Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Er jeg den eneste ? Alene ? ..

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 7:17 pm

Andrew smilte en smule "Så okay .. " han sukkede stille og krammede hende *Hun er så skøn ..*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 7:19 pm

Victoria betragtede Andrew lidt, "hvor høj er du endelig, jeg synes jeg føler mig lidt lav" drillede hun og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 7:23 pm

Andrew lo kort "Jamen jeg er 1,88 .. " han smilte lidt og så ned på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 7:26 pm

Victoria så måbende så Andrew, "så er det derfor jeg skal strægge mig så meget værd gang jeg kysser dig, du er jo 18 cm højere end mig, jeg er kun 1,70, hvor er det snyd" drillede hun og grinte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 7:58 pm

Andrew lo kort og lod hånden køre igennem hendes bløde hår "jeg synes du fin i den højte "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 8:50 pm

Victoria smilede og tog læberne tættere på hans, og små grinte "jeg kan ikke lade være med at kysse dig" hviskede hun og kyssede Andrew igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 9:00 pm

ANdrew smilte lidt og kyssede ømt med, han nussede hende blidt ned af ryggen og nød at være sammen med hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 9:04 pm

Victoria sørgede for ikke at virke for ivrig, så hun fulgte bare Andrew, og kyssede ham som de plagede, hun kørte forsigtigt en hånd på hans hår og lagde den på hans kind, den anden hånd var stadig bag hans nakke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 9:09 pm

Andrew tog så chancen og skillede forsigtigt deres læber ad med tungen og førte videre ind i et tungekys, han holdte forsigtigt om hende og håbede hun ikke synes det var for meget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 9:14 pm

Victoria tog sig ikke af at kysset udviklede sig til et tungekys, hun nød det bare og kyssede vidre, hun var glad for at hun ikke behøvede at trække vejert lige nu, for så skulle de have stoppet med at kysse mange gange for at få luft, hun lagde hånden hun havde på hans kind om på hans ryg og den anden hånd flyttede hun ned på hans bryst og holdte den blidt der
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 9:20 pm

Andrew kærtegnede hende stille på ryggen samtidigt og fortsatte tungekysset, han havde ikke følt den glæde i sig i meget lang tid, som han gjore nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 9:24 pm

Victoria havde virkelig ikke lyst til at stoppe med at kysse Andrew, hun var virkelig glad for ham, men hun kunne godt se at de ikke kunne blive ved med at kysse til evig tid selvom det ville være dejligt, men hun ville ikke stoppe med at kysse ham før han selv ikke ville mere, hun flyttede ikke på hænderne de blev hvor hun havde placeret dem, hun stod helt stille og det eneste der rørte sig var hendes hoved når det drejede lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 9:34 pm

Andrew Slap så stille kysset og åbnede øjnene da han havde lukket dem i mellemtiden, han så på hende og smilede en anelse og fjernede en lok hår der var kommet ned foran hendes øjne " Jeg elsker dig virkelig Victoria .. Jeg kunne fortælle dig det tusinde gange .. ".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 9:37 pm

Victoria smilede og nussede Andrews kind med fingerspidserne, " jeg elsker også dig virkelig højt Andrew og jeg mener det"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 9:40 pm

Andrew lukkede kort øjnene og så så på hende "Hvornår ville du så se min lejlighed ?" Han smilede en smule og tænkte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 9:43 pm

Victoria kiggede ned og tænkte, "det ved jeg ikke, når du har tid" svarede hun og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 9:46 pm

Andrew så på hende og tænkte kort "Har tid når som helst til dig .. " Han smilede en smule og kyssede hende blidt og kort på kinden,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 9:51 pm

Victoria tænkte igen og smilede så igen, "jeg kan i aften hvis det er, jeg kan alligevel ikke sove" sagde hun og kyssede tilbage på hans kind
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 9:52 pm

Andrew klør sig kort i nakken og ser på hende "Okay, Fint .. " Han smilede og kom i tanke om sin kat.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 9:56 pm

Victoria så undrende på Andrew, "hvad er der, har du noget jeg ikke må se?" spurgte hun og smågrinte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 9:57 pm

Andrew lo kort "Nej'Nej .. Tænkte bare på min kat, Lusca .. " Han smilede en anelse og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 10:00 pm

Victoria grinte, "nåå okay, jeg kan godt lide katte, men jeg har godt nok selv en hund der hedder Peppels" smilede hun og så på Andrew
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 10:03 pm

Andrew smilede og så på hende "Sødt ... " Han tænkte lidt og satte sig stille ned på den små fugtige jord.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 10:06 pm

Victoria stod lidt og smilede til Andrew, men vendte så blikket mod solen igen, den skinnede stadig lidt, men nok til at de begge to stadig lyste lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 10:08 pm

ANdrew så op på hende med et lille smil "" Vi må vente lidt endnu" han trak lidt græs op af jorden og så stadig på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 19, 2009 2:50 pm

Victoria så ned på Andrew og satte sig på hug foran ham, "hvad med din kat og dit arbejde, skal du ikke hen til dem?" spurgte hun nysgerrigt og kørte fingeren rundt om en tot græs
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 19, 2009 2:54 pm

Andrew trak kort på skuldren og tænkte lidt "Jeg må nok hellere hjem til Lusca, Men arbjedet må vente .. " Han sukkede kort og rejste sig igen "Tager du ikke med ? .." Han smilede en smule og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 19, 2009 2:56 pm

Victoria smilede og rejste sig op, "jo da, jeg har jo sagt at jeg gerne ville se hvordan du bor" svarede hun og smågrinte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 19, 2009 3:04 pm

Andrew lo kort og børstede sig kort af "Det sagde du jo .. " han tog hende så stille i hånden og begyndte at gå mod byen.

//Skal man så ikke lave et nyt emne i byen??//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 19, 2009 3:06 pm

Victoria smilede og lod sig føre af Andrew

//jo det skal man nemlig heh XD//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Er jeg den eneste ? Alene ? ..
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Alene, or what?
» ALene og ensom
» Alene
» Alene
» Alene. - Tom.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: