Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 skovens stilhed

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




skovens stilhed Empty
IndlægEmne: skovens stilhed   skovens stilhed Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 11:02 am

T:irl
O:none
V:irl
S:skoven
D:irl
Å:irl

edward sad i et træ og lyttede efter andre vampyre i nærheden han var nemmelig selv lige blevet vampyr han viste ikke noget om en vampyr's liv og han kunne ikke kende forskel på vampyr og menneske lugt han sad bare for sig selv og tænkte over hvordan man skulle være men blod fra mennesker kunne han let finde han var helt alene han kendte ikke andre vampyre en ham selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skovens stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: skovens stilhed   skovens stilhed Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 11:13 am

Shassy kom løbende i vampyr fart og stoppede op og kiggede sig lidt omkring.
Hendes øjne var sorte og hun var sulten, hun slikkede sin underlæbe lidt.
Hun kunne lugte at der var en vampyr i nærheden, men hendes instinkter overtog..
Hun bed sig selv i læben og angreb en Elg der stod lidt væk,
Blodet læb ned af hendes ene læb da hun var færdig..
Hun kiggede på træet hvor hun kunne ligte at der sad en vampyr, en med en lugt hun ikke kunne kende..
" hvem er du?" spurgte hun lavt, men en vampyr ville sagtens kunne høre det..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skovens stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: skovens stilhed   skovens stilhed Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 11:22 am

"hej mit navn er edward kyra"sagde han og svingede lidt med håret og så på hende og hoppede ned til hende "dit navn"sagde han og så på hende med sine sorte stikkene øjne man kunne virkelig mærke han var ny vampyr "hvad forskelen på vampyr og menneske lugt jeg er ny kenner ikke lugtene"sagde han spurdte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skovens stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: skovens stilhed   skovens stilhed Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 11:29 am

" jeg er Shassy Jaskson" sagde hun stift.
Hun kiggede på vampyren og smilte drilsk.
" du kan kende lugten ved at mennerskers lugt er sød og lugter godt og vampyre har en kold men god duft og varulve stinker bare" sagde hun og grinte så.
Hun slappede lidt af fordi at hun havde drukket noget nu...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skovens stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: skovens stilhed   skovens stilhed Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 11:48 am

"tak"sagde han og så på hende "hvordan havede du det første gang du drak blod"spurgte han og så spørgene ud man kunne se han snart skulle have lidt meneske blod men han prøvede at holde sig tilbage så han hoppede op i træet og holdte sig ind til træet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skovens stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: skovens stilhed   skovens stilhed Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 11:53 am

" jeg havde det mærkeligt" mumlede hun og kravlede op i træet til ham.
" men det var ikke menneske blod jeg drak, jeg har kun drukket dyre blod" hun smilte til ham og klappede ham på skulderen.
Hun kunne se at han var en new-born vampyr, så han måtte havde det svært..
Hun rodede ham blidt i håret og satte sig på grenen over for ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skovens stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: skovens stilhed   skovens stilhed Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 11:58 am

"stop med det der"sagde han og flyttede sig fra hendes hånd og hoppede ned og så sig om "det er ellers et smukt sted"sagde han og så på hande han kunne lugte et dyr løbe rundt i skoven han fangede det og bed den og drak blod fra den "mmm"sagde han og gik tilbage "lækkert"sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skovens stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: skovens stilhed   skovens stilhed Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 12:03 pm

" jep det smager fint" mumlede hun og trak på skuldrene.
Hun satte sig op af den store stamme og kiggede op på himlen.
" meget smukt" mumlede hun næstenlydløst.
Hun kiggede ikke på ham eller noget, hun lod som om at han ikk var der lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skovens stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: skovens stilhed   skovens stilhed Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 12:07 pm

han begyndte at gå han slikkede sig om munden for at få resten af blodet der hang på læben mens han gik mod åbningen af skoven han gik bare uden mål"ses shassy"sagde han og gik ud af skoven
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




skovens stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: skovens stilhed   skovens stilhed Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 12:11 pm

Shass kiggede på ham og hoppede ned fra træet.
Hun satte sig op af træstammen og sukkede.
* pis, jeg er ikke god til at få venner* tænkte hun surt..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





skovens stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: skovens stilhed   skovens stilhed Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
skovens stilhed
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» I skovens stille dyb ~Mason
» Skovens stilhed.
» Skovens kulde og stilhed!
» Skovens Egern Ö
» Stilhed..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: