Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Tilbage i byen.

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. Empty
IndlægEmne: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. Icon_minitimeSøn Mar 07, 2010 11:57 pm

Sted: Forks
Tid: Middagstid
Omgivelser: mennesker
Vejr: Ikke meget anderledes end de andre dage, koldt og overskyet
Påklædning: Mørke busker og en sort almindelig hættetrøje

Shin gik stille og langsomt igennem byens gader. Det var længe siden han havde
været i Forks. Han havde sådan savnet byen og var glad over at han var kommet
tilbage. Han gik i retning af sin gamel lejlighed, da han stadig havde nøglen til den.
Men havde havde dog ikke brug for at komme hjem med det samme, han ville lige nyde lidt
af byen for han trak sig tilbage.
Byen lignede stortset sig selv bortset fra de mange vampyr lugte der ramte hans sarte næse.
Der var åbenbart kommet flere vampyr til. Han smilte da han gik forbi de gamle bygninger han
sådan havde savnet mens han havde været væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 12:42 am

Kayli sad inde i den café hun havde mødt Shin, hun havde en lyserød sommerkjole på og et par guldfarve højhældede sko på. hun havde sådan en mærkelig fornemmelse at der ville ske nået idag. hun fik øje på nogle drenge der sad og så på hende, hun snerrede lidt af dem og rejste sig op og gik hurtigt ud af caféen da hun ikke gad glo på dem mere. hun så sig omkring og havde sådan lyst til en dag hvor solen skindede, hun begynde stille at gå dansende ned af gaderne og havde sine hænder på ryggen. hendes hår hang ned af hendes ryg med en elastik i med en lyserød blomst i, hendes øjne var røde og hun havde helt glemt at tage kontaktlinser i eller hun gad ikke idag. hun stoppede op og så sig omkring da hun fik færten af nået, hun tænkte lidt og kende den duft mere end nået andet. hun så sig omkring og rystede på hovedet *det kan ikke passe* tænkte hun og begynde at småløbe mod duften, hun stoppede op da hun fik øje på en der kom gående hen imod sig. hun lag sit hoved på skrå og kiggede på Shin som om hun så på et spøgelse *jeg må være tæt på at blive gal* tænkte hun og gik et skridt tilbage da hun ikke troede på at det rigtigt kunne være ham, hun mærkede en mærkelig fornemmelse af lykke og sorg. lige den samme følelse som hun havde når hun fik at vide at Shin havde rejst, hun mærkede Shin duft og lukkede sine øjne kort i og ville stadig ikke tro at det rigtigt var ham
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 12:49 am

Shin var forlængst kommet over sit vildskabt efter at være forvandlet,
men det krævede meget af ham at gå i bland mennesker, men han havde savnet det.
han var taget tilbage til Frankrig. Han ledte efter Kate. Han havde hørt noget
om at hun var i live og boede i Frankrig, men han havde ikke fundet hende.
Pludselig standsede han op. Han stod midt på gaden og han så sig glad om.
Han kunne lugte Kayli. Da han fik øje på ham smilte han større end han troede der
var muligt. Hun var så køn og gud hvor havde han savnet hende.
han løb i menneskefart mod hende.
"Kayli" råbte han selv om det havde været nok med at bare sige det normalt hun ville
nemt høre ham.
Han standsede foran hende. Han havde allermest lyst til at kramme hende,
men han var sikker på at hun var vred på ham.
Men han kunne ikke lade være. Han lagde armene om hende og trak hende ind til
et kram. "Hvor har jeg savnet dig Søs" hviskede han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 12:54 am

Kayli fik et stort chok "ah også kan den tale" råbte hun, men da hun mærkede hans arme om sig. så viste hun at det var ham, hun klamrede sine arme rundt om nakken på ham og kravlede op af ham og lag sine ben rundt om livet på ham "Shin" hviskede hun og lukkede sine øjne i og ville ikke tro på at det virkelig kunne være ham, hun gav ham et smæk kys på kinden og lukkede sine øjne i imens "er det virkelig dig" hviskede hun og trykkede sig tæt ind til ham og brugte alle sine kræfter, og var glad for at han ikke var menneske da hun nok havde dræbt ham så "Shin det kan ikke være rigtigt" hviskede hun og bed sig i læben, hun slap den dog hurtigt og kyssede ham flere gange på kinden
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 12:58 am

Shin lo og krammede hende og da hun lagde benene om hende drejede han kort rundt og smilte. "Det er virkelig mig, jeg er tilbage" sagde han og nikkede imellem hendes kys.
Det havde virkeligt været hårdt skulle undvære
kayli og alle de andre som han elskede i byen, men det var han nødt til.
Han var ked af at de havde fået at vide at han var død, men
nu var han tilbage og han ville aldrig forlade dem igen.
"Hvor har jeg savnet dig" gentog han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 1:03 am

Kayli smilte stort og mærke hvordan lykken kom frem i hende, hun trykkede sin pande mod hans og så ham ind i øjnene "Shin" hviskede hun et par gange og lag sin ene hånd på hans kind og smilte "det er virkelig dig" hviskede hun og smilte kært til ham "jeg har også savnet dig" sagde hun, hun lukkede sine øjne i mens hendes smil forsvandt. hun åbnede sine øjne igen og satte sine fødder ned på jorden igen, og skubbede ham hårdt i brystkassen "din store idiot ! hvordan kunne du bare forlade mig ?" sagde hun og så såret op på ham, hun kunne godt se på de folk der gik forbi at de ikke kunne forstå at hun kunne skælde nogen ud der er større end hende. og mest når hun jo var så lille
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 1:14 am

Shin smilte til hende og gan hende et kys på kinde,
"hvor er jeg glad for at være tilbage" Sagde han og tog en dyb indåning
og gav hende et kys igen.
men da hun skubbede til ham og råbte af ham, så han ned i
jorden og han vidste ikke rigtigt hvad han skulle sige. Han vidste
at han fortjente alt det hun ville sige til ham.
"jeg er ked af det, jeg lover aldrig at gøre det igen" hviskede han og så endelig
på hende igen med et lille undskyldende blik.

//Sorry min computer fuckede 2tal.. xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 1:20 am

Kayli blev bare stående og så på ham "du ved ikke hvad du har gjort.. jeg kommer tilbage for en lortet uge i LA. også får jeg at vide at du havde rejst" sagde hun lidt for højt og rystede på hovedet af ham og havde mest lyst til at græde, hun lag sine arme over kors og kunne ikke fatte ham "du rejste når jeg havde mest brug for dig" hviskede hun og lod sine arme falder ned på siderne af sig "du var væk og Bill var væk,, jeg havde boedet på gaden hvis ikke jeg havde Syd" sagde hun og havde ikke kræfter til at råbe af ham mere, hun snøftede lidt og satte sig bare ned på jorden. selv om folk kiggede på hende, men hun var bare ligeglad med det
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 1:24 am

Shin vidste ikke rigtig hvad han skulle gøre. Men på en måde var han glad for at hun bare havde fået at vide at han var rejst, for der var mange der havde fået at vide at han var død.
"Jeg er virkelig ked af det, jeg håber du kan tilgive mig, jeg er virkelig, virkelig, virkelig, virkelig ked af det" sagde han med en trist lille stemme.
Da hun satte sig ned på jorden satte han sig ned ved siden af hende og lagde armene trøstende om hende.
"det vidste jeg ikke, bor du stadig ved Sydney" spurgte han. Han ville gerne hjælpe hende, men hvordan vidste han ikke. Han kunne tilbyde hende at flytte ind hos ham hvis hun ville. "men jeg er tilbage nu og jeg bliver" hviskede han og gav hende
et lille kys på kinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 1:33 am

Kayli så opgivende på ham og lag sine arme omkring ham "desværre holder jeg for meget af dig til ikke at kunne tilgive dig, selv om jeg stadig hader dig" hviskede hun og lag sit hoved mod hans hals og nikkede "ja, jeg bor stadig hos hende.. har intet andet valg, har ingen penge og hvem gider også sælge en lejlighed til et barn" hviskede hun og kravlede stille op i hans skød og satte sig, hun lukkede sine øjne i og gav et opgivende suk fra sig. hun hadet virkelig sig selv lige nu at hun holde så meget af ham, at hun ikke engang kunne klare at være sur på ham ret længe "jeg troedet du var væk forevigt.. jeg dræber dig næste gang du tager afsted uden at sige nået til mig" hviskede hun mod hans hals og tog sin hånd ned på hans brystkasse og begynde at pille lidt ved hans trøje
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 1:38 am

Shin lagde sit hovede på hendes hovede og lukkede øjne. Han duftede til hendes hår, det lugtede virkeligt godt. "Det er jeg glad for, men jeg håber du en gang vil holde op med at hade mig" hviskede han og smilte lidt.
"Du kan flytte ind ved mig, eller jeg kan skaffe dig en lejlighed" sagde han roligt.
han ville virkelig hjælpe hende for at vise hvor meget han holdt af hende.
"jeg lover at jeg aldrig tager af sted før at sige det til dig" sagde han og tænkte over
at folk kiggede efter dem. De sad midt på gaden.
Han lo lidt. Hun havde aldrig enten bidt i hans trøje eller pillet ved den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 1:48 am

Kayli smilte lidt og åbnede sine øjne og så ned af ham "ja det stopper jeg nok med når du ikke er sådan et fjols mere" hviskede hun og pillede videre med hans trøje, og kunne mærke hvor meget hun havde savnet at pille ved hans trøje. hun tog en dyb indånding af ham og smilte stort "Shin det behøver du ikke, jeg klare mig" hviskede hun og trykkede sig tætter på ham, hun kunne mærke at hun aldrig havde lyst til at give slip på ham igen "får du heller ikke lov til" hviskede hun og kyssede ham på brystkassen, hun lukkede sine øjne i igen og pillede videre med hans trøje. hun tænkte lidt over hvad hun skulle sige, men der var ikke ord nok til det hun følte "Shin.. være dag håbede jeg at du en dag ville stå foran mig, og sige at alt ville blive godt igen og at du aldrig ville rejse" hviskede hun og trykkede sig tætter mod ham
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 1:53 am

"Jamen jeg vil gerne hjælpe dig" sagde han og kyssede hende i håret. Han lo lidt da hun sagde om hvornår hun ville holde op med at hade ham. "Så går der nok lidt tid, jeg har det med at være et fjols" lo han og ønskede aldrig at give slip på hende. Han havde savnet hende så meget.
"Jeg er virkelig ked af det, men nu er jeg her og det hele skal nok blive okay.. Det lover jeg" hviskede han og støg hende blidt over håret. "Men hvad er det for noget med Bill" spurgte han uden at give slip på hende.
Han havde ikke lyst til at gøre hende ked af det, men han ville gerne vide hvad Bill nu havde gjort. (xD) Han kunne huske at hun var ret ked af det på et tidspunk, og så senere glad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 1:59 am

Kayli rystede på hovedet og vende sit blik op mod hans ansigt "Shin du kan ikke hjælpe mig med nået nu" sagde hun og nikkede af det med at han var et fjols, hun lag stille sin ene hånd på hans kind og nussede den lidt med sin tommelfinger "det bliver aldrig godt igen eller det samme" hviskede hun og ønskede på en måde at alt var som det var en gang, hun fugtede kort sine læber og så bare op på ham "Bill rejste fra mig, men han er tilbage igen.." hviskede hun og lukkede sine øjne i og viste ikke hvad hun skulle sige til ham
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 2:03 am

"Men du lover at sige til hvis du får brug for hjælp, ikke" sagde han og gav hende et kys på kinden.
Han bed sig kort i læben da hun fortalte om
Bill. "men er i så sammen nu eller hvordan går det" spurgte han. Shin huskede tilbage
til den gang han var et menneske og han ville fortælle Bill et par sandheder
eller to om hvordan han havde behandlet Kayli.
Det endte ikke så godt. Han skubbede hurtigt tankerne fra sig og smilte til kayli.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 2:09 am

Kayli så op på ham og rystede på hovedet "nej vi er ikke sammen, han ser mig stadig som bare en lille engel som ven" sagde hun og smilte svagt til ham, hun nikkede langsomt og lukkede sine øjne i "hmm.. det ved jeg ikke hvad skulle være" hviskede hun og tog fat i hans trøje og løftede sig selv lidt op, og kyssede ham en enkel gang blidt på munden
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 2:12 am

"Det er jeg ked af at høre" sagde han stille og gav hende et lille klem. "Måske skulle jeg tage en lille snak med ham" sagde han og lo lidt. "Men hvis du får brug for hjælp" sagde han og gengældte hende kys.
Han smilte til hende og lagde sin pande mod hende.
"Hvor har jeg dog savnet" sagde han med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 2:18 am

Kayli åbnede sine øjne og hævede det ene øjebryn "tror du at en lille snak får ham til at ombestemme sig og blive forelsket i mig ?" spurgte hun og rystede på hovedet af ham, hun bed sig stille i læben og smilte kært op til ham og nussede ham blidt på brystkassen "så skal jeg nok komme og sige det" hviskede hun og kunne stadig ikke forstå at han virkelig var tilbage, og han var virkelig *måske er dette en drøm* tænkte hun og var ikke hels sikker mere, mens smilte alligevel til ham "jeg har også savnet dig,, vildt meget" sagde hun og lag sin ene hånd på hans kind igen og legede lidt med hans underlæbe med sin tommelfinger
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 2:22 am

Shin trak på skulderne. Han vidste at det nok ville være umuligt bare at overtale ham, men det burde det ikke at være for Kayli var en sød, sjov og smuk vampyr. "Du har ret, det vil nok blive lidt svært." sagde han en anelse opgivende.
"Så stoler jeg på det" sagde han og gav en lille latter fra sig.
Shin kunne ikke lade være med at smile da hun legde med hans læbe.

//Logger nu men vi skrives xD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 2:31 am

Kayli nikkede og smilte bare op til ham "men det er også ligemetget, er bare glad for at hn er i mit liv" hviskede hun og tænkte lidt over det, hun bed sig i læben og vende sit blik ned mod sit skød. hun så lidt efter op på ham og slap sin læbe "d.. hmm ej ligemeget" sagde hun og rejste sig stille op og vende sig om og begynde at gå, da hun ikke kunne få sig selv til at spørge ham om det. hun så tilbage på ham og håbede at han ville gå med hende, hun bed sig i læben og prøvede at rystede sin idé ud af hovedet

//okay natnat//
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 12:15 pm

Shin smilte lidt og rejste sig op for at følge efter hende. Han kom hurtigt op på siden af hende og han gik stadig med et smil.
"Hvad er det du vil sige" spurgte han og gav hende et lille kys på kinden.
"du ved du kan sige alt til mig" spurgte han og sendte hende et bedende blik. Han gik roligt ved siden af hende, mens han holdt øje med hende ud af øjnkrogen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 12:20 pm

Kayli vende sit blik mod ham og tænkte lidt over det, hun rystede stille på hovedet og gik ind foran ham "nej.. jeg kan fortælle dig næsten alt" sagde hun og så op på ham, hun lag sit hoved mod hans brystkasse og lukkede sine øjne kort i. hun lag stille sine arme rundt om livet på ham og trykkede sig ind til ham, og tog en dyb indånding af ham og smilte svagt af duften
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 12:26 pm

"Hvad er det du ikke kan fortælle mig, jeg lover ikke at sige til nogen hvis det er vigtigt" sagde han.
Han lagde også armene om hende og gengælte blidt krammet.
Han havde virkeligt savnet hende og han var så glad for at han var tilbage. Men lidt trist over at hun ikke ville sige hvad hun havde i tankerne.

//Jeg bliver nødt til at logge, jeg skal ind og have Tysk xD Sees//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 12:35 pm

Kayli åbnede sine øjne og så stille op på ham "det er ikke nået jeg vil fortælle" hviskede hun og gik stille op på hans fødder, hun lag sin ene arm omkring nakken på ham for ikke at falde ned. hun så stille på ham og lag sin anden hånd på hans ene kind, hun bed sig i læben og lukkede sine øjne i igen. hun slap sin læbe hurtigt igen og trykkede sine læber mod hans

//weee tysk :b .. er jeg mega dårlig til x'D//
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 3:02 pm

Shin smilte lidt da hun stillede sig på hans tær. Hun havde noget med at hun skulle kravle på ham så han lo kort, men da hun kyssede ham lagde han armene om hende og gengælte blidt kysset. Men efter lidt trak han langsomt ansigtet væk og så på hende, "Hvad skulle det til for" spurgte han drillende og prikkede hende i siden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 3:05 pm

Kayli åbnede langsomt sine åbne da han træk sig væk, hun så stille op på ham inden hun lag sit hoved ind mod hans brystkasse "det var det" hviskede hun og hentyder til det hun ikke ville sige, hun bed sig lidt i læben og træk sig væk fra ham. hun vende sit blik op mod hans ansigt igen hun vende sig om og begynde at gå, hun kunne ikke få sig selv til at sige nået og bed sig bare videre i læben
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 3:09 pm

Shin fulgte stille efter hende da hun begyndte at gå. Han så smilende på hende.
"Er du ked af det" spurge han mens han stille fulge efter hende.
"Hvor er du på vej hen" spurgte han og så lidt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 3:12 pm

Kayli slap stille sin læbe og så op på ham, hun åbnede munden for at sige nået men lukkede den hurtigt igen. hun vende blikket ned mod sine fødder og stoppede op, hun så stille op på ham igen og rystede på hovedet "det var bare forkert, undskyld" hviskede hun da hun ikke viste hvad han syntes om hende nu, hun så ned af vejen og træk lidt på skulderne da hun ikke selv viste hvor hun var på vej hen "det ved jeg ikke" svarede hun og så op på ham igen
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 3:16 pm

Shin grinte lidt. "Hey Kayli stop lige" sagde han og greb hende i armen og hev hende hen til sig. "Du må ikke være ked af de, du betyder alt for meget til at du skal gå rundt og være sur og ked af det" sagde han med en bestem, men venlig stemme. Han lagde igen armene om hende og lagde en hånd på hendes kind, og strøg hende blidt med tommefingeren.

//Jeg skal lige hjem så kommer jeg på igen. xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 3:21 pm

Kayli fik et chok og gav et hyl fra sig og lag sine hænder på hans brystkasse *hvorfor skal man dog blive hevet rundt* tænkte hun mens hun lyttede på hvad han sagde og så bare op på ham "jeg er ikke ked af det, jeg syntes bare lige jeg har dummet mig" sagde hun og så efter hans tommelfinger, inden hun så op på ham igen og fik et stor lyst til at kysse ham. men hun gjorde alt for ikke at gøre det, hun lod sine negler på den ene hånd glide hen over hans kind

//okay :b//
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 3:54 pm

Shin smilte lidt da hun gav et hyl fra sig, men blev hurtigt alvorlig igen. "Hvorfor mener du så at du har dummet dig" spurgte han og sendte hende et kort lille smil. Shin mærkede hendes hånd på hans kind. Han lod sin egen hånd glede ned til hendes hofte hvorefter han trak hende lidt ind til sig mens han smilte til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 4:52 pm

Kayli så ham bare ind i øjnene og lod ham trække sig tætter på sig "fordi du er min bedsteven.. og jeg kyssede dig" hviskede hun og lukkede sine øjne kort i "og fordi jeg har lyst til at kysse dig igen" hviskede hun og kunne ikke få sig selv til at se væk fra ham, selv om hun havde en stor lyst til at ikke kigge på ham lige nu. hun nussede ham blidt på kinden og bed sig lidt halvt hårdt i læben, men slap den hurtigt igen
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 4:55 pm

Shin lo kort og sendte hende et lille uskyldigt smil. "Så du vel hellere være venner" spurgte han og lagde armene om på hendes ryg og foldede hænderne sammen så hun ikke kunne slippe væk fra ham så nemt.
Han så hende i øjnene stadig med et lille kækt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 5:03 pm

Kayli lag sit hoved på skrå og så op på ham "for det første så vil du ikke havde mig og for det anden så kan du ødelægge vores venskab.. hvis det skete at vi blev sammen og til sidst den ene ikke ville havde den anden mere" sagde hun og så tilbage på hans arme omkring hende, hun vende sit blik op mod ham igen og lod sin tommelfinger glide hen over hans læber. hun gjorde ikke modstand og kunne heller ikke få sig selv til det, selv om hun på en måde gerne ville
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 5:09 pm

"Så du ved hvad jeg føler, men hvis du ikke vil" sagde han og slap hende lidt efter. Det var bare så længe siden at han havde set hende og han kunne ikke forstå at han havde forladt denne dejlige by. Han stod lidt stille og så på hende, før han begyndte at gå igen. Han var tilbage og det fik ham til at smile en smule.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 5:12 pm

Kayli så efter ham og gik hurtigt efter ham og så op på ham "nej det gør jeg måske ikke, men hvem vil havde mig ?" sagde hun og gik hurtigt hen foran ham og kravlede hurtigt op af ham, hun lag sine ben tæt omkring ham og lag sine arme rundt om nakken på ham. hun lag sit hoved på skrå og så bare på ham "så fortæl mig hvad du føler ?" hviskede hun og lag sit hoved på hans ene skulder
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 5:19 pm

Shin blev nødt til at standse op da hun kravlede op på ham. Han lagde armene om hende så hun ikke ville falde. "Kayli, du betyder alt for mig" sagde han og lagde sit hovede mod hende. Han sukkede kort.
"Du burde have lidt mere selvtilid" sagde han med en drillende tone.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 5:23 pm

Kayli lukkede sine øjne i og kyssede ham på skulderen "på hvilken måde ?" hviskede hun og var ikke sikker på det, hun nussede ham blidt i nakken og tænkte lidt over det og rystede på hovedet "hvorfor det ? jeg siger jo bare sandheden" hviskede hun og rykkede sig tætter på ham og tog en dyb indånding af ham
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 5:26 pm

Shin gav hende et lille klem. Han holdt virkelig af hende. "Det ved jeg ikke, jeg er ikke sikker hvordan" sagde han og bed sig i læben. "Jeg ahr været væk længe og jeg har savnet dig og jeg elsker dig virkelig" sagde han og tænkte sig om. " Han satte hende ned igen og så på hende. Han vidste ikke om den følese han havde i maven var kærlighed på den måde. der var kun en måde at finde ud af det. Han havde stadig armene om hende og trak hende ind til sig og trykkede blidt sine læber mod hendes.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 5:34 pm

Kayli nikkede og smilte svagt "det er okay" hviskede hun og så kort ned i jorden da hun mærkede at han satte hende ned igen, hun så op på ham og fik et lille chok da hun mærkede hans læber mod sine. hun lukkede stille sine øjne i og lag den ene hånd på hans kind og den anden i hans hår, hun trykkede sig tætter på ham og kyssede ham blidt tilbage. hun kunne mærke at det føltes mærkeligt, men hun kunne godt lide den fornemmelse selv om det som om hun kyssede sin bror
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 5:37 pm

Shin kyssede hende blidt inden han igen trak han sig lidt fra hende og så på hende. Han havde stadig armene om hende og så lidt undersøgende på hende. "Såå?" spurgte han og da
han ville vide om hun havde fortryd hvad hun havde sagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 5:43 pm

Kayli åbnede langsomt sine øjne og smilte svagt "hvorfor stoppede du ?" spurgte hun om og ville ikke indrømme at hun gerne vil havde hans læber mod sine igen "det føltes mærkeligt, men på en god måde" hviskede hun og nussede ham videre på kinden, hun vende kort sit blik ned mod jorden inden hun så op på ham igen "hvad syntes du selv ?" spurgte hun om og bed sig i læben da hun hellere ville vide hvad han syntes om det
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 5:48 pm

Shin lo lidt inden han svarede hende. "Jo i starten var det lidt underligt, men jeg kunne lide det" sluttede han af og smilte til hende. Han kastede et hurtigt kig rundt på alle de velkendte bygninger.
Byen lignede sig selv, bortset fra de mange vampyrdufte der nu virvlede rundt og ramte hans
næse. Der var kommet mange vampyr siden han tog af sted. "Undskyld" sagde han og gav hende endnu et lille klem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 5:55 pm

Kayli smilte lidt og så bare på ham "det er godt ikke ?" hviskede hun og hviste ikke hvad hun skulle gøre, hun smilte bare til ham og fugtede sine læber og nussede hans kind imens "hvad er der ? .. det er okay" sagde hun og kyssede ham blidt på hagen, hun trykkede sig blidt tætter på ham og ville ikke havde at han gav slip hende
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 5:59 pm

Shin smilte til hende og tog hendes hånd. "Skal vi gå hjem til mig" spurgte han og lo lidt og så på
de mange mennesker der havde holdt øje med dem. "jeg tror folk følger med" sagde han med et smil.
Han begyndte langsomt at gå i retning af hans lejlighed. Han havde ikke været hjemme endnu, men
regnede med at der sikkert ville være roddet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 6:04 pm

Kayli nikkede og gik bare med ham "ja det gør de måske, det kan jeg også godt forstå de må syntes du er vildt flot" sagde hun og så sig kort omkring og rakte tunge af en gammel dame der kiggede på dem, hun flettede stille sine fingere mellem hans da hun ikke var sikker på om hun gik over hans grænser "jeg har heller aldrig været hjemme hos dig" sagde hun og smilte kært op til ham
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 6:10 pm

Shin lo da hun rakte tunge til damen. "Nej jeg er ret sikker på at
det er dig de kigger på" sagde han og lo lidt endnu en gang. han lod hende flette
hendes finger ind i hans.
"jeg bor ikke langt her fra" sagde han og satte farten en smule op. De nærmede sig
en lille opgang og han låste hurtigt døren op og gik hurtigt op af trapperne, op til 3 sal.
Han vendte sig om og smilte til hende. "Klar til at se hvor jeg bar"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 6:16 pm

Kayli rystede på hovedet "nej det er nået pjat" sagde hun og fulgte bare så godt med som hun kunne, hun grinte lidt og skynde sig med ham op af trapperne og stoppede op og nikkede "jeg håber at der er rent" drillede hun og så skiftevist på ham og på døren "ej.. du er jo en dreng" sagde hun og gav hans hånd et lille klem, hun glædet sig meget til at se hvordan han boedet og bed sig nysgerrigt i læben. hun vende sit blik op mod ham og lod sit blik blive der
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 6:19 pm

Shin lo højt. "Så bliver du skuffet, jeg er ikke den bedste til at
rydde op" sagde han og låste langsomt og dramatisk døren på.
Han skubbede døren op og på gulvet lå en masse tøj. Han sparkede det til side og
gik ind i stuen hvor der også lå tøj.
"jeg burde vaska" lo han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 6:24 pm

Kayli grinte lidt af alt det tøj og lukkede døren efter dem og gik efter ham, og nikkede lidt "nu ved jeg hvorfor du gerne ville havde jeg flyttede ind hos dig" sagde hun og grinte lidt af det og havde slet ikke imod det, hun syntes mere at det var hyggeligt da det viste mere hvilken person der boedet der "her er da flot sådan da" sagde hun og gik stille efter ham og lag sine arme rundt om livet på ham og smilte sødt op til ham

//jeg skal lige hjælpe min far med at lave toffelmos :b//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tilbage i byen. Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tilbage i byen.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 9Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» Ny i byen
» ser byen
» Ny I Byen
» Ny i byen
» Tilbage

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: