Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

.

ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

Godt humør

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 18  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Godt humør - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 5 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 9:13 pm

Hayley grinede og efter noget tid stoppede hun og så smilene på ham
"Kilde det" drillede hun
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor

Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 5 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 9:41 pm

Han skulede ondt til hende, "Meget", sagde han men kunne ikke holde den sure mine, og begyndte at grine.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 5 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 9:43 pm

Hayley grinede og faldt om på ryggen
"Hvor du sød når du er sur" drillede hun ham, og grinte igen
Theodor
Bruger
Theodor

IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 5 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 9:46 pm

Han rynkede næsen, og satte sig op i sengen. Han sad med ryggen op af væggen, og sad med benene over kors, med strakte ben. "Ha-ha", sagde han langsomt, og smilte.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 5 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 9:48 pm

Hayley blev liggen og kiggede op i lofted
"Det passer" sagde hun glad, og bed i sin underlæbe
Theodor
Bruger
Theodor

IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 5 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 9:53 pm

Hun kiggede ned på hende, og rynkede brynene, "Og du bider dig tit i læben", sagde han og grinte.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 5 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 9:54 pm

Hayley slap hendes læbe og smilede
"Det kender jeg ikke noget til" sagde hun og så uskyldtigt op på ham
Theodor
Bruger
Theodor

IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 5 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 9:55 pm

Han grinte, og gnubbede hendes hår/hovedbund.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 5 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 9:56 pm

Hayley grinede og tog langsomt fat i hans hånd
"Husk nu hvem der er stærkest" drillede hun
Theodor
Bruger
Theodor

IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 5 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 9:59 pm

Han smilte forlegent, "Nu skal du ikke tvære i det", sagde han og smilte skævt, "Man føler sig ikke særlig mandig når en pige er stærkere end en selv"..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 5 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 10:01 pm

Hayley grinede svagt og kyssede blidt hans hånd men slap de så
"Nårh hvor det syndt,, ej skal nok være sød, de lovede jeg jo" hun smilede skævt til ham
Theodor
Bruger
Theodor

IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 5 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 10:01 pm

Han gøs da hendes kolde læber ramte hans hånd, men smilte så skævt, "Ja, det lovede du jo".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 5 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 10:02 pm

Hun smilede skævt til ham
"Se jeg holder hvad jeg lover,,argh næsten" hun smilede til ham
Theodor
Bruger
Theodor

IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 5 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 10:03 pm

"Næsten", sagde han understregene og grinte.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 5 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 10:05 pm

Hayley grinede "Der er bare et problem, jeg er altid sød" hun smilede uskyldtigt
"Så, så slemt kunne det ikke ha været" hun rakte hurtigt tunge til ham
Theodor
Bruger
Theodor

IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 5 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 10:08 pm

Han grinte højlidt, og prikkede hende et par gange i siden, "Du er altid sød HayHay", sagde han. Han kom i tanke om at de kun havde kendt hinanden i et par timer.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 5 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 10:10 pm

Hayley smilede og grinte lidt
"Jeg ved det" drillede hun og fugtede sin læbe
Theodor
Bruger
Theodor

IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 5 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 10:12 pm

Han grinte igen højlydt, "Det er godt du ved det", sagde han og 'dippede' hende i håret.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 5 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 10:14 pm

Hayley smilede og kiggede op på billede
"Hmm..men så sød kan jeg eller ikke være" hun smilte svagt
"Du er da søder end mig" hun løftede det ene øjenbryn
Theodor
Bruger
Theodor

IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 5 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 10:15 pm

Han løftede begge sine bryn, og grinte hånligt af sig selv, "Du burde blive komiker", sagde han smilende, "Du er meget sødere end mig!", sagde han blidt men bestemt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 5 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 10:19 pm

Hayley grinede lidt over det han sagde
"Du kender ikke dig selv særligt godt..du er søder end mig.pasta" hun blinkkede til ham
og smilede så til ham
Theodor
Bruger
Theodor

IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 5 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 10:22 pm

"Glem det - END OF DISCUSSION.. Basta!", sagde han og grinte.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 5 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 10:23 pm

Hun rystede på hovedet og smilede stort
"Okay okay okay" hun rakte hurtigt tunge
"Du får ret i det her men jeg får ret i du er pæner end mig" hun smilede til ham
Theodor
Bruger
Theodor

IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 5 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 10:32 pm

Han var ved at blive kvalt af grin, "NOWAY!", halvråbte han, og grinte.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 5 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 10:35 pm

Hayley grinede og kørte en hånd igemmen håret
"Jo..jeg vinder jeg giver ikke op" hun grinede lidt
"Hmm når men hvad så har du fundet en pige som du godt kan lide altså forelsket" hun smilede til ham men kiggede
så op på maleriet
Theodor
Bruger
Theodor

IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 5 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 10:59 pm

Han rynkede panden og sukkede..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 5 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 11:00 pm

Hun bed sig i læben da han sukkede
"Hvad er der glat" hun kiggede op på maleriet og bed sig hårdt i læben
Theodor
Bruger
Theodor

IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 5 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 11:11 pm

Han rystede langsomt og kort på hovedet, "Jeg ved ikke.. Der er et par piger, som jeg rigtig godt kan lide", sagde han og håbede ikke at hun troede han var player eller noget, "Men det er for kompliceret..", han afbrød sig selv..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 5 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 11:18 pm

Hun sukkede og bed sig i underlæben
"Hvem" sougerte hun og kiggede stadig op i lofted
Theodor
Bruger
Theodor

IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 5 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 11:21 pm

Han kiggede over på hende, og rystede på hovedet, "Jeg vil helst ikke snakke om det.. Jeg ved det ikke helt selv..", sagde han og kiggede bedrøvet ud foran sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 5 Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 10:45 am

Hayley nikkede "Okay..Hvad vil du så snakke om" hun sukkede og bed sig kort i læben
*En til der måske er player..fedt* tænkte hun og lukkede kort øjene, men stirrede så op i billedet
Theodor
Bruger
Theodor

IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 5 Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 4:50 pm

Han rømmede sig, "Det ved jeg ikke.."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 5 Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 4:52 pm

Hun rystede på hovedet og lagde en hånd på sin ind
og kørte den så op foran øjene *Welcom to hell* tænkte hun og bed sig i læben

Sidst rettet af Hayley Fre Nov 20, 2009 5:06 pm, rettet 1 gang
Theodor
Bruger
Theodor

IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 5 Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 5:06 pm

Han kiggede ned på hende, "Er der noget galt?", spurgte han bekymret.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 5 Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 5:07 pm

Hayley rystede på hovedet og lød hånden glide væk
"Nej, jeg har det fint"hun sukkede og bed sig i læben, og kiggede så over på ham
Theodor
Bruger
Theodor

IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 5 Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 5:09 pm

Han sukkede, "Er du sikker?", hun behøvede ikke at sige hvad der var galt, men bare svare ærligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 5 Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 5:10 pm

Hun nikkede "Jeg tænkede bare.. Må jeg spøger om noget" hun bed sig usikkert i læben
Theodor
Bruger
Theodor

IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 5 Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 5:11 pm

Han kiggede spørgende på hende, og smilte så, "Selvfølgelig!", han afventede respons..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 5 Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 5:13 pm

Hun nikkede og bed sig stadig i læben
efter nogle minuter "Er det sjovt at have flere end en pige" hun kiggede usikkert på ham

//Sorry skal logge af skal op og se new moon xD //
Theodor
Bruger
Theodor

IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 5 Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 5:14 pm

Han rynkede panden og kiggede undrende på hende, "Hvad mener du?", spurgte han forvirret.

//Min kusine tvinger mig med ind og se den.. men Twilight er god, så hvorfor skulle Newmoon ikke også være det? xD//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 5 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 1:27 pm

Hun rystede på hovedet og kiggede væk
"Glem det , det er lige meget" hun sukkede lydløst

//Den var herre god xD//
Theodor
Bruger
Theodor

IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 5 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 1:35 pm

Han kiggede undrende på hende, og prøvede at aflæse hendes ansigt. Han kløede sig i baghovedet/håret, og havde stadig øjnene låst fast på hendes ansigt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 5 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 1:37 pm

Hayley stirrede på et billede der hang på vægen
hun bed sig i læben og tænkte lidt "Det lød bare som om du har mange piger" sagde hun og sukkede
hun stirrede stadig på vægen
Theodor
Bruger
Theodor

IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 5 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 4:02 pm

Han kiggede spørgende på hende, "Nej", sagde han bestemt, "Jeg har ingen piger!", sagde han meget alvorligt, men med en lille smule panik i stemmen, han ville ikke have Hayley til at tro sådan noget, "Jeg.. kan bare aldrig finde ud af om jeg er forelsket i dem, eller om hvem jeg er forelsket i..", sagde han stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 5 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 5:28 pm

Hun nikkede og tog ikke blikket væk fra vægen
"Men kysser du med dem, eller noget andet" hun bed sig i læben
g kiggede trist på vægen,
Theodor
Bruger
Theodor

IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 5 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 5:30 pm

Han sank en klump, "Der var.. er.. en, som jeg ikke er nær så forelsket i som jeg er i en anden, og jeg har sagt det til hende, men hun bliver ved med at kysse mig, og sige at hun får hvad hun vil have, og jeg bliver ved med at benægte..", han sukkede, og kiggede ud af vinduet, fra hvor han sad.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 5 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 5:32 pm

Hun nikkede og lyttede godt efter
"Hvem, er det du er forelsket i hvad hedder de" spugerte hun
Theodor
Bruger
Theodor

IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 5 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 5:36 pm

Han rystede langsomt på hovedet og kiggede stadig ud af vinduet. Hvorfor ville Hayley vide alt dette?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 5 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 5:39 pm

Hun trak på skulderne
"Du er sikkert ligesom Matt" sagde hun så lavt
og tog sig til hovedet *Fedt..jeg er ved og blive sindsyg. jeg vil bare gerne se om det er nogle jeg kender.gode eller farlig vammpyre, varulve..arghh så sig det dog dreng* tænkte hun
Theodor
Bruger
Theodor

IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 5 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 5:42 pm

Han var stadig faldet i staver ud af vinduet, "Ham der hjalp dig da du ville begå selvmord?", spurgte han stille.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 5 Icon_minitime

Godt humør
Tilbage til toppen 
Side 5 af 18Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 18  Næste
 Lignende emner
-
» !!GODT NYTÅR!!
» God Jul og Godt Nytår! :)
» En god dag, og så et godt arbejde.
» GODT NYTÅR! ~If there's anyone back
» Der troede man lige det var godt vejr o.o (2)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: