Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Er jeg den eneste ? Alene ? ..

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. Empty
IndlægEmne: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 11:12 pm

Dato :: 17 August.
Årstid :: Sensommer.
Dag :: Mandag.
Vejr :: Let vind, Støvregnen og lidt lunt i vejret alligevel.
Sted :: Ik så dybt ind i skoven.
Tid :: Som nu.
Omgivelser :: Ingen.

Andrew sad alene på en bænk og mærkede den lette regn på sine kinder, hans tanker cirklede omkring hvad ham og victoria talte om her senere i dag, han lod blikket glide op på himlen, som var sort og dyster, han var trist på så mange måder, mon han forsvandt ind i naturen, hvis han blev sidende længe nok?, han ville sådan ønske at han kunne gøre så mange ting om igennem de mange år han har levet, han kørte stille en hånd gennem det våde hår og så ned på sine hænder * Jeg må tale med Victoria, når jeg ser hende igen .. *
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 7:56 am

Victoria gik tænkende gennem skoven, hun tænkte for meget og for på mange ting, men de fløj bare igennem hendes hoved hele tiden, Emily som ikke var venner med hende mere, Victorias familie som hadede hende og hendes forældre, hvis Victoria kunne græde havde hun gjort det nu, hun sukkede og satte sig ned på jorden, hun havde snart ikke bestildt andet end at sukke og hun var træt af det, hun ville bare gerne være lykkelig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 2:56 pm

Andrew kunne svagt lugte artsfælle i nærheden og så stille op, han håbede det var victoria, dahan ikke orkede fremmede lige nu, han tøvede med at rejse sig, han sad kort og tog sig så endelig sammen og rejste sig, han gik stille med duften og var ret nysgerig, han stoppede så brat op, da han så victoria længere henne, det var som om at hans hjerte begyndte at banke igen, hvorfor var han nervøs *Mon .. Hun er sur .. eller ked af det .. * han gik lidt nærmere, han kunne ikke se hendes ansigt og det var det der gjore ham så nervøs.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 3:01 pm

Victoria fik færten af en artfælle og fandt ud af at det var Andrew, hun kiggede stille op og så ham, hun sagde ikke noget, hun kiggede bare på ham og pludselig smilte hun svagt, "hej igen" sagde hun og betragtede Andrew med et tænkende blik og kiggede så ned i sine hænder igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 3:06 pm

Andrew gik så helt hen til hende "Hej, Victoria .. " Han tænkte lidt og satte sig ved siden af hende, han betragtede hende kort og så så lidt ned på den fugtige jord "Undskyld her i går .. at jeg ´bare gik .. "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 3:08 pm

Victoria rystede smilende på hovedet, "det gør ikke noget, jeg kom jo til at snakke om noget helt forkert som jeg ikke skulle have blandet mig i" svarede hun og kiggede på Andrew
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 3:23 pm

Andrew så på hende og sukkede stille "Victoria, jeg er måske ikke grunden til du er ulykkelig, men jeg vil gerne hjælpe dig med at blive lykkelig .. Så bare du ved det .. kan du altid komme til mig" han så på hendes ansigt og ventede en reaktion.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 3:28 pm

Victoria smilede varmt, men sukkede så og så stadig på Andrews ansigt, og rystede på hovdet, "det er sødt af dig, men jeg tror ikke du kan hjælpe mig på den måde jeg ønsker, og jeg ønsker at blive elsket ikke bare af mine søskende, men også af andre" svarede hun og kiggede ned i jorden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 3:31 pm

Andrew så på hende og så så ned " Hvordan kan du vide, at folk ikke elsker dig .. hvis du aldrig har spurgt dem .. selvom folk aldrig har sagt det til dig direkte og måske viser ingen tegn på det .. kan det være folk alligevel holder af dig .. " Skraver lidt med foden ned i jorden, tænker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 3:38 pm

Victoria trsk på skulderne og sukkede igen, "jeg kan se og mærke på dem at de ikke elsker mig på samme måde, og jeg har aldrig prøvet at blive sagt til,"jeg elsker dig" af nogen før specielt drenge har aldrig sagt det til mig, og hvis de viser tegn, så kan jeg ikke se det måske" sagde hun og kiggede på Andrew igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 3:43 pm

Andrew så på hende og tænkte lidt "Jeg elsker dig .. " Han sad kort tavst og så på hende " .. Nu er der " Han så så lidt ned og var bange for hendes reaktion.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 3:50 pm

Victoria så overrasket på Andrew og kunne ikke lade være med at smile og kiggede ned i jorden, hvis hun kunne rødme eller græde lige nu havde hun gjort det, hun rejste sig lidt op stadig uden at se på Andrew, krammede hun ham og smågrinte lidt, "tak, tusind tak, jeg har aldrig været mere glad før, noget siger mig at du er den rette for mig, men jeg er stadig lidt bange hvis jeg skulle blive såret igen" sagde hun stille imod hans skulder og krammede ham stadig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 3:55 pm

Andrew lagde stille armende om hende og smilte stille " Det er jeg glad for at høre .. at du er glad .. " han lukkede kort øjnene *jeg vil ikke såre dig victoria .. .. *
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 4:02 pm

Victoria tænkte lidt, "hvordan kan du elske mig så hurtigt, det troede jeg ikke man kunne med mig" spurgte hun stille og tog hovedet lidt væk så hun kunne se Andrew ansigt ordenligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 4:07 pm

Andrew så på hende "Det er også meget Sjællendt jeg elsker nogen så hurtigt .. Men ... du har bare været noget specielt i mine øjne .. siden jeg mødte dig .. det er bare først gået op for mig nu .. ".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 4:11 pm

Victoria smilte svagt og bed sig lidt i læben, "jeg tænkte på.. om.. jeg måske.. måtte kysse dig?" stammede hun lidt og kiggede nervøst ned i jorden igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 4:17 pm

Andrew lagde en hånd under hendes hage og løftede hendes hoved "Har jeg ikke lige ærklæret min kærlighed til dig .. ?" han så ind i hendes øjne og fjernede hånden fra hendes hage og lagde den blidt på hendes kind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 4:21 pm

Victoria smilte og nikkede kort, hun lænede sig lidt frem og lagde så sine læber mod hans og tog armene om hans nakke, hun kyssede ham blidt så det ikke blev for meget for ham første gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 4:24 pm

Andrew kyssede blidt med og lagde stille den ene arm om hende og lod hånden glide fra hendes kind og ned på hendes hals og lagde den så også blidt om hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 4:28 pm

Efter lidt tid, tog Victoria hovedet tilbage og kiggede op på Andrew og smilede, "jeg elsker også dig" svarede hun og smilte, "og.. du kysser godt" sagde hun og grinte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 4:32 pm

Andrew slap også kysset og så på hende, Han smilte lidt "Det håbede jeg da også på .. " Han lod kort hånden strejfe hendes kind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 4:35 pm

Victoria lukkede øjnene lidt og lagde hovdet på hans skulder, "jeg havde aldrig troet at det her ville ske for mig" sagde hun stille og tog hans hånd så hun kunne holde om den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 4:42 pm

Andrew så på hende og smilte lidt "Jamen, Jeg sagde jo .. at det ville komme .. " kysser dig blidt på panden og betragter dit sndigt og hår lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 4:45 pm

Victoria grinte lidt, "ja du fik ret, og det er jeg glad for" smilede hun og kyssede ham på kinden inden hun lagde armene blidt om ham igen og trak vejert tungt for at slappe af
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 4:52 pm

Andrew stryger hende kort hen over hovedet og lukker kort øjnene, han omfavner hende helt og har glemt alt om alle fortidens pinsler.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 4:57 pm

Victoria tænkte lidt, " lov mig at du aldrig siger farvel til mig" hviskede hun næsten og agede Andrew på kinden med fingerspidserne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 5:05 pm

Andrew Smilede og sagde stille "Det lover jeg Victoria .." han kyssede hende blidt på panden som tegn på at han mente det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 5:08 pm

Victoria smilede og lænede sine læber mod hans igen for at kysse ham, hun var helt rolig da hun kyssede ham og lagde endnu engang armene rundt om nakken på ham, og rejste sig lidt op, hun elskede ham virkelig højt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 5:22 pm

Andrew kyssede ømt med og holdte om hende, Han nussede hende blidt ned af ryggen og følte sig lykkelig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 5:27 pm

Der fløj en held masse tanker igennem hovedet på Victoria når hun kyssede Andrew, men hun var ligeglad det eneste hun tænkte på var at kysse ham, hun lagde sin ene hånd på hans kind og nussede ham, da hun stoppede med at kysse ham smilede hun bare og så ham i øjnene for første gang, hun nussede stadig hans kind og smågrinte for sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 5:30 pm

Andrew så ind i hendes øjne og smilte lykkeligt, først nu opdagede han hendes umodståelige grønne øjne og betragtede dem nøje "Du har smukke øjne .. " sagde han så stille og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 5:32 pm

Victoria smilte og kyssede ham på panden, "tak, det har du også" svarede hun stille og kiggede på ham igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 5:34 pm

Andrew smilede en smule og mærkede så pludseligt solen mod hans ansigt og fjernede sig som refleks fra solen og gik ind i skyggen "Det .. det er blevet morgen .. " *er Tiden er gået så hurtigt .. *
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 5:40 pm

Victoria sad og kiggede på Andrew, men flyttede så blikket til solen, hun sad helt stille og lod solen skinne på hende, hun lyste op og skinnede som tusinde små diamanter, hun havde aldrig haft tid til at kigge på det men nu fik hun chancen, hun rejste sig stille op og kiggede på sin arm som skinnede og smilede så til Andrew, "bare kom ud" sagde hun stille og ragte sin hånd frem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 5:44 pm

Andrew betragtede hende kort og tog forsigtigt fat i hendes hånd og kom ud til hende, det var længe siden han havde været ude i solen, han var blevet helt mundlam og så på sine hænder som glimtrede som som små diramanter, han så så op på hende og gik helt tæt på hende.Han lagde forsigtigt en hånd på hendes kind og kærtegnede hendes kind for han forsigtigt pressede sine læber mod hendes *Jeg elsker dig Victoria .. * .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 5:53 pm

Victoria smilede og kyssede igen, hun lagde armene om hans nakke igen og stragte sig lidt for at nå ham ordenligt, hun var ligeglad med solen lyste dem begge op, hun nød bare sit øjeblik med Andrew og kunne ikke holde op med at kysse ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 5:55 pm

Andrew åbnede denne gang munden en smule og gjore kysset en smule mere intenst, han tog armende om hende og var for første gang glad for sit evige liv, for hvis han havde været menneske, ville han aldrig havde mødt victoria.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 5:58 pm

Victoria gjorde det samme som Andrew og åbnede også munden lidt, hun var ikke bange mere, hun følte sig tryg ved at være sammen med Andrew, og nød at kysse ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 6:04 pm

Andrew slap så stille kysset og så på hende og strejfede kort hendes kind, han smilte stille og kærtegnede hende stille på armen "Victoria? .. ".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 6:09 pm

Victoria bed sig i læben og flyttede sine hænder ned, "hvad er der, var det for meget?" spurgte hun og kiggede ned i jorden, men kiggede så op på ham igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 6:47 pm

Andrew smilte lidt og pjuskede hende i håret "Nej da .. Jeg ville Spørge dig om Noget" han lo kort og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 6:49 pm

Victoria grinte lidt over sig selv, "okay hvad er det?" spurgte hun stadig helt roligt og holdte stadig hænderne på hans bryst imens hun smilede op til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 6:50 pm

Andrew smilte lidt og pjuskede hende i håret "Nej da .. Jeg ville Spørge dig om Noget" han lo kort og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 6:51 pm

Victoria grinte lidt over sig selv, "okay hvad er det?" spurgte hun stadig helt roligt og holdte stadig hænderne på hans bryst imens hun smilede op til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 6:52 pm

Andrew Smilte stille " Kan jeg stafig komme hjem og besøge dig .. Selvom jeg sagde nej sidst ... " Han så ned på hende og håbede selvfølgeligt på et ja.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 6:56 pm

For sjov gav Victoria sig til at tænke, "ja når du har lyst en dag" sagde hun så til sidst og kyssede ham blidt på næsen og smågrinte så
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 6:58 pm

Andrew Smilte lidt "Godt, Troede lige .. " han lo kort og så så op på solen, han synes det føles så underligt at være i solen , når han har gemt sig i en kælder eller været på nattearbejde de sidste par år.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 7:01 pm

"Så vil jeg også se hvor du bor på et tidspunkt" sagde Victoria og smilede og tog armene rundt om Andrew igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 7:02 pm

Andrew omfavner hende blidt og smilte " gerne, men det er altså ikke noget Specielt .. " Han tænker lidt på sin ikke moderne lejligheds kælder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Er jeg den eneste ? Alene ? .. Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 7:07 pm

Victoria smilte, "det behøver ikke være specielt, bare jeg er sammen med dig" sagde hun og kyssede ham hurtigt på mundvien og smilede igen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Er jeg den eneste ? Alene ? .. Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg den eneste ? Alene ? ..   Er jeg den eneste ? Alene ? .. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Er jeg den eneste ? Alene ? ..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Alene, or what?
» ALene og ensom
» Alene
» Alene
» Alene. - Tom.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: