Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Stilhed..

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Stilhed.. Empty
IndlægEmne: Stilhed..   Stilhed.. Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 12:57 pm

Dato :: D. 6. Nov.
Årstid :: Efterår..
Dag :: Torsdag.
Vejr :: Koldt og blæsende. Mørke skyer fylder hele himlen.
Sted :: Ved Skoven. Det gir' sig selv, ikke?
Tid :: Omkring 6, mørket har sænket sig..
Omgivelser :: Træer og mørke. Ikke en sjæl at se.

Melanie gik rundt i skoven, der var dejligt og stille, selvom man skulle passe på ikke at farevild. Da det nok ville ende galt..
Hun strøg en hånd gennem det sorte hår, med sine iskolde hænder, var det normalt når man kom fra et varmt land? Hun tænkte sig lidt om og bed sig i læben. Hvorfor så bleg og kold, når hun kom fra Italien? Det var også underligt at komme gående i sit hjemland, som en eller anden blegfis. Der ikke vidste noget om stedet, folk kiggede også meget på hende. Tankerne fløj gennem hendes hovede. Hun tænkte også lidt over dagen med Kevin. Havde hun reageret lige lovlig overdrevet, eller hvad?
Hun sukkede og satte sig ned og lændte sig op af træet, med ryggen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed..   Stilhed.. Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 1:02 pm

Isha kom dansende ind i skoven, hun havde sovet det meste af dagen så hun var godt udviglet om aften, det var ret koldt, men fordi Isha hun ikke er menneske så fryser hun næsten aldrig, men for en sikkerheds skyld tog hun en jakke på hvis nu hun skulle møde nogen og at de ville tro hun var sindsyg ikke at have jakke på, mens hun dansede gennem skoven fik hun øje på en pige, hun snusede lidt for at tjekke, men det var heldigvis bare et menneske
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Stilhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed..   Stilhed.. Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 1:05 pm

Melanie, havde ikke opdaget den dansende pige, så lukkede bare øjnene. Men åbnede dem hurtigt igen, da hun kunne fornemme der var nogen eller noget i nærheden. Hun rejste sig op og kiggede rundt. En pige, fangede hendes blik og hun ga hende hurtigt elevatorblikket. Hun kiggede på hende igen og sagde: "Hej,"..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed..   Stilhed.. Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 1:08 pm

Isha kiggede lidt på hende, men drejede hovedet for at kigge rundt omkring sig, men Isha´s blik rettede sig tilbage på pigen igen "hej" sagde Isha og smilede svagt til hende
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Stilhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed..   Stilhed.. Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 1:15 pm

Melanie kiggede vurderende på pigen og nikkede svagt for sig selv. Hun hadede når hun skulle starte med at præsentere sig, hun hadede det, som pesten. Hun bed sig i læben og lyftede blikket. "Melanie," præsenterede hun sig med en lav stemme. Dog høj nok til at hun kunne høre det. Hun sendte hende et svagt smil, hvorfor starte med at være kold? Selvom hun var det i forvejen. xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed..   Stilhed.. Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 1:17 pm

Isha gik tættere på Melanie, "Isha" præsenterede hun sig og smilede til Melanie
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Stilhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed..   Stilhed.. Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 1:23 pm

Melanie smilte lidt og strøg en tot sort hår væk fra øjnene og kiggede på Isha. "Isha," gentog hun og smilte let. "Hyggeligt at møde dig." sagde hun og så på hende. *Sagde jeg lige det?* tænkte hun, hun havde enlig aldrig sagt det før, også mene det. *Whats happening?* xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed..   Stilhed.. Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 1:26 pm

Isha smilede til Melanie " i lige måde" sagde Isha og snurrede en tot hår rundt om fingeren, "hvad laver du herude?" spurgte Isha nysgerrit og kiggede smilende på Melanie igen
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Stilhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed..   Stilhed.. Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 1:27 pm

Melanie trak på skulderne og smilte. "Trængte til at gå lidt.." Forklarede hun og strøg en hånd gennem det sorte pandehår, med sine blege og iskolde hånd. (x
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed..   Stilhed.. Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 1:29 pm

Isha nikkede og så på hende, "fryser du?" og pegede på hendes hænder
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Stilhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed..   Stilhed.. Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 1:33 pm

Melanie trak på skulderne og så på hendes hånd. "Enlig ikke, selvom jeg er født i Italien, så er jeg bare bleg." Svarede hun og smilte skævt. *Latterligt, dumme hudfarve! -.-* tænkte hun og så lidt ned på sin hånd. ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed..   Stilhed.. Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 1:39 pm

Isha smilede " det skal du ikke være ked af, jeg er også meget lys, selvom jeg blev født i London hvor solen også skinner meget" forklarede Isha og på ned på Melanie
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Stilhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed..   Stilhed.. Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 1:42 pm

Melanie smilte svagt og så på hende. "Jeg er ikke ligefrem ked af det, jeg kan nemlig ikke forstille mig selv brun, men det virker lidt wierd når folk spør'." Forklarede hun og smilte. (x
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed..   Stilhed.. Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 1:45 pm

"Ahh" sagde Isha svagt og så smilende på Melanie igen
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Stilhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed..   Stilhed.. Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 1:49 pm

Melanie så undrende på Isha, hun virkede så anderledes end de andre hun havde mødt. Varm, hvis man kunne sige det? "Må jeg spørge dig om noget?" spurgte hun, men ventede ikke på hendes svar. "Hvad er du?" spurgte hun. Det lød underligt. Men Isha var ikke nogen almindelig person, det ville man vide, ligså snart man så hende første gang. ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed..   Stilhed.. Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 1:53 pm

Isha så ned på Melanie, lidt undrende over hendes spørgsmål, hun rømede sig lidt, "det er jo ikke godt at vide" drillede Isha og så smilende ned på Melanie
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Stilhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed..   Stilhed.. Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 1:59 pm

Melanie hævede et øjenbryn og grinte svagt. Hun kiggede på hende og bed sig i læben. "Du er andeledes," hviskede hun og smilte. "På den gode måde." tilføjede hun med et skævt smil. "Men meget anderledes.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed..   Stilhed.. Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 2:00 pm

Isha så ned på hende, "det er første gang jeg hører at jeg er anderledes på den gode måde" smilede Isha og satte sig ned foran Melanie
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Stilhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed..   Stilhed.. Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 2:08 pm

Melanie smilte skævt og kiggede på hende. "Tjaa.. Jeg har rent faktisk aldrig talt til et menneske på den her måde før, det må jeg indrømme." Indrømte hun og smilte. "Men, hvad er du? Helt præcist?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed..   Stilhed.. Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 2:09 pm

Isha så smilende ned i jorden, "kan du holde på en hemmlighed, uden at blive bange?" spurgte Isha og så op igen på Melanie
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Stilhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed..   Stilhed.. Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 2:16 pm

Melanie nikkede og så lidt halv alvorlig ud og lændte sig så op af træstammen. Hun så på Isha og smilte skævt. "Ja," hviskede hun..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed..   Stilhed.. Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 2:21 pm

Isha rejste sig op og gik lidt væk fra Melanie, hun vendte sig om mod hende igen og træk vejret helt ned i lungerne, det gjorde hun et par gange før hun bukkede sig halvt ned på hug, og på et øjeblik forvandlede hun sig til en grå sort varulv med lysende blå øjne og så på Melanie, Isha rejste sig halvt op igen og forvandlede sig tilbage til menneske igen, hun vaklede lidt, men fik dog balancsen igen og kiggede på Melanie imens hun trak vejert tungt
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Stilhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed..   Stilhed.. Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 2:33 pm

Melanie så overrasket på hende og vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige. "Wauw." Udbrød hun bare, både forvirret og overrasket. Det var vildt. "Du er varulv?" spurgte hun, selvom hun jo enlig vidste svaret..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed..   Stilhed.. Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 2:35 pm

Isha så overrasket på Melanie over hendes reaktion "ja" svarede Isha svagt fordi hun stadig trak vejert tungt
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Stilhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed..   Stilhed.. Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 2:38 pm

Melanie rynkede brynene, tænkende. "Findes der så også.. Vampyrer?" hviskede hun og så på Isha. Det var fantastisk? Alt hendes overtro, var ikke bare overtro? Det var sandt. "Fantastisk.." hviskede hun lavt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed..   Stilhed.. Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 2:42 pm

Isha nikkede til Melanie første spørgsmål "ja det gør der, og vi er ikke just verdens bedste venner" sagde Isha og gik hen til Melanie igen men hun gik ikke for tæt på hende, for selvom Melanie ikke var skræmt så ville Isha alligevel ikke skræmme hende ved at gå for tæt på
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Stilhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed..   Stilhed.. Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 2:47 pm

Melanie smilte lidt mere. "Det er.. Fantastisk. Min overtro, var ikke overtro, men sandt." Hun smilte lidt ved tanken. "Men, Kevin. Han har været vampyr. Omg.." Hun sukkede lidt og så på Isha. "Jeg er ikke bange, sæt dig bare igen." Smilte hun. xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed..   Stilhed.. Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 2:50 pm

Isha smilte lidt før hun satte sig "det siger de fleste, men så om nogle dage vil du løbe skrigende bort" svarede Isha og smilende svagt til Melanie
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Stilhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed..   Stilhed.. Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 2:53 pm

Melanie grinte lidt og så på hende. "Så det er nu jeg skal løbe skrigene bort?" Spurgte hun og grinte xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed..   Stilhed.. Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 2:55 pm

Isha smilede "hvis du har lyst, jeg skal ikke stoppe dig" svarede Isha og så ned i jorden imens hun smilede
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Stilhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed..   Stilhed.. Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 3:02 pm

Melanie grinte lidt og rystede på hovedet. "Det har jeg ikke lyst til," grinte hun og satte sig ordenligt. "Jeg vil gerne hører mere? Hvordan er det osv..?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed..   Stilhed.. Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 3:06 pm

Charlaine kom gående diskret ind i skoven, da hun sikrede sig at ingen så det, skiftede hun over til varulve skikkelsen, som havde næsten helt sort pels overalt, og gule øjne. Hun knurrede let, og så en ræv gemme sig i et buskads. Skulle hun jage ræven? Hun listede over til ræven, men den begyndte at løbe med det samme, og Charlaine fulgte efter den. *Den bliver snart træt!* Tænkte Charlaine roligt, og løb bare fortsat efter ræven, men stoppede, da hun mærkede at i den friske luft var der en tyk duft af menneske og en anden varulv. Hun skiftede hurtigt til menneske-skikkelse igen, og fulgte færten (Staves?) af dem..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed..   Stilhed.. Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 3:07 pm

Isha pustede ud og satte sig også til rette foran Melanie, "tja.. det er befriende, fedt på en skør måde, men vi ældres ligesom almindelig mennesker gør, det er kun vampyrer der er udødelige" svarede Isha og betragtede Melanie "hvad vil du ellers vide?" spurgte hun og lænede sig lidt
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Stilhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed..   Stilhed.. Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 3:13 pm

Melanie så på hende og lyttede. "Hvordan bli'r i det?" spurgte hun og så på hende med et nysgerrigt, men alligevel alvorligt udtryk. (;
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed..   Stilhed.. Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 3:16 pm

Isha rømmede sig lidt "vi kan blive det på 2 måder, vi kan blive født som det hvis ens forældre er varulve eller man kan blive bidt" sagde Isha og så på Melanie med et tænktsomt blik
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Stilhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed..   Stilhed.. Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 3:17 pm

Melanie så på hende og opdagede ikke hendes tænksomme blik. "Ligsom vampyrer kan bide hinanden?" spurgte hun og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed..   Stilhed.. Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 3:19 pm

Charlaine så nu kun svagt 2 skikkelser, så forholdt sig i menneske skikkelse, solvom hun havde mest af alt lyst til, at være varulv på dette tidspunkt. Hun begyndte at løbe mod dem, og hendes ellers så lydløse og yndefulde gang blev afsløret af de faldne blade under Charlaine's fødder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed..   Stilhed.. Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 3:22 pm

"Ja" svarede Isha og vendte halvt sit hoved for at se hvor lyden kom fra og hun kunne også lugte en artsfælle nærme sig men vendte sit hoved tilbage mod Melanie
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Stilhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed..   Stilhed.. Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 3:24 pm

Melanie beholdte blikket på hende og bed sig i læben. "Det vidste jeg ikke.." mumlede hun tænksomt. "Så logisk set, kunne du bide mig nu? Og jeg ville blive Varulv?" spurgte hun for at være sikker..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed..   Stilhed.. Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 3:25 pm

"ja men det gør jeg ikke, hvis du ikke selv har valgt det" svarede Isha og så for første gang alvorligt på Melanie
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed..   Stilhed.. Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 3:27 pm

Charlaine var nu inde i hørevidde, og opdagede at artsfællen hun kunne lugte længere væk var Isha. *Snakker de om... Varulve og vampyrer?* Tænkte hun let forvirret.
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Stilhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed..   Stilhed.. Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 3:29 pm

Melanie så på hende og nikkede. "Selvfølgelig ikke," svarede hun og tænkte sig godt om. Det var vidst bedst at forblive menneske lige nu..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed..   Stilhed.. Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 3:33 pm

Isha smilede til Melanie, "det er nok også bedst at du forbliver menneske" svarede Isha og kunne dufte at artsfællen var Charlaine så hun tog det mere roligt
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Stilhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed..   Stilhed.. Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 3:34 pm

//Jeg skal lige smutte en time, kommer tilbage der Wink//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed..   Stilhed.. Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 3:36 pm

//okayy... Sess om 1 time xD//

Charlaine var nu nået helt hen til dem, og smilte svagt "Hej Isha... Oh Hej" Sagde Charlaine til pigen og Isha. "Hvad snakker i om?" Spurgte Charlaine efter lidt tid, da hun ville være sikker på, at hun havde hørt rigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed..   Stilhed.. Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 3:36 pm

//Det passer fint for jeg skal også logge af men kommer om en times tid^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed..   Stilhed.. Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 3:37 pm

//Sess Isha Very Happy//
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Stilhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed..   Stilhed.. Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 4:10 pm

//Det gik hurtigere end forventet xD//

Melanie så på pigen og smilte svagt, endnu en der gjorde hende godt tilpas. Hun måtte også være varulv. Det var kun dem der gjorde det. "Hej," svarede hun smilende, "Jeg er Melanie, men du kan bare kalde mig Mel." Smilte hun og strøg sin blege hånd gennem det sorte hår. "Overtro." svarede hun, til pigens spørgsmål.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed..   Stilhed.. Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 4:41 pm

//Så er jeg tilbage Very Happy//

Isha kiggede op på Charlaine "hej igen" og smilede til hende, Isha vendte sig om mod Melanie "det er okay, hun er ligesom mig" sagde Isha og smilede igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stilhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed..   Stilhed.. Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 4:51 pm

"Charlaine her" Præsenterede Charlaine sig for Melanie med et svagt smil. "Overtro? Noget er mere end bare overtro" Sagde hun smilende, og det var jo også sandt. Hun så fra Isha til Melanie smilende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Stilhed.. Empty
IndlægEmne: Sv: Stilhed..   Stilhed.. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Stilhed..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Stilhed er en dyd
» stilhed
» Stilhed før stormen!
» skovens stilhed
» skoven stilhed

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: