Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Næsten Færdig

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Næsten Færdig Empty
IndlægEmne: Næsten Færdig   Næsten Færdig Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 8:17 pm


Dato : 25-08
Årstid : Sensommer
Dag : Tirsdag
Vejr : Overskyet med mørke skyer
Sted : Hjemme
Tid : 20:11
Omgivelser : Ingen Udover Kevin
Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven


Kevin var nu næsten færdig med at tømme kasser & indrette
der var kun et par kasser tilbage
Så han synes han lige ville holde en lille Pause & havde sat sig til at se lidt DVD
Han sad & så The Tribe Season 1
Mens han stille smilet
Det havde altid været Kevins Ynglings Serie
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 8:46 pm

Victoria kom gående langs gaden, hun havde ikke så meget at lave, det sidste nye hun havde hørt var at Kevin havde fået helt nyt hus, hun smilte lidt for sig selv og gik nynnene for sig selv, hun kom nu forbi et stort hus, hun ikke havde set før, hun stoppede stille op og gav sig til at betragte det, *wow det er godt nok flot* tænkte hun og fik så færten af Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 8:52 pm

Kevin fik ikke færden af Vic
da han sad helt i sine egen verdenen & så The tribe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 8:56 pm

Victoria tøvede lidt, men gik så langsomt op mod huset, Kevins duft blev stærkere jo længere hun gik op imod huset, hun stoppede op ved døren og bed sig i læben og bankede så stille på døren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 9:01 pm

Kevin stoppet filmen & gik hen til døren
& Åbnet den & Så Vic
"Hi Vic" Sagde Han & Smilet til hende
"Hvordan vidste du hvor jeg boede"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 9:04 pm

Victoria trak på skulderne og smilede, "det viste jeg heler ikke, jeg gik bare ned af gaden og fik så færten af dig og jeg havde heller ikke set det her hus før" forklarede hun og så sig om igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 9:11 pm

"Når men ja er så mit hus" Sagde Han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 9:15 pm

Victoria nikkede og så tilbage på Kevin igen, "det er flot" sagde hun og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 9:16 pm

"Vil du indenfor" Spurgte Kevin
"er dog ikke helt færdig med at pakke ud" Sagde Han & grinet lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 9:19 pm

Victoria nikkede, "ja det vil jeg gerne og det gør mig ikke noget at du ikke er færdig" sagde hun og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 9:23 pm

Han smilet & trådte til side & Lukkede døren efter hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 9:25 pm

Victoria kiggede nysgerrigt rundt og tog så sine sko af og gik lidt længere ind i huset, " det er endnu flottere indenfor" sagde hun og smilede til Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 9:32 pm

"Har os en del gammeldags ting & Kinesisk & Japanske ting"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 9:35 pm

Victoria smilede og så rundt igen, "sejt" sagde hun og gik længere ind
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 9:35 pm

Kevin smilet til hende
"Sad lige & så Lidt dvd" Sagde Han & Håbet hun forstod at han gerne lige ville ind & se det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 4:04 pm

Victoria så undskyldene på Kevin og gik lidt hen til ham igen, "undskyld jeg troede ikke jeg forstyrrede dig, jeg kan godt komme tilbage senere hvis det er" sagde hun og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 8:12 pm

"Nej er oki men altså er bare hvis vi kunne kigge det hurtigt igennem måske eller hvis du bare lige selv kunne gå rundt for sidder lige & ser min Ynglings Serie som jeg ikke har set længe da Den har været forsvundet i New Zealand i noget af alt mit rod" Sagde Han & grinet lidt
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Næsten Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 8:16 pm

Claire kom gåene med et lille smil på læben. Hun anede overhovedet ikke hvad det var hun ville lave, derfor ville hun bare lige smutte forbi Kevin og hun fulgte bare sin næse. Hun var ret så god til at snuse sig frem til de folk hun allerede kendte.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Næsten Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 8:17 pm

Victoria smilede og nikkede, "okay jeg kan godt selv gå rundt og kigge imens du ser det færdigt, jeg lover ikke at røre ved noget" sagde hun små grinene og kiggede rundt igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 8:18 pm

"Se den færdig det kommer til at tage langtid da der er omkring 55 afsnit på mellem 10 til 15 min & er kun nået til nr 2" Sagde Han & grinet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 8:20 pm

Victoria skar ansigt og tænkte, "hvis jeg fare vild i dit store hus, så kan det være du liiige når at blive færdig" små grinte hun og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 8:23 pm

"mmmmm" Sagde Han Lidt fraværende
Han have fået færden af Claire
Han lukket øjne & snusede lidt Hunde agtig ud i luften eller som et Mennesker der have fået færden af en magisk duft
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 8:25 pm

Victoria så lidt mistænkelig på Kevin, "hvad er der?" spurgte hun forsigtigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 8:32 pm

"Fik bare færden af en anden Vampyr"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 8:33 pm

"Kunne du dufte hvem det var?" spurgte hun nysgerrigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 8:37 pm

"Claire" Sagde Kevin stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 8:39 pm

Victoria så smilende på Kevin, " så var rygterne altså sande" små grinte hun lidt for sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 8:39 pm

Kevin vendte sig & så på hende
"Hvilke Rygter" Sagde Han & så på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 8:41 pm

"Når man går i High School så høre man jo en masse ting, og en af dem var at der blev snakket om at dig og Claire kom sammen, jeg ved bare ikke hvor de ved det fra" svarede Victoria stille og fortrød hun havde sagt noget
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Næsten Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 8:46 pm

Hun spænede frem til ham og overfaldte ham. "Hvor er du duuum!!! Jeg har været i byen 24/7 og jeg har ikke set en sjæl af dig!?" hun knugede sig ind til ham, de kunne godt minde om bedste venner. Hun havde i alt fald savnet ham virkelig meget og hun kunne overhovedet ikke beskrive det på nogen måde.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Næsten Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 9:07 pm

Victoria så overrasket på Claire og smilte svagt, "hej igen Claire, kan du huske mig?" spurgte hun og smilte venligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 9:08 pm

"De har vel hørt det et sted eller set os sammen eller gættet" Sagde Kevin med et smil
"Men kan os have noget med at gøre jeg er vampyr & jeg været i virkelig mange år"

Han tog armene om hende selvom han stod med ryggen til hende
"Har os savnet dig" Sagde Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 9:14 pm

Victoria stod og så lidt på dem og smilte svagt, hun kom til at tænke på Andrew, hun var lidt bekymret hun havde ikke set ham i et stykke tid nu, hun vendte blikket ned og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 9:15 pm

"Er du oki Vic" Spurgte Han & så på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 9:17 pm

Victoria smilte og så op, " jaja jeg har det fint, tænke bare lige på nogen" sagd hun og så på ham
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Næsten Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 9:21 pm

Hun fniste og så på Vic med et lille smil og nikkede. Hun kunne godt huske hende, hun havde jo selv vist hende rundt på skolen på et tidspunkt. Hun kyssede Kevin blidt på halsen imens at hun snusede let til ham, "du dufter helt fantastisk" smilte hun drilsk.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Næsten Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 9:34 pm

"mmmm I lige måde" Sagde Han & Smilet til hende
Kevin så lidt rundt
"Hva så nu de damer" Sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Næsten Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 9:36 pm

Hun fniste og så på ham, "skal jeg hjælpe med noget?" spurgte hun og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Næsten Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 9:44 pm

"Ikke lige nu" Sagde Han & Kysset hende
"Jeg sad egentlig bare & så The tribe" Sagde Han & grinet let
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Næsten Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 10:20 pm

Hun fniste, "jamen.." hun så ham i øjnene. "Vil du ikke nok bruge tid på mig før jeg tager afsted hjem.. eller må jeg 'sove' her?" smilte hun blidt og kyssede ham let på halsen.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Næsten Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 10:26 pm

"Du må gerne blive her men vil stadig gerne bruge tid på dig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 2:50 am

Victoria stod bare tavs og så på dem, hun tænkte lidt på at gå så de kunne være alene, hun kløede sig let i nakken, en vane hun have fået af Andrew
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 9:33 am

"Skal jeg vise dig/Jer Huset" Spurgte Han

//Jeg siger faktisk / Gør jeg os irl nogen gange eller siger faktisk Ikke skråstreg Kalder det Slash som det hedder på EngelskxD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 12:25 pm

Victoria så smilende på Kevin, " ja jeg vil gerne se mere af dit hus" sagde hun og tænkte lidt

//Okay heh XD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 3:57 pm

"Som du kan se står vi nu i Gangen" Sagde Han & smilet & gik gennem døren
"Her er stuen så" Sagde Han & vidste Dem/Hende Stuen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 4:01 pm

Victoria betragtede smilende stuen, " det er utroligt så flot et hus kan være og blive" sagde hun og så på Kevin, men vendte så blikket ind i stuen igen og så rundt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 4:14 pm

"Ja" Sagde Kevin med et lille smil & gik videre & der var en slags gang med en dør på vær side
Men han gik bare ligeud hvor de så kom til køkkenet
"Ja det er så mit køkken" Sagde Han med et lille smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 4:17 pm

Victoria gik ud i køkkenet og så sig om, " det er ihvertfald noget andet end mit derhjemme" sagde hun og smilede til kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 4:33 pm

"Ja er det vel mit er meget Kinesisk/Japansk & Gammeldags
Synes jeg selv"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Næsten Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 4:38 pm

"Men det er flot, det vil jeg vædde med alt i dit hus er" sagde hun smilende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Næsten Færdig Empty
IndlægEmne: Sv: Næsten Færdig   Næsten Færdig Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Næsten Færdig
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Badebroen Færdig
» Puha, kontrol?? Næsten...
» Endelig færdig
» Næsten et uheld
» Kan næsten ikke tro det!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: