Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Sne og tanker.

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Sne og tanker. Empty
IndlægEmne: Sne og tanker.   Sne og tanker. Icon_minitimeLør Aug 22, 2009 5:13 pm

Dato: 24/12
Sted: ved et træ, der er nær floden.
Tid: 09.24
Omgivelser: ingen, meget stille.
Vejr: det sner stille og roligt.
Årstid: vinter.
Tøj: jeans, hvid lang top, grå lang, tyk jakke, sorte støvler.

Isabella var gået ned til søen, og havde sig under træet på den plet, hvor der ikke lå sne. Hun sad og så på floden, som ikke var tilfrosset, men stadig var livlig. *Hmm.. nu har jeg gemt mig så længe og har været væk et par uger, siden et uheld, jeg havde for nogle dage siden. Jeg tør ikke vende tilbage.* tænkte hun og sukkede. Hun trak benene op til sig og lagde armene omkring dem. Hun gyngede lidt frem og tilbage, men hun nynnede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne og tanker. Empty
IndlægEmne: Sv: Sne og tanker.   Sne og tanker. Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 1:50 pm

*Jeg fortjener at dø.* tænkte Isabella og sukkede trist.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne og tanker. Empty
IndlægEmne: Sv: Sne og tanker.   Sne og tanker. Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 5:11 pm

Ribanalon stod pluselig bag Pigen, hun havde sin vinter tøj på en pels fra Sit hjemland.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne og tanker. Empty
IndlægEmne: Sv: Sne og tanker.   Sne og tanker. Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 5:13 pm

Isabella stivnede og holdte op med at nynne, da hun kunne mærke en Vampyr.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne og tanker. Empty
IndlægEmne: Sv: Sne og tanker.   Sne og tanker. Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 5:16 pm

Ribanalon betræktede den unge pige skikkelse, med et smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne og tanker. Empty
IndlægEmne: Sv: Sne og tanker.   Sne og tanker. Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 5:19 pm

Isabella sukkede, hun havde alligevel opgivet. "Hvad vil du?" spurgte hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne og tanker. Empty
IndlægEmne: Sv: Sne og tanker.   Sne og tanker. Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 5:21 pm

Ribanalon gik lidt frem med pigen, "jeg kunne også lugte dig her i går, og så ville jeg se hvem du endelig var" sagde Ribanalon køligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne og tanker. Empty
IndlægEmne: Sv: Sne og tanker.   Sne og tanker. Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 5:22 pm

Isabella så på pigen, der kom frem. "Jeg er ikke nogen bestemt, mit navn er Isabella Bombastick." sagde Isabella og kløede sin næse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne og tanker. Empty
IndlægEmne: Sv: Sne og tanker.   Sne og tanker. Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 5:24 pm

Hun nikkede, Hun gik lidt rundt om pigen, og betræktede hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne og tanker. Empty
IndlægEmne: Sv: Sne og tanker.   Sne og tanker. Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 5:25 pm

"Hvem er du så?" spurgte Isabella og holdte øje med pigen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne og tanker. Empty
IndlægEmne: Sv: Sne og tanker.   Sne og tanker. Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 5:27 pm

Ribanalon stoppede op og lavede et knæk med narken, "Ribanalon" svarede hun kort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne og tanker. Empty
IndlægEmne: Sv: Sne og tanker.   Sne og tanker. Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 5:29 pm

Isabella så roligt på Ribanalon. *Måske er tiden ikke inde til at dø. Jeg er ikke klar og Emily har vist nok brug for mig.* tænkte Isabella og tog sig lidt sammen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne og tanker. Empty
IndlægEmne: Sv: Sne og tanker.   Sne og tanker. Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 5:31 pm

Ribanalon lod sin hånd kører gemmen luften i et lige tag, "Hm..." sagde hun og startede sin gang for at studere Pigen videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne og tanker. Empty
IndlægEmne: Sv: Sne og tanker.   Sne og tanker. Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 5:32 pm

Isabella rullede lidt med øjne. *Life is hard.* tænkte hun og så stadig på Ribanalon.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne og tanker. Empty
IndlægEmne: Sv: Sne og tanker.   Sne og tanker. Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 5:36 pm

Ribanalon stoppede og nikkede anerkendene, "du jo perfekt" sagde hun køligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne og tanker. Empty
IndlægEmne: Sv: Sne og tanker.   Sne og tanker. Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 5:36 pm

Isabella hævede det ene øjenbryn og så undrende på Ribanalon. "Til hvad?" spurgte Isabella roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne og tanker. Empty
IndlægEmne: Sv: Sne og tanker.   Sne og tanker. Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 5:39 pm

Ribanalon trak på skulderne, "prøv lige at smil" sagde hun roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne og tanker. Empty
IndlægEmne: Sv: Sne og tanker.   Sne og tanker. Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 5:40 pm

Isabella tænkte på Will, hvilket fik hende til at smile. *Will kan altid få mig til at smile.* tænkte Isabella og smilte lidt mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne og tanker. Empty
IndlægEmne: Sv: Sne og tanker.   Sne og tanker. Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 5:42 pm

"Smukt" sagde hun, og vendte sig og begyndte at gå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne og tanker. Empty
IndlægEmne: Sv: Sne og tanker.   Sne og tanker. Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 5:44 pm

Isabella så lidt på Ribanalon igen. Hun vidste ikke rigtig, hvad hun skullle gøre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne og tanker. Empty
IndlægEmne: Sv: Sne og tanker.   Sne og tanker. Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 5:48 pm

" Kommer du" sagde hun uden at vende sig om.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne og tanker. Empty
IndlægEmne: Sv: Sne og tanker.   Sne og tanker. Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 5:52 pm

Isabella trak på skulderne og rejste sig op. Hun gik efter Ribanalon.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne og tanker. Empty
IndlægEmne: Sv: Sne og tanker.   Sne og tanker. Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 5:54 pm

Ribanalon stoppede op og vendte sig mod Isa-bellah, og grinede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne og tanker. Empty
IndlægEmne: Sv: Sne og tanker.   Sne og tanker. Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 5:54 pm

Isabella stoppede og så roligt på Ribanalon.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne og tanker. Empty
IndlægEmne: Sv: Sne og tanker.   Sne og tanker. Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 5:57 pm

"Hvor gammel er du Isa-bella" sagde hun dystert
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne og tanker. Empty
IndlægEmne: Sv: Sne og tanker.   Sne og tanker. Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 5:58 pm

"17." sagde Isabella lige ud, men hun kunne ligne en der var lidt ældre.

//smutter lige, skal spise.//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne og tanker. Empty
IndlægEmne: Sv: Sne og tanker.   Sne og tanker. Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 6:03 pm

[qskriv når du er tilbage//

"hm...det kan mærkes"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne og tanker. Empty
IndlægEmne: Sv: Sne og tanker.   Sne og tanker. Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 6:18 pm

Isabella hævede øjenbrynene..

//tilbage.//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne og tanker. Empty
IndlægEmne: Sv: Sne og tanker.   Sne og tanker. Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 6:21 pm

Ribanalon smilede et lidt ligegyldigt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne og tanker. Empty
IndlægEmne: Sv: Sne og tanker.   Sne og tanker. Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 6:22 pm

"Hvordan?" spurgte Isabella og lagde armene over kors.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne og tanker. Empty
IndlægEmne: Sv: Sne og tanker.   Sne og tanker. Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 6:24 pm

"Du stoler for meget på din fjende" hun kiggede med et lidt overlegent blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne og tanker. Empty
IndlægEmne: Sv: Sne og tanker.   Sne og tanker. Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 6:26 pm

"Hvem siger, jeg stoler på dig?" sagde Isabella, "Jeg er bare nysgerrig."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne og tanker. Empty
IndlægEmne: Sv: Sne og tanker.   Sne og tanker. Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 6:27 pm

"Du gør hvad jeg siger" sagde hun grinene, "men jeg vil ikke slås nu eller noget" nikkede hun anerkendene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne og tanker. Empty
IndlægEmne: Sv: Sne og tanker.   Sne og tanker. Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 6:30 pm

"Jeg fulgte kun med, fordi jeg var nysgerrig." sagde Isabella.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne og tanker. Empty
IndlægEmne: Sv: Sne og tanker.   Sne og tanker. Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 6:36 pm

"hehe" hun nikkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne og tanker. Empty
IndlægEmne: Sv: Sne og tanker.   Sne og tanker. Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 6:37 pm

Isabella så bare på Ribanalon. *Jeg må være mere forsigtig, ikke alle er som Will.* tænkte hun og kom til at smile igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne og tanker. Empty
IndlægEmne: Sv: Sne og tanker.   Sne og tanker. Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 6:42 pm

"så du mødte will på hospitalet eller?" hun kiggede lidt rundt omkring.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne og tanker. Empty
IndlægEmne: Sv: Sne og tanker.   Sne og tanker. Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 6:41 pm

"Nej.." sagde Isabella, hun ville helst ikke mindes om det møde på hospitalet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne og tanker. Empty
IndlægEmne: Sv: Sne og tanker.   Sne og tanker. Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 6:45 pm

Hun rystede på hoved og begyndte at gå over mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne og tanker. Empty
IndlægEmne: Sv: Sne og tanker.   Sne og tanker. Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 6:45 pm

Isabella blev stående, mens hun holdte øje på Ribanalon.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne og tanker. Empty
IndlægEmne: Sv: Sne og tanker.   Sne og tanker. Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 6:47 pm

Ribanalon begyndte at løbe, ind i den nøgne skov.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne og tanker. Empty
IndlægEmne: Sv: Sne og tanker.   Sne og tanker. Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 6:49 pm

Isabella så efter Ribanalon. Hun stod helt stille og tænkte, *jeg skal ikke følge med..*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne og tanker. Empty
IndlægEmne: Sv: Sne og tanker.   Sne og tanker. Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 6:51 pm

Ribanalon stoppede op midt ude i skoven hun ventede på sin lille ven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne og tanker. Empty
IndlægEmne: Sv: Sne og tanker.   Sne og tanker. Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 6:51 pm

*måske...* tænkte Isabella og rystede på hovedet. "Hold op med at være så nysgerrig." sagde Isabella til sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne og tanker. Empty
IndlægEmne: Sv: Sne og tanker.   Sne og tanker. Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 6:54 pm

Hun stilte sig op af træet for at vendte.
"The world is in you hand" begyndte hun at synge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne og tanker. Empty
IndlægEmne: Sv: Sne og tanker.   Sne og tanker. Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 6:55 pm

*Damn it..* tænkte Isabella, da hun begyndte at gå mod skoven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne og tanker. Empty
IndlægEmne: Sv: Sne og tanker.   Sne og tanker. Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 6:56 pm

"but i will figth and i will stand" blev hun ved
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne og tanker. Empty
IndlægEmne: Sv: Sne og tanker.   Sne og tanker. Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 7:00 pm

Isabella stoppede 10 meter fra Ribanalon og var så stille som mulig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne og tanker. Empty
IndlægEmne: Sv: Sne og tanker.   Sne og tanker. Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 7:04 pm

HUn vinkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne og tanker. Empty
IndlægEmne: Sv: Sne og tanker.   Sne og tanker. Icon_minitimeSøn Aug 23, 2009 7:05 pm

Isabella mumlede noget for sig selv, men gik så to skridt frem.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sne og tanker. Empty
IndlægEmne: Sv: Sne og tanker.   Sne og tanker. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sne og tanker.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» nye tanker..
» Tanker!! xD
» tanker.
» Mange tanker
» Alenetid med sine tanker

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Queets River-
Gå til: