Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 La Push baby xD - Martina

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 06, 2010 1:40 am

hun kiggede på ham og ville spille fornærmet " det er bare så uretfærdig"" hun kunne ikke rigtigt holde masken, men hun spiste sin mad og smilede til ham. " ja det gør jeg skat. men jeg regner nok lige med at jeg tager hjem og henter noget tøj først" sagde hu nstille og kiggede på ham. da de var færdige med at spise . nikkede hun som svar på hans spørgsmål. da gjorde sig klar og hun tog sin jakke på og sagde " skat følge du mig hen til skolen, skal være der om 10 min?" hun smilede til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 06, 2010 1:43 am

"Ja, okay, det skal du nok," sagde ahn smilende og klukkede stille og kort. "Men hvis du bliver dårlige over i skolen ringer du bare, så kommer jeg og henter dig hjem," sagde han roligt. HAn holdte stadig let om hende. Han kyssede kort hendes kind før hun gik ud i gangen igen. Han gik med hende ud. "Har jeg noget valg?" sagde han drillende til hende. "Selvfølgelig vil jeg det skat," sagde han smilende til hende. Han åbnede døren for hende. Han havde ikke andet på en et par shots
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 06, 2010 1:56 am

hun smilede, da de kom hen til skolen sagde hun farvel til ham og sagde " jeg ringer hvis jeg bliver dårlig" hvor efter hun så gik ind på skolen,
hendes dag i skolen var ikke lgie frem det bedste, men hun var jo heller ikke på toppen, og hun kunne ikke lade værem ed at tænke på om hun var gravid, ellero m det bare var nogen hun bildte sig ind. Da hun havde fri, skrev hun ikke til seth, hun havde jo ikke haft strøm på sin mobil og derfor kunne hun helleri kke svare ham hvis han skrev eller ringede, måske var han urolig, men hvad skulle hun gøre, hun kunne jo intet gøre lige nu, på vejen hjem fra skolen, satte hun kursen forbi et apotek, hun ville købe de der hjemme test, hun købe 5 pakker med 2 stk i , hun ville være sikker på at hun var gravid eller ikke var, derefter gik hun hjem, hendes far havde dog uheldigvis fri den dag og var hjemme, hun sagde intet til sin far og gik bare ud på badeværelset, og tog 3 test, og de var alle sammen posivtive, " shit" sagde hun og hendes far stod ved døren og sagde " skat er der noget galt" hun kom ud til hendes faro g sagde " far hvad ville du gøre hvis jeg var gravid?" hendes far sagde intet og kiggede bare på hende og hun fik en lussing med håndfalden op af, den ramte hende lige omkring ved øjet, hun faldt ned på gulvet, og så op på ham og sagde " hvad skulle det til for? far hvorfor slår du mig? det har du aldrig gjort før? hvorofr lugter du af sprut!" alle spørgsmålene, ryg ud af hende, hun kunne mærke at hendes øje var begyndt at hæve, årh nej.. " hvis du er gravid, kan du pakke dine ting og skride her fra, jeg vil ikke se dig igen." sagde han hårdt til hende, hun rejste sig og gik ud på badeværelset og tog sine ting med op på værelset, hendes far fulgte efter hende, og sagde " pak og skrid, og forvent ikke jeg vil se dig igen" martina græd hun havde sat sin mobil til lad da hun kom hjem med det samme , men hun glemte at tænde den, hun brugte den sjældent...

da hun havde pakket en kæmpe kufferto g kiggede sig i spejlet, havde hun fået et !"flot" blåt øje, hendes far var gået ned i stuen igen og set tv som han havde gjort før. hun forsvandt ud af hoveddøren uden at sige noget. der gik timer før hun kom hjem til Seth, hun havde været nede ved stranden og siddet og grædt. til det var begyndt at blive mørkt. hun begav sig så hjem til seth, det var tungt at slæbe kufferteren hele vejen gennem skoven og hjem til seth, hun var ved at opgive, hun havde det dårligt og var helt gennem blødt af sved. hun kom hen til hoveddøren hun græd stadigvæk hun ringede på faldt ned på knæ foran ddøren og gemte sit hoved, i sine hænder. og græd-
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 06, 2010 2:05 am

Da han kom hjem, efter at han satte hende af ved skolen lavede han noget mere mad til sig selv. Han ryddede op efter sig. Han vidste ikke hvad han skulle lave eller gøre. Han tænkte helt tid på Martina, var hun gravid eller ikke? Havde hun det godt? Han var ikke overglad for at lade hende var alene. Han var urolig. Han kiggede ud af vinduet. Han gik en kort tur på La Push Strand til hanhavde fri. Han gik bare og tænkte stille og roligt. Han ventede der hjemme. Han kunne ikke forsåt hvor hun var henne. Han var uroligt, og blev mere uroligt som tiden gik. Solen var jo snart på vej ned. han rystede på hovedet stille for sig selv. Hvad skulle han gøre?
Han hørte hende udenfor. Han gik ud og åbnede døren, han undrende sig over hvorfor hun ikke bare avr gåe ind fa sig selv. Han kiggede end på hende. Hvad var der ske. Han satte sig på hug foran hende. Han tog hende hen til sig. "Skat? Hvad er det sket?" Han var helt uroligt. Han vidste ikke hvad han skulle gøre. Han kiggede på ehndes tasker. Han trak dem ind igang med den ene hånd. Han rejste sig med hende. Han lukkede døren med foden. Han løftede hende op. Han kiggede uroligt på hende. Han nussede stille hendes kind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 06, 2010 1:07 pm

hun og græd og græd bare, hun vidste ikke hvad hun skulle sige eller gøre, hun kunne ikke få orderne frem da han spurgte hvad der var sket, da de kom ind i huset og døren var lukket, kunne hun slappe mere og mere af, men stadigvæk ikke helt, hun holdte om ham og sagde " kan vi ikke sæt os ind i stuen" hun prøvede at dækkke sit blå øje med sit hår, hun håbede ikke at han havde opdaget det. hvordan skulle hun sige det. da de sad inde i stuen og hun sad ved siden af ham, vidste hun ham de 3 test hun havde taget og de var alle positive. " jeg fortalte min far det og.." sagde hun og stoppede og så bryd hun sammen igen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 06, 2010 1:11 pm

"Jojo, skat, det gøre vi nu," mumlede han hurtigt til hende. Han trak hende med ind i stue. Han holdte stadig om hende. Han havde set hende blå øje. Han havde undrende, men spurgte ikke med det sammen om hvad der var sket. Han nussede hendes kind, mens hujn fortalte ham det. Hanrystede stille på hænderne, han lukkede dem hårdt sammen. "Det skal nok gå skat," mumlede han stille. Men han vidste ikke om det skulle gå. Han var mere uroligt ved den tanke. Han mumlede noget hårdt og ond, men så stille at hun ikke kunne hører det. Han nussede hende kind..'


//Kommer på snart igen....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 06, 2010 9:21 pm

hun ville ikke have han skulle vide noget om det blåtte øje, om hun så skulle lyve for ham, hun havde faktisk aldrig i sit liv løjet over for en, men hendes far havde jo heller ikke slået hende før. så dette ville nok blive hendes første gang. " det håber jeg skat, men testene var positive, jeg tog 3 da jeg kom hjem, og så tager jeg os lige 2 inden jeg går i seng og 2 i morgen tidlig" sagde hun og rettede på sit hår for at dække sit øje..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 06, 2010 9:35 pm

Han kiggede på hende. Han tænkte lidt over det. Var det positive? Nej, det troede han ikke lige helt. Han kiggede på hende med et stille smil på læbern. "Det skal nok gå," sagde han smilende og glad, eller det lød gla. Han vidste ikke helt hvad han mente om at skulle være far nu. Menhan viste en positve siden af sig selv. Han nussede stille hende kind. Han undrende sig over hvorfor han lod hår falde ned over øjey på ehdne selv. Han løftede sin ene hånd, og slog blidt hende hår vøk. Han sad helt stille, da han så det blå øje... Han kigge chokket på hende, kunne han nu helllere ike lade hende tag i skolen alene? "Hvad..- Hvad er der sket?" Han rystede på hønderne, han kunne mærke varmen på sin ryg, hun kunne nemt mærke at han blev varmere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 06, 2010 9:41 pm

hun nikkede til det han sagde og sagde stille " det skal nok gå" hun smilede ikke til ham, det kunne hun ikke, det gjorde bare ondti hendes øje hvis hun smilede alt for meget. hun mærkede hvordan han fjernede håret fra hendes øje , hun slog bare blikket ned og drejede hoved, hun kunne ikke sige, det. " jeg går i seng" sagde hun og rejste sig og kiggede ikke påham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 06, 2010 10:01 pm

"Hey hey!" Sagde han da hun rejste sig op og tog hendes hånd "Skal du ikke ha noget mad? Og være sød at fortælle hvad de er sket? Jeg gider ikke rigtig at gå rundt på hele skolen for at spørge dér," sagde han stille og sukkede stille. Han rejste sig op, og kiggede roligt på hende, men hans hænder rystede stadig stille. Han smilte ikke. Overhovedet ikke mere. Han kiggede på hendes øje. Han rynkede panden, det måtte da ha gjort ondt. Han vidste ikke helt hvad han skulle gøre, hvis ikke at han fik det af vide. Måske gå rundt på skolen og spørge andre?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 06, 2010 10:10 pm

hun kiggede på ham og lagde armene om ham og græd " skat jeg var så bange, for han ville slå mig ihjel, han vil aldrig se mig mere, " hun mærkede godt at han var blevet varmere, men hun kunne jo ikke rigtigt gøre noget ved det. at han ville spørge på skolen, ville hanikke få meget ud af, da det var hendes far der havde slået hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 06, 2010 10:21 pm

Han kiggede på hende og lagde armene om hende. Hvem var ham? Det vidste han jo ikke? Skulle han spørge eller ikke? Han nussede hende stille på ryggen. "Det skla nok gå?" Sagde han stille. Som om han idste noget om det, han havde ingen idé om hvad ham var. "Og der er skat?" Han lød undrende og hård. Han kunne ikke li når nogen gjorde hende noget. Han lukkede hænderne på ryggen af hende, og prøvede at styre sin verden. Det var jo ike rigtig klogt at gå af her ind oo
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 06, 2010 10:29 pm

hun kiggede på ham og sagde "min far, men skat det er første gang han har gjort det, du må ikke gøre ham noget" hun kiggede på ham og vidste ikke helt hvad hun skulle sige eller gøre eller sige, hun vred sig løs af ham og tog sig til maven , hun var sulten, hun havde ikke spist noget hele dagen andet end morgen mad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 07, 2010 10:26 pm

Han lukkede hænderne hårdt sammen, da han hørte det. Han knurrede stille og surt. Han gik frem og tilbage, for at styrer sin vred, det gik ikke helt godt. Han kunne mærke varmen i kroppen. Han fnøs stille, hans blik var hårdt. Han kiggede kort over på hende, men ét blev hans blik uroligt istedet for vrede. Han gik hen til hende. "Mad?" Han kiggede på hende, han vidste jo ikke om han havde fået noget at spise
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 08, 2010 7:47 pm

hun rystede på hoved og råbte " DU RØR IKKE MIN FAR" hun tog fat i hans arm og kiggede alvorligt på ham og sagde " lov mig du ikke rør ham" hun kiggede på ham , hun havde helt glemt at hun var sulten, men da han spurgte om hun ville have noget med kiggede hun på ham og nikkede stille og kyssede ham på mund kort og roligt og gik ud i køkkenet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




La Push baby xD -  Martina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 3 Icon_minitimeSøn Aug 08, 2010 8:41 pm

"Rolig nu, jeg gøre ham ikke noget," sagde han stille. Han holdte hænderne op foran sig. "Jeg lover at jeg ikke gøre ham noget... Er du så gladere?" mumlede han stille. Han lovede det, og ville gøre alt for at holde det. Han vidste ikke hvad det skulle ske hvis han ikke kunne holde det. Han kyssede hende kort igen. Han gik efter hende. "Hvad vil du ha? Skal du ha´noget is til dit øje?" Han kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





La Push baby xD -  Martina - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: La Push baby xD - Martina   La Push baby xD -  Martina - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
La Push baby xD - Martina
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» La Push baby - Silver xD
» La Push Babý - Luna
» La Push, åh La Push.. HJÆLP EN KRABBE!! - M ;D
» La Push, her er jeg- Ewan
» Tilbage i La Push

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Reservatet :: La Push-
Gå til: