Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Ny i byen

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Ny i byen Empty
IndlægEmne: Ny i byen   Ny i byen Icon_minitimeOns Jun 09, 2010 10:30 pm

Dato :: 11-06
Årstid :: sommer
Dag :: Fredag
Vejr :: stjerne kalr himmel
Sted :: Forks by
Tid :: 22.30
Omgivelser :: en masse unge mennesker der er på vej i byen

ZAchary var på vej hjem efter at havde været over i parken, hans far havde sagt han skulle tage ud i byen og møde en masse nye unge mennesker, så han kunne få sig et par venner, men selvom han gerne ville møde en masse mennesker var han for genert og ville bare gerne være sig selv eller være der hjemme og øve på sine sange. han gik med sit skate board underarmen og sine slidte lyse comboy bukser en smule nede på røven, hans far havde bedt ham smide dem ud inden de flyttede men han ville ikke det var hans ynglings bukser selvom der var hul på begge knæ så ville han ikke smide dem ud, han havde en sort læder jakke på og en sort band t-shirt inden under den.
håret var sat som altid,,...

Zachary begav sig ned af vejen og så en masse unge mennesker der havde det sjvot og nogen var endda fulde, men selvom han kun var 14 ville han gerne prøve at være fuld igen, han havde kun prøvet det et par få gange, uden hans forældre vidste det..... efter at havde gået i et par minutter fandt han en bænk han kunne slå sig ned på, der sad heldigvis ikke andre end ham selv...
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Ny i byen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen   Ny i byen Icon_minitimeOns Jun 09, 2010 10:37 pm

Milla gik gennem byen, dog var hun ikke tryg ved den endnu, siden fulde folk altid råbte et eller andet efter hende. Hun havde hendes stramme lyse cowboy jeans på, men på dem var der slide mærker hele vejen. Ud over det havd hun en sort lidt langstrop trøje på, og ud over den havde hun en guldstroptrøje på. Og den guld var fyldt med palietter.
Milla var endelig meget smuk i sig selv, det var der i hvert fald mange som syndes.
Hun passerde en flok fullde drenge som råbte efter hende.. "Hey Bbe vi har øl og hele lortet kommer du ikke smukke?" rDe var rigtig perverse efter hendes mening. Hun skyndte sig derfor at gå videre.
Kort tid efter kom hun til en nænk hvor der sad en dreng som cirka var et år yngre end hende selv. "Hej, ømm.. Må jeg sidde her ved dig?" spurgte hun og smilede nuttet til ham.
Hun havde converse på, som var sorte og enormt slidte. Meget, hullede og skrevet på, men det var de bedste
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i byen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen   Ny i byen Icon_minitimeOns Jun 09, 2010 10:44 pm

Zachary kiggede over på en flok drenge der råbte efter en pige, hvorfor råbte drenge altid efter pigerne? det forstod han bare ikke, det var underligt, selv gjorde han det aldrig, han holdte sig mest for sig selv, han ville helst ikke have problemer han havde heller aldrig nogen med hjemme, ikke fordi han ikke måtte men fordi han ikke kunne lide at de skulle se hans mor, han mor havde kræft og ryg som en skorsten og drak helt vildt meget, og så var de lige flyttet ind samme da som idag, og det rodede, men der hjemme havde han heller aldrig haft nogen med hjemme, hans venner forstod ikke hvorfor men accepterede det bare...da pigen drengene havde råbt efter kom hen til ham kiggede han op på hende, hun var højre end ham selv, men det var vel os normalt alle var højre end ham, alle var stærkere end ham, så det var ikke noget nyt...

Zachary smilede og sagde Ja det må du vel godt, det er ikke min bænk" han smilede kort, men det forsvandt med det samme, han var ikke typen der smilede kun når han sang og var sammen med sine bedste venner, men dem havde han sagt farvel til og håbede så inderligt at komme til at se dem igen, han havde stadigvæk sin mobil, men kunne ikke få signalet til at virke her ude... han tog sin mobil frem og kiggede på den, stadigvæk intet signal Lorte mobil" mumlede ham stille
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Ny i byen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen   Ny i byen Icon_minitimeOns Jun 09, 2010 10:51 pm

Milla kiggede kort hen på ham, inden hun satte sig ned ved siden af ham. Bænken var ikke så stor så de kom til at sidde rimlig tæt på hinanden. Det fik hende til at rødme en lille smule, men ikke meget, det ville kun være ham som ville kunne se det. "Ømm.. Er det signalet?" spurgte hun da han sagde `lorte mobil´ selv tog hun sin op af lommen, hun kiggede kort ned på den, der var fint nok signal på hendes. Hun stoppede den igen ned i lommen.
"Øhh.. Jeg Hedder Milla.. Milla Love" sagde hun og smilede stille og nuttet til hham.
Hun bed sig kort i læben. Hun var ikke meget højere end ham, i hvert fald, kun en 5 cm, eller sådan noget.
På hendes øjenlåg var et let og lillet lag af guld øjenskygge, det passede hende rigtig fint, sammen med den lyse lipgloss som hun havde på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i byen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen   Ny i byen Icon_minitimeOns Jun 09, 2010 11:06 pm

Zachary kiggede åp hende og smilede kort igen og slog så bilkket ned på sit skateboard der lå på jorden lige foran ham, det var hans ynglings selvom hans far havde købt 2 nye til ham ville han ikke smide det her ud, det var slidt og ville sikkert snart gå i stykker men han var ligeglad han smed deti kke ud før det gik i stykker, det var helt sikkert!. om det var det med signalet det kunne han vel ikke sige nej om for det var det, og det var en lorte mobil han havde, det var en gammel en en gammel sony ercisson som man sikkert ikke ville kunne købe mere, men alligevel var den ikke så gammel at der ikke kunne være musik på den, han elskede at høre musik når han skatede rundt...


" ja det er mit signal" sagde han stille og så ikke på hende, han havde svært ved at kigge på pigerne når de talte sammen, sådan havde det bare altid været, hvis nogen spurgte om han havde været forelsket før sagde han nej, for det havde han ikke, der var ikke nogen piger han kendte som han kunne lide mere end som venner..

han så, så på hende da hun sagde sit navn han smilede ikke længere og sagde stille jeg hedder " Zachary-Zacharias jackson!"
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Ny i byen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen   Ny i byen Icon_minitimeOns Jun 09, 2010 11:18 pm

Et lille usikkert smil fandt vej hen over hendes bløde læber. Hun rystede kort da den fulde gruppe med drenge passerde dem. Hun gjorde sig kort lille i håb om at de ikke så hende, men det gjorde de nu altså. "når tøs, så det er din kærste?" sagde de hånligt. Men før de kunne gøre noget havde hun rejst sig og så temlig vred ud. "Du holder bare din kæft lukket" sagde hun vredt før hun sparkede ham lige mellem bennene.
Hun skyndte sig at tage fat i Zachary, og hans skateborad og begyndte så at løbe, mens hun hev ham mmed. Hun vidste nemmelig at han ville blive skadet af dem hvis ikke hun tog ham med.

Hun fik ham med ind af en gade. "Undskyld men jeg vidste bare at hvis jeg bare løb ville det gå ud over dig" sagde hun og stønnede let. Før hun slap ham og lænede sig op af muren til en stor bygning.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i byen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen   Ny i byen Icon_minitimeOns Jun 09, 2010 11:30 pm

Zachary havde g odt set at de store drenge var kommet hen, men da de sagde noget til hende, skulle han lige til at sige noget men ja han nået det ikk rigtigt, den pige var sej, hun turde slå på en der var større og stærkere end ham selv og så endda svare ham igen, da de begyyndte at løbe var han glad for han var i god form, han løb nemlig altid hver dag for at holde sig i god form, havde man god form sang man os bedre det var ikke så svært at forstå... " tak" sagde han lavt og træk vejret en smule hurtigt men var ikke rigtigt for pustede, " kender du dem" spurgte han stille og tog sit skateboard og begyndt at stå og lave nogen tricks mens hun stod op af væggen,...

han smilede kort og lagde armen på hendes skulder og sagde " er de tit efter dig? altså de drenge?" spurgte han stille og omsorgsfuld, han kunne ikke lide at andre blev drillede, man han var heller ikke god til at blande sig og stoppe dem, kun hvis det blev slemt, men så gik det som regel os altid ud over dem bagefter
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Ny i byen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen   Ny i byen Icon_minitimeOns Jun 09, 2010 11:41 pm

"Neej dem der var vidst bare fulde, og så kan de ikke styre sig, og så bliver jeg rasede" sagde hun og rødmede let da hun mærkede hans arm om hendes skulder. Hendes øjne, smilede næsten, så uskyldige som de var. men hun var generelt også uskyldig og nuttet. Hun trak lidt på smilebåndet, og smilede stille og nuttet til ham.
Derefter bed hun sig uskyldigt i underlæben, før hun kiggede nuttet og uskyldigt på ham.

Hun kiggede derefter nuttet på ham igen. Han virkede sød og virkede som en god ven. Hun havde endelig savnet at have venner siden hende og hendes far flyttede til forks. Men hun havde endelig ikke haft nogle med hjemme, i hvert fald ikke her, men det havde hun inden de flyttede.

//mangler krea sorry xD den kommer nok snart xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i byen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen   Ny i byen Icon_minitimeOns Jun 09, 2010 11:50 pm

han kiggede på hende og sukkede " jeg ved hvordan det er. min mor..." han stoppede og tog sig selv i at sige resten sådan var det altid han var lige ved at sige det men stoppede, han ville ikk, ikke nu hna kendte hende dårlig nok.
han fjernede dog hurtgit armen var hendes skuldero g smilede ikke længere
han gik ud til hvor vejen for at se om drengene havde fulgt efter dem det havde det heldigvis ikke, men de havde fundet en anden pige at genere en vrede kom op i ham men han turde ikek gøre noget ved det!.

" har du nogen sinde prøvet at stå på skateboard" spurgte han stille og dumt og slog sig i panden og sagde hurtigt " sorry, dum vane, jeg ved ikke ligehvorfor jeg sagde det " han rødmede kraftigt og det var tydeligt se på hans kinder selvom han kom var miami var han ikke særlig brun han gik sjældent i sommertøj
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Ny i byen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen   Ny i byen Icon_minitimeOns Jun 09, 2010 11:58 pm

"nej men du kunne jo lære mig det" sagde hun og smilede nuttet til ham. Hun så at hans kinder fik em svag rød farve ligesom hendes næsten altid havde. Hun kiggede kort på ham.. "Øh.. altså kun hvis du vil" sagde hun og smilede. Det ville være sejt at lære, især så kloset som hun nu var.
Hun håbede på at han ville lære hende, det. Endda mega meget, det ville være sjovt, og en god måde at lære hinanden at kende på.. Hun spillede endelig kun Guitar, og snag nogle gange. Men ellers havde hun ikke talenter for noget, sådan lige.
Hun kiggede hen på ham. "Vil du?2 spurgte hun så til sidst og smilede så nuttet til ham.

Hun vendtede dog kun på svar til sidst. Måske var hun lidt hyper lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i byen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen   Ny i byen Icon_minitimeTors Jun 10, 2010 3:09 pm

hun havde ikke prøvet det før ? dette skulle nok blive sjovt hvis han skulle llære hende det, han ville meget gerne, men hans genert hed gjorde os at han måske ville fejle i forsøget på at lære hende det, men det kunne vel ikke være så svært eller tage så lang tid.. " det vil jeg gerne" sagde han smilede og igen stod han og lavede nogen tricks på sit skateboard, han kunne ikke stå stille det var tydeligt at se, han havde for emget energi.. " undskyld hvis jeg har for meget energi, jeg har siddet i en flyver det meste af dagen og så bil" sagde han stille og rødmede igen... han hadede virkelig det med at han skulle rødme når han sagde noget, og igen kom det der undskyld, det skete altid for ham når han talte med en pige, hvorfor skulle det være sådan , det kunne vel ikke være så skide svært det var bare at sige noget, til hende og ikke undskylde hele tiden. han nikkede " selvfølgelig vil jeg lære dig det" sagde han nussede hende i håret og grinte. " men jeg skal snart være hjemme" sagde han og sukkede og stoppede med at røre hende hår og grine...
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Ny i byen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen   Ny i byen Icon_minitimeTors Jun 10, 2010 9:04 pm

Hun grinede nuttet og smilede til ham.. "årrh.. Vil du?" sagde hun og kiggede på ham med store nuttetede øjne.
Hun betragtede ham hoppe rundt på hans skate borad. "Ømm.. det er helt okay, jeg kender det godt. Da vi flyttede her til slog jeg vejrmøller på en af markerne:" Grinede hun nuttet til ham.

"Øm.. Vi kan måske starte i morgen, og hvis jeg må kan jeg jo, øhh.. sove ved dig i nat" sagde hun og rødmede let, nåde fordi han rørte hendes hår og fordi hun lige havde spurgt ham om hun måtte sove ved ham.
"Men det er helt iordnen hvis ikke du har lyst" smilede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i byen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen   Ny i byen Icon_minitimeTors Jun 10, 2010 9:39 pm

han smilede til hende og sagde " fedt det kan ejg ikke finde ud af d et kan du lære mig?" han smilede og kiggede rundt omkring og vidste ikke lgie hvad han skulle sige eller gøre, da hun igen spurgte om han ville sagde " jeg ville jo ikke sige ja hvis jeg ikke mente det" det var ikke i en irreternde tone men i en lidt fast tone der sagde at han mente det...

han var i gang med at lave et lidt sværere tricks da hun sagde det med at hun kunne sove hos ham, han blev forskrækket hvis man kunne sige det sådan han væltede i hvertfald på sit skateboard og landte på jorden og sagde " hvad sagde diu?" han skulle lige være sikker på at han havde hørt rigtigt...
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Ny i byen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen   Ny i byen Icon_minitimeTors Jun 10, 2010 9:47 pm

"årrhh., Hvor fedt" grinede hun nuttet til at han ville lære hende det.Det var endelig rart stort. Hun kiggede på ham "Ja men jeg er enormt dårlig til det" grinede hun nuttet. Men kort tid efter faldt han ned af hans skate borad.. Hun bukkede sig ned til ham og kiggede ham ind i øjnene. "Ømm.. Jeg spurgte bare om jeg øh.. måtte sove ved dig" sagde hun og rødmede lettere nuttet.

2men øhh.. Det er kun hvis, øhh.. du har lyst selvfølgelig, øhh.. " sagde hun og bed sig nuttet i underlæben. Ømm.. Hun håbede selvfølgelig at han ville sige ja. Hun strøg ham let over kinden, og rødmede lettere nuttet igen. Det så cute ud!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i byen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen   Ny i byen Icon_minitimeFre Jun 11, 2010 11:05 am

om det var fedt vidste han ikke lige, han var noget så nervøs da han sad på jorden, han ha vde en pige i sit nærvær og det var endda meget tæt nærvær! " det er det vel" sagde han til det med at det ville være fedt, han var begyndt at stamme en smule når han talte, han kunne ikke finde ud af om han ville have hende med hjem for det ville han gjort men han ville ikke vise sine forældre til hende, det ville være pinligt og hun ville helt sikkert bare gøre grin med ham sådan tænkte han hele tiden. " altså det vil jeg gerne, men det bare. det at øhmm du bliver den første jeg nogen sinde har haft med hjemme så" sagde han og mærkede hendes finger, på sin kind det fik ham til at rødme HELT VILDT og han kunne slet ikke sige noget
Tilbage til toppen Go down
Milla
Bruger
Milla


Erfaring : 235
Respekt : 4
Antal indlæg : 211

Ny i byen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen   Ny i byen Icon_minitimeFre Jun 11, 2010 2:08 pm

Milla smilede lettere nuttet til ham. Hun nikkede nuttet, og smilede til ham.. "Ømm... Det gør da ikke noget, men det er altså okay, hvis du ikke har lyst" sagde hun smilede og nikkede bekraftede, til det hun lige sagde. Hun smilede kort til ham, og kiggede på ham. "Men altså, vi kan også tage hjem til mig, men øhh... Det ville bare være det pinligeste i hele verdenen, smilede hun til ham.

"Øhh.. Men min far ville nok ikke syndes om det, men øhh.. Vi kunne jo også bare mødes imorgen, men øh..??" sagde hun og smilede nuttet.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ny i byen Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i byen   Ny i byen Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ny i byen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ny I Byen
» ser byen
» Ny i byen
» Tilbage i byen.
» Tidfordiv i byen ^^

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: