Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Tilbage i byen.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
ForfatterBesked
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 9 Icon_minitimeOns Maj 19, 2010 8:23 am

"Men forfærdelig nu" sagde han og lo lidt.
"Kan du lide det" spurgte han lidt opfordrende til at hun skulle drikke det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 9 Icon_minitimeFre Jun 04, 2010 12:13 am

Kayli smilte bare og træk på skulderne af det "hvis jeg drikker nået af det så skal du også" sagde hun og tog koppen og gik hen og satte sig i hans skød
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 9 Icon_minitimeLør Jun 05, 2010 7:33 pm

Shin smilte lidt og lagde armene løst om hende.
"okay, men du drikker først" sagde han og kyssede hende blidt i panden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 9 Icon_minitimeFre Jun 11, 2010 2:27 am

Kayli så lidt på ham og smilte, og elskede bare at sidde og hygge sig med Shin. han og Syd var jo den familie hun havde, da hendes egen familie ikke gad havde nået med hende at gøre længere. hun så kort ned på koppen "okay, og hvis du ikke drikker.. så propper jeg det ned i munden på dig" sagde hun og blottede kort sine hvide hjørne tænder, inden hun lukkede sin mund igen så ingen han skulle opdage det. hun vende sit blik ned mod koppen og tog sig sammen og lukkede sine øjne, inden hun drak lidt af det. hendes øjne fløj op og hun træk koppen væk igen, hendes tunge røg flere gange ud mens hun gav nogle lyde fra sig af at det ikke smagte godt. hun stoppede hurtigt da en tyk mand fra Japan eller Kina så surt på hende, hun vende blikket mod Shin og rakte ham koppen "din tur" sagde hun selv om der stadig var nået i hendes øjne som sagde at det ikke smagte godt
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 9 Icon_minitimeFre Jun 11, 2010 1:03 pm

"Jeg lover at jeg vil smage bagefter" sagde han og så undersøgende til mens hun tog en slurk af koppen.
Shin rynkede lidt på næsen, han kunne huske første gang han skulle smage det efter han var blevet forvandlet. Det smagt
forfærdelig og han var blevet så overrasket over at han ikke kunne lide det at han spyttede det ud i koppen igen.
Han lo lidt da hun havde dukket lidt, og man kunne tydeligt se på hende at det var ikke noget der smagte godt.
Shin tog i mod koppen og satte den til læberne og samlede modet og derefter tog han en lille slurk. Det smagte værre end han kunne huske og han lukkede øjene og sank den mundfuld han havde taget. Han satte hurtigt koppen fra sig og så på hende med et lille svagt smil. "Ad" var det eneste han kunne få over sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 9 Icon_minitimeTirs Jun 15, 2010 4:16 am

Kayli så på ham med store øjne for at se hans ansigt når han smagte det, hun glædet sig som et lille barn som om hun jo bare opførte sig som et lille barn. hendes øjne blev større og hun begynde at grine af ham, da det så vildt sjovt ud i hendes øjne "det smagte da vildt godt" sagde hun selv om hun stadig havde smagen i munden, hun overvejede kort at sætte sine tænder i Shin. men så kom hun i tanke om at man ikke måtte bide i Forks og gav et suk fra sig "jeg kommer til at dø" sagde hun og lod som om at hun besvimede med at bøje sig ned mod gulvet, og hun rykkede sig også lidt når vægten af hende kom over i den ene side
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 9 Icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 7:56 pm

Shin lo også lidt. "Det er lige den smag jeg mangler før jeg er helt ud lykkelig" sagde han ironisk
og rynkede på næsen ved tanken og drikken. "Meen jeg syntes nu ikke rigtigt at du drak noget, jeg tror du skal
have lidt mere" sagde han og tog koppen og lod som om han ville tvinge det i hende, men satte hurtigt koppen fra
sig og lagde armene om hende. "Du må ikke dø fra mig" sagde han og rynkede blidt på panden.
Han kyssede hende hurtigt i håret og lo lidt. "Lover du mig det" spurgte han lidt efter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 9 Icon_minitimeMan Jun 21, 2010 4:22 pm

Hendes øjne blev store og hun fulgte koppen med sit blik, inden hun så op mod ham og så lidt tænkende ud "jeg er allerede dø" sagde hun og lod sin tunge ryge ud af munden og over i den ene mundvig, som man altid gjorde når man spillede død. hun lukkede sine øjne langsomt i og tog en dyb indånding, inden hun stoppede med at trække vejret
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 9 Icon_minitimeOns Jun 23, 2010 5:42 pm

Shin smilte lidt. "Jamen jeg kan ikke leve uden dig" sagde han og mente det. Han smilte til hende igen og
prikkede hende smilende på næsen. "Du er og bliver underlig, ligesom mig" tilføjede
han og lo lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 9 Icon_minitimeTors Jun 24, 2010 12:32 am

Kayli havde det svært med at ikke begynde at grine, hun rykkede på næsen og satte sig ordenligt op igen "hej.. man må ikke prikke og jov du kan godt leve uden mig" sagde hun og slikkede ham over næsen
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 9 Icon_minitimeSøn Jun 27, 2010 1:21 pm

"jeg må godt prikke" sagde han og smilte lidt. "neeeeeeej, jeg kan da ikke leve uden dig, min lillesøs" sagde
han alvorligt, men stadig med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 9 Icon_minitimeLør Jul 03, 2010 4:41 pm

Kayli så på ham og prøvede at se alvorlig ud, selv om det var helt umuligt at gøre da der var et stort smil på hendes læbe. hun prikkede ham i panden og grinte lidt "du må bestemt ikke prikke.. det har jeg nemlig bestemt" sagde hun og rakte drillende tunge af ham, og viste ikke hvad hun ellers skulle gøre nået hun hørte hvad han sagde. hun tænkte bare over det og rystede på hovedet "du kan godt klare dig uden mig, hvis du gerne vil" sagde hun ærligt
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 9 Icon_minitimeSøn Jul 04, 2010 7:32 pm

Shin smilte lidt. "okay hvis du siger det" sagde han og prikkede hende alligevel i maven og lo blidt af hende. Men lidt efter blev hans blik alvorlig. "Jamen, hvorfor snakker vi egentlig om at du skal dø, for det skal du ikke" sagde han og smilte svagt til hende.
"Ellers skal jeg nok kommer efter dig" sagde han drillende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 9 Icon_minitimeOns Jul 28, 2010 4:04 am

Kayli hævede det ene øjebryn af ham og tog hurtigt fat i hans hånd og rakte tunge af ham "hvad nu hvis jeg har lyst til at dø?" spurgte hun drillende om og kyssede ham på næsen, inden hun lag sine arme omkring ham og grinte lidt af det. hun rystede på hovedet af ham "som om du kan komme efter en som er død" sagde hun drillende
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 9 Icon_minitimeLør Jul 31, 2010 4:53 pm

Shin sukkede og så på hende med et spørgende udtryk. "hvorfor har du lyst til at dø" spurgte han og kunne ikke rigtigt se grunden. For hvem ville lade det nice vampyrliv gå til spilde. Man var gudeskøn, hurtig, stærk og de fleste af menneskerne var total skydt i deres udseende. Shin elskede sit liv som menneske, i hvert fald efter han var flyttet til Forks, men han elskede nu også sit liv som vampyr. Shin lo lidt, men så stadig alvorligt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tilbage i byen. - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 9 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tilbage i byen.
Tilbage til toppen 
Side 9 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
 Lignende emner
-
» Ny i byen
» ser byen
» Ny I Byen
» Ny i byen
» Tilbage

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: