Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Tilbage i byen.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 5 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 5:00 pm

Shin fulgte smilende efter hende over på det næste tag.
Han så på Kayli.
"Er du sur" spurgte han lidt efter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 5 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 5:04 pm

Kayli vende sig om og så op på ham "hvad tror du ?" spurgte hun om og lag sine arme over kors og lag sit hoved på skrå "du kan ikke være det bekendt, når du ved hvad jeg føler for dig" sagde hun og vende sig om igen og gik bare hurtigt videre
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 5 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 5:06 pm

Shin sukkede stille. "Undskyld Kayli" sagde han og fulgte efter hende.
Han gik lige bag hende og holdt øje med hende.
"Skal vi finde noget at spise til mig" spurgte han og
håbede at hun ville modtage hans undskyldning.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 5 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 5:08 pm

Kayli rystede på hovedet "du kan sige undskyld til andre, bare ikke til mig.. undskyld er bare et ord, folk bruger det forkert" sagde hun og så ned på gaden imens og tænkte lidt over det "du kan bare vælge" sagde hun og pegede ned på gaden, inden hun hurtigt tog sin hånd til sig igen
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 5 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 5:10 pm

Shin gik op på siden af hende.
"kayli" sagde han bedende. "Stop lige" spurgte han meget
blidt og håbede at hun ville lytte efter ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 5 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 5:11 pm

Kayli tog en dyb indånding og stoppede op, hun vende sit blik mod ham og hævede det ene øjebryn "fandt du da nogen du ville havde ?" spurgte hun om og vende kort sit blik ned mod gaden, hun vende blikket mod ham igen og lag sine arme over kors og viste ikke hvad hun skulle sige eller gøre
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 5 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 5:13 pm

Shin lagde hovedet på skrå og lagde undskyldende armene om
hende og så hende i øjnene.
"jeg vil havde at du ikke er sur på mig" sagde han og så bedende på
hende.
"Hvad skal jeg gøre for at du vil tilgive mig" spurgte han stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 5 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 5:19 pm

Kayli så op på ham og nød at mærke hans arme om sig, men viste det dog ikke på nogen måde "jeg er ikke sur" sagde hun og var det endelig ikke, hun var mere ked og såret af det end sur "jeg kan bare ikke forstå hvorfor du syntes det er sjovt, når du ved at jeg har følelser for dig.. betyder det virkelig ikke nået for dig ?" spurgte hun om og lod sine arme bare forblive over kors
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 5 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 5:22 pm

Shin lagde sin pande mod hendes.
"Det var ikke for at gøre dig ked af det. Det var
jo bare en fjollet pige, hun betyder jo ikke noget for mig" sagde han
roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 5 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 5:28 pm

Kayli så bare op på ham uden at røre på sig "men det gjorde du" sagde hun og bed sig kort i læben og gav et suk fra sig "nej det gør hun måske ikke, men alligevel" sagde hun og lukkede sine øjne i og lag sin ene hånd i hans nakke
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 5 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 5:31 pm

"og det er jeg ked af" sagde han igen.
han fugtede sine læber og så stadig på hende, da
han stadig havde sin pande mod hendes.
"Kayli, hvad kan jeg gøre for at du tilgiver mig" hviskede han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 5 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 5:36 pm

Kayli så bare op på ham uden at røre på sig "men det gjorde du" sagde hun og bed sig kort i læben og gav et suk fra sig "nej det gør hun måske ikke, men alligevel" sagde hun og lukkede sine øjne i og lag sin ene hånd i hans nakke
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 5 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 5:44 pm

Han tog hendes hånd og gav den et
lille klem inden han kyssede den.
Han slap hende og smilte kort.
"Jeg er for tørstig nu" sagde han og gik hen til kanten og sprang ned.
han gik tilbage til menneskemængden og udvalgte sig en anden pige
som ikke havde drukket noget. Han lokkede
hende med sig ned i den gyde han kom fra.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 5 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 5:46 pm

Kayli gav et suk fra sig og åbnede langsomt sine øjne og så efter ham, hun gik stille hen til kanten og satte sig ned. hun lag sit hoved på skrå og betragtede ham selv hun pillede ved sin kjole, hun lukkede sine øjne i og lag sig ned på taget og åbnede sine øjne igen og så op på stjernerne
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 5 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 5:50 pm

Det tog ikke Shin særlig lang tid at suge blodet ud
af pigen og gemme hende.
Hun havde ikke nået at opdage hvad han havde gang i før hun
allerede var godt tømt for blod og havde ikke kræfter til
at skrige eller kæmpe i mod.
Det var ikke været særlig udfordrende for ham. Han
skyndte sig op på taget hvor Kayli ventede på ham.
Han lagde sig ned ved siden af hende og så også op på stjerne.
Han vidste ikke hvad han skulle sige for at hun ville tilgive ham.

//Jeg logge nu vi skrives xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 5 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 6:24 pm

Kayli hørte når Shin lag sig ned ved siden af hende, hun blev bare ved med at så op på himlen "jeg elsker stjerner" hviskede hun og lag sine hænder på sin mave, mens hun træk vejret stille og roligt og rykkede sig ikke en lille smugle. da hun ikke kunne få sig selv til at røre på sig,
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 5 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 9:16 pm

Shin så på Kayli.
"den er også smuk" sagde han og bed sig i læben før
han vendte blikket mod himlen igen.
"Kan du tilgive mig" spurgte han stille uden at se på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 5 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 9:22 pm

Kayli vende sit blik kort mod ham "de" sagde hun og vende hurtigt blikket tilbage mod himle, hun træk let på skulderne og viste ikke hvad hun skulle svare "det bliver jeg nød til" sagde hun og bed sig i læben og gav et lille suk fra sig
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 5 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 9:29 pm

Shin satte sig op og så på hende.
"Du skal jo kun tilgive mig hvis du har lyst til det" sagde han
roligt, men håbede at hun ville tilgive ham.
"Du kan jo tænke over det" sagde han og rejste sig på.
"Nu skal jeg give dig lidt tid til det" sagde han og trådte et skridt tilbage
så han røg igennem luften og lanede blidt på jorden.
"Du kan jo altid finde mig" sagde han så kun Kayli kunne høre det.
han gik tilbage til den fest der blev holdt et stykke væk.
De fleste var allerede fulde og dansede rundt og sang.
Shin gik ind på clubben og satte sig i baren og ventede på at Kayli fandt ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 5 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 9:35 pm

Kayli satte sig stille op lidt efter og så sig omkring, hun gav et suk fra sig og rejste sig op. hun hoppede ned i gyden og begynde at gå mod festen, hun stoppede op og bed sig i læben da hun ikke var glad for fulde folk. hun træk ned i sin kjole og gik hurtigt forbi dem ind i club'en, hun så ned i jorden imens og gik hurtigere da hun hørte nogle fulde mænd der råbte efter hende. hun bed sig hårdt i læben og så sig omkring efter Shin
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 5 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 9:41 pm

Shin sad i baren og havde købt en drinks, men
den stod bare foran ham og han rørte den ikke. Han havde
købt den for at passe ind, og de fleste var for fulde til at
lægge mærke til om han drak af den. Han håbede snart at kayli ville finde
ham.
Han hørte nogen der råbte og Shin vidste med det samme
at det var en der råbte efter Kayli. Han vendte sig om og så i retning af den der råbte.
Han fik øje på Kayli og hoppede ned fra stolen og gik hen til hende.
Han sagde ikke noget, men ville sikre sig at dem der råbte ikke ville prøve på noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 5 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 10:02 pm

Kayli vende sit blik mod Shin da han kom hen til hende, hun tog blidt fat i hans trøje og trykkede sig ind til ham "ka.. kan vi ikke gå ?" hviskede hun og trykkede sit ansigt mod hans brystkasse, og kunne ikke lide at de råbte af hende. hun lukkede sine øjne i og var mere tryk når han var tæt på, selv om hun stadig ikke var vild med at være der
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 5 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 10:05 pm

Da drengene stadig råbte vente Shin sig i mod dem og sænkede
hovedet så det lille smule lys der var i lokalet faldt og dannede skygger i
hans ansigt. Han sendte dem et par dræberblikke, som kun en vampyr kunne
og lidt efter blev drengen meget nervøse og blev ret hurtigt tave og
luntede væk.
Shin så på kayli og nikkede.
Han tog hendes hånd og gik udenfor igen.
"Taget" spurgte han lidt efter og hentydede til om de skulle sætte sig der op igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 5 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 10:07 pm

Kayli rystede svagt i hele kroppen og gik tæt ind til ham, hun lod sine øjne forblive lukkede og var ikke glad for at vise hvad hun var bange for. hun nikkede bare "ja... eller du bestemmer så længe det ikke er sådan nogle steder" sagde hun og pegede tilbage, mens hun bare hurtigt gik efter ham
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 5 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 10:12 pm

Da de var kommet væk fra festen og ind i gyden.
Lagde han armene om hende og sprang op og greb fat om
et lille altan der vente i en meget dårlig retnig, ud mod gyden.
Han hev sig om mens han hev hende med sig op og hoppede op på taget.
Han satte sig ned på kanten ligesom før og smilte til hende.
"Vi er i sikkerhed nu"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 5 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 10:15 pm

Kayli lag stille sine arme om ham, da hun mærkede hans arme om sig og trykkede sig tætter på ham. hun åbnede stille sine øjne da hun hørte hvad han sagde "okay" hviskede hun og så stille op på ham, hun lod bare sine arme forblive omkring ham. da det fik hende til at føle sig mere tryk
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 5 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 10:17 pm

Shin kunne ikke lade være med at grine.
"du er vampyr, du lever af menneskeblod,
du har lige for lidt siden dræbt en dreng og drukket hans
blod, men alligevel er du bang for et par fulde drenge" spurgte han
mens han stadig grinte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 5 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 10:31 pm

Kayli blik blev lavet om til et surt blik, hun rejste sig op og træk på skulderne "jeg er måske ikke som andre vampyrer, jeg er den jeg er og er stolt af det" sagde hun og gad ikke være hos ham når han bare grinte af det, hun gik hurtigt hen og hoppede videre til næste tag. hun følte sig lidt som et fjols der var bange for folk der var fulde, men det var hun og det viste hun at hun altid ville være. og det var en af grundene til at hun aldrig og havde aldrig drukket
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 5 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 10:35 pm

Shin sukkede. kayli hadede ham vidst efterhånden.
Han rejste sig op og vente sig om mod hende da hun sprang videre til
det næste tag.
"Hvorfor er du sur på mig hele tiden" spurgte han trist og løftede armene
for at lade dem falde langsomt ned af siden igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 5 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 10:36 pm

Kayli stoppede op og vende sig om og træk på skulderne "fordi du såre mig" svarede hun og lag sig bare sætte sig ned på sine knæ, hun så op på himlen og smilte svagt af synet
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 5 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 10:42 pm

"jamen det var jo bare ment for sjov"
forklarede han. Han ville gerne
gå over til hende, men blev stående.
Han mente at han ikke havde lavet andet end at følge
efter hende og sige undskyld.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 5 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 10:45 pm

Kayli træk på skulderne "men jeg syntes ikke det er sjovt" sagde hun og vende sit blik ned mod ham, hun lukkede sine øjne i og gav et suk fra sig "du har fået set nået som ingen anden har fået set, og det er nået jeg er bange for" sagde hun og slog ud med armene
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 5 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 10:46 pm

"Hvad mener du" spurgte han og stod helt stille
og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 5 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 10:47 pm

Kayli åbnede stille sine øjne "du har fået lov til at se at jeg er bange for fulde mennesker, nået jeg ikke viser andre også griner du bare" hviskede hun og bed sig hårdt i læben
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 5 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 10:53 pm

"hvordan kunne jeg vide at du ville blive ked af det" spurgte han
"Jeg mente det bare som en joke, mente intet ondt,
jeg kunne da ikke vide at det var dit ømme punkt" forsvarede han sig
selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 5 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 10:57 pm

Kayli rystede på hovedet og bed sine tænder hårdt sammen, i et kort øjeblik "jamen alt der skete der inde, det var bare nået jeg gjorde for sjov" sagde hun og rejste sig op og begynde at gå og ville bare væk fra stedet, da hun ikke havde lyst til at høre på musik
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 5 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 11:00 pm

"Argh Kayli for fanden" sagde han og løb så hurtigt han
kunne og stod ved siden af hende under
et sekund.
"hvorfor siger du ikke bare at det ikke var sjovt og
så kommer videre i stedet for at være sur på mig hele tiden" spurgte han
og rynkede på panden.
"Hvis du virkelig holder af mig, hvorfor bruger du
så tiden på at være sur på mig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 5 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 11:02 pm

Kayli stoppede op og træk på skulderne "undskyld" hviskede hun og så stille op på ham "men det der er bare en af de ting som såre mig mest" hviskede hun og lag sit hoved på hans brystkasse
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 5 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 11:03 pm

Shin lagde igen armene om hende og
sukkede og kyssede hende i håret.
"Jeg er ked af at jeg sårede dig" hviskede han uden at give
slip på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 5 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 11:04 pm

Kayli lag stille sine arme om ham og trykkede sig tætter på ham "det er okay" hviskede hun og nød kysset i sit hår, hun så stille op på ham og prøvede at få et smil frem selv om det ikke gik så godt
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 5 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 11:05 pm

Han smilte til hende og kyssede hende
på panden.
Han fugtede sine læber og gav hende et lille klem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 5 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 11:06 pm

Kayli lukkede sine øjne i da hun mærkede kysset på sin pande, hun smilte lidt mere og lag sin ene hånd om i nakken på ham. hun nussede blidt hans nakke hår og smilte svagt op til ham
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 5 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 11:07 pm

"er jeg så helt tilgivet nu" spurgte han lidt efter
Han snakkede ikke særlig højt og hvis et menneske
havde stodet ved siden af dem, ville personen ikke kunne høre hvad han sagde.
men selvfølgelig ville Kayli kunne høre hvad han sagde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 5 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 11:12 pm

Kayli nikkede stille og så bare op på ham "ja du er tilgivet, selv om du er en stor idiot" sagde hun og trykkede sin krop tæt ind til ham med et smil på læben, hun lukkede sine øjne i og bed sig fast i hans trøje
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 5 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 11:16 pm

Shin smilte lidt og lagde sit hovede ned på hende,
men han var nødt til at bøje sig lidt frem da hun var mindre end
ham var.
"det ender med at jeg ikke har nogen trøjer tilsidst" hviskede han smilende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 5 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 11:18 pm

Kayli så på ham og træk på skulderne "hvis du ikke havde nogen trøje på så havde det jo ikke gået i stykke" sagde hun mens hun stadig havde nået af hans trøje inde i sin mund, hun nussede ham blidt på ryggen igen og smilte
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 5 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 11:21 pm

"vil du have min trøje, er det det du siger" spurgte han smilende
og lukkede øjnene lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 5 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 11:22 pm

Kayli så på ham og rystede på hovedet, hun slap stille hans trøje og smilte "jeg har jo allerede fået en" sagde hun og begynde at pille ved den trøje hun havde på, også selv om det havde kommet nogle spor af blod på den
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 5 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 11:26 pm

Shin smilte til hende igen.
"Du vil have alt mit tøj" sagde han og kyssede hende igen
på panden.
//Skal logge nu, men vi skrives//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 5 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 11:27 pm

Kayli nikkede og smilte "ja det vil jeg, men det er jo nået andet" grinte hun og prikkede ham i brystkassen med sin næse

//vi snakkes//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tilbage i byen. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tilbage i byen.
Tilbage til toppen 
Side 5 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» Ny i byen
» ser byen
» Ny I Byen
» Ny i byen
» Tilbage

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: