Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Tilbage i byen.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 7 Icon_minitimeTors Apr 01, 2010 10:57 am

Shin lo og tog blidt fat i hendes ene arm og hev hende op og rundt
så han sad ovenpå hende. Han lo lidt og smilte så til hende. ”Hvad sagde jeg” drillede han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 7 Icon_minitimeOns Apr 14, 2010 4:01 pm

Kayli fik et lille chok og begynde bare at grine af ham "du er dum" sagde hun og rakte tunge af ham
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 7 Icon_minitimeLør Apr 17, 2010 6:09 pm

Shin smilte til hende og satte sig i stedet ved siden af hende
og lo lidt. "Hvad sagde jeg" gentog han drillende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 7 Icon_minitimeLør Apr 17, 2010 10:01 pm

Kayli satte sig hurtigt op og satte sig op i hans skød "dumme Shin" sagde hun og rakte tunge af ham
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 7 Icon_minitimeOns Apr 21, 2010 4:38 pm

Shin lagde armene om hende og kyssede hende i håret.
"Søde Shin skal du sige" sagde han og smilte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 7 Icon_minitimeOns Apr 21, 2010 4:47 pm

Kayli lukkede sine øjne i da hun mærkede hans læber i sit hår "nej det skal jeg ikke sige, før du er sød" sagde hun og bed sig lidt i læben og lag sine hænder på hans overkrop
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 7 Icon_minitimeOns Apr 21, 2010 9:02 pm

"Hvad skal jeg gøre for du siger at jeg er sød" spurgte han og lo lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 7 Icon_minitimeOns Apr 21, 2010 9:59 pm

Kayli tænkte lidt over det og træk lidt på skulderne "det ved jeg ikke" sagde hun ærligt og bøjede sig hen og kyssede ham på kinden
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 7 Icon_minitimeTors Apr 22, 2010 11:16 am

Shin smilte lidt og prikkede hende i siden efter hun havde
givet ham et kys. "Jeg er sød" sagde han med en barnlig stemme og sendte hende
endnu et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 7 Icon_minitimeTors Apr 22, 2010 1:43 pm

Kayli tog hurtigt fat i hans håndled og så ham ind i øjnene og rystede bestemt på hovedet "nej du er altså ikke" sagde hun bestemt og havde ikke tænkt sig at give op, hun rakte tunge af ham imens og grinte lidt for sig selv. hun bøjede sig hen og slikkede ham drillende over kinden
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 7 Icon_minitimeTors Apr 22, 2010 10:24 pm

Shin lavede et sur ansigt og vred sig let ud af hendes tag og rejste sig op,
han tog fat i hende og hev hende på og "smed" hende på skulderen.
"Sig jeg er sød, ellers kommer du aldrig ned" lo han og prikkede hende i siden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 7 Icon_minitimeTors Apr 22, 2010 10:27 pm

Kayli var ikke helt glad for hans ansigt og var ikke sikker på om han mente det for sjov eller ikke, hun tog fat i hans trøje på ryggen og så ned på gulvet "sæt mig ned" sagde hun og rykkede sit ansigt mod ham og lukkede sine i
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 7 Icon_minitimeLør Apr 24, 2010 8:54 pm

"Så bare være sur" drillede han og satte hende ned.
Han nussede hende drillende i håret og lod sig falde ned mens han stadig betragtede hende,
med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 7 Icon_minitimeLør Apr 24, 2010 8:58 pm

hun åbnede sine øjne da hun kunne mærke gulvet mod sine fødder, hun så på ham og satte sig på hans mave "jeg er ikke sur.. du er bare stadig dum" sagde hun og prikkede ham på næsen og rakte tunge af ham
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 7 Icon_minitimeMan Apr 26, 2010 6:27 pm

Shin smilte lidt og lagde armene om hende i et kram.
"Er jeg stadig dum" spurgte han og trak sig lidt væk så han kunne se hendes ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 7 Icon_minitimeMan Apr 26, 2010 9:50 pm

Kayli så på ham og nikkede stort "ja du er" sagde hun og lavede ansigter af ham "hvor er du dum" sagde hun og grinte stort
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 7 Icon_minitimeMan Apr 26, 2010 10:39 pm

Shin lo lidt og prikkede hende på næsen.
"Hvad skal jeg gøre for at jeg bliver sød igen" spurgte han med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 7 Icon_minitimeTirs Apr 27, 2010 12:31 am

Kayli rykkede lidt på næsen da han prikkede den, hun tænkte lidt over det og gyngede lidt fra side til side "godt spørgsmål" sagde hun og prøvede at tænke lidt over det, mens hun prikkede ham lidt i maven
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 7 Icon_minitimeTirs Apr 27, 2010 7:40 am

Shin tog sig til maven da hun prikkede ham i maven. "Uhh, det gjorde ondt" sagde
han og lo lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 7 Icon_minitimeTirs Apr 27, 2010 3:52 pm

Kayli kunne ikke lade være med at grine af det han sagde, hun rystede på hovedet af ham "Shin du er mærkelig" sagde hun og rakte tunge af ham
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 7 Icon_minitimeTirs Apr 27, 2010 6:03 pm

Shin lo lidt. "Ja, jeg kan jo ikke gøre for at du elsker at påføre mig voldsom
smerte hele tide" sagde han og lo igen. Han satte sig ned og rakte hånden ud mod hende, med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 7 Icon_minitimeTirs Apr 27, 2010 11:55 pm

Kayli prøvede at give et ondt grin fra sig, men det lød lidt mere som en lille pige der grinte. hun så lidt på hans hånd inden hun bare satte sig ned i hans skød "jamen du elsker mig jo som jeg er, så hvorfor skulle jeg gøre om på mig selv ?" spurgte hun om og så på ham og begynde at prikke ham på kinden
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 7 Icon_minitimeOns Apr 28, 2010 8:15 am

Shin smilte lidt og kyssede hende blidt i håret. "Du har så sandelig ret" sagde han og
grinte lidt af hendes latter. "Du gør mig helt bange" sagde han drillende og prikkede hende blidt i siden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 7 Icon_minitimeOns Apr 28, 2010 1:47 pm

Kayli blottede sine tænder i et smil "jeg har altid ret" sagde hun og tog fat i hans håndled "du må ikke prikke" sagde hun og skød sin underlæbe frem, hun grinte ondt igen bare for at drille ham
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 7 Icon_minitimeOns Apr 28, 2010 3:14 pm

"Ikke hele tiden" sagde han og lo lidt og pirkkede hende igen i siden, bare for
at drille hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 7 Icon_minitimeTors Apr 29, 2010 8:20 pm

Kayli rystede på hovedet af ham "jov det har jeg altså" sagde hun bestemt og rakte tunge af ham, og tog fat i hans anden håndled og så ondt på ham
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 7 Icon_minitimeLør Maj 01, 2010 11:21 am

Shin smilte drillende til hende og rakte så tunge til hende.
Han gik hev sine arme om bag ryggen, så hun havde mulighederne at slippe hans
arme eller ligge armene om ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 7 Icon_minitimeSøn Maj 02, 2010 1:37 am

Kayli så på ham og smilte stort og kyssede ham på kinden, hun slap stille hans håndlede og tog fat i hans trøje på ryggen "Lille Shin Edderkop kravled op ad muren. Så kom regnen og skylled Shin væk. Så kom solen og tørred Peters krop. Lille Shin Edderkop kravled atter op" sang hun drillende og rakte tunge af ham
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 7 Icon_minitimeSøn Maj 02, 2010 6:46 am

Shin smilte da hun kyssede ham og kunne ikke lade være med at grine. "Lille Kayli edderkop, stod og vaskede
op. Så kom Shin og smadderede en kop, så kom Bill og sagde det var nok. Lille Kayli edderkop
vaskede atter op" sagde han og lo igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 7 Icon_minitimeSøn Maj 02, 2010 10:14 pm

Kayli grinte lidt af det han sagde og rystede på hovedet "det ville Bill aldrig komme at sige.. han vil jo ikke engang havde mig" sagde hun og begynde at prikke ham på næsen
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 7 Icon_minitimeOns Maj 05, 2010 11:16 am

"Hmm, men Bill har jo også fået sig en kæreste" sagde han med en drillende stemme som lød
meget barnlig.
"men så var det bare Bill der smadrede koppen og mig der sagde stop, er jeg så sød" spurgte han og lo lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 7 Icon_minitimeOns Maj 05, 2010 10:17 pm

Kayli rejste sig stille op og så bare på ham, hun træk bare på skulderne og gik mod udgangen. mens hun så ned på gulvet med store øjne
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 7 Icon_minitimeTors Maj 06, 2010 9:43 am

Shin så efter hende og fulgte lidt efter hende.
"Noget galt" spurgte han og sukkede lavt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 7 Icon_minitimeTors Maj 06, 2010 2:37 pm

Kayli stoppede op ved døren og nikkede, hun vende sit blik mod ham og sukkede "jeg elsker ham så meget" hviskede hun
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 7 Icon_minitimeTors Maj 06, 2010 7:40 pm

"det ved jeg, men jeg syntes bare at du skulle vide at han
har en anden, ville du ikke hellere vide det fra mig i stedet for
fra en eller anden" spurgte han og langsomt tættere på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 7 Icon_minitimeTors Maj 06, 2010 8:11 pm

Kayli træk lidt på skulderne "ville gerne havde haft at han var mand nok til selv at sige det" sagde hun og så stille op på ham, og bed sig kort i læben "føler mig brugt" hviskede hun og gik hen til ham og lag sit hoved mod hans brystkasse
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 7 Icon_minitimeTors Maj 06, 2010 8:20 pm

Shin lagde armene om hende og trak hende ind i et kram.
"Det burde han måske også, du skal måske bare snakke med ham" sagde han stille
og kyssede hende i håret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 7 Icon_minitimeTors Maj 06, 2010 8:39 pm

Kayli rystede på hovedet og så stille op på ham "ja det skulle han" hviskede hun og tog fat i hans trøje og sukkede "har intet at sige til ham.. han skulle ikke havde forvandlet mig, nu er det svære at dø" hviskede hun og lag sit hoved mod hans brystkasse igen "troet jeg var nået særligt for ham" sagde hun og trykkede sig ind til ham
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 7 Icon_minitimeTors Maj 06, 2010 8:41 pm

"Forvandlede Bill dig" spurgte han overrasket. Det var faktisk ikke noget han lige havde
regnet med. Kayli var vampyr før han selv var blevet det.
"Du skal heller ikke død" sagde han bestemt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 7 Icon_minitimeTors Maj 06, 2010 8:44 pm

Kayli nikkede "jeg blev forelsket i ham med første øjekast.. og jeg blev virkelig sur når jeg fandt ud af hvad han havde gjort ved mig, men det tog ikke min kærlighed til ham væk" peb hun og bed sig i læben, og prøvede at komme tætter på ham. hun træk bare på skulderne "ingen grund til at leve.. jeg har bare ventet på at han også ville komme til at elske mig" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 7 Icon_minitimeTors Maj 06, 2010 9:47 pm

Shin lyttede stille til hende.
Han trykkede sig ind til hende. "Du har bare at blive her
os mig. Hvis du dør, tager du mit hjerte med dig" mumlede han og kyssede hende i håret igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 7 Icon_minitimeTors Maj 06, 2010 9:51 pm

Kayli sukkede og rystede på hovedet "du ved ikke hvordan jeg har det" hviskede hun og følte at sin krop fald fra hinanden
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 7 Icon_minitimeTors Maj 06, 2010 9:53 pm

Shin løftede hende op selvom han vidste at hun hadede det.
Han gik ind i stuen og satte hende ned på sofaen og satte sig ned ved siden af
hende. "gjorde jeg det rette da jeg fortalte han havde en anden" spurgte han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 7 Icon_minitimeTors Maj 06, 2010 9:57 pm

Kayli kæmpede ikke imod da han løftede hende op, selv om du ikke var så vild med det. hun træk sine ben op til sig og trykkede sig bare ind til ham igen, hun nikkede stille og pillede lidt ved sin kjole "det er bedre at få sit hjerte knust af at få det at vide.. end at få det knust af at blive afvist" sagde hun og synes selv at begge dele var slemme, men i det øjeblik synes hun at det var slemmer at blive afvist "jeg hader ham.. han fik mig til at tro at jeg kunne få en chance" hviskede hun ulykkeligt
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 7 Icon_minitimeFre Maj 07, 2010 8:23 pm

Shin lagde hovedet ned mod hendes og sukkede lidt.
"Du klarer dig nok bedre uden Bill" sagde han stille og fugtede læberne og
lukkede øjene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 7 Icon_minitimeFre Maj 07, 2010 8:30 pm

Kayli træk på skulderne "ja måske" sagde hun og var virkelig glad for at hun havde Shin, hun viste at hun altid kunne komme til ham og var glad for at hun kende ham. hun trykkede sig let tætter på ham "jeg vil bare blive elsket" hviskede hun
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 7 Icon_minitimeFre Maj 07, 2010 8:33 pm

Shin smilte svagt, men ikke fordi at hun var
ked af det. "Jeg elsker dig" sagde han smilende og
kyssede hende på panden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 7 Icon_minitimeFre Maj 07, 2010 8:36 pm

Kayli så stille op på ham og hævede det ene øjebryn "udover dig" sagde hun og havde det som om hans læber stadig var mod hendes pande, hun så trist op på ham og sukkede
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 7 Icon_minitimeFre Maj 07, 2010 8:38 pm

"Du har bare ikke fundet den rette endnu" sagde han stille og
sukkede igen.

//Bliver nødt til at logge xD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 7 Icon_minitimeFre Maj 07, 2010 8:39 pm

Kayli træk på skulderne "der findes ingen der er den rette" sagde hun og sukkede med "dem jeg kommer til at lide. vil slet ikke havde nået med mig at gøre" sagde hun

//okay//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tilbage i byen. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 7 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tilbage i byen.
Tilbage til toppen 
Side 7 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» Ny i byen
» ser byen
» Ny I Byen
» Ny i byen
» Tilbage

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: