Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 træt meget træt

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




træt meget træt Empty
IndlægEmne: træt meget træt   træt meget træt Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 5:43 pm

Dato :: 6 Setemper
Årstid :: Vinter
Dag :: Lørdag
Vejr :: skyet
Sted :: Inde i caféen
Tid :: 13:24
Omgivelser :: Ret tomt. udover dem der arbejder

Sydney sad ved bord ved vinduet hun så en smule træt ud hun lå halv sovende hen over bordet hun havde ikke sovet så godt den nat hun mumlede nogle uforstående før hun rettede sig kiggede ud vinduet hun lagde kort hovdet på skrå gabte hun satte en tot det faldet ned i hovdet bag øret da en af tjenerne kom for høre om skulle have noget hun bestilte en cola og betalte for den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 5:47 pm

Isabella smuttede hurtigt ind på caféen, hun havde løbet. *God damn, hvor er jeg træt af mine forældre.* tænkte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 5:48 pm

Dai bestilte hurtigt en kakao, og dampen,
lagde sig på hendes ansigt.
Hun gned ansigtet og pustede ned, så dampen fløj op.
Hun smilede skævt og pustede igen,
så der kom et hul i flødeskummen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 5:49 pm

Victoria kom stille gående ind i Cafeen, kun tænkte lidt før hun lukkede døren og så sig omkring, lugten af varulv fløj i luften så Victoria nøs lidt, hun så Sydney og begyndte at smile og gik over til hende, "hej Syd" sagde hun og nussede hende på armen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 5:51 pm

Isabella så på Victoria, da hun kom ind. Isabella gik op og bestilte noget vand.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 5:54 pm

Sydney fór sammen hun så forskrækket op de andre hun vendte hurtigt blikket ud imod vinduet åndede lettet op " pyhh ha" mumlede hun smilede meget svagt til dem alle sammen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 5:54 pm

Victoria fik selv et chok og trak hurtigt hånden til sig og kiggede væk, " undskyld" mumlede hun stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 5:56 pm

Dai så op fra sin kop og så på den
nyankomne pige.
Hun sagde ikke noget, men pustede
igen og slugte dampen,
og prøvede at holde den inde i munden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 5:59 pm

" det må du undskylde Vic" sagde hun rykkede en stol ud som trgn på skulle sidde hun smilede svagt " jeg troede du var en anden" sagde kort koldt som skulle vise at hun afskyede den person hun snakkede om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 6:00 pm

Dai spidsede øre,
for at opfange deres snak.
Hun havde fået fat i navnene.
Sydney, og Vic.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 6:03 pm

Victoria så på Sydney og satte sig så roligt ned ved siden af hende, " hvem skulle det være?" spurgte Victoria forsigtigt og så stadig på hende, men kiggede så rundt på de andre og fik øje på en pige hun ikke havde set før, "hei har du ikke lyst til at komme herover, er det ikke lidt trist at sidde alene" sagde Victoria smilende til pigen og så derefter kort på Sydney igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 6:03 pm

Will trådte afslappet ind i cafeen. Han gik om bag disken og hilste på kokken. Han satte sig og ventede hvis nu nogen skulle havde noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 6:06 pm

Dai følte sig overasket over Vic's
hurtige opdagelse.
Hun rejste sig dansene og trak den
tredje stod ud, ved bordet.
Hun sendte Vic et stort grin.
"Daiya Green Camicia Cortez,
men du kan kalde mig for Dai."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 6:06 pm

Will fik øje på dem og kiggede længe på dem. Han sad sådan så hans hovede halvt om halvt var over disken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 6:08 pm

Victoria smilede stort selv og nikkede, " Victoria Cholé Nathalia, men du må kalde mig Vic, Toria eller Vicky" præsenterede hun sig tilbage og betragtede smilende Dai
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 6:12 pm

" det ved jeg ikke" sagde hun lettere ierteret hun vendte blikket over imod disken hun fik øje på Will smilede svagt " Davs du" sagde hun meget højt til Will vinkede til ham hun vendte træt blikket ud imod vinduet sukkede kort " han slog min bedstemor ihjel og så kun skyggen af ham" hviskede hun så Victoria kunne høre det " og det sikkert oss ham der taget min forældre fra mig" sagde hviskede endnu lavere " jeg er sydney Rice" præsenterede hun sig mere ligyldigt ikke fordi hun ville uhøflig men fordi hendes tanker var så mange andre steder henne hun kunne næsten overskued det hele men hun var glad for hun havde nogle så gode venner og at der var så mange gode mennesker
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 6:11 pm

"Oka, må jeg kalde dig Thora"
Hendes øjne smilede igen.
"Det hedder min lillesøster."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 6:14 pm

Will smilte bare og vinkede til hende. Han havde ikke forventet at Sydney ville have set ham så hurtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 6:15 pm

Victoria så på Sydney og lagde en arm om hende, "det er jeg ked af, jeg skulle ikke have spurgt" hviskede hun trist, men sjulte det så bag et smil da hun så på Dai igen, " ja det må du gerne" svarede hun og kiggede over på Will
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 6:18 pm

Der var en oppe ved disken og Will rejste sig og hældte en øl op i et glas.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 6:21 pm

" det gør ikke noget" sagde hun smilede kort hun var forbavset over se ham hun vidste ingen gang han havde arbejde her men selvfølgelig havde hun ikke kendt ham så længe hun rejste sig op gik over til ham " jeg vidste ikke du arbejde her" sagde hun grinede kort selv om svært ved at holde humøret oppe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 6:23 pm

"Jo, noget skulle jeg lave" sagde han og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 6:27 pm

Victoria så over på Sydney og Will, " hej Will" hilste hun smilende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 6:30 pm

" det har du ret i" sagde hun grinede kort før hun satte sig på en bar stolene hvordan har du det?" spurgte hun log vendte blikket ned imod bordet eller baren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 6:31 pm

"Hey Vic" sagde han og smilte. Han vinkede til pigen mens han hældte et glas vand op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 6:32 pm

"Tjaaa, det kunne vel gå lidt bedre i skolen" sagde han mens han tænkte sig lidt om.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 6:34 pm

Victoria bed sig i læben og tøvede lidt, men rejste sig så op og satte sig over ved siden af Sydney, "hvornår skete det med din bedstemor?" spurgte hun både bekymret og forsigtigt imens hun kiggede trist på Sydney
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 6:35 pm

Isabella sad bare ovre i sit hjørne og kiggede ud af vinduerne. Hun var væk i sine tanker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 6:36 pm

Dai vinkede muntert tilbage... //Hvis det var til hende ^^//
Hun undskyldte Vic, og rejste sig.
Hun smuttede op til disken op til kokken
og rakte ham et kort, med noget tekst.
"Vil du ikke nok sætte det på menu'en?"
Hendes stemme var utrolig bedene.
Hendes øjne lyste.
Kokken nikkede hurtigt.
"Taaak!"
hun bøjede sig ind og krammede ham.
"Maaaange tak!"
Hun dansede tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 6:40 pm

Victoria så smilende på Dai og så tilbage på Sydney, "undskyld mig et øjeblik Syd" sagde hun stille og nussede hende på armen og satte sig tilbage foran Dai, " hvad gik det ud på?" spurgte hun næsten grinene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 6:40 pm

//Det var det//
Han kiggede lidt overrasket på hende. (Dai)
"Hvad laver i så her?" spurgte han dem begge, mens han kiggede på Dai med det andet øje.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 6:41 pm

Isabella rykkede længere over i hjørnet i mørket og prøvede at gemme sig væk, mens hun kiggede ud af vinduet.
En slank, rank og "storsnuede" dame kom til syne udenfor vinduet, hun havde en elegant kjole, hat og elegante sko på. Hun åbnede døren til caféen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 6:43 pm

"Ja skal du have noget?" spurgte Han kvinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 6:44 pm

//Skal lige logge//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 6:45 pm

"Jeg søger min datter." sagde kvinden og så sig lidt om.
Isabella prøvede at gøre sig så usynlig som mulig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 6:45 pm

Dai kastede et hurtigt blik på damen,
som kom ind af døren.
Så så hun så Will og smilede varmt.
Så rakte hun et stykke papir til Victoria.
Det var et billede af en kat.
(Billede kommet)
Under stod der;
Min kat har fået killinger, ring på 'telefon nr.' hvis du er intraseret. 100 kr. pr stk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 6:51 pm

Victoria tog papiret og kiggede på killingerne, hun begyndte at smile svagt, " de ser meget søde ud" sagde hun og gav Dai papiret tilbage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 6:55 pm

Dai's udstyk blev hurtigt bedrøvet.
"Vi skal flytte ind i et kvater hvor man,
ikke må have katte, men jeg VIL IKKE
af med Suki, så jeg gemmer hende,
men jeg KAN ALTSÅ IKKE gemme alle,
hendes 6 killinger..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 6:59 pm

Victoria tænkte lidt, men smilede så, "jeg kan godt købe den ene killing af dig, så for min hundehvalp også lidt selskab når vi ikke er hjemme" sagde hun og kiggede på Dai
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 6:59 pm

Isabella sad musestille henne i hjørnet, men hendes næse kløede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 7:02 pm

//okay ses//

Hun sagde farvel til Will kiggede over Vic og smilede svagt blev stående der hvor hun stod betrakede Dai og Vic hun sukkede kort kiggede over på manden ved baren hun gispede en smule da hun så han sad stirrede på hende der var som han sendte hende sulten blik hun satte sine fødder igang nu fået klart billed af en som kunne være ham han lyst krøllet hår og blåe øjene han så ud til være omkring 25 slutingen af tyverne hun satte sig på stolen ved siden af Vic stirrede stadig på manden som rejste sig begav over imod døren men stadig rettet sit blik imod Sydney hun følte slet ikk tryg mrn lod som ingenting da manden var gået trak engligt vejret lettet hun vendte blikket imod de andre smilede svagt men man kunne stadig se hun var smule utryg
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 7:05 pm

Isabella kløede sin næse.
En mand kom til syne udenfor vinduet, han så ind. Han havde jakkeset på. Han gik ind og gik hen til kvinden. De hviskede lidt sammen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 7:07 pm

Victoria mærkede Sydneys utrykhed og lagde en arm om hende og så sig om efter noget mistænkeligt, men det eneste hun nåede at se var en mand der gik over imod døren, han stirrede på Sydney, Victoria fik færten af en mærkelig lugt, og stirrede vredt på manden, han vendte sig hurtigt om og gik med hurtige skridt ud af døren, "er du okay?" spurgte Victoria lidt efter og så ned på Sydney
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 7:08 pm

Will kom tilbage med en kasse sodavand. "Jeg tror jeg så nogen skynde udenfor før" sagde han og smilte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 7:11 pm

Manden gik hen til den lille forsammenling og rømmede sig lidt (højlydt ahem). "Er der nogen af jer, der har set min datter?" spurgte manden, han lød ikke særlig venlig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 7:14 pm

"Kan du beskrive hende?" spurgte han og lagde hånden på bordet mens han stirrede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 7:17 pm

"Hun har brunt hår, grønne øjne.. ca. så høj. (han holdte hånden ud i luften). Hun går på Forks High School." forklarede manden.
Isabella prøvede at gøre sig meget lille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 7:18 pm

Sydney fór sammen kiggede rundt rummet men trak kort på skulderne " hvem er din datter?" en smule surt det trejde gang for i dag hun var blevet forskrækket hun hun vendte hurtigt ud imod rummet fik øje på Isabella smilede svagt hun gættede sig til det var hende de søgte men hun så ikke ud til ville blive fundet " hun sagde ville gå en tur ud skoven" løg hun syntes selv det lød meget overbevisende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 7:19 pm

"Hun hedder Isabella Bombastick." sagde kvinden, "og min datter går ikke ture i skoven."
*Hun skulle bare vide.* tænkte Isabella og smilte for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 7:20 pm

"Tjooo, jeg kunne måske godt have set hende" sagde Will mens han lod som om han tænkte sig om. Han sendte et advarende blik til de andre og et venligt blik til Isa.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





træt meget træt Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
træt meget træt
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» For træt til skole xD
» Alene og træt
» Søvnig og træt
» Forvirret og træt af sig selv
» Træt af ikke at vide besked

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Caféen-
Gå til: