Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 GODT NYTÅR! ~If there's anyone back

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Grace
Leaders
Leaders
Grace


Erfaring : 71
Respekt : 18
Antal indlæg : 44

GODT NYTÅR! ~If there's anyone back Empty
IndlægEmne: GODT NYTÅR! ~If there's anyone back   GODT NYTÅR! ~If there's anyone back Icon_minitimeMan Dec 31, 2012 4:46 pm

GODT NYTÅR

Til alle jer mennesker der befinder sig eller nogensinde har befundet jer inde på denne side. Jeg har ikke været aktiv herinde længe og det ved jeg at der heller ikke er mange andre so har, men jeg ved at folk der befinder/har befundet sig herinde er mennesker/vampyrer/varulve whatsoever som har været der for mig når jeg havde brug for det, og som uden tvivl også har muntret mig op i tide og utide dengang siden var meget aktiv.

Jeg håber at alle har haft et godt år trods inaktiviteten og jeg håber KLART at folk får et endnu bedre år i 2013!! - Hvis dette altså kan lade sig gøre (;

Jeg har i hvert fald savnet folk herinde, og jeg gør det stadigvæk. For en eller anden dag håber vi vel alle at tiden vil komme hvor vi alle vender rigtigt tilbage og kan RPG'e som vi engang har gjort det: og denne gang med forbedret skrivestil ^^
Selv hvis ikke dette sker, så lad os i det mindste fejre det nye år med stil, og jeg håber at i alle får en god start på det nye år!

Godt nytår fra en festglad vampyr ;3


GODT NYTÅR! ~If there's anyone back Cute_Vampire_Girl_by_Harukim

Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

GODT NYTÅR! ~If there's anyone back Empty
IndlægEmne: Sv: GODT NYTÅR! ~If there's anyone back   GODT NYTÅR! ~If there's anyone back Icon_minitimeOns Jan 02, 2013 1:33 pm

GODDAMN DIG GRÆSSTRÅ, FOR DEN VIDEO DER. HAVDE ÅBNET MILLIONER AF FANBLADE OG KUNNE IKKE FINDE UD AF HVAD LARMEDE HAHAHAHAHA.
Godt nytår min skat <3
Tilbage til toppen Go down
Grace
Leaders
Leaders
Grace


Erfaring : 71
Respekt : 18
Antal indlæg : 44

GODT NYTÅR! ~If there's anyone back Empty
IndlægEmne: Sv: GODT NYTÅR! ~If there's anyone back   GODT NYTÅR! ~If there's anyone back Icon_minitimeOns Jan 02, 2013 10:59 pm

ÅRH KÆRE NUTELLA!! JEG UNDSKYLDER FOR DIN FORVIRRING - Faktisk ikke.. It was my evil plan all along! Mwuahahah:3
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





GODT NYTÅR! ~If there's anyone back Empty
IndlægEmne: Sv: GODT NYTÅR! ~If there's anyone back   GODT NYTÅR! ~If there's anyone back Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
GODT NYTÅR! ~If there's anyone back
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» !!GODT NYTÅR!!
» God Jul og Godt Nytår! :)
» Nytår I Italien...
» En god dag, og så et godt arbejde.
» Godt humør

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks' Romours :: Det vigtige :: Historier & Sladder-
Gå til: