Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 La Push, her er jeg- Ewan

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




La Push, her er jeg- Ewan Empty
IndlægEmne: La Push, her er jeg- Ewan   La Push, her er jeg- Ewan Icon_minitimeSøn Aug 22, 2010 9:21 pm

S: La Push Strand
T: Irl xD
V: Okay, lidt vind.
O: Solen der er ved at gå ned og stranden, men ingen

Silver gik langs stranden ved La Push, hun smil let for sig selv. Hun pustede stille ud, hun havde været uden i skoven helt dag. Hun havde snakket lidt med Sam, men hellere ikke mere. Hun ville bare gå og nyde solnedgangen nu. Hun lænede sig lidt tilbage. Hun havde et par bukser på, og en røde trøje. Hendes hår var sat op i en hestehale, så det ikke skulle flye rundt om hende. Hun kiggede mod solen. Hun ville komme til at mange af dem. Hun ville jo leve længere end et menneske, hun vidste ikke om hun ville være et menneske nu. Hun kunne godt li livet som ulv. Især det med at løb, hun var vild med at løbe nu, før kunnne hun ikke klar det. Men hun nu var det noget hun var helt vild efter. Hun havde ikke rigtig lærte noget endnu, som ulv. Hun smilte stille for sig selv. Hun tænkte lidt på, hvordan det ville være at bor længere væk fra La Push end hun gjorde. Hvordan ma så skulle kunne lave sine ulv ting. Hun trak let på skulderne, hun sukkkede så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push, her er jeg- Ewan Empty
IndlægEmne: Sv: La Push, her er jeg- Ewan   La Push, her er jeg- Ewan Icon_minitimeSøn Aug 22, 2010 9:30 pm

Ewan boede i øjeblikket ved La push, hos en ven. Han flyttede rundt mellem venner og familie i øjeblikket, hvilket han var ganske tilfreds med egentligt.
Lige nu befandt han sig på på stranden, han havde den sorte skuldertaske hængede ned fra skulderen, og sit ret store canon kamera i hånden. Han havde faktisk ikke meget andet at lave alligevel. Derfor gik han langs stranden, og tog billeder. Lyset fungerede jo perfekt under en sol nedgang, det var derfor et åbenlyst valg?
Han lod det dog blive i hånden for ny, han gik langs vandkanten dog ikke længere, end han slap for at få våde sko. Der var virkeligt ikke noget værre, end våde sko?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push, her er jeg- Ewan Empty
IndlægEmne: Sv: La Push, her er jeg- Ewan   La Push, her er jeg- Ewan Icon_minitimeMan Aug 23, 2010 5:33 pm

Hun gik videre langs stranden, hun fange en anden lugte. HUn kunne ikke med sikkerhed sige hvad det var for en lugte. Hun tøvende lidt med at sige hvad det var for en race. Hun var dog sikker på at det ikke avr en varulv, det havde hun styr på. Hun kunne godt kende sin egn art nu. Selvom at det ikke var altid at hun kunne det, men for det meste. Hun kiggede kort rundt, hun kunne se en, hun kunne ikke se hvad køn eller noget. Hun kunne bare se et menneske. Et smil gled ned over hende læber, hendes smil var venligt. Hun gik mod mennesket. Hun sukekde dog stille, hun var dog glad for at fålidt selvskab. Hun løftede hånd op som en lille hilsen.

//Sorry det med min kreav o.o' -.-'

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push, her er jeg- Ewan Empty
IndlægEmne: Sv: La Push, her er jeg- Ewan   La Push, her er jeg- Ewan Icon_minitimeTirs Aug 24, 2010 3:52 pm

Ewan bemærkede ikke pigen, før hun åbenbart var på vej hen i mod ham. Han kunne ikke afgøre hendes alder. Muligvis ældre end han selv, eller, samme alder. Han gik ud fra ældre, hun lignede mere en voksen, end en teenagere som han jo selv var endnu.
Da hun løftede hånden, gengældte han kort hendes hilsen, for så at klø sig lettere tænkende i nakken. Det var ikke at han ikke kunne begå sig med mennesker, det var bare ikke hans yndlings beskæftigelse, for at være ærlig mod sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push, her er jeg- Ewan Empty
IndlægEmne: Sv: La Push, her er jeg- Ewan   La Push, her er jeg- Ewan Icon_minitimeLør Aug 28, 2010 5:30 pm

Silver lagde hovedet let på skrå, hun kiggede på. Hun smilte venlig til ham, hun vidste ikke lige hvor gammel han var. Hun ville nok gætte på de 17 til 18? Eller lige mere, hun var ikke lige så godt til det med aldren. Men hun vidste ta hun ikke lignede en på 17, som hun var. Hun tænkte kort på hvad for en race ham var, han var ikke vampyr, det vidste hun godt, da vampyr ikke havde ov til at komme ned til La Push. Det var hun kun glad for. Hun smilte til ham, da hun stoppede nogle meter fra ham. "Hey," sagde hun smilende med en let undertone på.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





La Push, her er jeg- Ewan Empty
IndlægEmne: Sv: La Push, her er jeg- Ewan   La Push, her er jeg- Ewan Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
La Push, her er jeg- Ewan
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» La Push, åh La Push.. HJÆLP EN KRABBE!! - M ;D
» Hvad er det for en lugt? - til Ewan ^^
» Skriveri på café (Ewan^_^)
» Alene på La Push
» La Push baby xD - Martina

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Reservatet :: La Push-
Gå til: