Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 En god dag, og så et godt arbejde.

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En god dag, og så et godt arbejde. Empty
IndlægEmne: En god dag, og så et godt arbejde.   En god dag, og så et godt arbejde. Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 7:04 pm

Date: 3 oktober
Tid: 21.38
Vejr: Lunt, mørkt
Årstid;efterår
Sted: Pubben

Ribanalon stod forlænet over var disken det havde faktisk været en ret god dag hun havde snakket med nogen mennesker, og de var faktisk okay nok.
Hun kløede sig på venstre arm, og derefter smilede rundt i rummet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En god dag, og så et godt arbejde. Empty
IndlægEmne: Sv: En god dag, og så et godt arbejde.   En god dag, og så et godt arbejde. Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 9:46 pm

//Skriv//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En god dag, og så et godt arbejde. Empty
IndlægEmne: Sv: En god dag, og så et godt arbejde.   En god dag, og så et godt arbejde. Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 9:55 pm

Charlie kom kørende på sin motorcykel i genmmen gaderne og strålede af utålmodighed da hans motorcykel gik i stykker, og han blev nødt til at komme ind til siden tilfældigvis ved pubben han gik der ind for at se om han kunne låne noget værktøj han så lidt vred da han så en pige og gik hen til hende(Ribanalon) og sagde"Hej ved du om jeg kan låne noget værktøj her?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En god dag, og så et godt arbejde. Empty
IndlægEmne: Sv: En god dag, og så et godt arbejde.   En god dag, og så et godt arbejde. Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 9:57 pm

Hun rettede sig da en kom over til hende, "jeg kan lige kigge ude i Bagrummet" sagde hun roligt imens hun gik der ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En god dag, og så et godt arbejde. Empty
IndlægEmne: Sv: En god dag, og så et godt arbejde.   En god dag, og så et godt arbejde. Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 9:58 pm

Han satte sig på en af stolene og grinede lidt af dagen mens han så frem til et varm dyne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En god dag, og så et godt arbejde. Empty
IndlægEmne: Sv: En god dag, og så et godt arbejde.   En god dag, og så et godt arbejde. Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 9:59 pm

Ribanalon nok ud med en svensknægle og en stjerneskruetrækker, og hviste det frem imens hun sagde "det er det eneste vi sådan rigtig har" og lavede en lille trækning med munden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En god dag, og så et godt arbejde. Empty
IndlægEmne: Sv: En god dag, og så et godt arbejde.   En god dag, og så et godt arbejde. Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 10:01 pm

"Gider du skænke mig noget øl tak"sagde han og kiggede lidt ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En god dag, og så et godt arbejde. Empty
IndlægEmne: Sv: En god dag, og så et godt arbejde.   En god dag, og så et godt arbejde. Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 10:03 pm

Kevan kommer ind i pubben og går hen til drengen der sidder i baren(charlie) kevan kan kun lige se op over baren han er ikke særlig høj han er jo os kun 13 Razz
han så på drengen og sagde " hej!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En god dag, og så et godt arbejde. Empty
IndlægEmne: Sv: En god dag, og så et godt arbejde.   En god dag, og så et godt arbejde. Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 10:03 pm

Kevan kommer ind i pubben og går hen til drengen der sidder i baren(charlie) kevan kan kun lige se op over baren han er ikke særlig høj han er jo os kun 13 Razz
han så på drengen og sagde " hej!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En god dag, og så et godt arbejde. Empty
IndlægEmne: Sv: En god dag, og så et godt arbejde.   En god dag, og så et godt arbejde. Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 10:03 pm

Hun nikkede lidt forvirret, "Bare et medium" sagde hun spørgerne, imens hun alderede var ved at hælde op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En god dag, og så et godt arbejde. Empty
IndlægEmne: Sv: En god dag, og så et godt arbejde.   En god dag, og så et godt arbejde. Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 10:05 pm

"stor meget"sagde han og kiggede på sit kors der hang på hans hals, så på en lille dreng og sagde"heej min lille ven"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En god dag, og så et godt arbejde. Empty
IndlægEmne: Sv: En god dag, og så et godt arbejde.   En god dag, og så et godt arbejde. Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 10:06 pm

Hun smilede lidt og satte så det glas hun havde hældt og og begyndte på det store, "her" sagde hun roligt, og stilte det foran ham, imens hun rettede blikket med den unge dreng.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En god dag, og så et godt arbejde. Empty
IndlægEmne: Sv: En god dag, og så et godt arbejde.   En god dag, og så et godt arbejde. Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 10:08 pm

"hvad hedder du jeg hedder kevan:!" han så på pigen og sagde " jeg vil os gerne have en øl?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En god dag, og så et godt arbejde. Empty
IndlægEmne: Sv: En god dag, og så et godt arbejde.   En god dag, og så et godt arbejde. Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 10:10 pm

Hun rykkede lidt tilbage, men sagde så "jeg tror ikke at det vil gå" hun smilede roligt, men med lukket mund.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En god dag, og så et godt arbejde. Empty
IndlægEmne: Sv: En god dag, og så et godt arbejde.   En god dag, og så et godt arbejde. Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 10:11 pm

"Kevan, jeg hedder Charlie"sagde han, til barnet, til barthandleren"Tusind tak"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En god dag, og så et godt arbejde. Empty
IndlægEmne: Sv: En god dag, og så et godt arbejde.   En god dag, og så et godt arbejde. Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 10:12 pm

HUn nikkede til begge to, "er i ikke nye" hun lænede sig igen op mod bar disken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En god dag, og så et godt arbejde. Empty
IndlægEmne: Sv: En god dag, og så et godt arbejde.   En god dag, og så et godt arbejde. Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 10:13 pm

"hvorfor ikke min forældre er her ikke og de er os ligeglade med mig de er aldrig hjemme, må jeg så ikke få en cola?"
han kiggede på hende og han smed sit skateboard på gulvet ved siden af ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En god dag, og så et godt arbejde. Empty
IndlægEmne: Sv: En god dag, og så et godt arbejde.   En god dag, og så et godt arbejde. Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 10:15 pm

"Tja det skader da ikke" hun gik hen til fyseskabet, og hentede en cola, åbenede den og tilstilte den frem, til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En god dag, og så et godt arbejde. Empty
IndlægEmne: Sv: En god dag, og så et godt arbejde.   En god dag, og så et godt arbejde. Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 10:17 pm

"Nye jo jeg er lige flyttet her til hehe men det bliver godt nok"sagde han glad"Hvad sker der i Forks for tiden?"sagde han muntert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En god dag, og så et godt arbejde. Empty
IndlægEmne: Sv: En god dag, og så et godt arbejde.   En god dag, og så et godt arbejde. Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 10:19 pm

HUn slikkede sig om sine læber som hun altid gjore, "Tja, Altså Pubben har jeg lige åbnet, og ellers er det bare en by med masser af muligheder" Hun drejede hoved lidt, så hun så skråt på Charlie.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En god dag, og så et godt arbejde. Empty
IndlægEmne: Sv: En god dag, og så et godt arbejde.   En god dag, og så et godt arbejde. Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 10:20 pm

// lige sove//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En god dag, og så et godt arbejde. Empty
IndlægEmne: Sv: En god dag, og så et godt arbejde.   En god dag, og så et godt arbejde. Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 10:21 pm

//hvad?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En god dag, og så et godt arbejde. Empty
IndlægEmne: Sv: En god dag, og så et godt arbejde.   En god dag, og så et godt arbejde. Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 10:24 pm

kevan så på charlie og sagde " jeg er altid på skateboard banerne Razz hehe ellers så pjækker jeg fra skole Razz hader skole jeg er ikke god til det og mine forældre er aldrig hjemme men de lægger altid penge til mig om morgen så jeg ikke mangler noget !"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En god dag, og så et godt arbejde. Empty
IndlægEmne: Sv: En god dag, og så et godt arbejde.   En god dag, og så et godt arbejde. Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 10:26 pm

Ribanalon kiggede på Kevan imens han snakkede, hun gav et roligt lille grin fra sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En god dag, og så et godt arbejde. Empty
IndlægEmne: Sv: En god dag, og så et godt arbejde.   En god dag, og så et godt arbejde. Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 10:28 pm

"hvorfor må jeg ikke få øl?" han tog en tår af sin cola og kiggede på hende og man kunne se han stadigvæk havde sår på begge sin håndfalder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En god dag, og så et godt arbejde. Empty
IndlægEmne: Sv: En god dag, og så et godt arbejde.   En god dag, og så et godt arbejde. Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 10:29 pm

Hun rystede på hoved, "forstår du, hvis jeg giver mindre årigede alkohol, så lukker de det her ned." hun sprande armene lidt ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En god dag, og så et godt arbejde. Empty
IndlægEmne: Sv: En god dag, og så et godt arbejde.   En god dag, og så et godt arbejde. Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 10:31 pm

kevan så på hende og sagde " ejg vil gerne komme her hver dag efter skole og hvis jeg pjækker jeres cola'er er gode Razz"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En god dag, og så et godt arbejde. Empty
IndlægEmne: Sv: En god dag, og så et godt arbejde.   En god dag, og så et godt arbejde. Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 10:33 pm

Hun grinte lidt, og agede ham roligt på hoved, men trak hurtigt, hånden igen, med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En god dag, og så et godt arbejde. Empty
IndlægEmne: Sv: En god dag, og så et godt arbejde.   En god dag, og så et godt arbejde. Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 10:36 pm

"der er mange der syntes jeg er sød og charmernde Razz ! " sagde kevan. og drak resten af sin cola og sagde "hvorfor må man ikek gå i skoven?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En god dag, og så et godt arbejde. Empty
IndlægEmne: Sv: En god dag, og så et godt arbejde.   En god dag, og så et godt arbejde. Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 10:38 pm

Hun gav et lille sæt som om hun havde fået et chok eller at noget havde drejede hendes hoved lidt, "Fordi at der har været en episode hvor de fandt nogen der var angrebet af En bjørn eller noget" sagde hun med et tænkede blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En god dag, og så et godt arbejde. Empty
IndlægEmne: Sv: En god dag, og så et godt arbejde.   En god dag, og så et godt arbejde. Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 10:41 pm

"SERIØST??? det vil jeg gerne se, skal vi ikke tage ud og kigge i nat, ?" grinte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En god dag, og så et godt arbejde. Empty
IndlægEmne: Sv: En god dag, og så et godt arbejde.   En god dag, og så et godt arbejde. Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 10:42 pm

Hun rystede på hoved.
"hvor har du hørt fra at man ikke må gå iskoven" sagde hun lidt akavet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En god dag, og så et godt arbejde. Empty
IndlægEmne: Sv: En god dag, og så et godt arbejde.   En god dag, og så et godt arbejde. Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 10:49 pm

"kevin siger jeg ikke må går der ind alene uden ham eller gå med fremmede der ind"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En god dag, og så et godt arbejde. Empty
IndlægEmne: Sv: En god dag, og så et godt arbejde.   En god dag, og så et godt arbejde. Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 10:53 pm

Hun gik helt hen til bar disken, og kiggede lige ind i drengen øjne, "har du snakket med Kevin"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En god dag, og så et godt arbejde. Empty
IndlægEmne: Sv: En god dag, og så et godt arbejde.   En god dag, og så et godt arbejde. Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 10:55 pm

"jaarh han er som en bror for mig hvorfor?" han kiggede ned i bordet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En god dag, og så et godt arbejde. Empty
IndlægEmne: Sv: En god dag, og så et godt arbejde.   En god dag, og så et godt arbejde. Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 10:57 pm

Hun kiggede væk og rystede på hoved, "ikke rigtig for noget" sagde hun og trak sig langsomt tilbage.
HUn tog sig til hagen, og kiggede så på Kevan.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En god dag, og så et godt arbejde. Empty
IndlægEmne: Sv: En god dag, og så et godt arbejde.   En god dag, og så et godt arbejde. Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 10:59 pm

kevan så på hende og sagde " hvad er der galt?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En god dag, og så et godt arbejde. Empty
IndlægEmne: Sv: En god dag, og så et godt arbejde.   En god dag, og så et godt arbejde. Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 11:00 pm

Hun rystede roligt på hoved, "hm...forresten jeg hedder Ribanalon"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En god dag, og så et godt arbejde. Empty
IndlægEmne: Sv: En god dag, og så et godt arbejde.   En god dag, og så et godt arbejde. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En god dag, og så et godt arbejde.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Arbejde
» Arbejde ?
» Arbejde
» Ny på Arbejde.
» fedt.. nyt arbejde.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: