Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Tanker køre rundt

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Tanker køre rundt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker køre rundt   Tanker køre rundt - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 18, 2009 3:06 pm

Hun rystede sit håndled fri fra Lucas og snerrede "Lad være med at bland dig!" af ham.. Det forekom hende kort som et chok at Arya havde slået hende.. Det gjorde ikke ondt. Men chokket over at det pludselig var kommet fik hende til at reagere i en forskrækkelse.. Arya's hån om hvor ung hun egentlig var bed sig fast i hende og hun sendte hende et surt blik. "Jeg gider ikke at slås mod nogle af min egen art." hviskede hun Arya i øret.. Hun syntes det var dumt at være uvenner med nogle af sin egen art. Hun var ikke bange for at skulle komme op og slås med Arya, for de var alligevel lige stærke.. dog var hun nok mere trænet og lidt klogere. Men det ville ikke gøre den store foreskæl. Men at Arya gad og støtte det menneske? åndsvagt.
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Tanker køre rundt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker køre rundt   Tanker køre rundt - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 18, 2009 7:53 pm

"Så lad ham være"svarede hun lavt igen.
hun vidste præcis hvordan man skulle dræbe
new borns, hun havde nemlig været en af de
vampyrer der havde gjort det, dengang Verona
var ramt af dem. Angående den anden Vampyr,
soom var alfa, tænkte hun stadig over hvordan hun skulle
holde hende i skak, for Daniella var ingen trussel for Arya
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Tanker køre rundt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker køre rundt   Tanker køre rundt - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 6:41 pm

"Du blander dig lige udenom, så jeg ikke behøver at skade dig!" hvæsede hun irriteret til Arya. Men da det var at Arya slog Daniella, kom hun selvfølgelig med sine egne slag. Og da hun var Alfa Vampyr kunne det ikke undgå at gøre ondt på Arya, da det var at hun med det samme slog en knytnæve lige midt på hendes brystkasse så det var hun begyndte at flyve lidt tilbage af. Claires øjne begyndte at blive lidt røde agtige i det og med det samme sprang hun frem på Arya igen og slog op til flere gange, flere steder. Hun kunne ikke gøre for at hun lige på dette tidspunkt gik sådan amok, Arya var selv udenom at slå den person som Claire holdte mest af!
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Tanker køre rundt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker køre rundt   Tanker køre rundt - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 6:47 pm

"Jeg må ikke dine nærmeste ondt? så må
du heller ikke gøre nogle at mine nærmeste
ondt"hvæsede hun tilbage og fik fat i Claires
arm og kastet hende et lille stykke fra sig.
Hendes øjne var selv blvet røde, hvilket de
kun havde været den gang hun var new born.
Men hun havde heller aldrig været så rasende
som nu. end ikke de blå kontaktlinser kunne
dække de røde øjne, og de fik en besynderlig
lilla skær."Men hvis du lader ham være, så lader jeg
hende være"sagde hun, udemærket klar over at claire
ikke ville gå med til det, det regnede hun i hvert fald ikke
med."Men du vil måske hellere ofre dine nærmeste for at
få fat på byttet?"provokerede hun med et løftet øjnbryn og
kiggede så over mod Lucas. Hun havde hurtigt taget sin
læder jakke af, så hun kun havde sine cowboy bukser og tshirt
på. Hvis man skulle slås, skulle man ikke have tøj på som kunne
koste én, en masse..
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Tanker køre rundt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker køre rundt   Tanker køre rundt - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 6:56 pm

// Jeg gider ikke at skrive i dette emne hvis du skal blive ved med det pis der.. en almindelig vampyr kan ikke sådan uden videre bare lade være med at blive ramt af en alfa, når den alfa rent faktisk slår flere gange imod én.. du gør det alt for urealistisk til at jeg overhovedet gider at være her..//
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Tanker køre rundt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker køre rundt   Tanker køre rundt - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 7:00 pm

Hun måbede lidt da Claire begyndte at slå Arya.. Hun hoppede hurtigt hen til Lucas og holdte ham for øjnene. "Lucas. Bitchfight.. Vi burde næppe blande sig" hviskede hun til ham og hævede let sit øjenbryn og sendte et koldt blik over mod Arya. Arya ville aldrig nogle sinde kunne klare Claire simpelthen. Hvorfor gav hun ikke bare op? .. hun følte selv en stor trang til at gå hen og hvæse og flå i Arya, men hun kunne ikke bare lade Lucas se det. Hun holdte så godt fast at han ikke ville kunne fjerne hendes hænder. Desuden kunne Claire også let klare Arya, var hun sikker på.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tanker køre rundt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tanker køre rundt   Tanker køre rundt - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tanker køre rundt
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» går lidt rundt
» Løber rundt i skoven
» Trasker hvileløs rundt i gaderne.
» Aftenbadning mens tankerne løber rundt i hovedet.
» Sne og tanker.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Andre steder i Washington :: Omegnen uden for Forks-
Gå til: