Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 La Push baby xD - Martina

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 7:16 pm

^" når han er taget af sted er det bedst" sagde hun og smilede, da han kom ned til hende grinte hun og sagde " selvfølgelig er jeg os forelsket i dig" hun grinte og kravlede med op til ham i sengen så de lå ordenligt. hun tænkte lidt over det han spurgte med hvornår han kom, det vidste hun egentligt ikke, men der gik ikke længe før hun hørte en bil komme, og stoppe, og en bildør der smækkede, hun klemte øjne hårdt i og sagde " nu" og i det samme hun sagden u blev der banket på hoveddøren. " tag en trøje på" sagde hun stille og gik neden under, og åbnede døren og sagde 2 hej far" han kiggede på hende og krammede hende...
hun lod ham komme ind og kiggedepå seth da han kom nedenunder til dem, " far det er seth, seth det min far" sagde hun og hilste på dem begge, to. Han kiggede på ham og sagde " hej knægt, hvor gammel er du ? hvad laver du til hverdag? hvordan er din straffeartest?" martina rullede med øjne, og sagde " helt ærligt far gider du tage dig sammen, jeg er fyldt 18 år og seth og mig er forelsket i hinanden!!" det sidste røg bare ud af munden på hende, hendes far, fik store øjne og hans smil forsvandt, han var ikke længere glad, hendes lille pige var blevet en stor pige, som snart fløj fra redden, han kunne ikke holde styr på hende mere, og det fik han heller ikke lov til fra hendes side af. han så på martina og sagde " du skal med hjem lige nu, og det er ikke til diskution!" hun blev ked af det, og man kunne se det på hendes øjne " nej far jeg vil ikke, jeg vil være her ved seth, han passer i det mindste på mig, og ikke lader mig være alene ligesom du, der har så tralvt med at flirte med en eller anden random kvinde, KUN EN MÅNED EFTER MORS DØD. JEG HADER DIG!! OG DET VÆRSTE ER DU SKJULER DET FOR MIG!!" Det sidste råbte hun mens tårrerne løb ned af hendes kinder. hun løb oven på igen, og ind på soveværelset og smækkede med døren og smed sig på sengen og lagde dynen over sig, hun græd. hendes far kiggede på seth og sagde " undskyld, jeg var måske lidt hård, jeg har fået lidt at drikke og du ved, ikke" han prøvede at grine lidt men kunne ikke uden det var for falsk. " lad mig gå op og snak med hende," sagde han stille, mens han prøvede at komme forbi seth..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 8:03 pm

Han nikkede stille, da hun sagde nu. Han smilte rologt og tog et trøje på. Han gik med ned. Han lænede sig lidt oop af væggen. "Het, 18 år lange år. Til hverdag? Går i skole, den er meget ren," svare han smilende. Eller næsten, tænkte han. Han rullede med øjnene. Han kiggede på Martina, hans blik var små chokket. Han vidste godt at det ikke var meningen. Han holdte sig lidt uden for, da de råbte lidt fa hinaden. Han kiggede efter Martina. Han lukkede øjnene, han kunne ikke li at hun var ked af det. Han bukkede ikke sammen, han ville ha gjort. Han kiggede kort på ehndes far. Han vidtse ikmke om han måtte gøre noget overhovedet. Han bestem det vist ikke, men en ting. Han ville med. Han kiggede op på trappen. "2 min," sagde han roligt. Han gik hurtigt op til hende. Han lukkede stille døren. "Er du okay?" Han lød uroligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 8:14 pm

hendes far nikkede bare til ham og sagde " du lyder som en god dreng" da han gik oven på stod hendes far bare neden under og ventede, han var selv ked af at de var kommet op og skændtes, han kunne godt have gået med, men ville ikke. Da seth kom op til hende, flyttede hun sig ikke og sagde bare " ja, jeg har det fint" selvom man tydeligt kunne høre på hende at hun ikke havde det fint, hendes far kom oven på og gik så bare ind på værelset og sagde " martina kan jeg ikke snakke med dig alene?, " han kiggede på seth med øjne der sagde han gerne ville være alene med sin datter. Martina rejste sig og stillede sig foran ham med røde øjne og sagde " hvis du vil snak med mig, kan du gøre det med seth er her, ellers kan du bare skride," hendes far var sur, hvorfor skulle de nu blive uvenner, og martina havde aldrig talt sådan til sin far før, nu. han stak hende en lussing så hun væltede ned i sengen, en skrig kom fra martina, og hun græd nu endnu mere, hendes far tog hende i armen, og sagde " SÅ DET HJEM NU unge dame"... han hev hende op selvom hun gjorde modstand..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 8:22 pm

"Sikker nusse?" Han lød stadig uroligt. Han satte sig ned ved siden af hende. " Rolig," hviskede han blidt i hans øre. HAn rejste sig op og kiggede på hendes far. Han vidste ikke hvad han skulle gøre. Han kiggede stille på dem. Han ville give Martina ret, men noget det ikke, før hendes far havde slået. Vreden kom hurtigt op i ham. Hangik ind foran, han tog blidt fat i farens arm. Han kiggede ham lige ind i øjnene med et hårdt blik. Seth hænderne rystede pænt meget. Han bed sig i læben. "Slip hende nu!" Hans stemme var hårdt. Han var så tit på at blev til en ulv. Han var verden, meget end da. Han mærkede varmen komme op i ham.

//Sorry, kreav ikke så godt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 8:33 pm

hun nikkede til ham. ROLIG hvordan kunne han sige til hende at hun skulle være rolig når hendes far var sådan, da han ahvde slået hende og toget fat i hendes, kæmpede hn for at komme, fri hun kunne godt se og mærke på set at han blev mere varm, da hun stod tæt på ham. " FAR SLIP MIG SÅ" skreg hun, hendes far slap ham, da han blev bedt om det af seth, " du kan bare vent dig til du kommer hjem unge dame, " sagde han og kiggede på seth, og stod bare nu og kiggede på dem begge tog. martina var gået om bag seth, og holdte om ham for at holde ham tilbage og hun græd og sagde " skati kek gør ham noget vil du ikek godt lade være, far du skal gå nu!!" hendes far kiggede seth i øjne, og blev temmelig bange selv, og han gik ud af værelset og nedenunder, og smækkede hårdt med hoveddøren..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 8:45 pm

Roligt, det har jeg ikke tænkte mig," mumlede han stille til hende. Han kunne ikke love noget. Han kiggede bare tilbage i faren øjnene til at han gik. Han slappede lidt mere af. Han blev kolde, da varmen gik væk fra han rygge. Han lukkede øjnene hårdt sammen. Hvad var det lige at han gjorde? Han kunne så nemt han såret dem begge to. Han gik ldit rundt. Han bankede sin hådn hårdt ind i væggen, nogle billede faldt ned. Han lagde panden mod væggen. "Undskyld," hviskede han stille til hende. Han rystede ike mere ovrehovedet. "Er du okay?" Han kiggede over på hende, hans blik var forpint. Han vidste at han kom til at forklar det hele snart, hvis det ikke blev. Han blik blev bildere, da han så på hende. Han lænede sig mod væggen, og kiggede ned i gulvet. Han kiggede lidt på det glas, som på der. Han trak på skulderne. Han kiggede igen op på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 9:01 pm

hun kiggede på ham og sagde intet, hun holdt godt øje med ham, men slap ham så da han flyttede sig, hun blev forskrækket da han slog hånden ind i væggen, hun kiggede på ham og sagde " seth, stop vil du ikke nok" hun kunne ikke lide at se ham sur, hun hadede når folk var sure og kede af det, og lige nu stod hun bare der som en eller anden tøs der ikke kunen gøre andet end at bruge munden, det var virkelig pinligt for hende... " set h du skal ikke sige undskyld, min far er dum, " sagde hun stille og gik over til ham og krammede sig ind til ham, " ja jeg er okay, er du okay?" spurgte hun stille og nussede ham på kinden, hun stoppede langsomt med at græde..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 9:12 pm

Han nikkede stille til at han nok skulle stoppe med af ødelægge tingene her inde. "Nej, han er bare en far, et normalt menneske," sagde han, hans stemme var blid igen. "Han er jo hellere ikke andet end et menneske. Han lagde armene om hende, da hun kom hen til ham. Han nussede hovedet ned i hendes hår. Han sukkede stille. "Nej, det kan man ikek sige. Jeg var så tit på," mumlede han mere til sig selv end til hende. Han holdte hende tæt ind til sig. Han vidste at hun ikke vidste hvad han kunne gøre med hende eller hendes far, hvis han blev en ulv lige der. Han rystede kort på hovedet. Han hev hende hen til sengen. Han satte sig ned, og trak hende hen på sit skød.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 9:16 pm

hun forstod intet af det hans sagde en almindeligt menneske? var han ikke os det? eller hvad var det han prøvede at fortælle hende, hun ville vide det nu, hun kunne ikke lide at gå i alt uvidenhed, da de satte sig hen på sengen kyssede hun ham blidt på kinden og sagde " skat jeg ved der er noget du skjuler for mig, fortæl mig det nu, kan ikke lide du skjuler det" sagde hn stille til ham og kiggede på ham med alvorlige øjne, hendes øjne var helt røde efter at havde grædt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 9:27 pm

Han lagde hovedet let på skrå. Han sukkede så, han vidste at han skulle sige det. Han kiggede på hende og rynkede panden. Han tog hendes ene hånd. Han kiggede ned på den og nussede den. "Nu må du ikke bliev sur eller bange skat," mumlede han stille og kiggede på hende. "Jeg.." Han tøvede lidt. "Jeg... Jeg er en varulv," sagde han og kiggede ned på hendes hånd. Han vidste ikek havd han vente fra hende. Men han var selv helt roligt. Han kiggede på hende, og fandt ehnde blik. Han smilte stille og roligt til hende, så hun stadig skulle føle sig tryk ved ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 9:40 pm

hun kiggede på ham og lagde hoved på skrå, og sagde " skat jeg kan ikke blive sur på dig, eller bange for dig, med mindre du gør mig noget" hun kigede på ham og ventede på hvad han sagde, da han fortalte hende at han var en varulv, rørte det hende slet ikke rigtigt, hendes hjerte slog dog et slag over men man kunne ikke rigtigt se det på hende og lagde en hånd på hans kind og sagde " og hvad så ?, skat jeg elsker dig alligevel. det betyder intet for mig, " hun kiggede alvorligt på ham, man kunne tydeligt se på hende at hun mente det..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 9:55 pm

Han kiggede på hende. Hans blik var lidt forvirret. "Ligemeget? Skat? Jeg er en ulv, jeg kan sår dig, når jeg bliver for sur.. Ligesom da din far havde slået dig," sagde han forpint og stille. Han kunne virkelig ikke li tanken om at han kunne komme til at såre hende. Han lagde en hånd på hendes, om lå hans kind.
"Jeg vil bare være sikkert på at du ikke siger ja til noget du ikke vil skat, sagde ahn stille. Han nussede sig ind til hans hånd. Han kiggede hendes ind i øjnene med et smil, et lille et. Han ville være sammen på hvad der var hun sagde ja til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 10:00 pm

hun kiggede på ham og tog sin anden hånd og kørte den gennem sit hår og sagde " skat, hvis du virkelig elsker mig vil du ikke kunne såre mig og du så er en ulv eller mennesker, det noget du selv bestemmer, skat, det hele er noget her ind, som tager styreringen" sagde hun og lagde sin hånd på hans hjerne, " jeg elsker dig og vil ikke mist dig lige meget hvad skat" sagde hun og krammede ham og kyssede ham,,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 10:05 pm

"Du få det til at lyde så let," sukkede han smilende. "Jeg elsker dig," hvisede han. og lagde sig ned, men hende. Han sad stadig på ham. Han kiggede smilende på hende. "Men det er ike let at styrer sin verden, når man er varulve, første starte man med at ryste, og så kommer varmen op af ens ryg," mumlede han og nussede hende ryg. Han lod sin hånd op af hende ryggen, han vise næsten hvad han mente. Han kyssede hende igen, og holdte det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 10:08 pm

hun kiggede på ham og lagde sig ned sammen med ham, og smilede " jeg elsker os dig" sagde hun og smilede " måske får jeg d et, men jeg ved det ikke er let" sagde han og smilede til ham og forstod godt hvad han mente. da han kyssede hende, kyssede hun ham igen, og holdte, det og hun holdte det stadigvæk mens han lagde ham ned på ryggen og hun lagde sig oven på ham, og nussede ham i håret i mens..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 10:18 pm

Han smilte til hende, da hun lagde sig oven på ham. Han kyssede hende igen, han læber var små ivrige mod hende. Han nussede hende ryg. han nød det at hun nussede han i håret. Han holdte hende tit til sig. Han smilte under kysset. Han tænkte lidt over at han vidste hvad han var. Han kom i tanken om den fare hun kunne komme ud for på grund af ham. Han var helt roligt, selvom han tænkte på det. Han tænkte også hvad han følte for hende. Han elskede hende virkelig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 10:23 pm

martina stoppede kysset og rettede sig op og tog sin trøje af og top så hun kun havde bukser på og BH, hendes krop var smuk og tynd og gylden, hun tog sol, når det var sommer uden for og solarie når det var vinter, hun lagde sig ned igen og kyssede ham igen og ja hun var jomfru, men hun ville så gerne prøve at have sex, og nu havde hun jo en kæreste så hvorfor ikke prøve det nu ?. hun tog fati hans trøje og prøvede at få den af ham. men det var lidt svært...

// hvis du ikke er til sextråde, kan vi går så langt som du har lyst til og så bare skrive //black out// og så forsætte efter hvor de har haft sex.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 10:34 pm

//For min skyld, kan vi godt xD


Han kiggede første lidt undrende på hende, indtil han fangede hvad hu havde gang i. Han smilte stille og varmt til hende. Han kyssede hende kort igen, før han slap hendes læber. "Det går vist ikke så godt var?" Sagde han drilende og tog trøje af for hende. Han smilte og kyssede hende igen. Han holdte om hende. Han nussede stille hende ryg, hans ene hånd gled kort ned til hendes buksekant. Han msilte stille. Han havde ikke prøvet det før. Han var lidt tøvende. Han lod sin tunge slikkede hendes læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 10:49 pm

hun kildede ham og sagde " HEEY du skal ikke drille." sagde hun og kravlede ned fra ham og grinte " så gider jeg bare slet ikke" sagde hun og prøvede at holde faceden og spille fornærmet men det gik ikke særligt godt for hende, hun satte sig ved hans side og kiggede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 10:54 pm

Han grinte stille. Han lagde armene om hende og trak hende ned. "HVorfor? Og du er ikke særlig god til det, men at holde faceden," sagde han blidt og smilende. Han kyssede hendes hals ømt. Han holdte hende ind til sig, ind sit varm byst. Han smilte og klukkede glad i hende øre. Han nussede hende ind til sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 11:02 pm

hun grinte med ham og lagde sig ned til ham da han trak hende ned. " jeg har ikke prøvet at have...." hun stoppede og vidste ikke om hun skulle sige det til ham eller bare hlde det for sig selv, hun var lidt for genert til at snakke om lige det emne... hun kyssede ham på munden og ned af halsen og ned af hans mave til hans bukse kant, hendes veninde havde fortalt hende at hvis man gav sin kæreste et blowjob, ville han komme i himmelen og elske en mere, hun ville derfor prøve det nu. hun åbnede forsigt hans bukser, men hun kyssede ham lidt rundt på maven..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 11:11 pm

Han grinte stille med hende. Han holdte om hende. Han vidste med det sammen hvad hun mente. Han så slev lidt flov ud. "Det har jeg hellere ikke," mumlede han smilte og kyssede hende igen, da hun kyssede han. Han tænkte kun på hende og selv sig lige nu. Hvor meget han elsket hende. Han kiggede ned på hende, han kunne godt li at hun kysset ham, men han forstå ikke helt hvorfor hun gjorde på ham mave også videre. Han rynkede stille panden. Han smilte dog s´roligt til hende, og kærligt. Han nussede hendes hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 05, 2010 12:03 am

hun sagde intet til noget af det han sagde, lige nu koncenterede hun sig, da hun havde åbnet hans bukser og fundet hans lem frem, tog hun det forsigtigt i munden og begyndte at give ham blowjob. hun gjorde det så godt hun kunne og uden hendes tænder, hun blev ved indtil at hans lem var helt stiv, hun stoppede og fjernede sit hoved og kiggede på ham og og kravlede op til ham hun havde et ben på hver side sig ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 05, 2010 12:14 am

Han havde ikke fangt hvad hun havde gang i. Han blik var mså undrende og lidt forvirret. Han smilte stille, da det gik op for ham. Han stønnede stille, da hun gjorde det. Han smilte og nød det. Han smilte da hun kom op til ham igen. Han nussede hende ryg. Hans enen hånd glad langs hendes ryg og ned på hendes røv kort. Han smilte liderligt til hende. Hans hænder kørte ned til hendes buksekant. Han var dog lidt tøvende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 05, 2010 12:19 am

hun kiggede på ham og kyssede ham, hun tog så sin Bh af. hun havde fået alt afvide af sin veninde hvordan man skulle gøre og hvem der skulle bestemme, og det skulle drengen derfor tog i fat i hans bokser og hev dem op igen og hviskede i hans øre " du skal bestemme det hele skat det vil jeg gerne have" hun bed ham blidt i øret pg lagde sig ved hans side
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 05, 2010 12:27 am

Han smilede stort d hun sagde at han måtte bestemme hvordan det skulle foreå. Han tog let rundt om hendes hofte og fik dem rullet om så han lå øverst. Han tog langsomt hendes trusser af og smed dem ned på gulvet, inden han let vik møvlet hans egne af. Det var ogs¨hans første gang, så det var lidt svært for ham at han skulle bestemme siden han ikke var klog på det emne? Han havde ikke lige frem veninder som han kunne snakke med det om. Han smilede blidt til hende og vendte dem om igen så hun var øverst. "Så bestmmer du!" sagde han drillede, med et lille varmt smil hen over han læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 05, 2010 12:31 am

hun kiggede på ham nu var de begge to helt nøgne, hvad skulle hun gøre nu. hun så lidt nervøs ud og sagde " kan vi ikke bare gøre det som man gør normalt altså mig nederst og du ved, jeg kender faktisk ikke rigtigt noget til sex" sagde hun genert og kiggede rundt. og turde ikke kigge ham iøjnene..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 05, 2010 12:36 am

Han smilte til hende og nussede hendes kind. "Du er god som du er," sagde han og kyssede hende kort på læber. "Og du tror jeg er bedre?" mumlede han og rødmede let, de var ikke lige et emne han snakket om, eller kendte noget til, sådan rigtig. Han nussede hendes ryg. Han smilte roligt og varmt til hende. Han vidste ikek hvad han skulle gøre nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 05, 2010 12:39 am

martina valgte at tage det næste skridt og sagde " det okay skal vi prøver os frem" hun smilede og satte sig oven på ham og tog fat i hans lem med hendes hånd os satte det lige uden for hendes hul, og gled langsomt ned over den, det gjorde lidt ondt men, hun nyd det os, da hun var kommet nedo ver den, begyndte hun stille at ride ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 05, 2010 12:47 am

"Okay," sagde han smlende og stilel. Han kyssede hende stille. og lagde armene over på hendes ryg. Han nussede hendes ryg blidt. Han smilte, han kunne mærke noget helt ny på sig selv, han hun kom ned over. Han smilte under kysset. Hans ene hånd glad tøvende ned over hendes røv kort, han vra lidt for tøvende synes han selv, men det vra jo første gang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 05, 2010 12:52 am

hun forsatte så længe hun kunne og kiggede på mens hun kyssede ham på munden. hun tænkte slet ikke over at bruge kondom, hun var heller ikke på p-piller eller noget, hun havde bare skudt denne tanke ud af hoved. hun forsatte indtil han kom op i hende, hun stønnede højt og man kunne høre hun nyd det...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 05, 2010 12:57 am

Han nød det, han lagde ikke selv rigtig mærke til hvornår han kom. Han smilte under kysset. Han slikkede blidt hendesl æber med hans tunge. Han tænkte slet ikke ovet det, de burdt ha tænkte før de startede. Han kom selv til at stønne stille og blidt. Han slap blidt hendes læber, for at kigge på hende, da han fangede hendes dejlig blik i sit.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 05, 2010 11:15 pm

hun lagde sig ned ved siden ham de var begge svedige, hun kiggede på ham og sagde " det gjorde lidto ndt men ejg kunne lide det, skat det var godt." hun kyssede ham blidt på kinden, hun kunne virkelig godt bruge et bad og så sove, man kunen tydeligt se på hende at hun var træt nu...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 05, 2010 11:20 pm

Han vendte sig på siden, så han kunne kigge bedre på hende. Han kiggede hende ind i øjnene. Han nussede hendes kind. "Håber ikke at det gik for ondt," mumlede han stille og små smilende til hende. Han smilte stort til hende, da hun kyssede hans kind. "Du er træt skat ikke?" Han kiggede på hende, han trak hende blidt ind til sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 05, 2010 11:42 pm

hun kiggede på ham og smilede og rystede hoved, det havde slet ikke gjort så ondt osm hun troede det ville gøre. mere ondt end det gjorde men det gjorde det heldigvis ikke, " nej skat det var fantatisk, . hun nussede ham i hans lidt fugtige hår og sagde " ja det er jeg er du skat?, jeg kunne godt bruge en bad og så sove bag efter, det er jo min første skole dag imorgen" hun smilede til ham og satte sig op...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 05, 2010 11:49 pm

Han nikkede stille til hende. "Det synes jeg også," sagde han smilende og glad. Han gabte kort og højt, men et smil. Han nussede hendes kind med sin ene hånd. Han satte sig blidt op, da hun gjorde. "Ja, meget. Det var nok en god idé skat, at gå i bad nu," sagde han smilende. "Gud det er sku da rigtig," sagde han smilende og lidt chokket. Han havde helt gemte at hun skulle i skolen. det var ikke noget som han selv var vane til at skulle gøre. Han kunne nu også det han skulle. Han var jo droppet ud af skolen, da han blev varulv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 05, 2010 11:57 pm

hun kiggede på ham og sagde " kom skat," hun tog hans hånd og smilede til ham, og hev ham ud af sengen, hun stod nøgen foran ham og smilede, hans sød løb ned af hendes ene ben stille og roligt. hun gik ud af værelset og kiggede efter hvor mon badeværelset. da hun endelig fandt det, trak hun ham med der ud og tændte for vandet og smilede, hun elskede at være i varmt vand, hun gik ind under bruseren..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 06, 2010 12:02 am

Han rejste sig fra senegn, da hun hev i ham. "Ja," sagdde han smilende og lagde armene om hende med et stort og glad smil, men samtide træt. Han gik md. Han vise hende over mod døren til badeværelset. Han gik med ind. Han fandt huritgt 3 hådnklæde og lagde så at de kunne tøre sig bagefter. Han gik med ind i bruseren med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 06, 2010 12:05 am

de stod begge og badet og helt op af hinanden og hun kiggede på ham og sagde stille " skat, vi har glemt at bruge kondom" hun ville ikke virke for bange eller noget, men hun vidste at vis hun ikke fik sit lort om 6 dage, ville hun måske være gravid. . hun var i modaborter, men hvordan ville han have det med det? og hendes far,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 06, 2010 12:10 am

Han smilte stille til hende. Han rynkede lidt på panden. Shit, det var ikke så godt, tænkte han stille. Han kiggede lidt uroligt på hende. Han kunne ikke rigtig li tanken, lige nu. "Det var da også rigtig," mumlede han stille, men et stille smil på læber. Han lagde armen let om hende. Han lagde hovedet på hendes hoved. "Vi kan altid håbe på det bedst?" mumlede han stille til hende. Han vidste ikke over meget de ting
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 06, 2010 12:14 am

hun kiggede på ham og man kunne se på hende at hun var bange, " men skat, der er noget du skal vide, min familie er mod aborter" mere sagde hun ikke, hun kiggede bare på ham og ville håbe han ikke ville gå fra hende hvis hun var gravid, det ville være mærkelig som 18 årige at være gravid, men hvad, hendes mor var os 18 da hun fik martina. DE blev færdig med at bade, og hun gik ud og tog, 2 af håndklæderne det ene til hendes hår og det andet til hendes krop.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 06, 2010 12:26 am

Han nikkede stille og smilende til hende. "Selvfølgelig... Hvis det skulle vise sig at du er gravid, bliver du en god mor," sagde ahn smilende og nussede hende ind til sig. Han havde ikke lige tænkte på sig selv om far, noegnsden. Han kunne ikke rigtig se det for sig selv. Han smite og gik ud, og tog sit håndklæde. Han smilte stille til hende. Han kyssede hende kort på munden med et smil. Han lagde armene kort om hende og nussede hendes mave med et smil. Han slap hende, så hun kunne tører sig. Han var næsten selv tør, det havde jo også noget med varmen fra ham af gøre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 06, 2010 12:31 am

hun kiggede på ham og smilede " tror du virkelig det skat?, jeg tror os på at du bliver en god far" sagde hun stille og vidste ikke helt hvad hun skulle sige, da han nussede hendes mave smilede hun og kyssede ham igen, det var en underlig tanke at skulel være gravid, hvad ville hendes far ikke sige, måske han ville have en mand til mand snak med seth? hun kunne huske hendes mor fortalte hvordan hendes far havde haft en mand til mand snak med hendes far den gang hun var gravid. hun gik ind på værelset og lagde sig sengen helt nøgen hun gad ikke have tøj på..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 06, 2010 12:46 am

"Ja, selvfølgelig bliver du det skat," sagdehan smilende og roligt. Han var helt sikker på at han blev en rigtig god mor. Han smilte glad til hende. Han rynkede panden da hun sagde far, han vidste ikke helt hvordan han kunne bliev det. Han var jo lige en varulv. Han sukkede stille med smilende stort. "Måske," sagde han i en let tone. Han vidste ikke helt hvordan han skulle fortælle sin søster om det. Han kiggede lidt ned, han kunne næstebn hører hende nu. Han lukkede øjnene. Han sukkede og gik med hende ind på værelset. Han kiggede smielnde på hende og lagde sig ved siden af hende. "Så sov nu skat, det bliver dig store dag imorgen," sagde han og kyssede hende blidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 06, 2010 12:50 am

hun lagde sig helt ind til ham og smilede og kyssede ham godnat og sagde " ja det bliver det skat, tager du ikke med mig ?" hun nussede ham i håret...
der gik ikke længe før de begge sov.
næste morgen vågnede martina klokken halv 7 og havde det mega dårligt, hun sprang ud af sengen og løb ud på badeværelset og sad foran wcede og kastede op..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 06, 2010 12:54 am

"Ehmm... Jeg går nu ikke i skoven," mumlede han stille til hende, det var sikket mækeligt at hører fra ham. Han kunne godt huske der var han droppet ud af skoven, da han liv blev for meget, da han blev til en varulv. Han rystede kort ved tanke og kyssede hende igen. "´Nat nat," mumlede han og sov lidt efter.
Ham vågnede ved hun ikke var der. Han satt sig hurtigt op. Han kunne hører hende. Han blev med ét urolig for hende. han gik ud til hende. Han satte sig på hug ved hende. Han nussede hende på ryggen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 06, 2010 12:57 am

hun kiggede op p åham og hun var bleg, men mest fordi hun havde det dårligt " skat, jeg har det ikke så godt?" hun rejste sig og skyldede sin mund med vand og gik ud af badeværelset. hun ville i skole lige meget vand, hun tog sit tøj på og gik nedenunder, og åbnede køleskabet, hun var sulten men havde os kvalme hun ville sikkert ikke kunne holde maden i maven, hun begyndte at hive en masse ud af køleskabet og lave mad, man kunne TYDELIGT! se at hun ikke kunne lave mad, hun anede slet ikke hvad hun havde gang i. hun ville bare have noget mad, hun fandt en pande frem, og lagde noget forskelligt på den uden at putte olie eller noget andet på, og så tændte hun for den på fuld plus.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 06, 2010 1:08 am

"En ting jeg ved, det går ikke så hurtigt," mumlede han og kiggede op på hende. Han gik helt ind og nogle shots på. Han kiggede lidt rundt, han kom i tanke om de billeder som lå på gulvet. Han rygget dem op. Han kunne lugte maden. Han rynkede næsen. Han blev vist aldrig kok. Han hoppede hurtigt ned til hende. Han kigegde på tingen. Han løftede øjnebrynet let. "Skat... Jeg tror ikke at du skal lve mad," sagde han blidt. han løftede hende op på på bordet. "Nu skal jeg nok lavde nogle pandekager til dig," sagde han. Han lavede hurigt nogle pandekager til dem. Han rygget det andet op, mens hun spist. an spiste selv kort nogle af dem. Han ville lave mad igen, når han kom hjem. "Hvornår har du fri idag?" Han stod foran hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 06, 2010 1:26 am

Hun kiggede på ham og sagde " skat, min mor havde os morgen kvalme og min mors søster havde det os da de havde sex dagen før og hun var blevet gravid" hun kiggede på ham da han løftede hende op på bordet og hun sagde " skat jeg vil gerne lave lad mig nu" sagde hun smilede og kiggede på ham, hun kunne mærke hendes mave vende sig, men hun sulgte det, og hoppede ned fra bordet da maden var færdig hun satte sig ind ved spise bordet og spiste. " jeg har fik klokken 12" sagde hun stille og kiggede på ham. " og jeg vil lave mad til os i aften og du må ikke hjælpe mig" sagde hun og kiggede smilende på ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 06, 2010 1:33 am

Han nikkede stille som vsr på det med hendes mor. Han vidste ikke helt hvad han skulle sige om det. Han smilte til hende. "Nej, det skal du ikke," sagde han og stilede sig foran hende kort og kyssede hende, før ahn lavede videre til hende. Han gav hende et hurtigt. Han ryggede det hele op igen. Han gik ind til hende. " Iaften? Okay, så," sagde han smilende. Han vidste godt at det sikkert ikke blev så godt. han smilte til hende. "klokken 12 okay.. Så går jeg ud fra at du kommer her hen?" sagde han smilende til hende. Han trak hende op at stå, så han kunne lægge armene om hende, da hun var færdig med at spise. "Var det bedre?" Han kiggedde små uroligt på hende. Han kunne ikke li at hun var å¨en måde syg
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





La Push baby xD -  Martina - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
La Push baby xD - Martina
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» La Push baby - Silver xD
» La Push Babý - Luna
» La Push, åh La Push.. HJÆLP EN KRABBE!! - M ;D
» La Push, her er jeg- Ewan
» Tilbage i La Push

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Reservatet :: La Push-
Gå til: