Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Badebroen Færdig

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Badebroen Færdig Empty
IndlægEmne: Badebroen Færdig   Badebroen Færdig Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 1:25 pm


Dato: irl
Årstid: irl
Dag: irl
Vejr: Overskyet & men lunt
Sted: Anthonus Grund
Tid: 15:00
Omgivelser: Anthonus
Påklædning: Sorte Jogging Bukser Bar tæer & en gammel slidt T-Shirt



Anthonus var fuldt igang med at sætte huset i stand
Han var lige blevet færdig med at lave badebroen & Sagde på dens spids & Nød udsigten
det var bare fantastisk smukt hus flot område med en smuk sø
Nu manglet han bare en Kæreste
Så ville alt bare være perfekt selvom han faktisk ikke var færdig med huset
Så kunne hun måske komme med en lille drinks mens han arbejdet som en gal for at få huset til at se bedre ud
han sad stille & Dagdrømte lidt for sig selv med et let smil på hans mund
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Badebroen Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Badebroen Færdig   Badebroen Færdig Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 1:34 pm

Roxy gik lidt rundt for sig selv og tænkte, hun vidste ikke hvor hun var på vej hen.
ligepludseligt så hun et hus og gik ind på grunden for at kigge lidt.
hun såen dreng side på en badebro.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Badebroen Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Badebroen Færdig   Badebroen Færdig Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 1:43 pm

Anthon fik færden af vampyren & Vendte sig & Så på pigen & rejste sig
"Kan jeg hjælpe dem med noget" Spurgte Han stille & slog sine bukser så de blev ren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Badebroen Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Badebroen Færdig   Badebroen Færdig Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 1:45 pm

"øh...sorry" hun kiggede rundt "jeg tror ikke jeg ved hvor jeg gik" hun smilte "det er ellers en pæn grund du har"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Badebroen Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Badebroen Færdig   Badebroen Færdig Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 1:46 pm

"Er okay" Sagde Han & Smilede til hende
"& Tak" Sagde Han stille til hende
"Man prøver da også"
"Er de ny her Siden de ikke helt kan finde rundt i nu"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Badebroen Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Badebroen Færdig   Badebroen Færdig Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 1:49 pm

"ja jeg er lige flyttet her til fra Japan" hun smilte stille.
"jeg har en tvillinge søster her så..." hun kiggede rundt "men vi bor hver for sig selvfølgelig"
hun grinte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Badebroen Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Badebroen Færdig   Badebroen Færdig Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 1:53 pm

"Japan Interessant" Sagde Han stille for sig selv & Smilede til hende
"Ej hvor er mine Maner" Sagde Han & Grinte
"Navnet er Anthonius Syrak Taico Lauri Cyrus" Præsenteret han sig & Rakte hende en hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Badebroen Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Badebroen Færdig   Badebroen Færdig Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 1:55 pm

hun grinte lidt "det var et langt navn"
hun gav ham sin hånd, mit navn er "Roxy Ann Red Stoltz" hun smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Badebroen Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Badebroen Færdig   Badebroen Færdig Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 1:59 pm

"Ja er lidt specielt men tænkte lige på noget" Sagde Han stille
"Dit navn virker lidt bekendt deres søster skulle vel ikke være Shassy"

//Skal lige ud & Handle det samme skal Salomon så vi svare ikke lige et stykke tid"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Badebroen Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Badebroen Færdig   Badebroen Færdig Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 2:01 pm

hun smilte "jo det er min tvillinge søster"

///oki^^///
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Badebroen Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Badebroen Færdig   Badebroen Færdig Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 2:53 pm

"Interessant vidste ikke hun havde en søster men kender hende jo hellere ikke helt vildt godt" Sagde Han stille til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Badebroen Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Badebroen Færdig   Badebroen Færdig Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 2:56 pm

hun grinte samtidig med at hun smilte til ham...
"så ved du det nu" hun kiggede på huset "pænt hus"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Badebroen Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Badebroen Færdig   Badebroen Færdig Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 3:04 pm

"Ja" Sagde Han med et smil
"Tak synes din søster også hun kunne især lige det indvendig" Sagde Han & Smilede let
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Badebroen Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Badebroen Færdig   Badebroen Færdig Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 3:06 pm

"det tror jeg på... det må være lige så pænt eller pænere" hun smitle til ham.
"er der nogle du ka lide??" hun kigede nysgerrigt på ham "ikke for at snære i dit privat liv"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Badebroen Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Badebroen Færdig   Badebroen Færdig Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 3:08 pm

"Er an på Hvad de mener med at kunne li" Sagde Han selvom han godt vidste hvad hun mente
"Men nej der er ingen kæreste & Forelsket ved jeg ikke" Sagde Han stille til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Badebroen Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Badebroen Færdig   Badebroen Færdig Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 3:11 pm

hun satte hovedet på skrå "hvordan kan man ikke vid3e om man er forelsket??"
hun sukkede "heller ingen kærste her... har faktisk aldrig haft en" hun grinte lidt men sukkede derefter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Badebroen Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Badebroen Færdig   Badebroen Færdig Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 3:14 pm

"Fordi tror bare jeg holder af personen som en ven" Sagde Han
"men er et meget stærk venskab"
"Wauw hvordan kan en smuk pige som dem ikke have haft en kæreste" Spurgte Han undrende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Badebroen Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Badebroen Færdig   Badebroen Færdig Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 3:16 pm

hun grinte stille.
"hvem er personenså?"
"og jeg er altså ikke smuk" hun grinte igen men smilte samtidig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Badebroen Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Badebroen Færdig   Badebroen Færdig Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 3:21 pm

"Det er så privat" Sagde Han med et smil til hende
"Selvfølgelig er de da smuk" sagde Han & så på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Badebroen Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Badebroen Færdig   Badebroen Færdig Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 3:23 pm

hun grinte stille "det er sjælden jeg høre det..."
"det pleger at være min søster der får det af vide" hun smilte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Badebroen Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Badebroen Færdig   Badebroen Færdig Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 3:28 pm

"I er begge 2 nogen smukke piger" Sagde Han & Smilede til hende
"Alle Kvinder har noget der gør dem smukke tag dem fx" Sagde Han
"De har et smukt ansigt Go Krop & flotte øjne & Flot smil" Sagde Han med et let smil til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Badebroen Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Badebroen Færdig   Badebroen Færdig Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 3:31 pm

hun grinte lidt "ej... det passer ikke"
"det lyder mere som min søster end mig"
hun grinte stadig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Badebroen Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Badebroen Færdig   Badebroen Færdig Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 3:33 pm

"Nej mener skam dem Deres søster & Dem har meget tilfælles i har det begge men lige nu snakker jeg om dem" Sagde Han & viste på hende med sin hånd da han ikke pegede med fingre på mennesker
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Badebroen Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Badebroen Færdig   Badebroen Færdig Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 3:35 pm

hun grinte "jeg tror det er første gang jeg høre nogle sige det til mig"
hun smilte stort til ham "tak"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Badebroen Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Badebroen Færdig   Badebroen Færdig Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 3:37 pm

"De skal da ikke takke jeg fortæller dem da bare tingene som de er" Sagde Han & Så på hende
"Hvad lavede du egentlig her i skoven alene" Spurgte han undrende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Badebroen Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Badebroen Færdig   Badebroen Færdig Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 3:38 pm

"går bare en tur alene og tænker lidt" hun smilte
"jeg har jo ikke så mange venner her... har kun min søster lige nu som jeg taler med"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Badebroen Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Badebroen Færdig   Badebroen Færdig Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 3:44 pm

"Lyder dejligt med turen men er da trist med venner" Sagde Han
"Men jeg vil med glæde være din ven" Sagde Han med et smil til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Badebroen Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Badebroen Færdig   Badebroen Færdig Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 3:45 pm

hun kiggede overraskende på ham "tak!" hun smilte "i lige måde"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Badebroen Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Badebroen Færdig   Badebroen Færdig Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 3:52 pm

Han Smilede let til hende
"Var der noget specielt man tænkte over da man gik sig en tur" Sagde han & begyndte at kigge på der hvor han havde lavet noget klar til en udestue som skulle være nede ved vandet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Badebroen Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Badebroen Færdig   Badebroen Færdig Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 3:54 pm

Hun sukkede "hus... har ikke noget lige nu" hun kiggede ned jorden.
"kan ikke finde noget"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Badebroen Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Badebroen Færdig   Badebroen Færdig Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 3:56 pm

Han kiggede stille på hende & Så mod sit eget & Så på hende igen
"Kan du ikke bo ved din søster" Spurgte Han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Badebroen Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Badebroen Færdig   Badebroen Færdig Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 4:00 pm

"gør jeg nogle gange men, kan ikke holde hende ud mere"
hun sukkede "det eneste hun taler om er hendes kæreste og alt det de laver sammen og deres problemer og biler og tøj og alt muligt, jeg her i hvert fald fået nok."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Badebroen Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Badebroen Færdig   Badebroen Færdig Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 4:02 pm

"Så må jeg vel blive nødtil at tilbyde dem at de kan bo her ved mig de kan få værelset ved siden af mig" sagde Han stille til hende & Så på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Badebroen Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Badebroen Færdig   Badebroen Færdig Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 4:05 pm

hun kigegde mege overrasket på ham "det kan jeg da ikke tage imod" hun kiggede ned i jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Badebroen Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Badebroen Færdig   Badebroen Færdig Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 4:12 pm

"Det er helt op til dem selv" sagde Han stille til hende & så på der hvor han ville bygge udesue
"De kan bare tænke lidt over det" Sagde han & gik op & Hentede noget træ fra foran huset & kom gående med en helt stak træ oppe på skulderen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Badebroen Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Badebroen Færdig   Badebroen Færdig Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 4:15 pm

Hun smilte.
"tak, det er ikke fordi jeg ikke vil, det er sødt af dig og jeg vil gerne men kan jeg så ikke også hjælpe med noget nu hvor du bygger??" hun smilte stort til ham.
"jeg vil ikke være en byrde" hun smilte let.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Badebroen Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Badebroen Færdig   Badebroen Færdig Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 4:21 pm

"Nej er okay vi skal vel også have hentede nogen af dine ting" Sagde han & Smilede til hende
"Men kan vi gøre senere du skal jo også lige se dit værelse" Sagde Han stille til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Badebroen Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Badebroen Færdig   Badebroen Færdig Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 4:23 pm

"tak... det er sødt af dig" hun smilte til ham.
"og ja det er ok at vi venter har heller ikke rigtig andet end tøj" hun sukkede lidt...

///ska lige spise kommer på nbag efter^^///
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Badebroen Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Badebroen Færdig   Badebroen Færdig Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 4:27 pm

///er tilbage skulel bare hente det^^///
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Badebroen Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Badebroen Færdig   Badebroen Færdig Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 4:28 pm

Han smilede til hende
"Følge mig så kan jeg vise dig dit værelse" Sagde Han med et smil til hende

//Okay//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Badebroen Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Badebroen Færdig   Badebroen Færdig Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 4:29 pm

"ok" hun smilte og fulgte efter ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Badebroen Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Badebroen Færdig   Badebroen Færdig Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 4:32 pm

Han gik stille & Tog bagdøren ind & gik indtil han nået trappen
Hvor han gik op
der var mindst 7 døre på denne etage
han gik til venstre & Næsten ned for enden men anden sidste dør på venstre side drejede han sig & åbnet døren for hende
& viste hende så hendes værelse

// http://www.gowfb.com/images/Nevis_Contemporary_Bedroom_Furniture.1186713653.jpg //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Badebroen Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Badebroen Færdig   Badebroen Færdig Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 4:35 pm

hun gik ind i rummet "oh my god!!" hun kiggede rundt "dette kan ikke være dit alvorg vel!??" hun kiggede på ham.
"og hvorfor har du så mange rum i dette hus??"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Badebroen Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Badebroen Færdig   Badebroen Færdig Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 4:42 pm

"Var et flot hus" Sagde Han & Smilede til hende
"Men det her er så dit værelse indtil du finder dig noget selv"


//Når vi skal flytte gør vi det i et privat emne for man må jo ikke hoppe for byen til skoven osv & Er også lidt lettere//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Badebroen Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Badebroen Færdig   Badebroen Færdig Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 4:45 pm

Roxy kunne stadig ikek fatte dette var hendes væresle hun stod bar og kiggeed rundt.

///oki.. .du skriver bare når vi begynder at skrive over i et privat emne^^///
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Badebroen Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Badebroen Færdig   Badebroen Færdig Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 4:49 pm

"Der er vidst lidt tøj inde i skabet" Sagde Han & Åbnet skabet
"Der var lidt t-shirts & Noget drenge tøj & Lidt pige tøj

//Skal lige noget er tilbage om ca kl 16 eller kl 16:30 eller der i mellem//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Badebroen Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Badebroen Færdig   Badebroen Færdig Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 4:51 pm

hun smilte... "det er også fint nok til mig indtil videre"

///oki^^ ses///
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Badebroen Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Badebroen Færdig   Badebroen Færdig Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 5:17 pm

"Ellers siger de bare til hvis de mangler noget" Sagde han stille til hende & Smilede & gik ud af hendes værelse & Lukkede døren efter sig & gik nedenunder & ud & hentede det sidste træ
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Badebroen Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Badebroen Færdig   Badebroen Færdig Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 6:54 pm

hun kiggede lidt rundt i rummet inden hun gik uden for hun lukkede døren efter sig og gik ned og ud.
hun gik rundt om huset for at se hvad der var på hans grund.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Badebroen Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Badebroen Færdig   Badebroen Færdig Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 7:09 pm

Han havde udenfor ikke så meget i nu kun nogen ny plantet træer også videre
Han var stadig igang med at bygge på grunden udenfor eller retter sagt få sat den i stand
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Badebroen Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Badebroen Færdig   Badebroen Færdig Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Badebroen Færdig
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Badebroen
» Færdig med arbejdet.
» Endelig færdig
» Næsten Færdig

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: