Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 træt meget træt

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 7:22 pm

Victoria så på kvinden, " man går som regl ture når man har brug for at få frisk luft, og Isabella lignede en der havde brug for frisk luft, så hun kunne jo godt gå en tur jo" forsvarede Victoria Sydney og kiggede på kvinden og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 7:24 pm

Isabella smilte og så taknemligt på Will.
Manden så på pigen (Victoria), der havde snakket til hans kone. "Isabella får rigeligt med frisk luft." sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 7:25 pm

" jamen hun sagde hun skulle ordene noget ude skoven hun sagde selv til mig hvis nogen kom spurgte efter hende skulle sige til dem at hun befandt sig i skoven" sagde hun lød mere mere overbevisende hver gang hun fortalte en løgen hun ville gerne hjælpe sin veinde sendte Will sprøgende blik men kiggede op på Isabellas forældre " tror mig jeg er en af hendes venner" sagde hun smilede " hyggeligt møde jer Mrs. Mr. boombastick" rakte tøvende en hånd imod dem mere fordi hun var gernert
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 7:26 pm

"Ja, men hun kom før at købe noget at drikke får hun løb ud igen" sagde han med en kold stemme for at gøre det sikkert at hvad han havde set.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 7:26 pm

Victorias smil forsvandt, " bare lad være med at tro på os så, men hun er her altså ikke" løj Victoria og det lød meget overbevisende for de folk der hørte det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 7:28 pm

Manden så bare på hendes (Sydney's) hånd. Han vurdere hende lidt. "Du er ikke værdig nok til at blive venner med min datter." sagde han bare.
Isabella sendte hendes far dræberblikke. *Den... den...* tænkte hun bare, men måtte koncentere sig om at slappe af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 7:29 pm

"Men så smut, bare gå hvis i ikke mener folk er jeres tid hver" sagde han og nikkede mod døren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 7:30 pm

Victoria tog blidt Sydneys hånd ned og rystede på hovedet til hende, Victoria så atter på manden der havde sagt det og så vredt på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 7:31 pm

Manden så koldt på drengen (Will), som turde at tale sådan til ham og hans kone.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 7:33 pm

"Jeg er enig med Will og i skal heler ikke tale sådan om Sydney" snerrede Victoria næsten, men prøvede at styre sin vrede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 7:34 pm

Kvinden løftede sin næse mod loftet. Manden tog sin dame under armen og sagde, "Kom, vi går.. De forstår ikke det ikke." sagde han. De gik ud af døren.
Da de var forsvundet om hjørnet, kom Isabella frem fra hjørnet, mens hun grinte. "Det klarede I godt.. tak." fik hun sagt midt i sit grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 7:35 pm

Will lagde hænderne over kors og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 7:36 pm

"Hvad er der?" spurgte Isabella og så på Will, mens hun prøvede at holde igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 7:38 pm

Victoria pustede stille ud for at falde til ro igen, det var ikke godt at miste kontrolen foran menneskerne, hun vendte sig om og smilte svagt til Isabella, " det var så lidt" sagde hun, men den hånd der lå på bordet rystede stadig lidt fordi hendes vrede ikke var væk endnu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 7:38 pm

"Dine forældre er godt nok nogle højrøvede... Undskyld" sagde han og kiggede på hende med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 7:38 pm

//oops er sprogspasser der stå så skulle jeg ikke fortælle at hun var ude skoven//

Sydney kunne mærke vreden hun rejste sig selvom de var gået hun hun rejste verdt op farede ud imod toilet og hun var smule såret over det de havde sagt hun puttede noget koldt vand i hovdet og blev stående der i et godt stykke tid
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 7:40 pm

Isabella smilte til Will og trak på skulderne. "Tja.. jeg prøvede jo at fortælle det." sagde hun.
Isabella så bekymret efter Sydney.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 7:41 pm

Victoria så efter Sydney og gik stille ud til døren og bankede på, " er du okay Syd?" spurgte hun bekymret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 7:44 pm

Sydney svarede ikke låste døren op man kunne tydligt se at vred og såret hun lod blikket sænke sig på jorden hun hun mumlede noget der selv var utydligt for hende hun bevægede stille sin fødder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 7:46 pm

"Vil i have noget te eller noget?" spurgte han venligt til dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 7:47 pm

Victoria holdte hende blidt i armen og så bekymret på Sydney, " du skal ikke tage dig af hvad de ånsvage mennesker sagde, du er en god ven og hvis man ikke har dig som ven så er der noget galt med de personer" sagde Victoria og prøvede at muntre Sydney op
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 7:53 pm

"Varm kakao?" sagde Isabella med et skævt smil til Will, "Jeg smutter lige ud til dem."
Isabella smuttede ud på toilettet til de to piger. Hun så på Syd og fik helt ondt af hende. Hun gik hen og gav hende et kram (glemte alt om, at hun var varm) og sagde, "Man kan ikke ønske sig bedre venner som dig. Jeg synes, du er værdig til at bliver venner med hvem som helst."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 7:55 pm

Will hældte noget op i en elkeddel og kiggede efter de andre for at sikre sig at de var okay.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 7:57 pm

Hvis der var et tidspunkt hvor Victoria ønskede hun ikke var kold som is, så var det nok nu så hun også kunne kramme Sydney, men hun smilte bare svagt og slap hendes arm og gik hen og satte sig foran Will, og sukkede ned i bordet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 7:58 pm

Will lænede sig frem og sagde venligt. "Det er surt du er så kold, hva?" spurgte han for at se om han havde ramt rigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 8:00 pm

"Er du okay?" spurgte Isabella, mens hun så på Syd. *Det er i orden, at mine forældre er stride mod mig mig, men mod mine venner er det ikke ok.* tænkte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 8:02 pm

Victoria så på Will og tænkte lidt, " hmm det er virkelig irreterende, selv min berøring for hende næsten til at flyve igennem væggen" mumlede hun irretert så kun Will kune høre det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 8:02 pm

"Ja" sagde han og smilte venligt til hende. "Hvad skal du så have" spurgte han mest for syns skyld.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 8:04 pm

Sydney smilede men hun kunne ikke rigtigt komme i den gode stemming igen hun sukkede kort hun var glad for havde mødt Victoria " tak" mumlede hun vendte blikket imod Isabella da hun hun gengældte karmmet følte selv lidt kold og derfor følte Isabella meget varm for hende hun rejste sig op hun var klar til gå der ud igen ingen hun gik ud af døren vendte hun imod Isabella " jeg har det fint" sagde hu smilede hun fosatte ud af døren hun smilede en smule anstrengt da hun kom ud til Will hun satte sig hen til det bord hvor hun sad før hun rettede blikket ud af vinduet hun satte hænder under hagen så hagen kunne hvile på dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 8:05 pm

Victoria så stadig på Will, "tænker du kun på at betjene folk lige nu?" drillede hun smilende og så kort på Sydney
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 8:07 pm

Dai (Som havde forholdt sig tavs,
og havde gjort sig lille, imens
de var der) smilede til Victoria,
og Will.
"Kold?"
Han rynkede brynene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 8:06 pm

Isabella fulgte efter Isabella ud af døren, men var stadig bekymret for Syd. Hun gik hen til Will og Victoria. *Jeg får min hævn over mine forældre en dag.* tænkte Isabella og kom til at smile ved tanken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 8:08 pm

"Hey kokken har lyttede til hvert et ord jeg siger... Se her" sagde han og sparkede til en væg, der lød en masse rabalder som om en faldt ned af en stol. Will smilte bare og hældte varm kakao op, "Hvad vil du have til og er du sikker på du ikke skal havde noget Sydney?" spurgte han dem begge med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 8:09 pm

"Hæld noget op til hende, det kan være hun alligevel vil have noget." sagde Isabella. Hun følte sig lidt skidt tilpas.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 8:11 pm

Dai, sendte et stjålent grin til Will,
og drak noget af sin ejen kakao.
"Ellers tak."
Den var ved at blive lidt kold,
men hun ignorerrede det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 8:11 pm

Victoria så smilende på Dai, "jeg er bare ikke så varm som alle andre, jeg ved faktisk ikke hvorfor" løj Victoria og små grinte til Dai
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 8:13 pm

Will skjulte et smil, mens han med øvede hånd hældte kakao op i endnu et glas og gik hen til sydney med det ene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 8:13 pm

Dai sendte hende et af sine,
varme grin, et af dem med
lukkede øjne.
"Du burde få det tjekket."
sagde hun da hun mærkede
på hendes arm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 8:14 pm

Isabella smilte også lidt over det. *Jeg er jo også varmer end normal.* tænkte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 8:15 pm

Victoria nikkede, " ja det burde jeg måske" sagde hun og smilte til Dai
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 8:16 pm

Af til sukkede hun så dybt at hun var lige ved hoste hun var bange men det var en ting men når folk snakke til hende eller rørte hende var hun lige ved flyve igemmen taget hun var ved blive nervevrag kun fordi hendes faste klippe var fforsvundet faktisk blevet revet væk fra hende Sydney rystede kort på hovdey det gav et forskrækket sæt i da det larmede hun var hverken sulten eller tørstig smilede taknemligt til Will hun kiggede på alle sammen " nervevrag" udbrød surt vendte tomt blikket ud imod vinduet hun kunne se nogle små børn sem legede uskyldigt sammen hun sukkede svagt hvorfor blev alt hun kunne lide taget væk fra hende hun sukkede endnu en gang hun kiggede på wil rystede endnu gang på hovdet hun satte aligevel sine hænder omkring kuppen mærkede hvordan varmen fra kuppen fyldte hendes krop med varme
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 8:17 pm

Isabella så lidt nervøst på Syd. Hun satte sig forsigtig overfor hende og kiggede på hende. Hun vendtede lidt, men spurgte så, "Hvad er der sket?" Hun var næsten ved at lægge sin ene hånd på Syd's hænder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 8:20 pm

"Du er velkommen" sagde Will til hende mens han gik tilbage til disken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 8:21 pm

"Du ville købe en killing?"
Dai så tænksomt ned på billedet.
"Jeg ville anbefale, Roy,
eller hvis du vil have en hun-kat,
så skal du nok have Vanilje.
Jeg beholder selv Mokka."
Han pegede de tre killinger ud.
Hendes udtryk blev lidt bekymret,
men blev hurtigt normalt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 8:23 pm

Victoria så tænkende på billedet, " jeg går nok mest efter hun dyr, og jeg skal nok tage mig godt af den, bare rolig" og hentydede til Dai´s bekymrede ansigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 8:24 pm

Sydney sukkede " min bedstemor er blevet dræbt for nogle få dage og jeg føler mig meget utryk hvis det var rigtigt så måtte jeg ikke gå ud uden Madelainies opsyn men jeg brug luft jeg ved at han er efter mig" sagde lettere ierteret hun vendte igen blikket ud imod vinduet " og jeg ved blive et nervevrag" sagde hun lettere opgivende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 8:26 pm

"Madelaine?" spurgte Isabella forvirret, "Hvem er efter dig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 8:28 pm

"Jeg vil begynde at gøre en smule rent" sagde han som en lille meddelse. Han smuttede hen og begyndte at tørre borde at.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 8:30 pm

"Jo, men jeg elsker bare Suki så meget,
så jeg vil passe rigtig godt på hendes
unger..."
Hun sendte hende et anstrengt smil.
"Og så er der noget specielt ved dem."
hendes stemme var mystisk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 8:31 pm

Victoria så undrende på Dai, men smilte så svagt og lagde sin hånd på hendes, " du kan altid komme hjem til mig mindst en gang om ugen for at tjekke at killingen har det godt" sagde Victoria og smilte varmt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





træt meget træt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
træt meget træt
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» For træt til skole xD
» Alene og træt
» Søvnig og træt
» Forvirret og træt af sig selv
» Træt af ikke at vide besked

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Caféen-
Gå til: