Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Godt humør

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17, 18  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 15 Icon_minitimeTors Dec 03, 2009 8:00 am

Hayley smilede og lo kort "Så gør du det" sagde hun smilene, hun var bare glad for han ikke var bange for hende
ligesom nogle ander nok ville ha været, som hun måske selv ville ha været, "Du er ikke nomal, jeg står her som et monster der kan slå dig ihjel på 0,5 sekunder, men du er slet ikke bange," hun tænkte lidt "Jeg fatter ikke en meter" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 15 Icon_minitimeTors Dec 03, 2009 4:10 pm

"Du har jo ikke gjort noget endnu, og vi har været sammen i over 6 timer", han smilte skævt, "Og vi har siddet meget tæt, og du har ikke så meget som prøvet på noget", sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 15 Icon_minitimeTors Dec 03, 2009 7:46 pm

Hayley sukkede og nikkede, hun bed sig lidt i læben og kiggede igen ind i hans bluse, han havde jo ret, men hun kunne bare ikke se at hun ikke var et monster, når hun slog folk ihjel,for at få mad,"Ja, men hvis jeg havde været sulten, havde du nok ikke været i live nu" sagde hun og sukkede lydløst, hun kiggede igen op på ham med et undskyldene blik som om hun havde bidt ham
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 15 Icon_minitimeTors Dec 03, 2009 9:26 pm

Han kiggede barmhjertigt på hende, "Jeg stoler på dig..", han smilte, og aede hendes kind.
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 15 Icon_minitimeTors Dec 03, 2009 10:04 pm

"But I do.. no matter what you say", han smilte, selvom han vidste hun var alvorlig med det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 15 Icon_minitimeTors Dec 03, 2009 10:05 pm

Hun rysted svagt på hovedet "Det er ikke en god ide" sagde hun lavt og lukkede øjene da han nussede hendes kind da hun nød det
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 15 Icon_minitimeTors Dec 03, 2009 10:09 pm

"Jamen det gør jeg altså!", sagde han bestemt, men stadig blidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 15 Icon_minitimeTors Dec 03, 2009 10:12 pm

Hun sukkede dybt og åbnede øjene og kiggede ham i øjene "Why" spugerte hun forvirret,
hun sukkede igen dybt da hun ikke kunne se en grund til og stole på et monster, og slet ikke hende, selvom hayley aldrig gjorder noge noget andet end hun skulle spise, trode hun at hun var den værrste af alle, en rigtig morder
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 15 Icon_minitimeTors Dec 03, 2009 10:17 pm

"Fordi at jeg ser dig som den person jeg lærte at kende, og ikke den person som du taler om.", han smilte medlidende, og fjernede hans hånd fra hendes kind, "Og hvis du bider mig.. Ja, så ved jeg i det mindste hvorfor", han smilte svagt, men var alvorlig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 15 Icon_minitimeTors Dec 03, 2009 10:20 pm

Hun sukkede og kiggede ned på hans hånd "Men det er jo ikke en undskyldning for at bide dig" sagde hun og rystede på hovedet "Hvorfor hader du mig ikke?" hun sukkede og bed sig i læben "Jeg er et MORDER" Da hun sagde morder lagde hun exstar tryg på så det lød hårdt,men hun så bare rigtig svag ud ligenu, og det var hun også
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 15 Icon_minitimeTors Dec 03, 2009 10:22 pm

"Fordi du er min ven, Hayley.. Og jeg elsker dig for den du er, og ikke hvad du er..", sagde han stille og kiggede på hendes øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 15 Icon_minitimeTors Dec 03, 2009 10:25 pm

Hun rystede på hovedet og holdte hans blik i noget tid inden hun kiggede ned og rystede igen kort på hovedet "Jeg,nej" hun vidste ikke hvad hun sukke lige sige, hun tog hænderne op foran øjene og sagde igen "Morder Theo morder" hun sukke "Jeg er kun i live fordi jeg dræber, jeg dæber folk der måske aldrig har gjort noget" hun rystede kort på hovedet og havde stadig hænderne op foran øjene
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 15 Icon_minitimeTors Dec 03, 2009 10:27 pm

Han omfavnede hende blidt, "Sket er sket.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 15 Icon_minitimeTors Dec 03, 2009 10:30 pm

Hayley lagde sit hovede mod hans bryst og sukkede, hun lukkede øjene, og lød hænderne falde ned
"Men det skal jo ikke ske" sagde hun forvirret "Hvordan kan du holde mig? hvorfor går du ikke ligesom dem fra mit hjemland?hvorfor synes du jeg er en god ven?" spugerte hun med læberne på hans bar bryst
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 15 Icon_minitimeTors Dec 03, 2009 10:37 pm

"Fordi du er en god ven!", sagde han igen bestemt, "Du kan ikke gøre noget som helst som kan få mig til at tvivle på mig.. intet..", Det var ikke helt sandt. Der var én ting hun kunne gøre.. Bide ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 15 Icon_minitimeTors Dec 03, 2009 10:41 pm

Hun rystede på hovedet "Det passer ikke" sagde hun og sukkede "Jeg kan bide dig, jeg er dobbelt så stærk som dig, vi der skete et eller andet, og jeg blev sur, kunne jeg gøre dig fortrad" sagde hun lavt og grædene hun og bed sig i læben
og pressede sig blidt ind til ham, og lagde armene om ham, hun lukkede øjene hårt i
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 15 Icon_minitimeTors Dec 03, 2009 10:44 pm

"Græder du?", hviskede han stille, og bekymret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 15 Icon_minitimeTors Dec 03, 2009 10:47 pm

Hun rystede på hovedet, Nej hun græd ikke hun prøvede bare og finde hovede og hale i det hele, "Nej" hvidskede hun tilbage, hun sukkede lydløst, og lyttede lidt til hans hjerte, og det fik hende til og slappe lidt mere af, hun havde stadig øjene lukket hårdt i, da hendes tænker fløj rundt, den ene værre end den anden
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 15 Icon_minitimeTors Dec 03, 2009 10:52 pm

Han sukkede tungt, "Jeg ser dig ikke som en morder.. du gør det jo for at overleve..", sagde han blidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 15 Icon_minitimeTors Dec 03, 2009 10:54 pm

Hun bed sig i læben "Men så er spøgsmålet jo bare, hvor meget fortjerne jeg at leve" hun sukkede
"Når jeg slå tre mennesker ihjel, om ugen, fordi jeg sulter mig selv" spugerte hun og rystede svagt på hovedet
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 15 Icon_minitimeTors Dec 03, 2009 10:55 pm

"Du skal ikke sulte dig selv!", sagde han bestemt!
*Det er derfor hun er så spinkel..*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 15 Icon_minitimeTors Dec 03, 2009 10:57 pm

Hun nikkede "Jo jeg skal" sagde hun lavt og sukkede "Mennesker skal ikke dø begrunder af mig" sagde hun mere lavt
hun sukkede imod hans bryst
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 15 Icon_minitimeTors Dec 03, 2009 11:07 pm

//Mener du ikke på grund af ? Smile//

"Jamen du kan jo ikke få føde på andre måder?", sagde han medlidende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 15 Icon_minitimeTors Dec 03, 2009 11:11 pm

//Jo ups xD //¨¨

Hayley sukkede og trak på skulderne "Så må jeg vel stoppe med og spise" sagde hun lavt
og trak igen hurtigt denne her gang på skulderne, hun sukkede igen og trak vejert hurtig, men stoppede så med og trakke vejert, og stod bare op af ham
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 15 Icon_minitimeTors Dec 03, 2009 11:14 pm

"Nej!", halv-råbte han meget bestemt - næsten hårdt.
Og tog fat om hendes skuldre, bøjede sig ned i knæene, og kiggede hende direkte i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 15 Icon_minitimeTors Dec 03, 2009 11:21 pm

Hun så ham tilbage i øjene, men da hun var en bange/ nervøs person så hun hurtigt væk igen
"Hvorfor ikke" spugerte hun dumt, men hun ville bare ikke mere, hun savnede Shin/Kærsten og hun kunne ikke finde hovede og røv i noget over hovedet, når de ikke havde været sammen i noget styk tid
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 15 Icon_minitimeTors Dec 03, 2009 11:33 pm

"Ford.."; han var ikke helt sikker, "..SÅ dør du..", sagde han stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 15 Icon_minitimeTors Dec 03, 2009 11:36 pm

Hayley nikkede og smilede kort men kom så i tænke om Shin
hun stirrede ind i Theo's øjene "Okay, jeg begynder og spise, men kun for din og Mizzar's men mest for Shin's skyld" Sgade hun blidt hun lagde armene om ham i et kram "Du ved ikke hvor glad jeg er for at have dig som ven" sagde hun lavt imod hans skulder
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 15 Icon_minitimeTors Dec 03, 2009 11:38 pm

"I lige måde.." sagde han stille om smilte svagt.
Han tog langsomt fat om hende.

//Logger nu, godnat^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 15 Icon_minitimeTors Dec 03, 2009 11:40 pm

Hay smilede og trak sig lidt væk men holdte stadig om ham "Hvis jeg lover at spise,lover du så mig, aldrig og forander dig,altid være Theo som står her" hn kørte hen finger hen over hans kind og smilede svgt til ham


//Okai godnat sov godt ^^ //
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 15 Icon_minitimeFre Dec 04, 2009 3:42 pm

Han smilte, "Jeg har ingen intention om at blive vampyr..", sagde han og smilte.
Han mente hvad han sagde, men han kunne jo ikke gøre for det, hvis han blev bidt, mod sin egen vilje.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 15 Icon_minitimeFre Dec 04, 2009 5:23 pm

Hayley smiled og nikkede kort "Godt" sagde hun glad og smilene, hun nussede ham lidt på ryggen men lod så hænderne ligge stille, hun håbede at han ville have lov til og være menneske, da hun aldrig havde lyst til nog være det hun var, men at hun var det nu var hun kun glad for "Men bare lov mig du passer på dig selv" sagde hun med et svagt smil imens hun så på ham
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 15 Icon_minitimeFre Dec 04, 2009 5:28 pm

han smilte, "Det lover jeg", han gnubbede blidt i hendes hår, "På ære..".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 15 Icon_minitimeFre Dec 04, 2009 5:32 pm

Da han gnubbede hende blidt i hår lo hun kort,hun smilede til ham og rakte hurtigt tunge til ham,
og så så smilene op på ham "Godt min ven" sagde hun og lo kort igen
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 15 Icon_minitimeFre Dec 04, 2009 6:31 pm

Han kiggede ned på hende og smilte skævt, "Endnu bedere, min ven", han lo kort at ham selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 15 Icon_minitimeFre Dec 04, 2009 6:34 pm

Hayley grinede og prikkede ham lidt i siden og så smilene på ham, "Ja ja, over godt min ven" sagde hun og smilede til ham,
hun elskede og være sammen med Theo, hun var for det mest glad når de var sammen, men hun kunne snakkede med ham om alt og det var der ikke mange drenge venner man kunne det med, hun smilede bare stolt og kiggede på ham,
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 15 Icon_minitimeFre Dec 04, 2009 6:43 pm

Han smilte. Han kom i tanke om at han var halv-nøgen.
Han kløede sig i nakken, "Ehmm, tror du ikke vi skal se at få noget tørt tøj på?", han smilte forlegent.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 15 Icon_minitimeFre Dec 04, 2009 6:45 pm

Hayley smilede genert og nikkede hun tog sine arme til sig og smilede blidt til ham
"Jo det er nok en god ide" hun lo kort og tørede sig færdigt med håndklædet
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 15 Icon_minitimeFre Dec 04, 2009 7:47 pm

Hans overkrop og hoved var næsten tørt, og han kom i tanke om at han frøs - han havde jo krammet med Hayley.
Han smilte forlegent og tørrede sig uden på bukserne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 15 Icon_minitimeFre Dec 04, 2009 7:51 pm

Hayley vendte ryggen imod ham og hev hendes våde trøje af, hun tog hutigt, håndklædet, ikke fordi hun synes det var pinligt, hun ville bbare ikke vise ham de ar hun havde, selvom det på ryggen var stort, hun gik helt i panik og kunne ikke finde ud af og tag håndklædet om sig, hun tabte det, hun sukkede og lagde hurtigt en hånd på ryggen selvom hendes små hænder ikke var storer nok til og dække aret, hun bed sig i læben og bukkede sig ned for at samle det op
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 15 Icon_minitimeFre Dec 04, 2009 7:59 pm

Han kiggede undrende på hende og lo, "Har du problemer med hå..", han afbrød sig selv, da han så det kolo-enorme ar på hendes ryg. Han gik langsomt hen og lod forsigtigt to fingre stryge hen over det, "Hvad er der sket?", spurgte han stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 15 Icon_minitimeFre Dec 04, 2009 8:02 pm

Hayley lukkede øjene hårdt i og sukkede hun bed sig hårdt i læben, "Voltagt" sagde hun så lavt, hun bed sig igen hårdt i læben
og tabte hånd klædet, "Et ar fuldt af smerte" sagde hun mest for sig selv, *Fuck han så det* tænkte hun, og rystede svagt på hovedet, hun var ikke stolt over det, *Og så lige på hoften* tænkte hun og sukkede igen
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 15 Icon_minitimeFre Dec 04, 2009 8:13 pm

Han kiggede på aret med åben mund, og kærtegnede det forsigtigt, "Hvordan det?", han ville ikke snage, men hvordan i alverden kunne en mand lave sådan et ar?!
Han kom til at tænke på at hun ikke havde nogen trøje på, og trådte lidt væk, for hvis han stod hvor han stod før, var han høj nok til at se på hendes front, og det ville sandsynligvis være akavet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 15 Icon_minitimeFre Dec 04, 2009 8:16 pm

Hayley sukkede og trak på skulderne, "Han tog mig med hen til hans bil, og da han havde gjort hvad han ville gører tog han fat i mig og hev mig ud af bilen, men jeg nåede ikke helt ud da han smækede bil døren i hoften på mig" sagde hun lavt og sukkede hun rettede på sin bh og kiggede ned i jorden inde hun tog håndklædet om sig
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 15 Icon_minitimeFre Dec 04, 2009 9:15 pm

"Aarh", sagde han, og glippede med øjnene. Han kunne lige se for sig hvordan en eller anden klam stodder tog Hayley hen til en bil, og did-what-he-did og så bare rev hende ud og lukkede døren ind i hende - det måtte have været skrækkeligt.
Han var ligeglad med at hun var halvnøgen og gik over på den anden side af hende og krammede hende kærligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 15 Icon_minitimeFre Dec 04, 2009 9:20 pm

Hayley kunne næsten mærke smerten i aret igen, men hun var ligeglad med de næsten ikke havde noget tøj på
hun lagde armene om ham og lagde panden imod hans skulder, "Men han gjorder det vel ikke med vilje" hayley kunne næsten aldrig se det dårlige i folk, hun er tit bange for folk, men hun kunne især ikke se at han havde gjort noget dårligt og hun vidste ikke hvorfor, men hun var stadig bange og derfor prøvede hun og se det gode i folk
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 15 Icon_minitimeFre Dec 04, 2009 9:25 pm

"Gjorde ikke noget forkert?!", sagde han hårdt, "Han voldtog dig Hayley.. der er ikke noget værre!", sagde han bestemt, men uden at lyde for hård. Han holdte stadig om hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 15 Icon_minitimeFre Dec 04, 2009 9:28 pm

Hayley sukkede og trak kort på skulderne, hun holdte stadig om ham
"Men det var sikkert heller ikke det han ville have gjordt han gjorder det ikke med vilje" sagde hun og snak en klumb
"Jo men altså, det gjorder han nok, fordi han ikke havde det nemt" hun snakkede sort men hun var så bange og hun begyndte stille og ryste
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 15 Icon_minitimeFre Dec 04, 2009 9:32 pm

Han holdte tættere om hende, så hun ikke rystede så meget,
"Hayley.. Hør her, og hør godt efter: Han gjorde fordi han var et svin, som ikke havde noget liv - og det ville han lade gå ud over dig! Du må aldrig nogensinde sige at han ikke gjorde det med vilje, for det gjorde han!", han var hård og bestemt, men prøvede virkelig at gøre sin stemme blød, men han ville bare så gerne have at hun forstod.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 15 Icon_minitimeFre Dec 04, 2009 9:37 pm

Hayley forstod det ikke "Men hvorfor tror du det?" spugerte hun
hun rystede stadig, men det var jo et svagt punkt "Han var jo lidt fuld, men det var godt dte var mig det gik ude over og ikke de ander" sagde hun og sukkede, hun ønskede at ingen skulle prøve det hun havde prøvet, "Tænk det kunne havde gårt ud over min bedste veninde" hayley lukkede øjene hårdt i og sukkede lydløst
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Godt humør - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 15 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Godt humør
Tilbage til toppen 
Side 15 af 18Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17, 18  Næste
 Lignende emner
-
» En god dag, og så et godt arbejde.
» !!GODT NYTÅR!!
» God Jul og Godt Nytår! :)
» GODT NYTÅR! ~If there's anyone back
» Der troede man lige det var godt vejr o.o

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: