Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 træt meget træt

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 8:32 pm

" jeg ved det ikke" sagde hun trist men vendte blikket óver imod Dai stykke papir med killingerne på " de er søde" sagde hun blev en smule mere munter
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 8:33 pm

Isabella tænkte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 8:38 pm

hun lyttede kort til deres samtalé og smilede kort hun vendte blikket over imod Victoria " jeg vil også snart besøge dig" sagde hun grinede for første gang hjertlig latter hun var blevet en del bedre i humør
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 8:39 pm

Døren bimlede og en lille sort kat kom løbende og hoppede op på Wills skulder. Will smilte bare og den spinede højlydt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 8:41 pm

Victoria smilede varmt til Sydney, "self, når som helst, bare ikke når jeg har drenge besøg" små grinte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 8:49 pm

" når hvorfor må jeg så ikke deet?" spurgte hun drillende og prikkede hende ind i siden før hun grinede svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 8:52 pm

"Jeg tror ikke Andrew ville blive særlig glad over hvis han var på vej til at kysse mig og så at du kom brasende ind midt i det hele" smågrinte Victoria og så drilsk på Sydney
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 8:57 pm

//Skal lige ud med hundene//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 9:02 pm

" det hans problem" drillende hun lod som om hun blev fornærmet og grinede kort da hun ikke kunne holde masken
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 9:06 pm

Victoria så smilende på Sydney, " det er det vel, du skal bare ikke komme skrigene hen til mig den dag han render efter dig" grinte Victoria og prikkede til Sydney
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 9:15 pm

Isabella smilte og så på dem. *Det er godt, at Syd er kommet i godt humør.* tænkte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 3 Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 1:57 pm

Dai nussede katten på Will's skulder,
bag øret og miavede til den.
Hendes stemme lød som en helt perfekt,
efterligning af et miav.
Hun gned på dens næse, og satte sig tilbage.
Hun sendte Syd, et varmt og opmundrene grin.

(Nu kommer katten tror jeg ^^)
Suki:
https://2img.net/h/i454.photobucket.com/albums/qq265/Flower3394/wallpaper/blue-eye.jpg
Mokka:
https://2img.net/h/i38.photobucket.com/albums/e130/Feyiera/Blackshe-catwithgreeneyes.jpg
Isha:
træt meget træt - Page 3 Black_cat3
Roy:
træt meget træt - Page 3 The_Black_Cat
Vanilje:
træt meget træt - Page 3 Demonsoul%20Bloodclan%20Warriors%20Tabby%20She-cat%20Red%20eyes


Sidst rettet af Dai Tors Aug 27, 2009 2:00 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 3 Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 2:00 pm

//jeg kan ikke se Suki ^^//

Victoria vendte sig mod Dai og smilte, hun tænkte lidt og holdte hænderne op til munden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 3 Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 2:04 pm

// Sådan har sat et link ind istedet for ^^ //
Hendes ansigt fordrejede sig,
i et meget varmt smil.
Hun var glad for at nogle ville
købe hendes kat, så de ikke skulle
druknes, men en kunne hun godt beholde.
Da Suki var så gammel, at den nok ikke
overlevede 5 måneder mere.
Noget vendte sig i maven på Dai.
hun var opvokset med Suki,
og kunne ikke forestille sig at hun
ikke var der, med sine unaturligt
smukke blå øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 3 Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 2:07 pm

Victoria tænkte stadig, " hvis du ikke er så glad for at give Suki fra dig, så kan jeg godt købe Vanilje" forslog Victoria og smilte varmt til Dai
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 3 Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 2:09 pm

Dai fik igen et let bedrøvet
udtryk, men tog sig sammen.
Hvis Thora ikke købte den
skulle de alle druknes!
Hun gispede over tanken.
"Hvis du lover at jeg må komme,
hver uge for at se til hende den lille,
så må du få hende..."
Hendes stemme var grødet.
"Så må du få hende, helt gratis."
Hun gned sine øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 3 Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 2:16 pm

Victoria smilte lidt, men kunne godt se at Dai ikke havde det så godt, "er du okay?" spurgte Victoria bekymret og lagde forsigtigt en arm om Dai, "og self må du komme og se til killingen"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 3 Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 2:19 pm

Dai var på randen til gråd,
selvom hun aldrig græd.
Det var kun tilfældet når det var andre,
det gik ud på.
"Jeg har bare altid levet sammen med Suki,
og min mor siger at vi skal drukne alle,
killingerne, men jeg ville ikke have det,
så jeg råbte af hende, og nu er vi uvenner!
Og så prøvede jeg at sænge killingerne,
men der er ingen i Forks der vil have en killing..."
Hun prøvede at være tapper og tøre sine øjne igen,
med ærmet på hendes cream-farvede sweater.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 3 Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 2:23 pm

Victoria bed sig i læben og sad allerede med en serviet til Dai så hun kunne tøre sine øjne, " jeg tror godt Andrew vil have en killing til og jeg kan bare passe dem alle sammen hvis det er" foreslog Victoria og smilte svagt til Dai
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 3 Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 2:27 pm

"Nej, det behøver du altså ikke Thora."
hulkede hun og tørede hasigt sine øjne,
som allerede var røde.
Hendes hukomelse var gennemsyret
af hende og Alice's sidste snak,
imens hun blev ved at græde.
Hun kunne ikke bære at Suki's
killinger ville blive nød til at druknes.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 3 Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 2:29 pm

Victoria bed sig i læben, " hvis det kan gøre dig glad, gør jeg det gerne" smilte hun varmt og agede Dai på armen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 3 Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 2:33 pm

Dai sank og gjode en grimasse,
"Så må du nok gerne.."
Hun prøvede at le, og det gik
noglelunde.
"Du må gerne give dem nogle andre
navne... Men du må bare ikke
gøre dem vrede, vil du ikke nok
lade være?! Jeg ved ikke heeelt,
hvad der sker..."
Hendes stemme var lidt nervøs.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 3 Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 2:41 pm

Victria skar selv en grimasse, for hun viste jo at kattene ikke kunne skade hende, " det skal jeg nok huske og jeg giver dem ikke nye navne, jeg vil ikke ændre på noget du har haft" sagde Victoria og smilte varmt igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 3 Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 3:44 pm

Dia smilede taknemmeligt.
"Er du sikker på at du kan have,
alle kattene?"
Hendes stemme var lidt skinger.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 3 Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 3:48 pm

Victoria nikkede, "ja og jeg passer dem heler ikke alene, jeg tror mine søstre vil blive glade for også selv at kunne få et dyr og min hund for jo også legekammerater, hun elsker katte" smilede hun og tænkte igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 3 Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 3:58 pm

Dai lo lykkeligt.
Så skulle ingen af dem alligevel
drunkes!
Hun kærtegnede billedet og sukkede.
"Tusind tak, Thora! Uden dig så..."
Hun tænkte ikke tanken til ende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 3 Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 3:59 pm

Victoria tog armen væk fra Dai og smilte varmt, " hvad gør man ikke for sine venner" sagde hun og så på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 3 Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 4:02 pm

"Venner?!"
Dai klappede i henderne.
"Weeee!" udbrød hun og bundede,
sit appelsin jucie.
"Vil du være min ven Thora?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 3 Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 4:03 pm

Victoria så overrasket på Dai og kunne ikke lade være med at grine, " for mig har du været en ven i et stykke tid nu, men jo det kan vi godt, jeg har ikke nogen grund til at sige nej" sagde hun smilende og folede sine hænder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 3 Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 4:04 pm

Dai's smil blev breder.
"Jamen tak, VEN!"
Hun støttede sit ansigt på sin ene hånd.
"Hvad skal vi nu lave?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 3 Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 4:06 pm

Victoria trak tænkende og smilende på skulderne, "det ved jeg ikke, hvad du har lyst til" sagde Victoria og så lidt rundt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 3 Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 4:12 pm

Dai trak på skuldrene og
pillede ved hende frugt ur,
hun havde mom halsen.
"Du kunne komme hjem
til mig og se på kattene?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 3 Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 4:13 pm

Victoria smilede og trak på skulderne, "det kan vi godt, jeg vil rigtig gerne se dem" sagde hun og så på Dai
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 3 Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 4:33 pm

"Okay?"
hun rejste sig smilene.
"Kom med."
nynnede hun og var på vej ud af døren.
// Jeg laver emnet ^^ //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 3 Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 4:35 pm

Victoria rejste sig og gik smilende med Dai ud af døren

//okay ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 3 Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 4:38 pm

// Laver det nu... //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 3 Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 4:39 pm

//okay ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 3 Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 4:46 pm

// Lavet! I byen ^^ //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




træt meget træt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 3 Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 4:46 pm

//Har set og svaret ^^//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





træt meget træt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: træt meget træt   træt meget træt - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
træt meget træt
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» For træt til skole xD
» Alene og træt
» Søvnig og træt
» Forvirret og træt af sig selv
» Træt af ikke at vide besked

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Caféen-
Gå til: