hun skævt og grumt. "Men det var måske ikke det bedste valg!?" hun sparkede hende med det samme og så irrieret på hende. "Du skal bare aldrig nogen sinde nærme dig mig nogensinde!" skreg hun og slog hende i ansigtet. Hun var så besat efter at se blod, at hun bare slog alt hvad hun kunne.
Gæst
Gæst

Endelig færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 8:41 pm

Ribanalon stoppede op, "Claire, tag det roligt"
Gæst
Gæst

Endelig færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 8:42 pm

"UUUUUUUUUUUUUUUDDDDDDDDDDDDDDDDD Nu Begge 2" Sagde Kevin & tog dem begge i Nakken & smed dem ud
Han kom bagefter med deres ting & kastede mem
"Bliv væk indtil i kan opføre nogenlunde anstædigt" Sagde Kevin surt & smækket døren & gik ud i haven hvor Han hev sig op i et trænings stativ & trænet for at slappe lidt af
Eller i det mindste komme på andre tanker
Gæst
Gæst

Endelig færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 8:42 pm

mie gjorde ingen modstand men hun blev mere og mere sur.

og ligepludselig svang hun sin arm i knytnæve og ramte clair lige i hoved

mie sagde " kom nu ville du samdre mig var så kom jeg ligeglad jeg betyder ikke noget, "
Claire
Bruger
Claire

Endelig færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 8:44 pm

"JAMEN SÅ SER DU MIG ALDRIG IGEN!" råbte hun vredt til Kevin. "FARVEL!" hun vendte sig om, fik sparket Mei i maven, før hun forsvandt. Hun gad det overhovedet ikke, hun ville over til Duncan og hendes søster. Hun ville væk fra det hele, og overhovedet ikke se sig tilbage.

//smuttet fra emnet//
Gæst
Gæst

Endelig færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 8:46 pm

Mie lå på jorden og hostede og hostede og græd og og skreg "UNDSSSSSSSSKYYYYYYYYYYYYLLLLLD!"
Gæst
Gæst

Endelig færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 8:47 pm

Ribanalon hørte "hvad Claire havde skreget, og så så på Kevin.
Sponsoreret inhold

Endelig færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig færdig   Endelig færdig Icon_minitime

Endelig færdig
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Badebroen Færdig
» endelig tilbage..