Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Godt humør

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 5, 6, 7 ... 12 ... 18  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 6 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 5:57 pm

Hayley nikkede og kørte en hånd i gemmen hårt
"Ja" sagde hun lavt og satte sig op ved sidden af ham
"Undskyld. jeg sagde jeg var god til og ødelagge stemningen"hun bed sig i læben
og så undskyldene på ham
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 6 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 6:01 pm

Han ignorede hendes undskyldning, "Hvorfor minder jeg om Matt?", spurgte han, og kiggede stadig ud af vinduet, i en slags trance.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 6 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 6:04 pm

Hun tog blidt fat om hans hage og drejede hans hovede
"I er begge to forelsket i to, og det er svært og finde ud af hvad man skal gøre"
hun havde stadig fat i hans hage og kiggede ham i øjene med hendes flotte skinnene grøne øjene
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 6 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 6:06 pm

Han blev tvunget til at se hende i øjnene, og sukkede.
"Har du måske aldrig prøvet at være splittet mellem 2 der har dit hjerte?", spurgte han stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 6 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 6:09 pm

Hun slap hans hage og så ned
"Jeg.jeg ..jeg" hun bed sig hårdt i læben
og fik næsten som om hun skulle besvime
*Hvordan skal jeg sige det..ja jeg bollede ved sidden af da den anden havde såret mig"hun bed sig stadig i læben
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 6 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 6:10 pm

Han rynkede panden, han var bekymret for hende, men ville have et svar, "Har du?", spurgte han mere bestemt, og tog nu fat i hendes hage, så hun var tvunget til at se på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 6 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 6:14 pm

Hayley sukkede og lukkede øjene
"Jeg øøhm" hun rystede svagt på hovedet
hun åbnede øjene og så trist på ham "Jeg begik en fejl som endte med og blive det bedste jeg nogle sinde havde gjordt"
hun kiggede stadig ham i øjene og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 6 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 6:15 pm

Han kiggede skiftevis på hver af hendes øjne, "Det var ikke det jeg spurgte om.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 6 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 6:17 pm

Hun trak på skuldern "Var det ikke et godt nok svar"
hun kiggede ned og bed sig i læben *Du siger ikke mere hayley, Han kommer til og hade dig*tænkte hun
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 6 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 6:18 pm

Han smilte svagt, men blev så alvorlig igen, "Overhovedet ikke..", sagde han og afventede svar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 6 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 6:20 pm

Hun sukkede "Du kommer til og hade mig" hvidskede hun
og kiggede trist på ham, "Jeg var urto" sagde hun halv koldt og rev sit hovedet til sig
hun lagde hænderne op foran øjene
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 6 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 6:22 pm

Hans alvorlige mine blev trist, men mest fordi at Hayley var ked. Han aede hendes hånd, da den var oppe foran hendes ansigt.
Han ville ikke gøre hende mere ked af det, men han ville have svar: "Og det var dit livs bedste fejltagelse?", konstaterede han spørgende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 6 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 6:24 pm

Hun nikkede og havde stadig hænderne op foran
øjene hun lukkede øjene omme bag hænderne "Ja" sagde hun kort
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 6 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 6:26 pm

Han rynkede panden, "Okay..", han ville ikke snage men spurgte nu alligevel, "Hvorfor gjorde du det?", han kiggede på hendes hænder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 6 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 6:28 pm

Hun åbnede øjene og lød hænderne ned
hun kiggede trist på ham " fordi, jeg ikke har et nemt liv" hun bed sig kort i læben
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 6 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 6:32 pm

Han smilte trist, "Du taler i gåder..", sagde han og aede hendes kind, han kiggede spørgende på hende, for at få hende til at forklare nærmere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 6 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 6:35 pm

Hun sukkede "Ham jeg var sammen med, han var lidt syg i hovedet, og jeg blev forelsket i min bedste ven..han var forelsket i mig. vi endte med og kysse og til sidst ja" hun bed sig kort i læben og kiggede stadig trist på ham
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 6 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 6:40 pm

Han kiggede stadig trist på hende og smilet blegnede, han blev sur, "Det kan du ikke være bekendt imod din kæreste!", sagde han meget bestemt og hans stemme hævede sig. Det var som om han var blevet besat. Han var ikke sig selv. *Hvad sker der med mig?*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 6 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 6:42 pm

ayley rystede på hovedet og lagde hænderne op fran øjene
hun trak benen helt ind til sig selv og sukkede tungt, hun kunne lide at han sankkede sådan
til hende det mindede hende om hendes far da han var sur inden de sendte hende på børnehjem
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 6 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 6:49 pm

"Haylay!", halvråbte han skingert, "Kig på mig!"
*Hvad er det jeg gør?! Jeg kan ikke stoppe igen..*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 6 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 6:50 pm

Hayley rystede på hovedet og bed sig i læben
*FUCK*RÅBTE DET INDE I HENDE
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 6 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 6:53 pm

"Jo, Hayley..", hans stemme blev lavere, "Hayley.. jo.", han snakkede lavt og nu sad han med hænderne med øjnene, han var glad for at Hay ikke kunne se at han sad på samme måde som hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 6 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 6:54 pm

Hayley rystede på hovedet
"Nej" sagde hun lavt og bed sig hårdt i læben


//Skal lige spise //^^
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 6 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 6:58 pm

Han rystede på hovedet, imens han havde hænderne for øjnene. Han sagde ikke noget.

//Velbekomme^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 6 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 7:12 pm

//Tak tak xD //


Hayley havde mest lyst til og græde selvom hun jo ikke
kunne græde.hun bed sig hårdt i læben og slap den og kiggede meget langsomt op
og da hun så han sad på samme måde, lagde hun hurtigt armene om ham i et kram
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 6 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 7:13 pm

Han sukkede, han vidste ikke hvorfor på på en eller anden måde havde han også lyst til at græde.
Han mærkede hendes arme om ham, og lidt efter tog han også armene om hende, "Undskyld", sagde han lavt ind i øret på hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 6 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 7:15 pm

Hun bed sig i læben
og krammede ham stadig "Du skal ikke undskylde" hun sukkede
"Det er mig der siger undskyld" hun lukkede øjene og krammede ham vider
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 6 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 7:16 pm

"Nej Hayley.. Lad være..", sagde han og holdte godt fast om hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 6 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 7:19 pm

Hun bed sig i læben og havde stadig lukket øjene
"Hvorfor" spugerte hun og lød godt mærke til han holdte beder fat i hende
men hun synes kun det var rart
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 6 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 7:21 pm

Han havde panden rynket og holdte stadig fast i hende, "Det er min egen skyld!", sagde han ned i hendes hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 6 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 7:23 pm

Hayley rystede svagt på hovedet og tog lidt mere fat i ham
"Nej..det var min skyld!"hun havde stadig lukket øjene "Jeg skulle ikke ha startet alt det her skænderig"
hun bed sig kort i læben "Undskyld"sagde hun igen
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 6 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 7:46 pm

Han rystede på hovedet mere en nødvendigt, "Nej! Det her er min skyld! Dte var meget der startede med at råbe!", sagde han stille men bestemt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 6 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 7:48 pm

Hun klemt lidt mere men ikke så det gjorder ondt
"Ja men jeg startede med og snakke, om det her" hun lagde hovedet på hans skulder
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 6 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 7:51 pm

"Men jeg blev ved med at spørge!", sadge han bestemt men stille. Han kunne ikke holde den inde længere og en tåre røg ned af hans kind, men heldigvis kunne Hayley ikke se den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 6 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 7:53 pm

Hayley sukkede ned mod hans skuldere
"Ja men det har du også lov til" hun bed sig kort i læben
"Men jeg er ke af det der er sket jeg holder rigtig meget af dig" hun sukkede svagt
og havde stadig fat i ham
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 6 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 7:56 pm

Han sank en klump, og lukkede øjnene, lidt efter åbnede han dem igen, "Jeg holder også af dig Ha..", hans stemme knækkede, "Hayley.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 6 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 7:57 pm

Hun smilte svagt selvom det hurtigt røg væk igen
"Undskyld" mumlede hun ned i hans skulder og nussede ham
svagt på ryggen
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 6 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 8:02 pm

Han udgjorde et enkelt ha, "Nej, jeg siger undskyld..", insisterede han stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 6 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 8:04 pm

"Der er ingen af også der giver op"sagde hun lavt og lød stadig hovedet hvile på hans skulder
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 6 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 8:05 pm

"Vi kan fortsætte det her, til den dag vi dør, eller også kan du give mig ret", sagde han og lo kort ned i hendes hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 6 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 8:08 pm

Hayley smilede og lo kort selv
"Hmm du dør nok før mig..så derfor giver jeg dig ikke ret" hun smilede og grinede ind mod hans
bryst
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 6 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 8:11 pm

Han kiggede forfærdet på hende, "Tak?", sagde han og lo.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 6 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 8:13 pm

Hayley grinede lidt og smilede så
"Så lidt" hun grinte lidt igen "Men er det ikke rart at vide jeg får ret" hun bed sig kort i læben
men slap den for at smile
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 6 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 8:17 pm

Han nikkede langsomt... Han havde ikke lyst til at slippe hende nogensinde, men slap grebet om hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 6 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 8:19 pm

Hayley sukkede men slap så også ham
og kiggede lidt på ham inden hun så ned
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 6 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 8:23 pm

Han strøg hende over håret, "Undskyld", sagde han stille og kiggede på hendes ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 6 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 8:25 pm

Hayly rystede på hovedet og holdte blikket ned på sengen
"Nej! du skal ikke úndskylde mere" hun bed sig i læben, hun lød ret trist
hun vendte blikket op på billede i lofted og sukkede
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 6 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 8:26 pm

Han kiggede bedrøvet på hende, "Jo jeg skal..", mumlede han, og kiggede nu selv ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 6 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 8:28 pm

Hun rystede på hovedet
"Nej det vil jeg ikke have du gør" hun sukkede og kiggede på ham og så han så ned og tog blidt om hans hage
og løftede den op "Skal vi ikke prøve og gleme hvad der er sket" hun kiggede ham i øjene
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 6 Icon_minitimeLør Nov 21, 2009 8:31 pm

Han var tvunget til at kigge hende i øjnene, "Undskyld", sagde han stille, og undlod at svare på hendes spørgsmål, det var sådan noget han aldrig ville glemme.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Godt humør - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Godt humør
Tilbage til toppen 
Side 6 af 18Gå til side : Forrige  1 ... 5, 6, 7 ... 12 ... 18  Næste
 Lignende emner
-
» En god dag, og så et godt arbejde.
» !!GODT NYTÅR!!
» God Jul og Godt Nytår! :)
» GODT NYTÅR! ~If there's anyone back
» Der troede man lige det var godt vejr o.o

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: