Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Mørkets stilhed

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Mørkets stilhed - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets stilhed   Mørkets stilhed - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 3:33 am

Hun smilte svagt og sukkede lavmælt og håbede på at Ribanalon ikke kunne høre det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets stilhed - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets stilhed   Mørkets stilhed - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 3:35 am

"HVad der galt" sagde hun blidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets stilhed - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets stilhed   Mørkets stilhed - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 3:37 am

Hun skævede over til Ribanalon og så lidt på hende i øjenkrogen "Det er min frygt" mumlede hun "Jeg vil bare have at den forsvinder.. Jeg kan ikke klare det" hun sukkede igen og kløede sig i sit våde hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets stilhed - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets stilhed   Mørkets stilhed - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 3:40 am

"Den er da godt på vej væk må jeg sige" Ribanalon rejse sig og gik ud i gangen og åbnede sit skab hun tog e´t tæppe og gik ind med det til Elisabeth
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets stilhed - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets stilhed   Mørkets stilhed - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 3:42 am

Hun tog i mod tæppet og trak på skuldrene "Måske..." mumlede hun "Men det vil komme tilbage.. Jeg vil ikke kunne stoppe min frygt.. Næste gang at jeg ser en fremmede ville jeg ikke kunne holde ud at være i nærheden af personen, på grund af at jeg er bange" sagde hun og sukkede over sin ynkelighed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets stilhed - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets stilhed   Mørkets stilhed - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 3:45 am

"Men hvorfor er du bange" sagde hun imens hun satte sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets stilhed - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets stilhed   Mørkets stilhed - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 3:46 am

Hun trak på skuldrene "Jeg ved det ikke" sagde hun "Jeg har bare altid været så bange for dem. Jeg er så ynkelig" mumlede hun og gemte sit ansigt i sine hænder og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets stilhed - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets stilhed   Mørkets stilhed - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 3:50 am

"Hm...næste gang så tænk på den her dag okay" hun kiggede ud af vinduet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets stilhed - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets stilhed   Mørkets stilhed - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 3:51 am

Hun nikkede langsomt "Okai" mumlede hun næsten lydløst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets stilhed - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets stilhed   Mørkets stilhed - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 3:56 am

hun smiled "har du fået varmen."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets stilhed - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets stilhed   Mørkets stilhed - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 3:57 am

Hun tænkte lidt "Hmm.." sagde hun. Hun havde fået varmen. Hun smilte svagt og så over på Ribanalon og nikkede "Jaah, det har jeg" sagde hun og rakte hende tæppet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets stilhed - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets stilhed   Mørkets stilhed - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 4:04 am

"Bare behold det" er du sulten eller noget"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets stilhed - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets stilhed   Mørkets stilhed - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 4:05 am

Hun rystede svagt på hovedet "Nææh, ikk rigtigt" sagde hun og kløede sig i håret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets stilhed - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets stilhed   Mørkets stilhed - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 4:07 am

"Okay, så hvor bor du hende af" hun kiggede på Elisabeth med et fast blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets stilhed - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets stilhed   Mørkets stilhed - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 4:09 am

Hun så forsigtigt på Ribanalon "Centrum af Forks.. I en lejlighed" mumlede hun og strøg nogle fingre i gennem sit hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets stilhed - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets stilhed   Mørkets stilhed - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 4:10 am

"Hm....er tit derinde ligger det ved en kiosk?" sagde hun spørgernde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets stilhed - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets stilhed   Mørkets stilhed - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 4:11 am

Hun tænkte lidt "Hmm.. Kiosk" mumlede hun og så så på Ribanalon og nikkede "Jaah, det gør det faktisk" sagde hun og smilte svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets stilhed - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets stilhed   Mørkets stilhed - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 4:12 am

"Døgnkiosk" sagde hun igen, "hvis ja så har jeg været der mange gange.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets stilhed - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets stilhed   Mørkets stilhed - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 4:14 am

Hun lagde hovedet let på skrå "Har aldrig rigtig set dig derhenne" mumlede hun og så tænkende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets stilhed - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets stilhed   Mørkets stilhed - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 4:15 am

"Jeg er der mest ved midnat eller aften, så det er nok derfor" hun løftede sine øjenbrun, "´det ser ud til din læbe er heldet"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets stilhed - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets stilhed   Mørkets stilhed - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 4:17 am

Hun lagde en finger på sin læbe og så så på fingeren. Intet blod, men havde dog stadig smagen af blod i munden, men det tod hun sig ikke rigtig af "Hmm.. Jaah, det har den" sagde hun lettet og smilte svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets stilhed - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets stilhed   Mørkets stilhed - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 4:18 am

HUn smilte og kiggede så ud af vinduet, "jeg tror ikke du kan komme hjem idag" sagde hun lidt anspændt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets stilhed - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets stilhed   Mørkets stilhed - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 4:20 am

Hun så oss ud af vinduet "Hmm.. neejh det tror jeg heller ikke" sagde hun. Snevejret var blevet meget værre. Elizabeth så tilbage på Ribanalon da hun hørte hvor anspændt hun lød "Hvad er der galt?" spurgte hun og lagde hovedet let på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets stilhed - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets stilhed   Mørkets stilhed - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 4:22 am

"Intet, så jeg mener bare, det nok ikke så rart at sove hos en fremmed"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets stilhed - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets stilhed   Mørkets stilhed - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 4:24 am

Hun trak på skuldrene "Neejh, det er ikk så fedt" mumlede hun og kløede sig lidt i håret "Men så er det da lissom mig som skal lyde anspændt.. Og ikk dig" hun grinte lavmælt og så på Ribanalon.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets stilhed - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets stilhed   Mørkets stilhed - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 4:25 am

"Tja, hehe" hun hvis du kan sove på Sofaen er det så fint" hun kiggede stadig ud af vinduet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets stilhed - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets stilhed   Mørkets stilhed - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 4:27 am

Hun trak på skuldrene "Jaah, det er det" mumlede hun og så lidt på Ribanalon.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets stilhed - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets stilhed   Mørkets stilhed - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 4:28 am

"Godt, men hvad skete der med den bange pige?" sagde hun køligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets stilhed - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets stilhed   Mørkets stilhed - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 4:30 am

Hun trak lidt på skuldrene. Hun var stadig ikk helt vild med den kølige tone "Hun er der et sted" mumlede hun og så stadig på Ribanalon.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets stilhed - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets stilhed   Mørkets stilhed - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 4:32 am

"Tja" sagde hun imens hun smilede for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets stilhed - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets stilhed   Mørkets stilhed - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 4:32 am

Hun hævede det ene øjenbryn "Tjaah hvad?" sagde hun og smilte svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets stilhed - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets stilhed   Mørkets stilhed - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 4:34 am

"Intet" Hun rejse sig og gik ud i gang og ind gemmen den dør der var i gangen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets stilhed - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets stilhed   Mørkets stilhed - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 4:35 am

Elizabeth så efter hende og lagde hovedet let på skrå. Hun rejste sig langsomt op og gik lidt over mod den dør, hvor Ribanalon havde forsvundet igennem, men stoppede så da hun ikke vidste om det var i orden at hun fulgte efter hende over alt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets stilhed - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets stilhed   Mørkets stilhed - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 4:37 am

Ribanalon kom ud af døren igen, "Jeg har en tandbærste der ikke er brugt, vil du låne den?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets stilhed - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets stilhed   Mørkets stilhed - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 4:38 am

Hun nikkede "Jooh det vil jeg da godt" sagde hun og satte sig langsomt ned i sofaen igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets stilhed - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets stilhed   Mørkets stilhed - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 4:40 am

"okay godt","bade værelse er der jeg lige gik ind, køkkenet er her i hakket, og den dør der er mit rum, og der skal du ikke gå ind og der er også låst så" hun pegede på den dør der var i hvid som kunne ses, i stuen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets stilhed - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets stilhed   Mørkets stilhed - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 4:42 am

Hun nikkede "Okai" sagde hun og gik langsomt hen mod badeværelset og strøg nogle fingre i gennem sit hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets stilhed - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets stilhed   Mørkets stilhed - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 4:44 am

Hun satte sig i sofaen, og slappede af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets stilhed - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets stilhed   Mørkets stilhed - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 4:46 am

Elizabeth gik ud på badeværelset og gjorde sig hurtigt klar til at gå i seng. Hun gik tilbage til stuen og så forsigtigt på Ribanalon.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets stilhed - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets stilhed   Mørkets stilhed - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 4:48 am

"Vil du sove nu?" hun kiggede ldit på Elisabeth, du må godt låne en t-shirt hvis dit tøj stadig er vædt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets stilhed - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets stilhed   Mørkets stilhed - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 4:50 am

Hun smilte og nikkede "Jooh tak" sagde hun og så ned i jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets stilhed - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets stilhed   Mørkets stilhed - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 4:51 am

"okay da, hun gik ud i gangen og fandt en sort T-shirt frem og noget lan og senge tøj til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets stilhed - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets stilhed   Mørkets stilhed - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 4:54 am

Hun tog i mod tingene og redte først sofaen og gik så derefter ud på badeværelset. Hun tog den store t-shirt og betragtede sit spejlbillede lidt og sukkede lavmælt, men gik så tilbage til stuen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets stilhed - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets stilhed   Mørkets stilhed - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 4:57 am

//er det for at vi skal slutte af?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets stilhed - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets stilhed   Mørkets stilhed - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 4:58 am

// Hmm... Neejh det behøver det da ikk. Man kunne da gøre et eller andet for at få det til at køre liidt videre xD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets stilhed - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets stilhed   Mørkets stilhed - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 4:59 am

//okay//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets stilhed - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets stilhed   Mørkets stilhed - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 5:02 am

Hun lod sig dumpe ned på sofaen og sukkede svagt. Hun begyndte at klø sig på kinden og kunne pludselig høre en lyd som om at hun havde kradset sig. Det begyndte at svige ved det sted hvor hun havde kradset sig. Hun lod en finger køre hen over sin kind og så så på sin fingerspids. Der var en lille dråbe blod, men det var heldigvis ikke så slemt. Hun sukkede og lod sin håndryg glide over kinden så noget af blodet blev tørt af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets stilhed - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets stilhed   Mørkets stilhed - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 5:06 am

En duft spranges sig i Lejligheden, Ribanalon kunne tydeligt smage den i sin mund, hun gik ind i stuen, "Hvad der sket." sagde hun med en metallisk stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets stilhed - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets stilhed   Mørkets stilhed - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 5:08 am

Elizabeth så over på Ribanalon og rystede svagt på hovedet "Ikk noget" sagde hun og rejste sig op "Kom bare til at kradse mig.. se" sagde hun og vendte hovedet så man kunne se et sår ned langs Elizabeths ene kind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørkets stilhed - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets stilhed   Mørkets stilhed - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 14, 2009 5:13 am

Ribanalons tænder klaggede og hun lod være med at kigge, det hun sagde var bare "okay" og gik direkte ud i køkkenet, hun åbnede køleskabet og tog et glas og hælde noget op i og drak, det der efter.
Hun fik det bedre og kom ind igen, skal du have en klud eller noget til det?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mørkets stilhed - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mørkets stilhed   Mørkets stilhed - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Mørkets stilhed
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Mørkets årstid
» Stilhed er en dyd
» Stilhed..
» Nattens stilhed
» skoven stilhed

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: