Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Tilbage i byen.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 6:26 pm

"ja så kunne du gøre rent og vaske tøj" sagde han drillende og lagde også
armene om hende, efter han havde sparket noget af tøjet ind under sofaen.
Der trængte til at blive gjort rent, men det var ikke så galt. Men han skulle
nok en gang få det ordent.

//Okaay vi sees xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 6:46 pm

Kayli fniste lidt af ham og så op på ham "det kan jeg jo stadig gøre for dig, selv om jeg ikke bor her" sagde hun kærligt og kyssede ham på hagen og trykkede sig tætter på ham, hun vende sit blik rundt omkring og havde lyst til at drille ham lidt "ellers ved jeg hvor jeg skal smide mit tøj når jeg ikke gider vaske det" sagde hun og vende sit blik op mod ham igen og blottede sine tænder i et smil
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 7:02 pm

"Det må du gerne, men jeg tror du ikke har lyst til det når du ser hvordan det ser ud i soveværelse" sagde han
og lo lidt. det var det sted han kunne huske så værst ud.
Han smilte og gav hende et kys på munden.
"Ja det ved du jo" sagde han med et smil. Han sparkede endnu en trøje væk
og så var der nogenlunde rydeligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 7:07 pm

Kayli tænkte lidt over det og kyssede ham tilbage inden hun træk sig tilbage "lad os finde ud af det" sagde hun og begynde at gå rundt i lejligheden for at finde soveværelset, hun havde kigget ind af alle døre til der kun var en tilbage *det må være her* tænkte hun og åbnede stille døren, mens hun lavede en lyd som når der skal til at ske nået uhyggeligt i en gyser. hun fniste lidt imens og åbnede sin mund meget da hun havde åbnet døren helt, hun rystede på hovedet og fik lukket sin mund "du har virkelig brug for en kærlig hånd" sagde hun og lag sit hoved på skrå
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 7:11 pm

Shin fulgte efter hende da hun gik alle rummene igennem.
han sagde ikke hvor det lå for han ville helst trække tiden ud,
for der så forfærdelig ud.
Men da hun åbnede døren lo han. "det er værre end jeg huskede det" Sagde han
og gik ind og lo lidt af alt tøjet.
"Du går bare i gang" drillede han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 7:19 pm

Kayli smilte lidt til ham og gik ind til ham og lag sine arme rundt om livet på ham "jeg gør det ikke gratis" hviskede hun og smilte kærligt op på ham og gik op på sine tæer og kyssede ham på hagen og grinte lidt af ham, og nussede ham lidt på ryggen mens hun nød at være tæt på ham igen
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 7:22 pm

"Uhh, hvad skal du så have for det" spurgte han med en drillende stemme
og lagde armene om hende og kyssede hende i panden.
Shin gengældte smilte og prikkede hende på næsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 7:28 pm

Kayli så tænkende op på ham "det ved jeg ikke, hvad vil du give mig ?" spurgte hun om og hævede det ene øjebryn og prikkede ham på brystkassen et par gange, mens hun bare så op på ham og trykkede sig tætter på ham og følte sig godt tilpas i hans arme
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 7:30 pm

Shin lo og fugtede sine læber. "jeg syntes at du bare skal lade være, for det kommer til
at tag lang tid og så bliver du bare træt af mig" lo han og kyssede
hende i håret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 7:39 pm

Kayli rystede på hovedet "der er en ting du har glemt jeg er en vampyr" sagde hun og tog fat i hans hage og førte hans hoved ned til sit "jeg ville aldrig blive træt af dig" hviskede hun og lukkede sine øjne i og kyssede ham ømt på munden, hun smilte lidt i mens og havde ikke nået i mod at være den kærlige hånd som Shin havde brug for
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 7:40 pm

Shin smilte lidt og kiggede lidt rundt.
"Men du kan jo bare gå i gang" sagde han og
løftede Kayli op da hun kyssede ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 7:49 pm

Kayli smilte lidt af ham og følte sig som en lille dukke der blev hevet rundt, men det havde hun ikke rigtigt nået imod. hun slap stille hans læber og så ham bare roligt ind i øjnene "det er lidt svært når jeg ikke engang kan røre gulvet" fniste hun og så ned på gulvet og så op på ham igen og kyssede ham på næsen et par gange
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 7:51 pm

"Vil du i gang nu" spurgte han og satte hende ´langsomt ned.
han smilte lidt og slap hende og smed sig på sengen.
"Du kan bare starte med at vakse tøjet" sagde han drillende og lo lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 7:56 pm

Kayli smilte da hun mærkede gulvet under sine fødder og så efter ham, hun gik stille hen og satte sig på hans mave. hun så ned på ham og prikkede ham på næsen "min lille gris" drillede hun og prikkede ham på næsen, hun bøjede sig ned så deres hoved kun var få centimeter fra hinaden "utroligt meget tøj du har, tror du har mere end mig" hviskede hun og rakte tunge af ham så hendes tunge rørte hans læber
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 7:59 pm

"Jeg har faktisk penge" drillede han og smilte da hun satte sig
ovenpå hende. "Du driller mig hele tiden" sagde han og
spillede fornærmet.
Han smilte igen og lagde hænderne bag hendes hovede
og hav hende helt ned til sig og kyssede hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 8:07 pm

Kayli hævede det ene øjebryn "penge er ikke alt" sagde hun og smilte lidt af ham "mmh og jeg kan lide det" drillede hun og lukkede sine øjne i da hun mærkede hans læber mod sine, hun kyssede ham stille tilbage og nussede ham på brystkassen imens. og tænkte mest om han blev flad pågrund af hende på sig
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 8:12 pm

Shin kyssede hende tilbage og lod
sine hænder glide ned på hendes ryg. Han slap hendes
læber og lo lidt. "men det er en god ting at have" sagde han
og lo lidt igen. "Jeg ved du elsker det" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 8:22 pm

Kayli søgte lidt efter hans læber når han havde slap hendes, hun åbnede sine øjne lidt efter og smilte af ham "jeg vil hellere havde kærlighed end penge" hviskede hun og så ham stille ind i øjnene og nussede videre på hans brystkasse "ja okay, men vi behøver ikke fordybe det" fniste hun og log sig glide ned ved siden af ham, mens hun stadig havede sit ene ben over ham og sin hånd der nussede ham på brystkassen. hun trykkede sig let tætter på ham og lukkede sine øjne i "Shin.. jeg er virkelig glad for at du er tilbage hos mig" hviskede hun og syntes selv at det havde gået et helt årtier, hun havde virkelig savnet ham og kunne mærke hvor meget hun virkelig holde af ham
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 8:28 pm

Shin smilte lidt og nussede hende i håret og så op i loftet.
"men er du sikker på at du ikke vil have at jeg skaffer dig en
lejlighed" spurgte han og lo lidt. "Og jeg er glad for at være tilbage,
det hele er så underligt, at være tilbage. " sagde han og lo lidt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 8:33 pm

Kayli nikkede og kyssede ham på skulderen "ingen lejlighed, jeg er jo alligevel fattig" hviskede hun og nussede videre på hans brystkasse og smilte "jeg er også glad for at havde dig tilbage, også selv om jeg ikke lige ville regne med at jeg ville ligge her og kysse dig" hviskede hun og åbnede sine øjne og så op på ham med et kærligt blik "du er så sød og flot og bare fantastisk" hviskede hun og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 8:42 pm

"men du lover at soge til, ikk" sagde han med et lille alvorligt blik.
"Jeg ved at jeg er dejlig" sagde han i en drillende tone og
kyssede hende på næsen.
"Men du er nu også dejlig, sød, sjov og smuk" hviskede han og lukkede øjene

//Bliver nødt til at logge seees xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 8:46 pm

Kayli nikkede og rakte tunge af ham "jeg skal nok huske at sige til hvis der er nået" hviskede hun og trykkede sig tætter ind til ham og smilte kærligt imens "selvglade gris" sagde hun i en drillende tone og så ned på hans trøje, men så hurtigt op på ham igen "du skal være sød eller bider jeg i din trøje" sagde hun og rykkede sit hoved op til hans og kyssede ham vådt på kinden "det skal du jo sige" hviskede hun og bed ham blidt i kæben
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 09, 2010 1:34 pm

Shin lo lidt og satte sig op. Han så rundt i rummet.
Han huskede på de mange minder han havde haft i den
lille lejlighed. Han havde masser af penge efter hans forældre,
men han havde ikke rigtig brugt nogen af dem, på bolig og sådan
ting. "Ja det skal jeg jo" sagde han drillende og prikkede hende på næsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 09, 2010 1:50 pm

Kayli så op på ham og smilte hun tog stille hans hånd i sine og begynde at nusse den blidt "hvad tænker du på ?" spurgte hun stille om og bed sig blidt i læben og lukkede sine øjne stille i, og kunne godt lide at der duftede så meget af Shin. hun tog stille en af hans trøje og trykkede den ind til sig uden at tænke over det
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 09, 2010 2:28 pm

Shin smilte lidt og ventede lige lidt med at svare.
"Bare på hvor mange minder jeg har fået i lejligheden" sagde han
og huskede tilbage på den korte tid han havde sammen med Kate efter
hun var blevet forvandlet. Hun havde normalt hvad den hjælpende hånd
som han havde haft brug for.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 09, 2010 2:38 pm

Kayli smilte lidt og nikkede "mmh" sagde hun og åbnede sine øjne og så op på ham, hun nussede videre på hans hånd. hun satte sig stille op og så op på ham, hun rykkede sig stille helt tæt på ham og lag sit hoved mod hans arm "minder er jo altid godt" hviskede hun og bed sine tænder sammen
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 09, 2010 2:41 pm

Shin lo lidt. "Det kommer an på om det er gode minder,"
sagde han og smilte lidt.
Men det var de fleste bort set fra den gang han fandt
ud af hvad Kate virkelig var. Det var kommet som er chok, men de var bedste
venner. "Hvad tænker du da på" spurgte han og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 09, 2010 2:52 pm

Kayli nikkede og tænkte lidt over det "det er rigtigt nok" hviskede hun og så stille op på ham og træk på skulderne "je.. jeg tænker på om dette er forkert.. du er min bedsteven, men jeg ser dig også som min bror... men jeg har også denne følelse inde i som gør at jeg får lyst til at kysse dig" fortalte hun og vende sit blik ned mod hans hånd og nussede den videre
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 09, 2010 2:56 pm

Shin rejste sig op og gik hen i mod døren.
"Hvis det er sådan du har det er det vidst bedre at vi
stopper her" sagde han og vendte sig om mod hende.
"Jeg tror at du bliver nødt til at finde sammen med Bill i stedet for" sagde han
roligt og sendte hende et opmundrende smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 09, 2010 3:06 pm

Kayli fik et chok og så efter ham og rystede på hovedet, hun rejste sig stille op og gik hen til ham og slog ham i brystet mens hun gav slip på hans trøje "du kan jo også bare sige at du ikke vil havde mig" sagde hun og gik hurtigt forbi ham og gik lidt rundt i hans lejlighed for at finde udgangen
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 09, 2010 3:08 pm

Shin sagde ikke noget da hun slog ham,
men fulgte bare langsomt efter hende da hun ledte efter
døren ud. "Det er den vej" sagde han og pegede i retningen af
gangen som førte til døren.
"Men Kayli jeg kan jo ikke være sammen med dig når du ser mig som en bror" sagde han
i håb om hun ville forstå hvad han sagde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 09, 2010 3:16 pm

Kayli nikkede og gik hurtigt ned og tog fat i håndtaget "du betyder bare så meget for mig som en bror, men jeg elsker dig mere end det" sagde hun og åbnede døren og så tilbage på ham og rystede på hovedet "men du er åbenbart som alle andre idiot til drenge" sagde hun og gik stille ud af døren
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 09, 2010 3:18 pm

Shin fulgte stille efter hende. Det var ikke hans mening at
gøre hende ked af det.
"jamen Kayli, du kunne jo ikke tænke dig at være sammen med
mig" sagde han og gik bagefter hende.

//jeg skal lige med en bus og så er jeg tilbage xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 09, 2010 3:27 pm

hun så stille op på ham og rystede på hovedet af ham "jeg gider ikke være sammen med en jeg ikke stoler på.. og jeg stoler ikke på nogen anden som jeg stoler på dig.. men det dig der ikke vil havde mig, men det er okay" sagde hun og begynde at gå ned af trapperne
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 09, 2010 6:31 pm

Shin stod i døren og så efter hende. "Kayli hold nu op,
du finder jo alligevel snart sammen med Bill, det plejer du
at gøre" sagde han og lod hovedet hvile mod dørkarmen, mens
han stadig så efter hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 09, 2010 6:39 pm

Kayli lag sit hoved på skrå og vende sig op og så efter ham "hvad er det for nået at sige ?" spurgte hun om og gik op af trapperne igen og så op på ham "jeg har aldrig været sammen med Bill,, han har fortalt mig at han ikke er forelsket i mig og at han ser mig mere som en bedsteveninde" sagde hun lidt halvhøjt så det fik en gammel dame til at åbne døren og se hvad der skete, Kayli så bare op på ham og rystede på hovedet af ham "du ville vide alt det og meget mere hvis du ikke bare havde rejst" sagde hun og så over på damen igen hun begynde at gå ned af trapperne, hun tog sit hår og lag på den ene skulder "Shin jeg troede du holde af mig lige så meget som jeg holder af dig" sagde hun og skynde sig ned af trapperne
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 09, 2010 6:43 pm

Shin stod stille og tog bare i mod det hun sagde til ham,
han havde fortjent det, men det var forsent at tage tilbage.
Han havde ødelagt deres venskab. Han håbede at hun en dag ville
tilgive ham, så de kunne være venner igen. "Jeg forstår godt at du er sur over at jeg
tog af sted, men hvis du holde så meget af mig, hvorfor forstår du så ikke hvorfor
jeg tog af sted" spurgte han da hun forsvandt ned af trapperne.
Han stod tilbage i døren og hamrede kort sit hovedet mod muren, ikke
så hårdt at noget gik i stykker, men lukkede bare øjnene med et suk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 09, 2010 6:49 pm

Kayli så tilbage op af trapperne "fordi du ikke har fortalt hvorfor du tog afsted" hviskede hun og åbnede døren og gik ud på gaden, hun så sig tilbage inden hun begynde at gå ned af vejen og bed sine tænder sammen. og begynde at gå hjem mens hun følte sig mere alene end nogensinde
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 09, 2010 7:05 pm

Shin sukkede og smækkede døren bag sig hvor efter damen kom ud på gangen igen for at
se hvad der skete.
Shin gik hen til døren der førte ud til den
lille altan, og åbnede den og sprang hurtigt ned på
jorden. Der var langt ned, men det havde ikke været et problem for
ham. Ingen havde set ham da han pludselig stod foran Kayli,
han var løbet i vampyrfart og ingen havde lagt mærke til ham.
"Jeg havde hørt at Kate levede og jeg tog afsted sammen med Hayley for
at finde hende" forklarede han med en kølig stemme og ventede på hendes
reaktion.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 09, 2010 7:28 pm

Kayli fik et lille chok og stoppede hurtigt op for ikke at gå ind i ham, hun så op på ham og nikkede "okay, men det forklare stadig ikke hvorfor du bare rejste" sagde hun og gik uden om ham, hun gik bare stille videre og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 09, 2010 7:31 pm

Shin tog en dyb indånding og greb igen
fat i hendes arm og stillede sig foran hende. "hvorfor gør det
ikke det, jeg måtte jo se om det var sandt" sagde han og mærkede at
han var ved at blive vred. Hvorfor forstod hun ham ikke når
det gældte Kate, måske fordi hun var en varulv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 09, 2010 7:36 pm

Kayli fik et chok og stoppede op og var begynd at blive lidt træk af, at folk betragtede hende som en dukke som kunne blive løftet rundt som man ville "fordi du kunne godt havde sagt nået inden du rejste" sagde hun og så surt op på ham og prøvede at fjerne hans hånd fra sig "men det er okay, jeg betyder intet" sagde hun og kunne ikke få sig selv til at se op på ham
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 09, 2010 7:42 pm

Shin slap hendes arm da han kunne se at hun prøvede
at fjerne hans hånd. Han ville ikke gøre hende ondt.
"Okaay jeg undskylder at jeg ikke sagde at jeg tog af sted,
men jeg regnede ikke med at det ville tage 2 år" sagde han da han tænkede
tilbage på en plan han havde udtænkt, det var bare at tage til Frankrig og få Kate med
tilbage, men han kunne ikke finde hende og han blev bare ved med at lede.
"Du ved det ikke passer, men det er måske lidt sent at tænke på,
men tror du ikke at det ville ødelægge vores venskab." sagde han og så på hende med et
undskyldende blik. "Kan du huske den gang jeg var sammen med Amira, jeg elskede hende,
men jeg var hende utro" sagde han skuffet over sig selv. "man kan ikke stole på mig i et forhold"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 09, 2010 7:52 pm

Kayli vende sit blik stille op på ham og rystede på hovedet af ham "du kunne havde skrevet ringet eller nået" sagde hun og havde mest lyst til at gå videre og hjemme og gøre det hun havde brugt det bedste af sin ting på, siden han rejste "ja det er forsent at tænke på nået som helst.." sagde hun og lag sine arme over kors og så trist op på ham og rystede på hovedet "bare glem det.. du gør som du vil.. det klare du jo alligevel så godt" sagde hun og vende sit blik ned af gaden og overvejede at gå igen
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 09, 2010 7:55 pm

Shin nikkede. "Jeg er ked af det" sagde han og
rynkede på panden og så på hende med et undskyldende blik.
"Hvad mener du med det" spurgte han lidt efter og rystede forvirret
på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 09, 2010 8:00 pm

Kayli hævede det ene øjebryn og rystede på hovedet af ham "Shin det er forsent, det er ikke nået at undskylde.. du skulle havde tænkt på det før" sagde hun og så bare op på ham og rystede på hovedet, hun bed sig i læben slap den dog lidt efter "intet" mumlede hun og vende sit blik væk fra ham
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 09, 2010 8:06 pm

Shin rynkede panden og bed sig i læben, han var efterhånden
blevet ret så sulten og kunne ikke lade være med
at lægge meget mærke til de mange lækre dufte omkring ham.
Hans kontaktliser var allerede blevet opløst af hans gift.
"Hvad mente du" gentog han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 09, 2010 8:15 pm

Kayli rystede på hovedet af ham "det er ligemeget" sagde hun og så hurtigt ned i jorden da hun fik lyst til at kysse ham "alt er ligemeget" hviskede hun og begynde at gå og bed sig hårdt i læben
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 09, 2010 8:16 pm

Shin fulgte efter hende.
"Nej vores venskab betyder noget" sagde han og
prikkede hende på næsen.
"Vi kan ikke lade det her ødelægge vores venskab" sagde han stille og så på
hende lidt efter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 09, 2010 8:21 pm

Kayli vende sit blik mod ham og rystede på hovedet "kalder du det et venskab ?" spurgte hun om og rykkede sig lidt væk fra ham da han prikkede hende på næsen, hun bed sig hårdt i læben og tænkte lidt "Shin jeg ved ikke engang om du pludselig forsvinder igen, for at finde en eller anden" sagde hun og fugtede sine læber, og vende sit blik ned mod jorden igen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tilbage i byen. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tilbage i byen.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» Ny i byen
» ser byen
» Ny I Byen
» Ny i byen
» Tilbage

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: