Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Tilbage i byen.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 8 Icon_minitimeLør Maj 08, 2010 1:14 pm

"Du skal ikke give op, på den måde finder du jo aldrig
en. Du skal bare være flirtende og alle drenge vil have dig" sagde han og
smilte. "Stol på mig, jeg ved hvordan vi tænker" lo han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 8 Icon_minitimeLør Maj 08, 2010 9:00 pm

Kayli rystede på hovedet af ham og pillede ved hans trøje "jamen det har jeg gjorde og ingen vil havde mig.. de vil heller havde nogle andre" sagde hun og bed sig hårdt i læben
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 8 Icon_minitimeSøn Maj 09, 2010 9:02 am

"Hold op, der er da sikkert mange der gerne vil have dig" sagde han
stille og sukkede igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 8 Icon_minitimeSøn Maj 09, 2010 1:19 pm

Kayli rystede på hovedet af ham "hold selv op.. jeg siger jo bare sandheden" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 8 Icon_minitimeMan Maj 10, 2010 10:14 am

"Og jeg siger sandheden når jeg siger
at du giver op så tideligt" mumlede han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 8 Icon_minitimeMan Maj 10, 2010 4:02 pm

Kayli så surt op på ham selv om hun ikke mente det "jeg har været vild med så mange fyre og de ville heller havde andre.. jeg kom som nummer 2 for dem" sagde hun og sukkede
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 8 Icon_minitimeMan Maj 10, 2010 8:57 pm

"hvis du ikke tror på dig selv, kan jeg ikke hjælpe dig" sagde han stille, men
bestemt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 8 Icon_minitimeMan Maj 10, 2010 10:36 pm

Kayli sukkede og træk på skulderne "nej det kan du ikke" hviskede hun stille
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 8 Icon_minitimeTirs Maj 11, 2010 8:10 am

Shin rejste sig op og rakte hånden frem mod hende.
"kom vi skal i byen.. Nu!" sagde han og smilte til hende. "Kom så" sagde han og
tog hendes hånd og gik hen mod vinduet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 8 Icon_minitimeTirs Maj 11, 2010 10:32 am

Kayli så op efter ham og hævede det ene øjebryn "hvad skal vi der ?" spurgte hun stille om og tog bare hans hånd og rejste sig op, hun gik bare med ham hen til vinduet "du har ikke lært dig at bruge den rigtige dør" sagde hun og rystede kort på hovedet, da hun også var ligeglad med hoveddøren. det var sjovere at hoppede ud af et vindue, når man får sus'et af at man ikke skal leve mere. hun slap stille hans hånd og åbnede vinduet inden hun kravlede op i det og lod sig let falde ned, hun landede elegant på sine fødder og så sig kort omkring. inden hun rejste sig ordenligt op og rettede på sin kjole og Shin's trøje
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 8 Icon_minitimeTirs Maj 11, 2010 1:06 pm

"Vi skal ud og finde en lille flirt til dig" sagde han og smilte lidt.
Han gik også hen til vinduet og lo lidt. "Jo, men så er der jo lige en af os der
er lidt mere menneskelig end andre" sagde han og rakte tunge til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 8 Icon_minitimeTirs Maj 11, 2010 2:16 pm

Kayli rystede på hovedet af ham "nej det skal vi ikke.. jeg skal ikke havde en lille flirt, jeg er havde en fyr" sagde hun og begynde stille at gå og var jo sikker på at han ville nå hende, hun så dog alligevel kort tilbage efter ham. hun kørte en hånd igennem sit hår og lag det på sin ene skulder, hun træk bare på skulderne og følte sig jo for det mest som et menneske
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 8 Icon_minitimeTirs Maj 11, 2010 7:25 pm

"Men så finder vi sådan en til dig" lo han og fulgte efter hende.
han betragtede hende lidt med et smil på læben. "hvorfor er det at du tror ingen vil
have dig" spurgte han. han kunne slet ikke forstå hende - bare fordi at Bill havde fundet en anden,
betød det jo ikke at alle de andre drenge i hele verden ikke vil have hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 8 Icon_minitimeTirs Maj 11, 2010 7:29 pm

Kayli gik bare videre og sukkede af ham "som om vi finder sådan en i byen" sagde hun og kunne ikke forstå ham, dog var hun glad for at han smilte til hende. og vende sit blik ned mod jorden mens hun bare gik videre "fordi jeg har været forelsket i et par drenge og ingen af dem ville havde mig, enten ville de bare være venner ellers kom jeg som nummer 2" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 8 Icon_minitimeTirs Maj 11, 2010 7:33 pm

"Det skal nok gå" sagde han postivt og smilte stadig.
"det er jo kun 2 personers meninger, du skal nok finde en" sagde han og sukkede lidt.
Det var da trist at hun ikke troede mere på sig selv end hun gjorde. Hun var jo vampyr, hun var
jo gudesmuk for alle menneskerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 8 Icon_minitimeTirs Maj 11, 2010 7:37 pm

Kayli rystede på hovedet af ham og så stille op på ham "nej jeg vil ikke, der er jo ingen der vil havde mig for mig" sagde hun og gik bare trist videre og vende sit blik væk fra ham, for at se sig lidt omkring
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 8 Icon_minitimeTirs Maj 11, 2010 7:39 pm

"Hvad med ham" spurgte han og kigger over mod en dreng der
stod lidt væk og så måbende efter dem. Shin kunne ikke lade være med at le lidt.
"han syntes helt sikkert at du er smuk" sagde han og smilte til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 8 Icon_minitimeTirs Maj 11, 2010 7:40 pm

Kayli så kort over på fyren inden hun så op på ham igen "Shin.. så hør dog efter" sagde hun og skubbede blidt til ham "jeg er ligeglad med om folk synes jeg er smuk.. jeg vil havde en fyr der kan lide mig for den jeg er, og ikke for mit udseende" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 8 Icon_minitimeTirs Maj 11, 2010 7:42 pm

"men du finder da ingen ved at bare gå rundt og surmule.
Du skal ud og vise dig frem" sagde han og prikkede hende på næsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 8 Icon_minitimeTirs Maj 11, 2010 7:52 pm

Kayli rykkede lidt på næsen og træk på skulderne "men det hjælper heller ikke at tage en der vil havde en for udseendet" sagde hun ærligt
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 8 Icon_minitimeTirs Maj 11, 2010 7:58 pm

"Hvordan møder du så fyre" spurgte han og
sukkede lidt efter. "Du er besværlig" drillede han hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 8 Icon_minitimeTirs Maj 11, 2010 7:59 pm

Kayli træk lidt på skulderne "når jeg møder dem" sagde hun og mødte dem jo forskællige steder "lev med det" sagde hun bare
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 8 Icon_minitimeTirs Maj 11, 2010 8:02 pm

"men hvordan kommer du så i kontakt med dem" han spurgte
ind til hendes vaner, så det blev lidt nemmere at finden en til hende.
"Gør jeg skam også" sagde han og smilte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 8 Icon_minitimeTirs Maj 11, 2010 8:06 pm

Kayli træk på skulderne "siger hej eller hvad man ellers siger.. ellers kommer de til mig" sagde hun og viste ikke hvad hun ellers skulle sige "jamen det er godt" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 8 Icon_minitimeTirs Maj 11, 2010 8:11 pm

"Hvordan vælger du så en fyr ud, når du vil snakke med ham,
hvad ser du først efter" spurgte han og lo lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 8 Icon_minitimeTirs Maj 11, 2010 8:13 pm

Kayli så kort op på himlen og viste ikke hvad hun skulle sige "øjnene" hviskede hun og vende så sit blik ned mod jorden
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 8 Icon_minitimeTirs Maj 11, 2010 8:15 pm

"Hvad er der med jer piger og øjne" spurgte hans smilende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 8 Icon_minitimeTirs Maj 11, 2010 8:16 pm

Kayli så over på ham og viste ikke hvad hun skulle sige "de er flotte og fortæller meget om en person" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 8 Icon_minitimeTirs Maj 11, 2010 8:20 pm

Shin standsede op. "kan du huske hvordan mine øjene så ud den gang jeg var menneske" spurgte han
lidt efter. "Hvad sagde de om mig" spurgte han og smilte lidt.
Hans øjne var ikke lige som da han var menneske og derfor håbede han på at
hun kunne huske hvordan de så ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 8 Icon_minitimeTirs Maj 11, 2010 8:30 pm

Kayli stoppede også op og så op på ham med et smil "de sagde at du var en sød fyr, kærlig, nået for dig selv, lidt mærkelig nogle gange, nået i dem sagde til mig at jeg kunne stole på dig, og at jeg ikke skulle være bange for at lære dig at kende" sagde hun og lag sine arme over kors
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 8 Icon_minitimeTirs Maj 11, 2010 8:32 pm

Shin kunne ikke lade være med at smile.
"Og passer det så" spurgte han og gav hende et lille hurtigt kram, mens han
ventede på svar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 8 Icon_minitimeTirs Maj 11, 2010 8:33 pm

Kayli fik et lille chok, men krammede ham dog tilbage og nikkede "ja det passer" sagde hun stille og bed sig i læben og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 8 Icon_minitimeTirs Maj 11, 2010 8:36 pm

"Er jeg mærkelig" spurgte han lidt efter og lo kort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 8 Icon_minitimeTirs Maj 11, 2010 8:45 pm

Kayli nikkede og smilte og prikkede ham på næsen "meget" sagde hun stille
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 8 Icon_minitimeTirs Maj 11, 2010 8:46 pm

"Okay jeg er måske en smule mærkelig en gang i mellem" sagde han og
trak smilende på skulderne.
"men det er du også" sagde han og prikkede hende i siden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 8 Icon_minitimeTirs Maj 11, 2010 8:55 pm

Kayli tog hurtigt fat i hans håndled og træk på skulderne "det ved jeg godt at jeg er" sagde hun og rakte tunge af ham, inden hun slap hans håndled og begynde at løbe væk fra ham. hun løb dog i menneskeløb da hun ikke ville blive opdaget af nogle mennesker
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 8 Icon_minitimeTirs Maj 11, 2010 8:58 pm

Shin lo da hun løb væk. Han kendte en metode, han kunne løbe i vampyrfart uden
at blive opdaget. Han gik hen til det nærmeste huse og sikrede sig at ingen så ham da han hoppede
op på tage og satte efter hende. Han standsede mange meter foran hende og sprang
ned fra taget og lo lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 8 Icon_minitimeTirs Maj 11, 2010 9:00 pm

Kayli stoppede op da hun fik øje på ham foran sig, hun vende sig hurtigt op og løb den anden vej og grinte imens
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 8 Icon_minitimeOns Maj 12, 2010 9:53 am

Shin lo lidt af hende.
"Så løber du bare væk fra mig" sagde han og lod som om
han blev ked af det, men kunne ikke lade være med at smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 8 Icon_minitimeTors Maj 13, 2010 2:31 am

Kayli så tilbage på ham og grinte "ja jeg gør" sagde hun og var ved at løbe ind i en fyr, hun stoppede op og så på ham inden hun så tilbage på Shin. hun skubbede til fyren da han ikke ville flytte sig, og røg et par meter hen af gaden. hun satte i løb igen og gik hurtigt ind i en gyde og oppe op på taget, hun begynde at løbe i vampyrløb væk fra Shin. selv om hun viste at han ville kunne finde hende på ingentid, hun løb mod caféen som de mødte hinanden. hun hoppede ned og gik ind i den og gik over til bordet som de mødte hinanden ved, hun så ud af vinduet og ventede endelig bare på ham
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 8 Icon_minitimeTors Maj 13, 2010 9:18 pm

Shin smilte lidt og fulgte hende med blikket da hun løb væk
fra ham. Shin lod hende få et lille forspring inden han selv smuttede ind
i en gyde og videre op på taget hvor han fulgte hendes færd til den café hun sad på.
Han gik ind og lo lidt. "Fandt dig" sagde han og blinkede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 8 Icon_minitimeTors Maj 13, 2010 11:09 pm

Kayli havde trukket sine ben op til sig og så hen på ham når han kom ind, hun smilte stort lag sit hoved på skrå. så hendes hår fald ned på den ene skulder "regnede jeg også med" sagde hun og tog sine arme ud til siderne "kan du huske dette ?" spurgte hun om og hentydet til deres møde sted
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 8 Icon_minitimeFre Maj 14, 2010 12:52 am

Shin satte sig ned overfor hende og så rundt i caféen.
"Her vi mødte hinanden første gang" spurgte han og smilte til hende.
"Vi har fandme kendt hinanden i meget lang tid" sagde han og smilte til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 8 Icon_minitimeFre Maj 14, 2010 1:46 am

Kayli smilte og var glad for at han huskede det, da hun viste at nogle fyre bare glemte sådan nået. som virkelig betød nået for pigerne "ja det er" sagde hun og så sig lidt omkring, men lod sit blik falde på ham igen og smilte "jepp.. du er jo også min bror" sagde hun og rakte tunge af ham
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 8 Icon_minitimeFre Maj 14, 2010 10:21 am

Shin smilte til hende og så sig lidt om i caféen, men så hurtigt
tilbage til Kayli og rakte selv tung til hende. "Jaér pg jeg er en meget
sød bror" sagde han og lo lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 8 Icon_minitimeFre Maj 14, 2010 2:10 pm

Kayli tænkte lidt over det han sagde og rystede på hovedet "ikke før du spørger om jeg vil havde en kop kakao" sagde hun og kunne bare godt lide at havde nået foran sig
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 8 Icon_minitimeLør Maj 15, 2010 7:40 pm

"Håber ikke at du har tænkt dig at drikke den, men
okay" sagde han og rejste sig op pog gik op og hentede en kop kakao.
Han satte koppen foran hende. " Værsgo, jeg tror jeg spriger over" sagde han og smilte til hende.
"Jeg er sød nu" spurgte han og lo blidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 8 Icon_minitimeMan Maj 17, 2010 1:58 am

Kayli så på ham og træk på skulderne "hvorfor ikke ?" spurgte hun om og lag sit hoved på skrå, hun kørte sine fingere igennem sit hår og begynde at røre rundt i koppen med sin ske "takker" sagde hun og blottede sine tænder i et smil "ja det er du" sagde hun og gav et grin fra sig
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Tilbage i byen. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 8 Icon_minitimeMan Maj 17, 2010 9:45 am

Shin trak lidt på skulderne.
"Det smager forfærdelig" sagde han og smilte lidt.
"men jeg vil ikke stå i vejen for dig" sagde han og så på hende og ventede
spændt på at hun ville give sig til at drikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilbage i byen. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 8 Icon_minitimeTirs Maj 18, 2010 12:16 am

Kayli træk lidt på skulderne "det smagt fantastisk når man var menneske" sagde hun stille og så over på ham og smilte
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tilbage i byen. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Tilbage i byen.   Tilbage i byen. - Page 8 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tilbage i byen.
Tilbage til toppen 
Side 8 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» Ny i byen
» ser byen
» Ny I Byen
» Ny i byen
» Tilbage

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: