Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Godt humør

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 10 ... 18  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 12:07 am

Hun grinede kort
"Jeg driller min næse har det fint" hun prikkede ham blidt i sidden
og smilede til ham
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 12:12 am

"Er du sikker?", grinte han og tog sin hånd op mod hendes næse og stjal den.. lige som ens bedsteforældre gjorde da man var lille. Han undveg da hun prikkede ham i siden.

//Heeh, jeg nåede lige at svare xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 12:14 am

//Heh xD //

Hayley grinede og lagde sig ned på bænken
"ÅÅååhh min næse shit" hun lagde hænderne på næsen
og grinede
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 8:58 am

Han holdte næsen i hånden og kiggede skiftevis på Hay og næsen, med hovedet på skrå, og en lille barnligt smil, "Mwahahahahah!", sagde han og lavede muha-bevægelsen med armene.
Mwahahahahah'et gik over i et stort grin, og han begyndte at kilde Hay, mens hun lå på bænken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 10:40 am

Hayley grinede da han kildede hende hun vred sig lidt på bænken
og prøvede og fjerne hans hænder men grinede så meget at det ikke gik så´godt
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 2:29 pm

Theo grinte endnu mere, da hun prøvede at fjerne hans hænder. For han var overhovedet ikke særlig stærk, og hvis hun ikke kunne fjerne hans hænder, burde hun virkelig være svag//Hvilket er mærkeligt da hun er vampyr?//. Det var længe siden han havde kildet nogle, og det var dejligt. Det var ligesom at være mega tørstig, og så endelig få noget vand igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 2:31 pm

//Hun vil ikke vise ham hvor stærk hun er xD //

Hun grinede stadig og vred sig lidt på bænken
hun skubbede lidt til hans hænder,Det var labgtid siden hun havde
grint så meget men hun var så kilden
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 2:41 pm

//Tænkte jeg nok xD
- jeg har forresten også lagt et billede ind på min profil af os to.. det er ikke så pænt, og jeg laver det om senere..//

Han lo højt og frisk.. New-Yorkere, hvad godt nok ikke lige så morsomme som Forks-ere. Han grinte lidt over sin mærkelige tankegang, og vendte sine tanker tilbage på Hay. "Du er ikke særlig stærk at du ved det", sagde han drilsk, "For jeg er mega svag, og du kan ingengang klare mig?" *Theodor! Man siger ikke til en pige at man er svag!*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 2:44 pm

Hayley grinede *Skal jeg okay bare stille og roligt.husk hvad du er*tænkte hun
hun tog fat i hans hænder så han ikke kunne trække dem til sig "Er du sikker på jeg er svag" hun sendte ham et smil
hun havde stadig fat i hans hænder

//Okai jeg kigger nu xD//
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 2:56 pm

Han spærrede øjnene op. Det var som om at Hayley lige pludselig fik syget kræften til sig, på magisk vis. Han rynkede panden, *Okay, det her er pinligt! Nu har jeg ikke kun sagt at jeg er svag.. Hun har hermed bevidst det*, han kiggede på sine hænder, og så op på Hayley, "Hvordan ka..-du?", han kiggede spørgende på Hay, men smilte svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 3:02 pm

Hun slap hans hænder og trak på skulderne
"Det ved jeg ikke" hun sendte ham et smil*Gid han var vampyr så behøvede jeg ikke og lyve"hun kiggede
ned på sine hænder inden hun smilede skævt til ham.."Boksning.Så får man da lidt muskler" hun sendte ham et skævt smil igen.Hun gik til boksning for at komme af med sin vrede.men hun måtte jo ikke sige hvorfor hun var stærk så derfor måtte hun komme med en menneskelig ting som undskyldning for hvor stærk hun var


//Det er da et sød billede xD. Jeg har også lavet et nyt kunne ikke så godt lide det andede jeg lavede xD //
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 3:19 pm

Han smilte, "Så kan jeg bedere forstå det!", han grinte, "Det er da mega nedern at du er stærkere end mig.. nu kan jeg jo ikke kilde dig længere.." *Theodor, jeg fatter dig ikke.*, han rynkede panden, *Hvorfor snakker jeg altid med mig selv?* han var fraværende, fordi han diskuterede med sig selv inde i hovedet.

//Btw, jeg har fundet ud af hvordan du gør det der xD og jeg kan bedst lide det nye billede xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 3:28 pm

Hayley lagde godt mærke til hvor fraværderne han blev men svarede alligevel
"Hmm ja måske.." hun smilede "Men du kan altid prøve og kilde mig" Hun bed sig i læben
og kørte en hånd igemmen håret


//Ej hvor godt xD Kan jeg også Razz //
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 6:27 pm

"Det skulle du ikke have sagt", sagde han og smilte lumsk. Han rykkede truende tættere på og spændte spændningen op. Og lige pludselig begyndte han bare hurtigt at kilde hende. Han grinte, og lavede en mwhahahhahahah-lyd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 6:41 pm

Hayley grinede og vred sig
"Stoooop deet killlder" grinede hun og prøvede og skubbe hans hænder væk
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 6:45 pm

Han blev ved, "Deeet veed jeeg!", sagde han og grinte højt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 6:46 pm

Hayley grinede højt og rullede ned så hun lagdte lydløst på jordern
på ryggen hun grinede stadig men lidt efter stoppede hun og smilede til ham
"Du så led..det kilded" drillede hun ham og sendte ham et skævt smil.og kørte en hånd igemmen håret
hun smilede og blev liggene på jordern og så bare på ham
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 7:50 pm

Han blev forskrækket da hun væltede ned, men begyndte at grine, da han så at hun ikke havde slået sig.
"Undskyyyld, det. var. bare. så. indbydende.", sagde han og prikkede hende i siden, for hvert ord.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 7:53 pm

Hayley smilede og rejste sig hun satte sig op ved sidden af ham
"Du behøver ikke undskylde" sagde hun med et smil og blikkede kort til ham
hun prikkede ham to gange i sidden "Men bare vent en dag for du gengæld"drillede hun
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 8:10 pm

Han grinte, "Det får vi jo at se..", han smilte stort. "Jeg er glad for at jeg gik en tur: lige præcis her, lige præcis nu og lige præcis idag.. For ellers ville jeg ikke have mødt dig", sagde han og rynkede panden, men smilte stadig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 8:12 pm

Hayley smilede og bed sig kort i læben
"Tak og er også glad for jeg mødte dig, Ej se nu, Nu bliver jeg jo helt rørt" hun sendte ham et genert smil
inden hun kiggede ned, vis hun kunne rødme havde hun gjort det
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 8:36 pm

Han grinte sødt, "Det skal du da ikke blive rørt over.. og det er mig der er heldig at have mødt dig.. ikke omvendt!", han smilte til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 8:38 pm

Hun kiggede stadig ned.. "Hvorfor synes du.at du er heldig over at ha mødt mig"
hun fugtede sin læbe og kørte en hånd igemmen håret hun tog ikke blikket væk fra jordern
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 8:43 pm

Han kiggede undersøgende på hende, *Har jeg mon sagt noget forkert? -dumbass Theodor!*
Han rynkede panden og rødmede, "Du er sjov.. en god ven.. jeg kan godt lide dig..", han smilte. Han sagde det hele meget laaaaaangsooooooomt, og tydeligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 8:45 pm

Hun nikkede og smilede
"Okay..men jeg synes jeg er heldig at have mødt dig" hun så smilene ned i jorder
men tog så langsomt blikkede op på ham. og så smilene på ham
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 8:51 pm

Han grinte hånligt; han kunne ikke se hvorfor hun var glad for at have mødt ham, men han ville ikke til at diskutere det.
Han smilte sit charmerende smil, og kløede sig i nakken, mens han rynkede panden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 8:53 pm

Hun smilede til ham og grinte svagt
"Det er sjovt du har den vane med din pande"hun prikkede ham blidt
på oanden og smilede til ham
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 9:00 pm

Han kiggede op mod hans pande, da hun prikkede på den, og smilte skævt, "Og det er sjovt du har den vane med din læber", sagde han og strøg pegefingeren over hendes læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 9:03 pm

Hun smilede og bed blidt i hans finger
men slap den som smilede til ham "Ja men din er sjover" hun sendte ham et varmt smil
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 9:06 pm

Han blev forskrækker da hun med i hans finger.. det havde han ikke lige regnet med, men prøvede ikke at vise det, da det ikke gjorde ham noget.
"Bare fordi resten af den her by, bider i deres læber og at de ikke rynker panden, betyder det ikke at min er mærkeligst?", sagde han halv-grinende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 9:08 pm

Hayley grinede lidt og smilede til ham
"Hmm men af os to er din sjovest og min er nok dummest" hun smilede til ham
og kørte en hånd igemmen håret og fugtede sine læber
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 9:16 pm

Han grinte, "Du kører også din hånd igennem håret hele tiden", han smilte og gjorde efter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 9:18 pm

Hun smilede og ikke inden hun rakte tunge
"En til dårlig vane" hun sendte ham et kort smil inden hun bed sig i læben.
Hun slap den for at sige "Du må da også have flere dår lige vaner.end det der" hun smilede
og kørte en pege finger over hans pande
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 9:25 pm

"Det har jeg vel.."; sagde han og smilte lumsk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 9:26 pm

Hun smilede til ham inden hun bed sig i læben
og lød hånden falde ned,Hun kiggede ned på sine plege hænder og sukkede svagt
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 9:31 pm

Han kiggede bekymret på hende, "Er der noget galt?"..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 9:32 pm

Hun rystede på hovede og lægnede sig tilbage i bænken
hun bed sig stadig i læben,Og kiggede stadig på sine finger
"Nej jeg har det fint" hun bed sig igen læben
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 9:36 pm

Han rykkede roligt tættere på og lagde en arm om hende, " Er du sikker?`", han var bekymret, for hun smilte ikke længere. Hans hoved var en del over hendes hoved, så hun var på højde med hans bryst. Han kiggede ned på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 9:38 pm

Hun rystede på hovede og lagde sit hovede på hans bryst
"Nej jeg er ikke sikker..men det er lige meget" hun bed sig lidt hårdt i læben
og lukkede kort øjene
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 9:42 pm

Han blev overrasket da hun lagde hovedet på hans bryst. Selvom det var ham der havde lagt armen om hende, så var han ikke så god til det med intim kontakt. "Du kan godt fortælle det til mig, Hay..ley..", sagde han roligt, og kiggede ned på hendes hoved, men sørgede for ikke at lyde påtrængende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 9:44 pm

Hun kunne godt mærke han havde det underligt
og fjernde hovedet "Tideliger idag.prøvede jeg og begå slevmord" hun bed sig hårdt i læben
og mærkede hun begyndte og ryste "Jeg havde det som om verden var beder uden mig" hun så grædene op på ham
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 9:48 pm

Theodor blev forskrækket, han havde ikke regnet med at det var sådan noget stprt noget, og han vidste ikke rigtig hvad han skulle gøre.. Han lagde prøvende en hånd om hende igen, og aede hende på ryggen, "Nej..", mumlede han til sig selv, og stirrede ud i luften.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 9:52 pm

Hayley lagde hænderne foran øjene og lægnede sig frem
"Jeg kom bare i tænke om det..undskyld jeg skal altid ødelagge stemningen"Hun bed sig i læben
og havde stadig hænderne foran øjene og sad lægnede frem over med over kroppen
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 9:54 pm

"Neij, det skal du ikke bekymre dig om!", sagde han blidt, men bestemt, "Det er jeg ked af at høre, Hay..ley", han var ikke sikker på om det var okay med hende at han kaldte hende Hay, så han fortsatte bare med Hayley..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 9:56 pm

Hayley smilede og bed sig kort i læben
"Men jeg ved jeg aldrig gørdet ingen"hun kiggede på ham
og bed sig i læben inden hun smilede skævt til ham
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 9:59 pm

Han rømmede sig og følte sig utilpas.. Han kunne ikke lide at hun var ked af det, og da slet ikke at han ikke kunne trøste hende.
"Må man.. øhm.. spørger om hvordan?", spurgte han langsomt, "Men det er helt okay hvis du føler at det er for personligt", skyndte han at tilføje.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 10:05 pm

Hun tænket lidt..For hun kunne jo ikke sig at 2 gang på den dag havde
hun hopped ud fra sit hus oppe fra taget uden og dø, så hun valgt og fortælle om den første gang hun gjorder det
hun bed si i læben og kiggede ned på hendes hænder "Øøhmm.." hun sukkede "Jeg købte en hel pakke hovedepins piller"Hun holdte en pause "Og slugte alle sammen der var i pakke" hun bed sig i læbben og rystede på hovedet
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 10:08 pm

Han spærrede øjnene op, og rykkede satte sig ned på hug foran hende, og holdte ved hendes arme, "Hvad skete der så?", spurgte han helt forfærdet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Godt humør - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 10:10 pm

Hun bed sig i læben "Jeg faldt om på gulvet" hun rystede svagt på hovedet
"Kom til mig selv igen..mødte en dreng der hed Matt der hjælp mig" hun bed sig i læben
og kiggede på ham "Det er en sygo sug ven du har fåret dig" hun bed sig rigtig hårdt i læben
og den begyndte svagt og bløde
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

Godt humør - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 10:14 pm

"Sig tak til Matt, når engang du ser ham igen", sagde han alvorligt, "Fra mig..", han smilte svagt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Godt humør - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Godt humør   Godt humør - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Godt humør
Tilbage til toppen 
Side 2 af 18Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 10 ... 18  Næste
 Lignende emner
-
» En god dag, og så et godt arbejde.
» !!GODT NYTÅR!!
» God Jul og Godt Nytår! :)
» GODT NYTÅR! ~If there's anyone back
» Der troede man lige det var godt vejr o.o

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: